Jump to content
Anton Gorodecki

Dark Path

Recommended Posts

Tak wygląda ostrzeżenie - pokazuje się bohaterowi jego córka:

 

ss_tomahawk_10-24-20_21-49-47_(la19_country)_w_weather_indoor_x7_01_to_weather_indoor_x7_02_gt_07-47.jpg

Jak załatwiłem sprawy - w/w na tzw. Dierewni to dostałem się na lokację cementownia.

Cementownie czyli wg. planu jantar a czarne jezioro to w tym modzie jest jantar, mam zaliczyć tez nową, nieznaną lokację pod nazwaniem Żyła Strefy :

ss_tomahawk_10-24-20_22-05-11_(la16_lost_factory)_w_default_cloudy_08_00_to_default_rain_09_00_gt_08-45.jpg

Żyła Strefy wraz z kanałami - kolektorem:

Spoiler

ss_tomahawk_10-24-20_23-46-31_(la21_generators_2)_w_default_foggy_14_00_to_default_foggy_15_00_gt_14-25.thumb.jpg.d2b505ac7b5c6bfa173d165e4b188d37.jpgss_tomahawk_10-24-20_23-44-45_(la21_generators_2)_w_default_foggy_14_00_to_default_foggy_15_00_gt_14-13.thumb.jpg.de7ebf880445aa4d8d1ab726e4c63d12.jpgss_tomahawk_10-24-20_23-44-39_(la21_generators_2)_w_default_foggy_14_00_to_default_foggy_15_00_gt_14-12.thumb.jpg.91de488554a932e9f5d3860d7a5c1c9b.jpgss_tomahawk_10-24-20_23-32-03_(la21_generators_2)_w_weather_mines_02_to_weather_mines_01_gt_13-51.thumb.jpg.40f99b9fa6ba065b902c3781dc04ff39.jpgss_tomahawk_10-24-20_22-59-18_(la21_generators_2)_w_default_foggy_11_00_to_default_foggy_12_00_gt_11-20.thumb.jpg.2372956dd2b12bd4999ff6f1499dd081.jpgss_tomahawk_10-24-20_22-59-14_(la21_generators_2)_w_default_foggy_11_00_to_default_foggy_12_00_gt_11-19.thumb.jpg.4222f4540437cccca3b2acbfa1a6d2e8.jpgss_tomahawk_10-24-20_22-53-14_(la21_generators_2)_w_weather_mines_01_to_weather_mines_02_gt_10-37.thumb.jpg.e043783dbb80fd616f89f7fa191e2cc6.jpg

 

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po Żyle Strefy jest Cementownia potem Czernobyl do Żaby, stamtąd na Zakładowy Przysiółek, powrót na Czernobyl, porwanie przez trepów i misja bez misji czyli przymusowe działania pod okiem trepów w laboratorium na Radarze.

Fajne wdzianka mają trepy:

Spoiler

ss_tomahawk_10-25-20_00-49-50_(la17_outskirts)_w_default_rain_17_00_to_default_rain_18_00_gt_17-30.thumb.jpg.0c7829f6c243f7fe3d365939c7666263.jpgss_tomahawk_10-25-20_00-38-44_(la16_lost_factory)_w_default_rain_17_00_to_default_rain_18_00_gt_17-15.thumb.jpg.c903091e66d9c38d9ed4c93f5af6c477.jpg

 

ss_tomahawk_10-25-20_10-52-11_(la10u_bunker)_w_weather_indoor_01_to_weather_indoor_02_gt_02-09.jpg

Tekst z labu na radarze: kontroler kontroluje ludzi a nasz rozum kontroluje wódka.

cd. potem wspomnienia w mózgu, wypad do windy i na składy po kostium.

Spoiler

ss_tomahawk_10-25-20_12-30-25_(la07_military)_w_default_rain_05_10_to_default_partly_06_00_gt_05-16.thumb.jpg.887468bba677fce8721a889ab0921360.jpgss_tomahawk_10-25-20_12-10-13_(la10u_bunker)_w_weather_indoor_01_to_weather_indoor_02_gt_04-18.thumb.jpg.c16b7838b11b8baa640bbd0666639a16.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powtórnie pobrałem i postawiłem to OBT moda. Tym razem pomny moich problemów poprzednio, nie ruszałem ustawień rozszerzonych. No i poszło. Do wioski dotarłem bezproblemowo, wykonałem te zadania jakie miały być. Ale zacząłem mieć przycinki. Na zrzutach jednak widać, że z fpsami tak źle nie było. Ale gdy wybrałem się za tory, to zanim wszedłem do podziemi, dwukrotnie zaliczyłem wylot z czarnym ekranem bez możliwości wywołania menadżera. A już w podziemiu czarny ekran zawiesił mi komputer. Sprawdziłem loga i znalazłem taki error, ale nie na jego końcu, lecz gdzieś w połowie.

[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : CResourceManager::CreateGeom
[error]File          : ..\xrRenderDX10\dx10ResourceManager_Resources.cpp
[error]Line          : 640
[error]Description   : decl && vb

Trochę to dziwne, bo mam dograne wszystkie biblioteki, jakie były zalecone dla tego moda. Zrobiłem to poprzednio.

Może jakiś specjalista od błędów, coś jeszcze mi podpowie, ale łopatologicznie, bo to co znalazłem w necie , to czarna magia.

Jak na razie mam odczucie, jakbym grał w LA, trochę lepsze kolorystycznie, ale za to bardziej mroczne.

A tu kilka zrzutów.

ss_fred_10-25-20_16-59-24_(la01_escape)_w_default_cloudy_14_00_to_default_cloudy_15_00_gt_14-11.thumb.jpg.aa911c593799ff1c6e7ffec4aa2e8905.jpgss_fred_10-25-20_17-01-00_(la01_escape)_w_default_cloudy_14_00_to_default_cloudy_15_00_gt_14-22.thumb.jpg.65f445a8f45c87246b4c38f9a1158af8.jpgss_fred_10-25-20_18-40-58_(la01_escape)_w_default_cloudy_17_00_to_default_cloudy_18_00_gt_17-49.thumb.jpg.5f21b5d3c74399c979d8b9db0dbed926.jpg

ss_fred_10-25-20_17-40-46_(la01_escape)_w_default_cloudy_15_00_to_default_cloudy_16_00_gt_15-15.thumb.jpg.8ef6cc5d718c315af370a86742a28cd9.jpgss_fred_10-25-20_20-27-20_(la01_escape)_w_default_cloudy_10_00_to_default_cloudy_11_00_gt_10-43.thumb.jpg.2e0e4c429ea006b122c272f4082ee98d.jpgss_fred_10-25-20_21-31-04_(la01_escape)_w_default_partly_11_00_to_default_cloudy_12_00_gt_11-36.thumb.jpg.ee693c528c0a0d05cc44701111215cdf.jpg

Chyba jednak trzeba będzie poczekać, zakończenie testów. Jak ktoś inny chce się męczyć z niedoróbką, jego sprawa.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przeszedłem moda bez żadnych wylotów związanych z jakimiś tam bibliotekami czy inne tego typu duperele.

Zawieszał mi się i pokazywał, że mam słabą kartę więc nie kombinowałem tylko od nowa kwesta zaczynałem od momentu w którym mi się zawiesił.

W razie przycinania - znowu karta - to zalecam: zapisać i wgrać od zapisu - działa bez zarzutu ( u mnie) co najmniej 2-2,5 godziny.

Innego rodzaju wyloty, zawieszenia to nie mod to sprzęt i to co na nim.

Jestem przykładem, że tego moda można skończyć i nie trzeba do niego żadnych "fachowych" i "wyczerpujących temat" porad.

Jest sporo nowych, odmiennych kwestów, gierek, zagrywek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli komuś sprawia przyjemność ciągłe wczytywanie zapisów, resetowanie kompa,  to jego sprawa.

Ale jeśli nie jest się wyjątkiem i ma się takie same problemy jakie zgłasza wielu grających, mimo komputera wystarczająco mocnego, to przy informacji że jest mod w fazie OBT, sprawa jest jasna. Upubliczniając go, zwalono testowanie na grających. Mod bazuje na LA, które samo w sobie sprawiało wiele problemów, a im wersja wyżej, tym tych problemów było więcej. Trzeba się liczyć z tym, że dodatkowe obciążenie teksturowe i efektowe tylko ilość tych problemów powiększy.

Wentylatory mojego kompa są raczej ledwo słyszalne przy innych modach. A w tym, były sygnalizatorami wylotu. Zaczynały pracować na najwyższych obrotach. A nie zawsze można szybko opuścić taki rejon nasilony teksturowo-efektowy.

Nie widzę powodu uczestniczenia w testowaniu moda, skoro swoich uwag i tak nie jestem w stanie przekazać autorom moda. Mogę więc tylko cierpliwie poczekać, aż oświadczą, że mod jest ukończony. A bez tego może tylko zostać półkownikiem oczekującym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem optymistą, więc dodałem do skrótu pulpitowego -noprefetch i -no shedows . Trochę pomogło. Wczytywanie jest szybsze, przerwy między wylotami sporo dłuższe. Ale obciążenie procesora nie zmalało. Pokazują to jego temperatury. Ale musiałem się zdecydować na grę z dużo wcześniejszego zapisu, bo zginął mi Wilk i chyba nie dostałbym klucza do barakowozu na wysypisku. I tak samo po wyjściu z tunelu pod nasypem, nie zostałem wezwany na pomoc. A to kilka zrzutów tak z poprzedniej, jak i nowej gry.

Poprzednia gra.

     Brak wezwania na pomoc., tak w tunelu, jak i za nim.                                            Promienie słoneczne wychodzą ze zbocza.

   ss_fred_10-26-20_16-18-21_(la01_escape)_w_default_la_rain_16_00_to_default_cloudy_17_00_gt_16-16.thumb.jpg.02474c2133e1f1022c4c894421572f0d.jpg      ss_fred_10-26-20_17-19-56_(la02_garbage)_w_default_cloudy_20_00_to_default_foggy_20_50_gt_20-36.thumb.jpg.512ff2358dbcd3d5baf9f43aa5c40da3.jpg

    W nowej grze, w końcu zaświeciło słońce.

  ss_fred_10-26-20_15-43-36_(la01_escape)_w_default_la_rain_13_00_to_default_la_sunny_14_00_gt_13-52.thumb.jpg.8f9145a389e27d2a2f4f107016c6fd92.jpg       ss_fred_10-26-20_15-54-48_(la01_escape)_w_default_la_sunny_14_00_to_default_clear_15_00_gt_14-48.thumb.jpg.386fad22fa197b2be45da1bf04815f3b.jpg             

Podziemia Kordonu

ss_fred_10-26-20_16-10-13_(la01_escape)_w_default_clear_15_00_to_default_la_rain_16_00_gt_15-39.thumb.jpg.7aa6220f874c2d644fc42f721265cb32.jpgss_fred_10-26-20_16-11-07_(la01_escape)_w_default_clear_15_00_to_default_la_rain_16_00_gt_15-43.thumb.jpg.2ac01fca3849a94f0d1926332c70d68a.jpgss_fred_10-26-20_16-16-22_(la01_escape)_w_default_la_rain_16_00_to_default_cloudy_17_00_gt_16-07.thumb.jpg.dfdb973dc9b51ab8de3acc551bfa905c.jpg

Najemnicy sami wleźli w pułapkę. Ja jednego, a Wilk z kolesiem walnął pozostałych. Ważne że żyje.

ss_fred_10-26-20_20-37-04_(la01_escape)_w_default_partly_00_00_to_default_rain_01_00_gt_00-56.thumb.jpg.dc770599fbe2b73601552ae6aa08f5a3.jpg

Ale tym razem łupy były biedne, bo zdążyli ich ograbić.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I nie warto było być optymistą. Mod opuszcza mój komputer i nie tylko na czas bycia OBT. LA nie zrobiła na mnie wrażenia, a raczej zawiodła. Obawiam się, że i z nim byłoby to samo.

Innym grającym życzę powodzenia. :clappingyellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mod fajny mimo, że to OBT, całkowicie odmienny i nowy scenariusz, brak zadań typu - przynieś, wynieś, pozamiataj.

Wiele dróg, wariantów daje możliwości skończenia moda według własnego osądu - jakie decyzje takie i wyniki końcowe.

Fajne efekty wizualne, nowe mutanty, artefakty, brak broni z "górnej półki" gwarantuje dobra zabawę, różne sposoby wykonania zadań.

Brak wylotów - u mnie jest słaba karta więc mocne karty dają radę bez wylotów i zawieszeń.

Polecam.

Strefa - 5:00;

 

ss_tomahawk_10-29-20_16-46-38_(la20_forgotten)_w_default_partly_21_00_to_default_rain_21_30_gt_21-04.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity