Agrael Opublikowano 24 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2020 S.T.A.L.K.E.R. PSP to niezapowiedziany i odwołany projekt GSC Game World, mający na celu dodanie serii S.T.A.L.K.E.R. na konsolę PlayStation Portable. Postapokaliptyczna akcja 3D z perspektywy trzeciej osoby z liniową fabułą. W momencie tworzenia gra koncentrowała się na parametrach technicznych modelu PSP-1000. Rozgrywka i sterowanie miały być podobne do takich gier jak: SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo, Miami Vice, Podczas strzelania w grze zaplanowano system automatycznego celowania - domyślnie celownik jest skierowany na najgroźniejszego wroga, ale w razie potrzeby cel można zmienić, naciskając ponownie przycisk celowania. W grze nie wymyślono pełnoprawnej fabuły. Sądząc po zestawie lokacji zadeklarowanych w dokumencie projektowym, planowano przeportować S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla z innowacjami ( np. dodanie niewielkiego poziomu Fabryka - Фабрика czy plującego mutanta ), ale ze względu na kopiowanie treści z dokumentów projektowych z zupełnie innych okresów rozwoju trudno określić, co dokładnie twórcy planowali. Pomysł na grę pojawił się w połowie jesieni 2005 roku. 23 grudnia, jedna z jego wersji została ukończona, na podstawie której powstały wszystkie kolejne. W styczniu 2006 roku GSC Game World napisało do Sony w celu uzyskania licencji. Na początku 20 stycznia deweloperzy otrzymali kilka pytań dotyczących gry, a 30 stycznia przygotowali odpowiedzi. Pod koniec marca gra uzyskała certyfikat SCEE. W dniu 2 marca 2007r. Końcowy 30-stronicowy dokument prezentacyjny został przygotowany w języku angielskim. Dalszy rozwój gry został przerwany ze względu na priorytet przy pracy nad S.T.A.L.K.E.R. Czyste Niebo oraz brak odpowiednich specjalistów. 21 lipca 2009 roku Oleg Yavorsky ( Олег Яво́рский ) w wywiadzie dla Stalker-Portal.ru powiedział, że GSC opracowało już prototyp gry na konsolę PlayStation Portable, ale wciąż nie ma wystarczającej liczby ludzi, aby zrealizować wszystkie pomysły. Na początku 2010 roku w wywiadzie dla ukraińskiego magazynu Gameplay Siergiej Grigorowicz potwierdził, że ma już kilka opracowań S.T.A.L.K.E.R-a na PSP, ale wynik takiego projektu będzie zależał od życzeń zachodnich partnerów. Ostatecznie projekt upadł. Na pocieszenie Rendery z lokacji Fabryka: Spoiler Źródło 3 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.