Gość Diegtiariow Opublikowano 22 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2020 Nazwa: Anomaly 1.5.0 - 3.0 Stealth Tweaks Beta 1.0.3 Twórca: therealMooble Podziękowania: Kitty, mark008 Data dodania: 18.09.2019 | Data aktualizacji: 07.10.2019 Opis: Spoiler Pierwotnie stworzony przez Kitty dla Call of Chernobyl. Miał złe doświadczenia ze skradaniem się w Anomaly 3.0 BETA i wdrożył to - działa bez awarii - jednakże można to ulepszyć, więc w związku z tym - BETA. Sekcja, w której dokonano zmian, zaczyna się od linii 68 i 394 (notatnik ++) wprowadzone zmiany zaznaczone wykrzyknikiem (!). Oryginalne/poprzednie wartości w nawiasach (). Zaktualizowane wartości oznaczone strzałkami (->) 68 ; Wzór na widoczność ;Value = time_delta / time_quant * luminocity_factor * (1.f + velocity_factor*object_velocity) * (distance - object_distance) / (distance - always_visible_distance) ;Value >= visibility_threshold ; transparency_threshold jest wykonywany podczas ray_query ; zwróć uwagę, że niewłaściwe wartości, bez względu na to, jak wysoki próg przezroczystości spowodują, że stalkerzy będą strzelać do ścian [stalker_vision_free] min_view_distance = 0.3 ; minimalny zakres pola widzenia na podstawie eye_range max_view_distance = 1.0 ; maksymalny zakres pola widzenia na podstawie eye_range !visibility_threshold = 100 ->95 ; próg, w którym obiekt staje się widoczny na podstawie czynników always_visible_distance = 0.01 ; odległy obiekt jest zawsze uważany za widoczny (float) time_quant = 0.0025 ; przyrost kroku do obliczeń wzroku decrease_value = 0.1 ; spadek w czasie do całkowitego progu !velocity_factor = 0.5 (1.0) ->0.5 ; wyższa wartość = większy bonus do prędkości wykrywania, gdy cel się porusza (w zależności od prędkości ruchu) !luminocity_factor = 1.0 (0.75)->0.75 ; niska wartość = łatwiej do zobaczenia w nocy !transparency_threshold = 1 (0.4)->0.75 ; niska wartość = łatwiejsza widoczność przez obiekty still_visible_time = 0 ; Czas (w milisekundach), przez który obiekt jest nadal uważany za widoczny, nawet jeśli nie znajduje się w polu widzenia (u32) [stalker_vision_danger] min_view_distance = 0.6 ; minimalny zakres pola widzenia na podstawie eye_range max_view_distance = 2.0 ; maksymalny zakres pola widzenia na podstawie eye_range visibility_threshold = 60 ->55 ; próg, w którym obiekt staje się widoczny na podstawie czynników always_visible_distance = 0.01 ; odległy obiekt jest zawsze uważany za widoczny (float) time_quant = 0.0026 ->0.0015 ; przyrost kroku do obliczeń wzroku decrease_value = 0.1 ; spadek w czasie do całkowitego progu !velocity_factor = 0.5 (1.5)->0.6 ; wyższa wartość = większa premia do szybkości wykrywania, gdy cel się porusza (w zależności od prędkości ruchu) !luminocity_factor = 1.0 (0.65)->0.6 ; niska wartość = łatwiej do zobaczenia w nocy !transparency_threshold = 1.0 (0.4)->0.75 ; niska wartość = łatwiejsza widoczność przez obiekty (jeśli jest większa niż 1, wrogowie są ślepi) still_visible_time = 100 ; czas (w milisekundach), przez który obiekt jest nadal uważany za widoczny, nawet jeśli nie znajduje się w polu widzenia (u32) [stalker_sound_perceive] weapon = 1.5 ; ??????????? ???????? ??????????\???? ????? item = 0.5 ; ??????????? ???????? ??????????\???? ????? !npc = 0.2 (1.0) ; ??????????? ???????? ??????????\???? ????? anomaly = 0.0 ; ??????????? ???????? ??????????\???? ????? world = 0.1 ; ??????????? ???????? ??????????\???? ????? 394 ;---WIDOCZNOŚĆ-------------------------------------------------------- visi />visi />!eye_fov = 120 (150) ->115 !eye_range = 120 (150) ->115 far_plane_factor = 1.0 ; współczynnik zasięgu mgły fog_density_factor = 0.25 ; współczynnik gęstości mgły Link do pobrania: Spoiler Moddb: [KLIK] Źródła: moddb.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.