Gość Diegtiariow Opublikowano 25 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 Nazwa: Crafting and Repair Overhaul (with mobile workbench) Twórca: AGoodSetOfPistol Podziękowania: Acemax Data dodania: 26.05.2020 | Data aktualizacji: 17.08.2020 Opis: Spoiler Dodatek stworzony do celów testowych, dotyczący systemu tworzenia dla Anomaly. Nawet jeśli pójdzie dobrze, będzie to pełny dodatek. Główne cechy: Ogromne poprawki do tego, co jest potrzebne i ile prawie każdego przedmiotu, który można wytworzyć w grze. Niektóre są łatwiejsze, inne trudniejsze, podczas gdy inne zostały zrównoważone. Dodano kilka nowych przedmiotów do wytwarzania, w tym trochę broni i zbroi. Mają swoje własne przepisy, które można kupić u mechaników. Dodano hełmy do listy przedmiotów z częściami, które można teraz naprawić. Dodano kilka broni do listy przedmiotów z częściami, które obejmują RPD, karabin Gaussa, RG-6 i Protectę. Ponadto karabin Gaussa można teraz naprawić za pomocą smarów (podobnie jak w przypadku innych snajperek). Dodano alternatywne receptury medyczne, które wymagają zmutowanych części mutantów. Dodano pustą strzykawkę i kilka podstawowych materiałów rzemieślniczych do medycyny i mechaniki z szacunku. Dodano wiele przedmiotów do tworzenia do dynamicznego spawnu przedmiotów, a także dostosowano częstotliwość pojawiania się niektórych z nich. Więc teraz znajdziesz więcej tych przedmiotów, które znajdują się losowo w środowisku. Dostosowano wymagania trwałości niektórych elementów używanych do naprawy części. Dodano działający mobilny warsztat, który jest jak normalny warsztat, ale można go zabrać w locie (nie trzeba już płacić za korzystanie z warsztatu). Podziękowania dla Acemax za wspaniałą pracę nad tą funkcją! Dodano opcjonalny plik, który zwiększa liczbę zastosowań wszystkich przedmiotów do naprawy. Dodano przepisy na sprzedaż dla mechaników. Możesz odblokować więcej, oddając więcej zestawów narzędzi. Amunicja jest teraz bardziej znośna! Za 15 sztuk amunicji otrzymasz 15 sztuk amunicji. Nie ma więcej dostawania mniej niż wkładasz! Potencjalne cechy: Prawdopodobnie pewne poprawki w interfejsie użytkownika warsztatu. Możliwa regulacja maksymalnej liczby przedmiotów, z których może skorzystać przedmiot do wytworzenia. Dodanie większej ilości broni i być może przepisów na zbroje frakcji! Korekty cen wszystkich przedmiotów dla lepiej zbilansowanej gospodarki. Widoczne porady dla listy tworzenia PDA. Pewne zmiany ekonomiczne, aby lepiej pasowały do systemu craftingu. I wszystko, co może napotkać ścieżkę, a które warto dodać. Link do pobrania: Spoiler Moddb: [KLIK] Źródła: moddb.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.