Jump to content
Sign in to follow this  
sidorovicz

S.T.A.L.K.E.R MISERY 2.2

Recommended Posts

@sidorovicz Ale przez zacinanie się masz na myśli to, że ogólnie działa ok tylko pojawiają się małe i krótkie ścinki czy cały czas się zacina?

Jeśli ogólnie działa ok tylko pojawiają się tzw "mikro ścinki" to to jest normalne na Misery bo działa na 32bitowym silniku XRay i nie ważne na jakim sprzęcie będziesz grać to i tak będzie się zacinać jak będzie wczytywać NPCów i mutanty w okolicy ;) A jeśli cały czas się zacina to musisz się pobawić ustawieniami, ale z tym modem z tego co czytałem ciężko uzyskać stabilne 60 klatek - nawet ludzie z porządnym sprzętem zgłaszali problemy z płynnością, a 32bitowy silnik gry nawet przy dobrym sprzęcie nie wykorzysta większej części jego potencjału :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe nie ma za co dziękować :P Ten mod po prostu ma to do siebie, że jego optymalizacja leży - tym bardziej, że Misery ma już swoje lata. Także dopóki go ktoś nie przeniesie na ten 64 bitowy silnik, który lepiej będzie wykorzystywał zasoby komputera to będzie miał mikro ścinki, w sumie na 64 bitowym silniku też mikro ścinki mogą wystąpić - wszystko zależy od tego jak autor zajmujący się modem nad nim popracuje - jeśli to typowy "rzemieślnik" który tylko przeniesie jakieś rzeczy z innego moda na Misery, ale nie wykorzysta 64 bitowego silnika to mod będzie cierpiał na te same bolączki co bazowy mod, ale jeśli ktoś zna się na rzeczy i popracuje nad modem na tyle, że przeniesie go na 64bitowy silnik i popracuje nad optymalizacją to bardzo prawdopodobne, że nie będzie żadnych ścinek - jako przykład mogę podać niektóre mody bazujące na Call of Chernobyl - jedne są na 32 bitowym silniku i mikro ścinki są wszechobecne, ale jeśli zbierze się ekipa ogarnięta i przeniesie mod na silnik 64 bitowy+ popracuje nad optymalizacją jak przykładowo twórcy Anomaly to będzie potrafił przenieść mod na 64 bitowy silnik i popracuje nad optymalizacją do takiego poziomu, że nawet na wysokich/maksymalnych ustawieniach przy wykorzystaniu DirectX 11 będzie chodził na wysokich/maksymalnych ustawieniach w stabilnych 60 klatkach na sekundę ;)

A póki nikt się nie podejmie przeniesienia Misery na ów silnik to według mnie przynajmniej te mikro ścinki będą normalną rzeczą :P I z tego co wiem jeszcze nikt się tego nie podjął, bo mimo wszystko biorąc pod uwagę, że Misery jest w miarę popularnym modem to jeszcze nikt się tego nie podjął - możliwe, że przez to jak przesadzony dla niektórych graczy poziom trudności oferuje ten mod :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity