Gość Diegtiariow Opublikowano 19 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2020 Nazwa: HollywoodFX v1.1 Twórca: DeathOrchid Podziękowania: AyyKyu, Ghost-2142 Data dodania: 07.02.2020 | Data aktualizacji: 27.02.2020 Opis: Spoiler Jest to dodatek do Anomaly w wersji 1.5 [Beta 3.0] update 4 hotfix 8, który poprawia efekty w grze i czyni je bardziej hollywoodzkimi. Dzięki temu dodatkowi, kurz, dym i odłamki będą teraz latać wokół, odbijać się od powierzchni i utrzymywać w powietrzu, co ma na celu zwiększenie intensywności podczas strzelaniny w grze. Wymagania: Ten dodatek wymaga dodatku AyyKyu's "PARTICLES REMADE": Moddb.com Twoja gra prawdopodobnie wyleci lub będzie brakować tekstur, jeśli nie dodasz tego dodatku. Ten dodatek nie wymaga nowej gry. Po prostu zainstaluj i graj! Trochę o dodatku: Ten dodatek zasadniczo poprawia szczegóły uderzeń wielu efektów cząsteczkowych w grze. Dodatek został pierwotnie zaprojektowany w celu ulepszenia „przesadzonych” efektów w stylu hollywoodzkim, ale dołączono również bardziej „realistyczne” lub „minimalistyczne” opcje dla tych, którzy chcą mieć szczegóły cząsteczkowe, ale nie przesadne. Dlatego dodatek zawiera trzy opcje cząstek: MinimalFX, RealisticFX i HollywoodFX. Opcje: Istnieją trzy opcje particli dla tego dodatku: MinimalFX (niskie) - tak samo jak opcja RealisticFX, jedyna zmiana polega na tym, że dym nie będzie się dłużej utrzymywać, zalecane dla tych, którzy wolą bardziej "domyślne" cząsteczki. RealisticFX (średnie) - zmniejszona wersja opcji HollywoodFX, mniej debri i pyłu będzie latać, ale nadal będzie się utrzymywać, zalecane dla tych, którzy chcą stosunkowo stonowanych realistycznych efektów. HollywoodFX (wysokie) - oryginalne cząsteczki tego dodatku i sposób, w jaki ten dodatek miał być odtwarzany, nadmierne debri i pył będą latać i utrzymywać się, zalecane dla tych, którzy chcą uzyskać "przesadzone" hollywoodzkie efekty. Jednak uczciwe ostrzeżenie, utrzymujący się dym po strzelaninie może utrudniać dostrzeżenie lub celowanie we wroga w zamkniętych przestrzeniach, co stwarza inny rodzaj trudnego elementu do gry w strzelaninie. Instalacja: Najpierw upewnij się, że masz zainstalowany wymagany dodatek "Particles Remade" autorstwa AyyKyu. Możesz pobrać ten dodatek tutaj: Moddb.com Aby zainstalować HollywoodFX: 1) Wypakuj folder „gamedata” i wrzuć jego zawartość do folderu z Anomaly. 2) Wyodrębnij plik „particles.xr” z żądanej opcji (MinimalFX, RealisticFX lub HollywoodFX) i wrzuć do folderu gamedata i nadpisz. Wydajność: W przypadku MinimalFX lub RealisticFX wpływ na wydajność powinien być stosunkowo niewielki lub żaden. Z HollywoodFX, może 1-5 klatek utraconych w szczytowym momencie naprawdę długotrwałych i intensywnych strzelanin z wieloma stalkerami używającymi granatów, itp. FAQ: Często zadawane pytania lub problemy z HollywoodFX: P) Cząsteczki chmur pyłu wyglądają jak dziwne, blokowe kwadraty, co jest nie tak? Brakuje Ci tekstur dymu, które są zawarte w podstawowym dodatku „Particles Remade”, który jest wymagany do uruchomienia HollywoodFX. Najpierw zainstaluj „Particles Remade”, a potem zainstaluj HollywoodFX. P) Czy zmniejszenie liczby odłamków granatów nie zmniejszy ich skuteczności? Jeśli chodzi o skuteczność bojową granatów, dzięki nowym zmniejszeniom liczby fragów jest mniej prawdopodobne, że zostaniesz trafiony odłamkami eksplodującego granatu, ale promień i obrażenia od wybuchu są nadal bardzo silne, nawet z wartości domyślnych, więc granaty są w większości nadal takie same pod względem obrażeń, po prostu rzadziej zostaniesz trafiony odłamkami. Będzie to po prostu oznaczać, że jako gracz będziesz musiał być bardziej dokładny w rzucaniu granatem, zamiast po prostu ślepo rozbijać je zza osłony i mieć nadzieję, że odłamki zrobią resztę. Jeśli nie podobają ci się te zmiany, możesz zmodyfikować pliki .ltx granatu w katalogu z Anomaly "gamedata\configs\items\weapon". P) Czy ten dodatek cząsteczek jest kompatybilny z dodatkiem "x-y-z"? Nie, każdy dodatek, który modyfikuje cząsteczki, modyfikuje plik „Particle.xr” znajdujący się w folderze gamedata, więc dwa różne dodatki do cząstek prawdopodobnie zawsze będą ze sobą niekompatybilne, ponieważ nie można mieszać ani używać dwóch różnych plików „particles.xr” w tym samym czasie. Scalanie dwóch różnych plików „particles.xr” musi być wykonane ręcznie w X-Ray SDK i jest to dość żmudny proces polegający na scalaniu poszczególnych efektów cząsteczek. To powiedziawszy, istnieje kilka znanych dodatków cząstek, które są kompatybilne lub są obecnie w trakcie dostosowywania się do HollywoodFX: Yet Another Winter Mod (działa z HollywoodFX v1.0) Boomsticks & Sharpsticks (działa z HollywoodFX v1.1) P) Czy istnieje sposób na odwrócenie lub zwiększenie ilości cząsteczek podczas wytrysku krwi? Jednym z pierwotnych zamiarów stworzenia tego dodatku było ulepszenie oryginalnego dodatku „PARTICLES REMADE” autorstwa AyyKyu. Oznaczało to poprawę cząsteczek, ale także zajęcie się niektórymi problemami zgłaszanymi przez wielu innych, takimi jak wpływ na krew, który jest zbyt nadmierny i nierealistyczny. Dlatego twórca zdecydował się znacznie zredukować efekty związane z krwią w HollywoodFX, aby były bardziej subtelne i lekkie, co większość ludzi preferuje, niezależnie od wersji lub opcji. Jeśli chcesz je zmienić, możesz zmodyfikować cząsteczki według własnych upodobań za pomocą X-Ray SDK. GIF'y: Spoiler Link do pobrania: Spoiler Moddb: [KLIK] Źródła: moddb.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.