Agrael Opublikowano 19 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2020 Nazwa: Escape from Chernobyl: Addon Pack Twórca: @Ronnie1910 Opis: Spoiler Escape from Chernobyl to połączenie kilkudziesięciu najlepszych dodatków do Anomaly w wersji 1.5. Przetłumaczone zostały ich pliki tekstowe, uzupełniając jednocześnie spolszczenie. Screeny: Spoiler Instalacja: Spoiler Paczka gotowa do użycia. Żadnego JGSME i odpowiedniej kolejności wrzucania addonów. Foldery należy umieścić w głównym katalogu gry, nadpisując wymagane pliki. Wymagana czysta instalacja Anomaly 1.5 Update 4 Hotfix 8. Linki do pobrania: Spoiler Escape From Chernobyl + Boomsticks & Sharpsticks Spolszczenie Autor spolszczenia dodatku: @Ronnie1910 Autorzy spolszczenia Anomaly: @Voldi, Gizbarus, @Hunter0, @Pietia Chudy, @Szczepan9205, @Trikster Najnowsza wersja spolszczenia: [KLIK] Dodatkowe Informacje: Spoiler Jeśli wrzucicie dodatek Boomsticks for Escape from Chernobyl należy ponadto: - ustawić Hud FOV na 0.67 lub więcej (uzbrojenie z czystego Anomaly zostało dostosowane) - zmienić przypisanie klawisza dla granatnika podwieszanego (klawisz "V" służy teraz za szybki atak nożem) Pod klawiszem "H" wyświetlane jest nowe pełne zdrowie postaci, pod "B" sprawdzanie ilości amunicji w magazynku (więc nie przypisujcie nie pod te klawisze) Lista użytych addonów: Spoiler Clean Veles, HD+DD Models 1.2.1 Beta, Model Redux v0.1- Monolith, T.H.A.P EXO-Device Addon, Hip by Demosfen, New Armor and Item Icons, New Weapon and Item Icons, Death Animations (2.4 - 3.0), Hollywood FX v1.1, Modern Torch, Modern Headlamp, NVR [Update 4 Compatible], Anomaly Scopes Revision v1.023, Open Scopes Ano1.5b3, STALKER EFT Binocs, EFT Inspired Main Menu, Nav's Mask Remade v1.2, Anomaly HD Portraits, Absolute Nature Redux, Weather Edits, Personal Custom GUI v2.1, High Resolution Maps v1.2, High Resolution Mutants v1.01, SVD Animation Replacer v1.7, FN FAL Animation Set 2.0, Kiparis Animation Set, JSRS Sound Mod, Misery Boots v2.3, Injury Audio Extended, Voiced Actor [3.0], EFT: Impact, Crack, Fly-By Sounds, EFT: (SMG) Reload Soundpack v1.1, EFT Aim Rattle, New Main Menu Music, Total Artifact and Atachment Overhaul v11, Aim Down Sights Tweaks, Fluid Relations v1.0, Returning of White Dots, Dialogue Expanded v2a, GhenTuong Tasks Pack v2, Arszi's Immersive Dynamic Tasks 1.0.2, Arszi's Mutant Bleeding, Arszi's Campfire Roasting, Arszi's Thirst Overhaul, Trader Overhaul Complete 1.24 (Outfit Version), Anomaly Magazines, Anomaly Magazines (EXTENDED) v2.8.2, Ammo Check Plugin, Body Health System v3.4, EFT Full Medic Item Overhaul v2.4, EFT Medical Interface v1.4, EFT Health 1.1, Stalker NPC Rank Weapon Loadouts, Faction Change Adjustments, Better Sorting Addon, Faster Tooltips Addon. Addony dodane z Boomsticks for Escape from Chernobyl: Spoiler Boomsticks and Sharpsticks (wersja z 31 sierpnia 2020r), ЦЕМЕНТ's viewmodels: FIXED EDTION, Knife works in inventory addon, Quick Melee - No Equip addon. Zawartość spolszczenia oraz lista przetłumaczonych addonów: Spoiler Boomsticks and Sharpsticks (wersja z 31 sierpnia 2020r), Anomaly Magazines (EXTENDED), EFT Full Medic Item Overhaul v2.4, Trader Overhaul Complete - Outfit version (dodane tłumaczenie nowych pancerzy), Dialogue Expanded v2a, GhenTuong Tasks Pack v2, Arszi'S Immersive Dynamic Tasks 1.0.2, Arszi's Campfire Roasting. Dodatkowo przetłumaczone zostały kwestie w skryptach: ui_item (ilość ładownic w pancerzach), ammo_check (wyświetlana ilość amunicji). Źródło: https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/addons/escape-from-chernobyl-addon-pack 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ronnie1910 