Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Escape_from_Chernobyl_preview.1.png
Nazwa: Escape from Chernobyl: Addon Pack
Twórca: @Ronnie1910

Opis:

Spoiler

Escape from Chernobyl to połączenie kilkudziesięciu najlepszych dodatków do Anomaly w wersji 1.5. Przetłumaczone zostały ich pliki tekstowe, uzupełniając jednocześnie spolszczenie. 

Screeny:

Spoiler

 

Instalacja:

Spoiler

Paczka gotowa do użycia. Żadnego JGSME i odpowiedniej kolejności wrzucania addonów. Foldery należy umieścić w głównym katalogu gry, nadpisując wymagane pliki.

Wymagana czysta instalacja Anomaly 1.5 Update 4 Hotfix 8

Linki do pobrania: 

Spoiler

Escape From Chernobyl + Boomsticks & Sharpsticks

Spolszczenie

Autor spolszczenia dodatku: @Ronnie1910
Autorzy spolszczenia Anomaly:  @Voldi, Gizbarus,  @Hunter0, @Pietia Chudy, @Szczepan9205,  @Trikster 

Najnowsza wersja spolszczenia: 
[KLIK]

Dodatkowe Informacje: 

Spoiler

Jeśli wrzucicie dodatek Boomsticks for Escape from Chernobyl należy ponadto:

- ustawić Hud FOV na 0.67 lub więcej (uzbrojenie z czystego Anomaly zostało dostosowane)

- zmienić przypisanie klawisza dla granatnika podwieszanego (klawisz "V" służy teraz za szybki atak nożem)

 

Pod klawiszem "H" wyświetlane jest nowe pełne zdrowie postaci, pod "B" sprawdzanie ilości amunicji w magazynku (więc nie przypisujcie nie pod te klawisze)

Lista użytych addonów:

Spoiler

Clean Veles, HD+DD Models 1.2.1 Beta, Model Redux v0.1- Monolith, T.H.A.P EXO-Device Addon, Hip by Demosfen, New Armor and Item Icons, New Weapon and Item Icons, Death Animations (2.4 - 3.0), Hollywood FX v1.1, Modern Torch, Modern Headlamp, NVR [Update 4 Compatible], Anomaly Scopes Revision v1.023,  Open Scopes Ano1.5b3, STALKER EFT Binocs, EFT Inspired Main Menu, Nav's Mask Remade v1.2, Anomaly HD Portraits, Absolute Nature Redux, Weather Edits, Personal Custom GUI v2.1, High Resolution Maps v1.2, High Resolution Mutants v1.01, SVD Animation Replacer v1.7, FN FAL Animation Set 2.0, Kiparis Animation Set, JSRS Sound Mod, Misery Boots v2.3, Injury Audio Extended, Voiced Actor [3.0], EFT: Impact, Crack, Fly-By Sounds, EFT: (SMG) Reload Soundpack v1.1, EFT Aim Rattle, New Main Menu Music, Total Artifact and Atachment Overhaul v11, Aim Down Sights Tweaks, Fluid Relations v1.0, Returning of White Dots, Dialogue Expanded v2a, GhenTuong Tasks Pack v2, Arszi's Immersive Dynamic Tasks 1.0.2, Arszi's Mutant Bleeding, Arszi's Campfire Roasting, Arszi's Thirst Overhaul, Trader Overhaul Complete 1.24 (Outfit Version), Anomaly Magazines, Anomaly Magazines (EXTENDED) v2.8.2, Ammo Check Plugin, Body Health System v3.4, EFT Full Medic Item Overhaul v2.4, EFT Medical Interface v1.4, EFT Health 1.1, Stalker NPC Rank Weapon Loadouts, Faction Change Adjustments, Better Sorting Addon, Faster Tooltips Addon.

Addony dodane z Boomsticks for Escape from Chernobyl:

Spoiler

Boomsticks and Sharpsticks (wersja z 31 sierpnia 2020r), ЦЕМЕНТ's viewmodels: FIXED EDTION, Knife works in inventory addon, Quick Melee - No Equip addon.

Zawartość spolszczenia oraz lista przetłumaczonych addonów:

Spoiler

Boomsticks and Sharpsticks (wersja z 31 sierpnia 2020r), Anomaly Magazines (EXTENDED), EFT Full Medic Item Overhaul v2.4, Trader Overhaul Complete - Outfit version (dodane tłumaczenie nowych pancerzy), Dialogue Expanded v2a, GhenTuong Tasks Pack v2, Arszi'S Immersive Dynamic Tasks 1.0.2, Arszi's Campfire Roasting.

Dodatkowo przetłumaczone zostały kwestie w skryptach: ui_item (ilość ładownic w pancerzach), ammo_check (wyświetlana ilość amunicji).
 

 


Źródło: https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/addons/escape-from-chernobyl-addon-pack

  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael podpiął/eła i promował(a) ten temat

Na razie usunąłem wersję z Boomsticks & Sharpsticks, były problemy z wyśrodkowaniem kilku celowników. Niebawem wrzucę nową wersję, all-in-one, nie wymagającą głównej paczki.

 

EDIT:

Nowa wersja gotowa. Linki są już aktualne.

Na moddb wersja bez nowych pukawek, na google drive z nimi (przez B&S paczka była za duża żeby wrzucić ją na moddb)

Spolszczenie w wersji 1.1 na moddb pod obecnym linkiem. Poprzednio skrypt ammo check nie działał z bronią białą dodaną w B&S. Poprawiłem go i teraz do wyboru jest skrypt do jednej jak i drugiej paczki dodatków.

Edytowane przez Ronnie1910
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Andre86 napisał:

Jest opcja by wyłączyć BODY HEALTH SYSTEM lub zmniejszyć obrażenia dla kończyn ?

Nie pamiętam co trzeba było zmienić w skrypcie żeby wyłączyć obrażenia kończyn, ale zrobiłem wersję zmniejszającą obrażenia. Sprawdź czy działa https://drive.google.com/drive/folders/1rVnhgwOmTCBQrNoMiH9BSi-qLbJHxssf

Wrzuć i podmień ten plik do gamedata/scripts.

Edytowane przez Ronnie1910
  • Dodatnia 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Ronnie1910 napisał:

Nie pamiętam co trzeba było zmienić w skrypcie żeby wyłączyć obrażenia kończyn, ale zrobiłem wersję zmniejszającą obrażenia. Sprawdź czy działa https://drive.google.com/drive/folders/1rVnhgwOmTCBQrNoMiH9BSi-qLbJHxssf

Wrzuć i podmień ten plik do gamedata/scripts.

Dzięki działa jeszcze jedna sprawa istnieje opcja aby włączyć ten mini hud w rogu ekranu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O który mini hud chodzi? O radar na górze czy paski zdrowia na dole? Radar i pas artefaktów możesz wyłączyć w opcjach gry. Żeby wyłączyć paski zdrowia znajdź w skrypcie 

            maingameui.m_ui_hud_states.m_ui_health_bar_show = true
            maingameui.m_ui_hud_states.m_ui_stamina_bar_show = true

i zamień w obu true na false.

  • Dzięki! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wszystko działa jak należy, najpierw musisz mieć magazynek w ładownicy żeby przeładować. Klikasz prawym przyciskiem na magazynku i wybierasz "włóż do ładownicy". Pojawia się przy nim wtedy zielone kółko i takie magi możesz załadować wciskając "R". Jak najedziesz na pancerz to masz podane ile posiada ładownic - różne rodzaje pancerzy posiadają różną ilość ładownic.

 

Tylko nie wiem jak skrypt czyta magazynki z załadowanymi różnymi typami amunicji (przy wyborze pod "Y") - czy czyta ostatni załadowany typ naboju czy ten, którego jest w środku najwięcej.

 

 

Edytowane przez Ronnie1910
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie dotyczące niedziałającego questa. Zaraz na początku gry muszę przeprowadzić rozpoznanie. Chodzę przez wszystkie lokacje jakie quest mi pokarze, następnie wracam do lidera frakcji jak mówi znacznik i nic się nie dzieje. Nie ma opcji dialogowych. Moda zainstalowałem poprawnie. 

ss_sarxoss_09-27-20_18-03-01_(l05_bar).png

ss_sarxoss_09-27-20_18-03-09_(l05_bar).png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

@SarXoss Prawdopodobnie to jest wina źle zrobionych niektórych zadań w modzie, bo sam raz miałem taką sytuację, że dostałem od Sacharowa zadanie na przeprowadzenie pomiarów w Czerwonym Lesie. No i nie dało się nic zrobić (chyba tylko wyrzucić to urządzenie i zadanie nie zaliczone), bo znacznik zadania był nade mną. Tak więc lepiej zostawić to zadanie, bo i tak się go nie wykona. Możliwe, że programiści anomaly coś sknocili w tych kwestach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie programiści Anomaly, to quest z Arszi's Immersive Dynamic Tasks addona. Z tego co widzę na moddb, autor poleca:

edytować skrypt task_scout, znaleźć 333 linijkę tekstu task_status_functor.arszi_task_scout_status = function(tsk,task_id) i dodać pod nią następującą kwestię: dialogs_bar.bar_dolg_leader_task_scout_give_reward() 

Powinno to wyglądać tak:

task_status_functor.arszi_task_scout_status = function(tsk,task_id)
dialogs_bar.bar_dolg_leader_task_scout_give_reward()

Po wczytaniu sejwa powinno zaliczyć zadanie. Potem zapisać, wyjść z gry i usunąć tą dodaną kwestię. Albo po prostu usunąć skrypt skoro te zadania i tak nie działają prawidłowo.

Edytowane przez Ronnie1910
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wstępnych testach zaktualizowałem paczkę do wersji 1.1.

Wyrzuciłem Absolute Nature Redux, powodował duże spadki fps-ów. Wyłączyłem także Model Redux v0.1 - Monolith - powodował crashe.

Ponadto:

- zaktualizowałem skrypt 'ammo check' - teraz wykrywa 4 nowe noże;
- zmieniłem presety przy wybieraniu nowej gry - nowo dodany AKS-74U kosztuje 400 punktów (jednak szybko się psuje), dodałem też możliwość wzięcia zapasowego magazynka za 10 punktów;
- niewielkie zmiany w presetach handlarzy,  więcej handlarzy będzie sprzedawać amunicję do KS-23 (m. in. handlarz Powinności i Wojska) i ulepszone noktowizory na wyższym szczeblu lojalności.

 

Znajomy streamer właśnie ogrywa Anomaly na tej paczce, można zobaczyć jak gra wygląda: [PL] Escape from Chernobyl #1

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wywala z gry średnio co 20 minut

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : <no expression>
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : ..\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 191
[error]Description   : fatal error
[error]Arguments     : LUA error: c:/anomaly\gamedata\scripts\dynamic_news_manager.script:1749: attempt to call field 'get_article_name' (a nil value)
 

stack trace:

Chwilowo problem rozwiązany poprzez wyłączenie dynamicznych wiadomości.

Edytowane przez Reaper
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

@Ronnie1910 

W dniu 21.09.2020 o 23:02, Ronnie1910 napisał:

Nie pamiętam co trzeba było zmienić w skrypcie żeby wyłączyć obrażenia kończyn, ale zrobiłem wersję zmniejszającą obrażenia. Sprawdź czy działa https://drive.google.com/drive/folders/1rVnhgwOmTCBQrNoMiH9BSi-qLbJHxssf

Mógłbyś to wrzucić jeszcze raz na serwer? bo link jest martwy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

W końcu działają mi polskie znaki przy tłumaczeniu task packów 🙂 Jak się okazuje nie wystarczy zmienić encoding na "windows-1250"; plik musi zostać utworzony na lokalnej wersji Windowsa. Jeśli przetłumaczy się tekst na angielskim pliku, gra dalej nie będzie czytała polskich znaków mimo poprawnej stony kodowej...

 

Ale nie wiem czy będę udostępniał Escape from Chernobyl w wersji 1.5.1 - za dużo to wszystko waży. A ciągle dodaję nowe addony 😂

 

Wrzucam spolszczenia do użytych addonów, powinny pasować do ich najnowszych wersji. Może komuś się przydadzą.

Spolszczenia do Anomaly Magazines, Artefact Renovation, Boomsticks&Sharpsticks, EFT Medic Item Overhaul, Igi task pack, Ghen Tuong task pack, Arszi task pack, Trader Overhaul Complete 1.24 (outfit version).

przetłumaczone addony.rar

  • Dodatnia 1
  • Dzięki! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.