Skocz do zawartości

Anomaly 1.5.0 - 3.0 Stealth Tweaks Beta 1.0.3


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Anomaly 1.5.0 - 3.0  Stealth Tweak BETA 1.0.3

Nazwa: Anomaly 1.5.0 - 3.0 Stealth Tweaks Beta 1.0.3
Twórca: therealMooble
Podziękowania: Kitty, mark008
Data dodania: 
18.09.2019 | Data aktualizacji: 07.10.2019

 

Opis:

Spoiler

Pierwotnie stworzony przez Kitty dla Call of Chernobyl. Miał złe doświadczenia ze skradaniem się w Anomaly 3.0 BETA i wdrożył to - działa bez awarii - jednakże można to ulepszyć, więc w związku z tym - BETA.

Sekcja, w której dokonano zmian, zaczyna się od linii 68 i 394 (notatnik ++)

wprowadzone zmiany zaznaczone wykrzyknikiem (!).
Oryginalne/poprzednie wartości w nawiasach ().

Zaktualizowane wartości oznaczone strzałkami (->)


68
; Wzór na widoczność
;Value = time_delta / time_quant * luminocity_factor * (1.f + velocity_factor*object_velocity) * (distance - object_distance) / (distance - always_visible_distance)
;Value >= visibility_threshold

; transparency_threshold jest wykonywany podczas ray_query
; zwróć uwagę, że niewłaściwe wartości, bez względu na to, jak wysoki próg przezroczystości spowodują, że stalkerzy będą strzelać do ścian

[stalker_vision_free]
min_view_distance = 0.3 ; minimalny zakres pola widzenia na podstawie eye_range
max_view_distance = 1.0 ; maksymalny zakres pola widzenia na podstawie eye_range
!visibility_threshold = 100 ->95 ; próg, w którym obiekt staje się widoczny na podstawie czynników
always_visible_distance = 0.01 ; odległy obiekt jest zawsze uważany za widoczny (float)
time_quant = 0.0025 ; przyrost kroku do obliczeń wzroku
decrease_value = 0.1 ; spadek w czasie do całkowitego progu


!velocity_factor = 0.5 (1.0) ->0.5 ; wyższa wartość = większy bonus do prędkości wykrywania, gdy cel się porusza (w zależności od prędkości ruchu)
!luminocity_factor = 1.0 (0.75)->0.75 ; niska wartość = łatwiej do zobaczenia w nocy
!transparency_threshold = 1 (0.4)->0.75 ; niska wartość = łatwiejsza widoczność przez obiekty


still_visible_time = 0 ; Czas (w milisekundach), przez który obiekt jest nadal uważany za widoczny, nawet jeśli nie znajduje się w polu widzenia (u32)

[stalker_vision_danger]
min_view_distance = 0.6 ; minimalny zakres pola widzenia na podstawie eye_range
max_view_distance = 2.0 ; maksymalny zakres pola widzenia na podstawie eye_range
visibility_threshold = 60 ->55 ; próg, w którym obiekt staje się widoczny na podstawie czynników
always_visible_distance = 0.01 ; odległy obiekt jest zawsze uważany za widoczny (float)
time_quant = 0.0026 ->0.0015 ; przyrost kroku do obliczeń wzroku
decrease_value = 0.1 ; spadek w czasie do całkowitego progu


!velocity_factor = 0.5 (1.5)->0.6 ; wyższa wartość = większa premia do szybkości wykrywania, gdy cel się porusza (w zależności od prędkości ruchu)
!luminocity_factor = 1.0 (0.65)->0.6 ; niska wartość = łatwiej do zobaczenia w nocy
!transparency_threshold = 1.0 (0.4)->0.75 ; niska wartość = łatwiejsza widoczność przez obiekty (jeśli jest większa niż 1, wrogowie są ślepi)


still_visible_time = 100 ; czas (w milisekundach), przez który obiekt jest nadal uważany za widoczny, nawet jeśli nie znajduje się w polu widzenia (u32)

[stalker_sound_perceive]
weapon = 1.5 ; ??????????? ???????? ??????????\???? ?????
item = 0.5 ; ??????????? ???????? ??????????\???? ?????


!npc = 0.2 (1.0) ; ??????????? ???????? ??????????\???? ?????


anomaly = 0.0 ; ??????????? ???????? ??????????\???? ?????
world = 0.1 ; ??????????? ???????? ??????????\???? ?????

394
;---WIDOCZNOŚĆ--------------------------------------------------------
visi />visi />!eye_fov = 120 (150) ->115
!eye_range = 120 (150) ->115
far_plane_factor = 1.0 ; współczynnik zasięgu mgły
fog_density_factor = 0.25 ; współczynnik gęstości mgły


 

 

Link do pobrania:

Spoiler

Moddb: [KLIK]

 

Źródła:

moddb.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.