Skocz do zawartości

Total Artifact and Attachment Overhaul v11


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Total Artifact and Attachment Overhaul v11

Nazwa: Total Artifact and Attachment Overhaul v11
Twórca: Nekousagi

Data dodania: 22.10.2019 | Data aktualizacji: 27.03.2020

 

Opis:

Spoiler

Ten mod sprawia, że artefakty są naprawdę użyteczne, zamienia niepotrzebne artefakty w prawdziwe artefakty, a także przywraca równowagę załączników.

Zrobione dla Anomaly 1.5 b3 update 4 hotfix 8

Wykorzystano wartości xGrenadier jako podstawę dla normalnych artefaktów i rozszerzone je na Moddb.com

Różne funkcje i informacje, które powinieneś wiedzieć:

  • Dodano nowe właściwości do artefaktów śmieci, zmieniono ich ceny i wagę, sprawiono, że niektóre z nich wymagają teraz detektora (13 z 32 można znaleźć bez detektora).
  • Dodatkowe 3 artefakty śmieci (nietoperz, czarny kamień, atom) i 2 artefakty (anomalny chleb, kompas) pojawiają się teraz w anomaliach
  • Nie możesz umieszczać artefaktów śmieci w modułach, ponieważ eksplodowałyby™. Znajdź artefakty na promieniowanie, aby przeciwdziałać ich +promieniowaniu, lub wypal kilka papierosów.
  • Zrównoważono załączniki i dano im całą masę nowych statystyk.
  • Ze względu na kod słowiański, fire_wound_immunity (odporność balistyczna) czasami nie pojawia się w grze lub pojawia się jako odporność na wybuchy, mimo że działa jako odporność balistyczna. Z tego powodu wszystkie wartości fire_wound_immunity i explosive_immunity w tym modzie są takie same. Jeśli widzisz artefakt z odpornością na wybuchy lub słabością, ma on tę samą wartość dla ochrony balistycznej, nawet jeśli nie widzisz go w grze. Więc nie pozbywaj się artefaktu, myśląc, że ma on tylko ochronę przeciwwybuchową, bo także chroni przed kulami.
  • Usunięto szarą ikonę promieniowania (0-1350 msv), ponieważ migała ona i wyłączała się, gdy przedmioty -rad i +rad działały w tym samym czasie. Zainwestuj w detektor Geigera.
  • Artefakty leczące rany zatrzymują krwawienie, mimo że ich liczba gojenia się ran jest mniejsza niż w przypadku bandaży itp. Artefakty nie leczące ran nie powodują krwawienia, przeciwdziałają tylko artefaktom leczącym rany i zwiększają krwawienie, gdy zostaniesz trafiony.
  • Promieniowanie modułów artefaktów kumuluje się teraz z artefaktami, dzięki czemu są nieco bardziej przydatne. Również wszystkie moduły i pojemniki ważą teraz 1 kg.
  • Małe problemy: po załadowaniu gry artefakty + i -radiacja stają się nieco dziwne i czasami możesz zacząć się napromieniowywać, mimo że masz wystarczająco dużo -rad, aby utrzymać +rad. Po prostu zdejmij i załóż wszystko na pas jeszcze raz i powinno się to naprawić. Czarny kamień nie jest wykrywany przez detektory, ale dostrzeżenie go jest dość łatwe. Artefakty czasami utknęły w dziwnych miejscach w powietrzu lub pod ziemią w wyniku anomalii grawitacyjnych, aktywacja anomalii lub ponowne załadowanie gry może to naprawić.

Wiele balansowania zostało zrobionych z myślą o innych modach twórcy:

 

Screen:

Spoiler

AnomalyDX9 2019 11 12 14 23 26 8

Więcej screenów w pliku.

 

Link do pobrania:

Spoiler

Moddb: [KLIK]

 

Źródła:

moddb.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.