FairFight Opublikowano 13 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 Witam. Jak zaznaczyłem w tytule, poszukuje moda lub pliku, dzięki któremu ekran 'kołysał' by się troszkę mocniej niż domyślnie jest to w grze. Podczas biegania i chodzenia. Chyba, że jest jakiś sposób żeby to zrobić w CoP. Dodam, że w gamedata/configs/misc nie mam żadnego pliku effectors.ltx ani niczego takiego. Zainstalowane mody: STCoP, Dynamic Hud, kilka mini modów. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 13 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 4 godziny temu, FairFight napisał: Dodam, że w gamedata/configs/misc nie mam żadnego pliku effectors.ltx ani niczego takiego Czysty ROZPAKOWANY Zew Prypeci 1.6.02 posiada plik effectors.ltx effectors.ltx 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FairFight Opublikowano 13 Października 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 29 minut temu, Anton Gorodecki napisał: Czysty ROZPAKOWANY Zew Prypeci 1.6.02 posiada plik effectors.ltx effectors.ltx Cóż, ja mam Stalkera CoP ze Steama. W każdym razie dzięki ;-) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 13 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 @FairFight a zwiększenie wartości cam_invert w user.ltx? Bo czytałem, że ustawienie na 0 wyłącza bujanie, no to zwiększanie wartości powinno zwiększyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FairFight Opublikowano 13 Października 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 1 godzinę temu, tom3kb napisał: @FairFight a zwiększenie wartości cam_inert w user.ltx? Bo czytałem, że ustawienie na 0 wyłącza bujanie, no to zwiększanie wartości powinno zwiększyć. Tzn u mnie w grze jest to kołysanie, ja jedynie chcę żeby było "mocniejsze". A co do tej komendy, którą wymieniłeś - w ogóle nie mam jej w user.ltx. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 13 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 @FairFightŹle napisałem cam_inert ale to było w Cieniu może w Zewie już jej nie ma tej komendy i nie działa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 13 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 @FairFight Zrobił literówkę pisząc z pamięci. Są dwie linie: cam_inert 0. cam_slide_inert 0.25 W tym przypadku kołysanie jest zlikwidowane, do 0. Im cyfry będą bliższe jedności, np. 0.7 , 0.8 to kołysania będą większe. Tylko ostrzegam, że przy takich kołysaniach dostaniesz kręćka. A ból głowy zapewniony. Tak, że zwiększaj po 1/10. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FairFight Opublikowano 13 Października 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 (edytowane) 27 minut temu, kondotier napisał: @FairFight Zrobił literówkę pisząc z pamięci. Są dwie linie: cam_inert 0. cam_slide_inert 0.25 W tym przypadku kołysanie jest zlikwidowane, do 0. Im cyfry będą bliższe jedności, np. 0.7 , 0.8 to kołysania będą większe. Tylko ostrzegam, że przy takich kołysaniach dostaniesz kręćka. A ból głowy zapewniony. Tak, że zwiększaj po 1/10. a tak, mam obie z nich. Dobra pokombinuję zatem. Dzięki. PS. Skoro już tu jesteśmy, może ktoś wie jak ustawić static dof w CoP i CoC? Tak żeby tło było stale rozmyte? tom3kb Edytowane 13 Października 2020 przez FairFight Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.