Gość Diegtiariow Opublikowano 24 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2020 Nazwa: C.H.R.O.M.A.X. Modern Reshade Twórca: liubomir60 Data dodania: 23.09.2020 Opis: Spoiler Nowoczesny preset reshade'a, zapewniający adaptacyjną, artystyczną ocenę koloru. Kompatybilny z każdym modem lub grą. INSTRUKCJA INSTALACJI: Pobierz reshade. Zainstaluj go w folderze bin (wybierz używany plik .exe). Podczas instalacji wybierz dowolne efekty. Możesz nawet zainstalować program Reshade bez żadnego, ponieważ dostarczono te, których potrzebujesz i znajdują się w pliku .zip. Wypakuj zawartość pliku C.H.R.O.M.A.X. zip do folderu bin, w razie potrzeby nadpisz. Jeśli masz już zainstalowane oprogramowanie reshade, upewnij się, że masz prawidłowo skonfigurowane ścieżki wyszukiwania w ustawieniach. Każdy folder wewnątrz reshade-shaderów/shaderów musi być dodawany jeden po drugim. Po uruchomieniu gry użyj klawisza HOME, aby otworzyć menu reshade. Wybierz ustawienie z górnego menu, aby je włączyć. PRZEGLĄD: Główną różnicą między tym presetem a innymi, jest użycie najnowszych shaderów w przeciwieństwie do starych i prawdopodobnie przestarzałych z listy starszych. Koncentruje się on głównie na gradacji kolorów, nie obejmuje AO, ADOF, antyaliasingu, fałszywego HDR (tylko mapa tonów) ani aberracji chromatycznej. Najbardziej zauważalną cechą jest gradient kolorów Dzień/Noc. W ciemnych miejscach, takich jak budynki, podziemia lub w nocy, kolory są zimniejsze, z tendencją jasnego do ciemnoniebieskiego. W jasnych miejscach i za dnia kolory są ciepłe, soczyste i żywe. To nie jest efekt statyczny, ale dynamiczny, który zmienia wartości pikseli na podstawie luminancji. Tam gdzie to możliwe, kontrast jest zrównoważony. Jasne obszary nie są prześwietlone, a najciemniejsze noce nadal pozwalają widzieć dzięki adaptacji oczu. Z doświadczenia autora wynika, że niektóre inne odcienie wyglądają świetnie, gdy na zewnątrz jest jasno, ale gdy zapada noc, szczegóły są tracone, a cienie są niedoświetlone. Technika wyostrzania skupiona na teksturze jest używana z maskowaniem głębokości krawędzi, aby zapobiec nadmiernemu wyostrzaniu cienkich elementów geometrycznych, takich jak drzewa, gałęzie, liście, kable, itp. jednocześnie zwiększając szczegółowość tekstur. Winietowanie jest subtelne i nieinwazyjne. W nocy nie utrudnia widzenia peryferyjnego. Koszt wydajności to około 5,5ms czasu klatek lub ~ 10 fps. (GTX 1070 Ti, rozdzielczość 4K) UWAGI: Tuning tego presetu jest wykonany na monitorze Philips Momentum 4K (326M6VJRMB) przy użyciu mechanizmu renderującego DX11. DX10 powinno działać tak samo, DX9 może nie działać na wszystkich shaderach. Jeśli widzisz jakieś artefakty lub pikselacje na poniższych obrazach, jest to spowodowane kompresją jpeg (nie można użyć PNG z powodu ograniczeń rozmiaru pliku) i nie reprezentuje to jakości w grze. Upewnij się, że masz prawidłowo skonfigurowany bufor głębokości. Domyślne ustawienia (1000, 0, 0, 0) powinny działać we wszystkich grach związanych ze Stalkerem. Możesz dowolnie modyfikować efekty i komentować zmiany, aby mógł to autor poprawić. Jeśli chcesz inne efekty, które już skonfigurowano, takie jak ADOF, Aberracja chromatyczna [qUINT_dof, PD80_06_Chromatic_Aberration.fx], możesz je włączyć. Resztę będziesz musiał dostosować. Aby odinstalować reshade, usuń reshade-shadery, wszelkie presety (.ini), ReShade.ini, dxgi.dll. Wylot do pulpit. Jeśli używasz DirectX 10+, spróbuj zmienić nazwę pliku „dxgi” na „d3d11” w folderze bin. Jeśli używasz DX9 w/reshade i wylatuje do pulpitu, spróbuj wyłączyć „Fullscreen Optimization” z pliku DX9.exe Screeny: Spoiler Przed/Po: Link do pobrania: Spoiler Moddb: [KLIK] Źródła: moddb.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.