Revan

Total Faction War 3.8

190 postów w tym temacie

Total Faction War 3.8

 

Autorzy :

Smoq2

PhoenixHeart

Darkenneko

RoboMook

Solarius

MacTavish

Grunt

Język moda: polski

Opis:

The Faction War, jak sugeruje nazwa, skupia się na aspekcie wojny frakcji, rozciągając kampanie każdej frakcji na wcześniej ignorowane rejony.

W końcu jedna frakcja osiągnie dominację nad innymi i posiądzie całą Zonę. Na potrzeby rozgrywki cała fabuła została usunięta, a główny bohater został zastąpiony nowym.

 

Zmiany w wersji 3.8 ...info by @Radioaktywny

- Klasy NPC. Każdy napotkany frakcyjny stalker posiada unikatową strategię walki dla swojej klasy. Więcej w dziale "INSTRUKCJE".

- Ograniczono ilość ciał generowanych w trybie "offline".

- Jeden z Samotników jest uzdolnionym hakerem. Jeżeli znajdziesz jakieś frakcyjne PDA, zapytaj neutralnego handlarza co można z tym zrobić.

- Ikony zaznaczające wrogów podczas używania HUD hełmu taktycznego oznaczają też klasę wrogiego stalkera.

- Naprawia CTD spowodowany błędem w nowym skrypcie AI.

- Naprawia nieudane odblokowanie tajnej drogi po użyciu pendrive'a.

- Naprawia CTD spowodowany błędem w menadżerze odpowiedzialnym za generowanie ciał w trybie offline.

- Naprawia wiele innych drobnych błędów.

- Szczegółowy opis i historia zmian w pliku Readme

 

 

Instalacja:

Usuń jakiekolwiek wcześniejsze wersje TFW, albo inne modyfikacje jeżeli masz takowe zainstalowane.

Mod został stworzony na patch 1.5.10 i może nie działać ze starszymi wersjami gry.

Jeżeli wcześniej nie modyfikowałeś fsgame.ltx musisz otworzyć go w Notatniku i zamienić

$game_data$ = false| true| $fs_root$| gamedata na $game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata

 

NOWA GRA WYMAGANA

Pamiętaj, że to nadal wersja beta więc można spodziewać się błędów.

Pamiętaj aby zainstalować mod na "czystą" instalację gry.

Ta wersja TFW (3.8) została opublikowana aby pomóc nam w testowaniu symulacji alife - głównego elementu rozgrywki.

 

UWAGA!!!

Mod nie jest kompatybilny z żadnym innym modem, którego instalacja wymaga nadpisywania plików TFW i instalowanie innych modów "na" TFW może powodować wyloty i zawieszenia gry.

Jest możliwe scalenie plików, ale mocno zalecam przy tym ostrożność i porównanie plików TFW z oryginalnymi.

 

Download:

Wersja Moda 3.8...info by @Radioaktywny

Mod...http://pliki.stalkerteam.pl/index.php?action=view_file&id=73

FIX... naprawia wypady do pulpitu przy zapytaniu o pracę...http://pliki.stalkerteam.pl/index.php?action=view_file&id=74

Link do moda na MEGA: https://mega.nz/#!rZcC0RwL!dKiVq1p__GONsTLg6OMDGyajpy4i0-h6L_A4VFpHb_w

Poprawka dla medyków...

 

 

Spoiler

1. Otwórz xr_motivator.script w notatniku.

2. Znajdź tą linijkę:

self.object.health = math.min(self.object.health + heal_rate, 1)

3. Zamień ją na:

self.object.health = heal_rate

4. Zapisz

 

 

 

Opis frakcji autorstwa Agraela:

 

 

Spoiler

Samotnicy- stalkerzy którzy nie biorą udziału w wojnach frakcji, samotnie bądź w grupie przemierzają zonę, są neutralnie nastawieni do wszystkich innych grywalnych frakcji. Ich główna baza mieści się w Składzie na Wysypisku. Ich głównym celem jest zarobek.

Opór- Frakcja składająca się z samotników którzy boją się że inne grupy stalkerów mogą obrócić się przeciwko nim, nie chcą aby jakaś frakcja przejęła kontrolę nad zoną i stawiali swoje warunki. Postanowili jako pierwsi zaatakować, ich dowódcą jest Ojciec Walerian, swą bazę założyli na Kordonie, w Opuszczonym Gospodarstwie.

Powinność- Ta frakcja chce kompletnie odciąć zonę od reszty świata, twierdząc że jest ona niebezpieczna dla ludzi. Ich kolejnym celem jest polowanie na mutantów oraz walka z samą zoną, nie handlują artefaktami, jedynie sprzedają je naukowcom. Żyją zgodnie z własnym kodeksem, mają wysokiej jakość sprzęt, a co za tym idzie są zawsze dobrze uzbrojeni. Ich główna baza mieści się na Agropromie.

Wolność- Walczą za wolny dostęp do zony, twierdząc że każdy ma prawo dostępu do niej. Członkowie tej frakcji są spostrzegani przez innych jako anarchiści. NATO potajemnie dostarcza broń wolności za pomocą nieoficjalnych kontaktów, tak więc wyposażenie mają dobre. Ich baza mieści się w Magazynach Wojskowych.

Czyste Niebo- Jedna z pierwszych frakcji jakie powstały w zonie, poświęcili się badaniu jej i odkryciem jak ona działa. Niestety ta frakcja nie ucieka od przemocy, i walczą o terytoria aby móc w spokoju badać, są bardzo zaciekli i nie mają litości dla wrogów. Sama frakcja jest dość osłabiona po ekspedycji w samo serce zony, do CEJ. Siedziba frakcji nie zmieniła się od samego początku, cały czas mają bazę na terytorium Bagna.

Bandyci- Ich cel jest bardzo prosty, chcą kontrolować całą zonę jedynie dla zysków. Nic mniej nic więcej. Członkowie tej frakcji to zwykli kryminaliści bez sumienia którzy przybyli do zony z różnych powodów, najczęściej aby handlować bronią bądź uciec przed prawem. Często handlują z Wojskiem, przez co ich sprzęt może przypominać ten z Armii. Bazę mają w Dolinie Mroku.

Najemnicy- Podobni do bandytów, lecz oni w zonie są TYLKO dla pieniędzy. Mają gdzieś jaką dostaną pracę, ważne aby dobrze zarobić. Prowadzą wojnę z innymi frakcjami ponieważ sądzą że to im przyniesie bardzo duży zysk. Mimo wszystko Najemnicy są bardzo dobrze wyszkoleni w walce. Swą bazę założyli na Jantarze, ponieważ naukowcy płacą im za ochronę.

 

 

Inny opis frakcji autorstwa Gangesa :

 

 

Spoiler

Czyste Niebo

-Najlepsze pancerze

-Oddziały mają małą liczebność ze względu na stratę ekspedycji.

 

Opór

-Mogą ulepszać każdą broń

-Mogą ulepszać pancerze wojskowe

-Mają lepsze ceny u zwykłych handlarzy i Samotników

-Słabsze pancerze

 

Powinność

-Silne pancerze

-Handlarze Powinności dużo płacą za trofea z mutantów.

-Głównie broń UW

-Mogą sprzedawać artefakty tylko swoim handlarzom i naukowcom.

-VSS to ich jedyna snajperka

 

Wolność

-Odziały Wolności bardzo szybko poruszają się między lokacjami.

-Największy asortyment broni snajperskiej.

-Głównie broń NATO

 

Bandyci:

-Mogą wyłudzać kasę i sprzęt od Samotników

-Oddziały zawsze mają 4-5 członków.

-Słabsze bronie

-Nie mogą wejść do bazy handlarzy na wysypisku

-Jesteś ostatnią szumowiną jeśli do nich dołączasz

 

Najemnicy:

-Lepsze uzbrojenie

-Na start dostajemy SMG na .45 + dobry pistolet + amunicję(gdzie indziej dostajemy tylko kasę)

-Słabsze pancerze(nieprzystosowane do warunków zony)

-Nie mają handlarza do momentu zdobycia i założenia bazy.

 

Samotnicy:

-Neutralni

-Chodzą gdzie chcą

 

 

 

Spawner autor kubekpop zapoznać się z dopiskiem:

 

 

Spoiler

Udostępnię link do spawnera (Władca Zony) kompatybilnego z TFW. Spawner został przygotowany do pracy z TFW przeze mnie. Jest rozwijany od Maja 2011. Zawiera kompletną listę broni i kombinezonów+naszywek i innych rzeczy. Nie ma tylko hełmów, gdyż jest ich bardzo dużo. Dodam je przy premierze TFW 3.9. Na razie omijamy lokacje: Limańsk, Szpital i Elektrownia, stąd te komentarze przy lokacjach na liście lokacji.

Instalacja standardowo: backup gamedaty i zastąpienie plików.

https://www.dropbox...._for_TFW_38.7z

 

2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Co racja to racja, spisałem z nim już jakiś czas temu na PW, i wyjaśnił mi że zabiorze się za spolszczenie zaraz po wydaniu najnowszej wersji nad którą nadal pracują, lub też razem z tą wersją wyjdzie spolszczenie. Mod mo?e i nie posiada dużo dialogów ale...fakt że polonizacja byłaby mile widziana.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mam problem.. odpalam Ok wszystko chodzi itd. ale jak przy??czam si? do np. Wolno?ci to robi si? autosave i si? wszystko zawiesza...

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Do moda wyszed? patch nr 2, natrafi?em na to info dzisiaj. Kolejna wersja mod ju? jest dost?pna. Numer 2.8 plus patch 2.8.8. Mod te? jest w wersji lite specialnie przystosowanej pod starsze komputery.

Edytowane przez LordDino
0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Z pliku readme: (2.9.5) - Wprowadzono nowy system zdolno?ci aby ulepszy? aspekt RPG gry. - Bandyci mog? obrabowa? gracza. - Helikoptery wojskowe patroluj? Zon?. Patrol mo?e si? pojawi? raz dziennie przy dobrej pogodzie. - Aby pomóc w walc? z helikopterami wyrzutnie rakiet s? dost?pne do nabycia u specjalnego handlarza. - Kompani mog? u?ywa? wyrzutni rakiet, ale tylko przeciwko helikopterom. - Nowy schemat AI dla stalkerów aby pomóc im chowa? si? przed helikopterami. - Pogoda jest teraz planowana ka?dego dnia na ca?y dzie? a nie losowo co godzin?. - Dodano delkiatny efekt krwawienia. Podobny do tego z nowoczosnych gier. - Posterunek wojskowy w Kordonie ma teraz wsparcie z powietrza. Zaatakowanie go to du?e ryzyko. - Spadek reputacji za zabicie stalkera zosta? zwi?kszony do 30%. - Dodano Transpondery IFF, które ukrywaj? gracza przed helikopterami.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

jurek48, podaj log b??du:

Windows XP - C:Documents and SettingsAll UsersMoje dokumentySTALKER-SHOClogsxray_nazwau?ytkownika.log

Windows Vista/7 - C:UsersPublicDocumentsSTALKER-SHOClogsxray_nazwau?ytkownika.log

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz