Jump to content
Sign in to follow this  
kamil190

Fog Zone: pierwszy raport o niedużym redesignie

Recommended Posts

To pierwszy raport o tworzonej modyfikacji Fog Zone. Na danym screenie można zobaczyć posterunek z przejściem na Wysypisko z Cienia Czarnobyla. Twórca przeprasza za słabe zdjęcie, następnym razem postara się zrobić lepiej. To jest na razie PRE-alfa wersja, tak więc wszystko będzie jeszcze dopracowane, a może i nie, patrząc na recenzje. Powodzenia, do następnych nowości.

Безымянный.jpg

Źródło: [KLIK]

Share this post


Link to post
Share on other sites

S.T.A.L.K.E.R. Fog Zone - nowości:

1. Co jest już gotowe?

Farma gotowa (screeny poniżej), most i posterunek.

2. Wielkość lokacji
Serwer może pomieścić do 50 graczy, a jeśli opuścisz lokacje w ich pierwotnej formie, gracze będą czekać na gameplay w stylu „stań w kolejce po bochenek ze STALKER 2”. Dlatego zostanie zmieniony dla takiej liczby osób.

3. Przyszli handlarze i systemy.
Na etapie dodawania handlarzy, będą prowadzone prace nad funkcją „pracy zdalnej”. Co przez twórcy mają na myśli? Teraz nie trzeba osobiście udawać się do sprzedawcy, wystarczy wejść na swój PDA, znaleźć zakładkę ogłoszenie/praca (jeszcze nie zdecydowano) i wziąć zlecenie, po prostu zaznaczając okienko fajką. Jednakże dzienna liczba jest ograniczona. W PDA będzie 20 zadań dziennie, więc będziesz musiał je odebrać lub będziesz musiał osobiście podejść do sprzedawcy w celu wykonania innego zadania.

4. Trwają prace nad animacją „chowania broni”. Oznacza to możliwość chodzenia bez broni w rękach (z jakiegoś powodu nie było tego w silniku).

5. Prace nad Lokacją, a właściwie jej pięknym i klimatycznym wypełnieniem, trwają, choć co prawda twórcy nie mogą poświęcić na to dużo czasu (nie gwarantują grafiki z uniwersalnymi proporcjami, ale postarają się zrobić wszystko).

1.jpeg.cc5a270aa950ef11333cff0ac8c1bcf4.3.jpeg.39b2a95b7b1fd0013d003d3bd2dda5ec.2.jpeg.a821810c73674a2da2321b582baaab41.

Grupa na VK: [KLIK]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prace nad trawą będą trwały ?:

zWE46v5WKI8.jpgaFeeIri3izQ.jpg

 

Wymagania sprzętowe:

Spoiler

SUGEROWANE wymagania systemowe w tej chwili (mogą ulec zmianie).
Minimalne:
Karta graficzna z obsługą DirectX 10-11 - od GTS250 (256-512 MB) do GTS450 (1 GB)
Procesor - Intel Core 2 Duo e8400 lub Athlon 64 X2 5600+
RAM - 2 GB

Średnie:
Karta graficzna z obsługą DirectX 10-11 - od GTS250 (256-512 MB) do GTS450 (1 GB)
Procesor - Intel Core 2 Duo e8400 lub Athlon 64 X2 5600+
RAM - 2 GB

Wysokie:
Karta graficzna z obsługą DirectX 10-11 - od GTS250 (256-512 MB) do GTS450 (1 GB)
Procesor - Intel Core 2 Duo e8400 lub Athlon 64 X2 5600+ (lekko podkręcony)
RAM - 3-4 GB

Maksymalne:
Karta graficzna z obsługą DirectX 11 - GTS450 (1 GB) lub więcej
Procesor - Intel Core i3 (zalecane generacje - druga, trzecia) lub Amd Ryzen (zalecane 1-szej generacji)
RAM - 4-6 GB

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raport z S.T.A.L.K.E.R. Fog Zone:

To w tej chwili ostatnia nowość, po której nastąpi cisza.

1. Zakończono realizację miejsca ''Jezioro pijawek''.
2. Dodano nowe miejsce - Cmentarz pojazdów (nie mylić z innymi lokacjami), które jeszcze są zapełniane (screen poniżej).
3. Została wykonana praca nad wyłapywaniem błędów. Poprawiono około 15 bugów i niedoróbek.
4. Ulepszono optymalizację.
5. Zakończono realizację animacji ''Schować broń'' (wideo z demonstracją na grupie).
6. Projekt zostanie przeniesiony na ostatnią wersję silnika 3 wersji - z obecnej Cryengine 3.5.8 na Cryengine 3.8.6, co da więcej możliwości, poprawi wiele błędów i doda to, czego nie było w obecnej wersji.

Teraz o problemach w zespole:

W zespole zdarzają się niejakie ''błędy'', i sprzęt ''psuje się''. Póki wszystko się nie ustabilizuje, niczego na razie od nich nie usłyszycie.
Jest i też dobra wiadomość. Pojawili się oficjalni partnerzy - Umbrella of Pripyat. Twórcy są bardzo wdzięczni im, tak więc zapiszcie się do nich/zasubskrybujcie ich :)

1831933978_.jpg.75ac600740acad9e743a6982

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twórcy trochę skłamali. Wcześniej mówiono, że do nowego roku nie będzie żadnych wiadomości.

A ponieważ przeniesiono mod na nową wersję Cryengine 3.8.6, autorzy postanowili pokazać, jak działa nowe oświetlenie (nikt jeszcze nie dostosował go do Stalkera, to tylko pokaz).

Screeny:

Spoiler

J8DdBU2LpAI.jpgMKsI6_XXwPI.jpgb6M_pZL191s.jpgffmLHPxNkCM.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity