Skocz do zawartości

[1.0] Grok's Stash, Craft and Repair Overhaul


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

[1.0] Grok's Stash, Craft and Repair Overhaul

Nazwa: [1.0] Grok's Stash, Craft and Repair Overhaul
Twórca: Grokitach
Podziękowania: Igi, Arzsi, tdef, GhenTuong
Data dodania: 13.09.2020

 

Opis:

Spoiler

Ten dodatek wiąże skrytki z łupem do poziomu trudności lokacji i sprawia, że naprawy i rzemiosło są tego warte. Przepisy można kupić po oddaniu odpowiednich narzędzi. Dla Anomaly> 1.5.0 RC15 Open Beta.

KOMPATYBILNOŚĆ ANOMALII

Ten dodatek jest KOMPATYBILNY TYLKO z Anomaly 1.5.0 RC15 Open Beta i wyższymi wersjami.

 

Ten dodatek zmienia następujące cechy gry:

  • Zawartość skrytek jest teraz powiązana z mapą, na której skrytka się pojawia, czyli z Stash & Map Tiering System. Zapobiega to pojawianiu się zaawansowanych przedmiotów z końca gry na południowych lokacjach (narzędzia kalibracyjne na Kordonie) oraz północnych skrytkach, w których pojawiają się losowe rzeczy. Im większe ryzyko podejmiesz, tym lepsza nagroda.
  • Zbalansowano zawartość skrytek, dodając nowe przedmioty do ich puli łupów, takie jak detektory, noktowizory (rzadkie) i zaawansowane materiały palne.
  • Mechanicy i medycy sprzedają przepisy odpowiadające ostatniemu narzędziu, które ich przyniosłeś. Ułatwia to dostęp do systemu wytwarzania. Możesz sprzedać im dodatkowe/zduplikowane przepisy, które znalazłeś za niewielkie pieniądze. Im ważniejszy pakiet przepisów, tym droższy. Pamiętaj, aby spać po dostawie narzędzi, aby handlowcy uzupełnili swoje zapasy.
  • Zmodyfikowane zapasy mechaników, powinny zawierać więcej przedmiotów (np. stalowa wełna i zestaw do czyszczenia).
  • Obniżono cenę części do naprawy przedmiotów.
  • Podwyższono cenę sprzedaży części (trochę, to sprawia, że warto mieć przy sobie to wszystko).
  • Teraz możesz znaleźć skrytki podczas grabieży ciał. 5% szansy, które możesz zmienić w gamedata/scripts/z_corpse_stashes.script. Pamiętaj, aby dwukrotnie sprawdzić ciała (to błąd, a nie kod twórcy, patrz poniżej).

Tabele łupów w skrytkach zostały nieco przerobione. Ale ogromna poprawa w stosunku do systemu podstawowego polega na tym, że skrytki łupów są powiązane z mapą, na której się pojawiają. Im bliżej jesteś północy, tym lepsza będzie zawartość skrytki. To głównie uniemożliwia znalezienie lepszych narzędzi, na przykład na Kordonie. Nadal jest trochę przypadkowości, tj. że można znaleźć zawartość o jeden poziom wyżej lub niżej w porównaniu z poziomem lokacji. Można to później usunąć, ponieważ wymaga to przetestowania (możesz zmodyfikować wiersz 87 z scripts/groks_stash_craft_repair_overhaul.script).

Dodatkowo masz teraz 5% szans na znalezienie skrytki podczas grabieży ciała, używając strelocc Stash on corpse looting addon: Moddb.com. Dokładnie symuluje znajdowanie informacji w osobistym dzienniku stalkerów na przykład (nie tylko w PDA, jak zasugerowano we wskazówkach do gry, chociaż nie jest to poprawnie zaimplementowane, ale naprawia problem).

Żadna broń ani zbroje nie zostaną znalezione w skrytkach, ponieważ ten dodatek ma na celu zmusić cię do tworzenia, naprawy i rozbierania przedmiotów. Będziesz mógł sprzedawać zepsute części za nieco więcej pieniędzy niż wcześniej, więc pamiętaj, aby rozebrać wszystkie zepsute bronie, które znajdziesz! Mechanicy są teraz twoimi najlepszymi przyjaciółmi. Sprzedadzą ci przepisy związane z ostatnim zestawem narzędzi, który im przyniosłeś, dzięki czemu rzemiosło będzie znacznie bardziej dostępne.

Obniżono też cenę narzędzi do naprawy części i zwiększono ich ilość dostępną u mechaników :)

 

SYSTEM POZIOMÓW LOKACJI

W bieżącej wersji dodatku poziomy lokacji są następujące. Im wyższy poziom, tym lepsze przedmioty w skrytkach, poziomy są wybierane losowo spośród liczb zdefiniowanych dla każdego poziomu:

[map tiers]
["k00_marsh"] = {1, 1, 2, 2, 3},
["l01_escape"] = {1, 1, 2, 2, 3},
["l05_bar"] = {1, 1, 2, 2, 3},
["l02_garbage"] = {1, 2, 2, 3, 3},
["k01_darkscape"] = {1, 2, 2, 3, 3},
["l04_darkvalley"] = {1, 2, 2, 3, 3},
["k02_trucks_cemetery"] = {1, 2, 3, 3, 3},
["l09_deadcity"] = {2, 3},
["l03_agroprom"] = {2, 3, 3},
["l06_rostok"] = {2, 3, 3, 3},
["l07_military"] = {2, 3, 3, 3, 3, 4},
["l08_yantar"] = {2, 3, 3, 3, 4, 4},
["jupiter"] = {3, 3, 3, 4},
["l03u_agr_underground"] = {3, 3, 4},
["l10_limansk"] = {3, 4, 4},
["l08u_brainlab"] = {3, 4, 4},
["l10_red_forest"] = {3, 4, 4, 4, 4},
["labx8"] = {3, 4, 4, 4, 4},
["l12_stancia"] = {3, 4, 4, 4, 4},
["zaton"] = {4, 4, 4, 4, 5},
["l12_stancia_2"] = {4, 4, 4, 5, 5},
["l11_hospital"] = {4, 5},
["jupiter_underground"] = {4, 4, 4, 4, 5},
["l10u_bunker"] = {4, 5},
["l10_radar"] = {4, 5, 5, 5},
["l04u_labx18"] = {4, 5, 5, 5, 5},
["l11_pripyat"] = {4, 5, 5, 5, 5},
["l12u_sarcofag"] = {4, 5, 5, 5, 5},
["l12u_control_monolith"] = {4, 5, 5, 5, 5},
["l13_generators"] = {4, 5, 5, 5, 5},
["l13u_warlab"] = {4, 5, 5, 5, 5},
["pripyat"] = {4, 5, 5, 5, 5},
["y04_pole"] = {4, 5, 5, 5, 5},

 

Link do pobrania:

Spoiler

Moddb: [KLIK]

 

Źródło:

moddb.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.