Opublikowano 20 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2020 (edytowane) Na razie usunąłem wersję z Boomsticks & Sharpsticks, były problemy z wyśrodkowaniem kilku celowników. Niebawem wrzucę nową wersję, all-in-one, nie wymagającą głównej paczki. EDIT: Nowa wersja gotowa. Linki są już aktualne. Na moddb wersja bez nowych pukawek, na google drive z nimi (przez B&S paczka była za duża żeby wrzucić ją na moddb) Spolszczenie w wersji 1.1 na moddb pod obecnym linkiem. Poprzednio skrypt ammo check nie działał z bronią białą dodaną w B&S. Poprawiłem go i teraz do wyboru jest skrypt do jednej jak i drugiej paczki dodatków. Edytowane 23 Września 2020 przez Ronnie1910 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre86 Opublikowano 21 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2020 (edytowane) Jest opcja by wyłączyć BODY HEALTH SYSTEM lub zmniejszyć obrażenia dla kończyn ? Edytowane 21 Września 2020 przez Andre86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ronnie1910 Opublikowano 21 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2020 (edytowane) 10 godzin temu, Andre86 napisał: Jest opcja by wyłączyć BODY HEALTH SYSTEM lub zmniejszyć obrażenia dla kończyn ? Nie pamiętam co trzeba było zmienić w skrypcie żeby wyłączyć obrażenia kończyn, ale zrobiłem wersję zmniejszającą obrażenia. Sprawdź czy działa https://drive.google.com/drive/folders/1rVnhgwOmTCBQrNoMiH9BSi-qLbJHxssf Wrzuć i podmień ten plik do gamedata/scripts. Edytowane 21 Września 2020 przez Ronnie1910 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre86 Opublikowano 22 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 19 godzin temu, Ronnie1910 napisał: Nie pamiętam co trzeba było zmienić w skrypcie żeby wyłączyć obrażenia kończyn, ale zrobiłem wersję zmniejszającą obrażenia. Sprawdź czy działa https://drive.google.com/drive/folders/1rVnhgwOmTCBQrNoMiH9BSi-qLbJHxssf Wrzuć i podmień ten plik do gamedata/scripts. Dzięki działa jeszcze jedna sprawa istnieje opcja aby włączyć ten mini hud w rogu ekranu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ronnie1910 Opublikowano 23 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 O który mini hud chodzi? O radar na górze czy paski zdrowia na dole? Radar i pas artefaktów możesz wyłączyć w opcjach gry. Żeby wyłączyć paski zdrowia znajdź w skrypcie maingameui.m_ui_hud_states.m_ui_health_bar_show = true maingameui.m_ui_hud_states.m_ui_stamina_bar_show = true i zamień w obu true na false. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre86 Opublikowano 23 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 Możesz wrzucić wersję spolszczenie to gołego Boomsticks & Sharpsticks bez addonów z Escape Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ronnie1910 Opublikowano 24 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2020 Chyba nic ponad te 3 pliki dodatek nie posiadał Boomsticks spolszczone pliki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre86 Opublikowano 24 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2020 ok wielkie dzięki z escapem mam problem często nie mogę przeładować broni mimo pełnych kompatybilnych magazynków pojawia się animacja jakby chował i wyciągał broń. przeładować mogę jedynie w oknie inventarza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ronnie1910 Opublikowano 24 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2020 (edytowane) Czyli wszystko działa jak należy, najpierw musisz mieć magazynek w ładownicy żeby przeładować. Klikasz prawym przyciskiem na magazynku i wybierasz "włóż do ładownicy". Pojawia się przy nim wtedy zielone kółko i takie magi możesz załadować wciskając "R". Jak najedziesz na pancerz to masz podane ile posiada ładownic - różne rodzaje pancerzy posiadają różną ilość ładownic. Tylko nie wiem jak skrypt czyta magazynki z załadowanymi różnymi typami amunicji (przy wyborze pod "Y") - czy czyta ostatni załadowany typ naboju czy ten, którego jest w środku najwięcej. Edytowane 24 Września 2020 przez Ronnie1910 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SarXoss Opublikowano 27 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2020 Mam pytanie dotyczące niedziałającego questa. Zaraz na początku gry muszę przeprowadzić rozpoznanie. Chodzę przez wszystkie lokacje jakie quest mi pokarze, następnie wracam do lidera frakcji jak mówi znacznik i nic się nie dzieje. Nie ma opcji dialogowych. Moda zainstalowałem poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 27 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2020 @SarXoss Prawdopodobnie to jest wina źle zrobionych niektórych zadań w modzie, bo sam raz miałem taką sytuację, że dostałem od Sacharowa zadanie na przeprowadzenie pomiarów w Czerwonym Lesie. No i nie dało się nic zrobić (chyba tylko wyrzucić to urządzenie i zadanie nie zaliczone), bo znacznik zadania był nade mną. Tak więc lepiej zostawić to zadanie, bo i tak się go nie wykona. Możliwe, że programiści anomaly coś sknocili w tych kwestach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ronnie1910 Opublikowano 29 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 (edytowane) Nie programiści Anomaly, to quest z Arszi's Immersive Dynamic Tasks addona. Z tego co widzę na moddb, autor poleca: edytować skrypt task_scout, znaleźć 333 linijkę tekstu task_status_functor.arszi_task_scout_status = function(tsk,task_id) i dodać pod nią następującą kwestię: dialogs_bar.bar_dolg_leader_task_scout_give_reward() Powinno to wyglądać tak: task_status_functor.arszi_task_scout_status = function(tsk,task_id) dialogs_bar.bar_dolg_leader_task_scout_give_reward() Po wczytaniu sejwa powinno zaliczyć zadanie. Potem zapisać, wyjść z gry i usunąć tą dodaną kwestię. Albo po prostu usunąć skrypt skoro te zadania i tak nie działają prawidłowo. Edytowane 29 Września 2020 przez Ronnie1910 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ronnie1910 Opublikowano 5 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 Po wstępnych testach zaktualizowałem paczkę do wersji 1.1. Wyrzuciłem Absolute Nature Redux, powodował duże spadki fps-ów. Wyłączyłem także Model Redux v0.1 - Monolith - powodował crashe. Ponadto: - zaktualizowałem skrypt 'ammo check' - teraz wykrywa 4 nowe noże; - zmieniłem presety przy wybieraniu nowej gry - nowo dodany AKS-74U kosztuje 400 punktów (jednak szybko się psuje), dodałem też możliwość wzięcia zapasowego magazynka za 10 punktów; - niewielkie zmiany w presetach handlarzy, więcej handlarzy będzie sprzedawać amunicję do KS-23 (m. in. handlarz Powinności i Wojska) i ulepszone noktowizory na wyższym szczeblu lojalności. Znajomy streamer właśnie ogrywa Anomaly na tej paczce, można zobaczyć jak gra wygląda: [PL] Escape from Chernobyl #1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 6 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2020 A jak z wersją do Anomaly R18 można zrobić dopasowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ronnie1910 Opublikowano 10 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2020 Na nowej wersji większość addonów nie działa, Trzeba by było czekać na łatki do poszczególnych addonów albo wykorzystać inne, zrobione pod nowy built. Tak czy inaczej trzeba by budować paczkę od zera więc było by dużo roboty a nie chce mi się. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ronnie1910 Opublikowano 14 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 Łatka naprawiająca m.in. ikonę SWDS PMC i pozycje celownika Coltów 1911 i pochodnych --> Icons & 1911 fix 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reaper Opublikowano 23 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2020 (edytowane) Wywala z gry średnio co 20 minut FATAL ERROR [error]Expression : <no expression> [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : ..\xrServerEntities\script_engine.cpp [error]Line : 191 [error]Description : fatal error [error]Arguments : LUA error: c:/anomaly\gamedata\scripts\dynamic_news_manager.script:1749: attempt to call field 'get_article_name' (a nil value) stack trace: Chwilowo problem rozwiązany poprzez wyłączenie dynamicznych wiadomości. Edytowane 23 Października 2020 przez Reaper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 8 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 @Ronnie1910 W dniu 21.09.2020 o 23:02, Ronnie1910 napisał: Nie pamiętam co trzeba było zmienić w skrypcie żeby wyłączyć obrażenia kończyn, ale zrobiłem wersję zmniejszającą obrażenia. Sprawdź czy działa https://drive.google.com/drive/folders/1rVnhgwOmTCBQrNoMiH9BSi-qLbJHxssf Mógłbyś to wrzucić jeszcze raz na serwer? bo link jest martwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ronnie1910 Opublikowano 5 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 Podmień ten plik w skryptach. Mnożnik obrażeń zmieniony z 2.5 do 1.0, ale jak się ustawi na 0 to chyba powinno wyłączyć obrażenia kończyn player_injuries.script Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Revter Opublikowano 12 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 @Ronnie1910 Tak z ciekawości - będziesz jeszcze coś robić z tą paczką czy to jest już jej finalna wersja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ronnie1910 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 Tej już nie przewiduję ruszać. Może jak wyjdzie nowa oficjalna beta to skleję podobną paczkę na nią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ronnie1910 Opublikowano 5 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 W końcu działają mi polskie znaki przy tłumaczeniu task packów 🙂 Jak się okazuje nie wystarczy zmienić encoding na "windows-1250"; plik musi zostać utworzony na lokalnej wersji Windowsa. Jeśli przetłumaczy się tekst na angielskim pliku, gra dalej nie będzie czytała polskich znaków mimo poprawnej stony kodowej... Ale nie wiem czy będę udostępniał Escape from Chernobyl w wersji 1.5.1 - za dużo to wszystko waży. A ciągle dodaję nowe addony 😂 Wrzucam spolszczenia do użytych addonów, powinny pasować do ich najnowszych wersji. Może komuś się przydadzą. Spolszczenia do Anomaly Magazines, Artefact Renovation, Boomsticks&Sharpsticks, EFT Medic Item Overhaul, Igi task pack, Ghen Tuong task pack, Arszi task pack, Trader Overhaul Complete 1.24 (outfit version). przetłumaczone addony.rar 1 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 5 Marca 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 @Ronnie1910 Dzięki za przetłumaczenie tych dodatków Wrzuciłem je na nasz serwer i do #1 postu. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leito Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Jako fan EFT znalazłem moda do Anomaly o nazwie AGRESSOR RESHADE Czy ten mod tutaj przedstawiony jest lepszy od tego co znalazłem w internecie ? dodam że ten Agressor był w lutym br. aktualizowany. Ktoś grał ? Bo nie mam porównania do tego tutaj moda o którym mowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.