Jump to content

Forward Frontier - przykład pracy pewnych części


Pancerniak77
 Share

Recommended Posts

Trochę informacji o aktualnym stanie - podstawa dla systemu części jest gotowa, modele są dołączane i działają poprawnie z animacjami. Dla zakończenia pracy trzeba opisać interakcję dodatków z ulepszeniami. Sam system oparty jest na podstawowym systemie ulepszeń (tak, tych, które należy zrobić za pomocą mechanika) z istotnymi zmianami:

1) Dla instalacji ulepszenia, będziesz potrzebować specjalnego przedmiotu. Instalacja celowników, tłumików i granatników podlufowych będzie również działać poprzez robienie ulepszeń. Tak, niektóre ulepszenia będzie można stawiać bez technika, wizualnie dla gracza nie różni się to od zwykłej instalacji dodatków.
2) Ulepszenia można wymieniać i usuwać, a wszystkie dodatki związane z tymi ulepszeniami otrzyma się z powrotem. Nie wszystkie ulepszenia można usunąć, np. komorę zamkową można wymienić na inną, ale nie można jej całkowicie usunąć.
Obecny schemat działa na zasadzie fałszywych kości - do kości broni przyczepiony jest kolejny szkielet z pozycjami dla dodatków, taka sztuczka pozwala ominąć podstawowy limit 64 kości na model, przy czym nie ma potrzeby pisania milionów konfiguracji i dostosowywania pozycji dodatków w grze, jak to było w przypadku Shokera...

P.S. Tym razem niestety nie będzie nowych zrzutów ekranu - bez nowego interfejsu użytkownika słabo wizualnie różni się on od pierwszej próby. Pierwsze demo można obejrzeć tutaj:

 

 

Screeny (27 i 30 październik):

Spoiler

pcanT158WAE.jpg?size=1280x720&quality=961kpd2mpyYeg.jpg?size=1280x720&quality=96jPY0l8PddJ0.jpg?size=1280x720&quality=96qwzFmuF_X3A.jpg?size=1280x720&quality=962Z56XKtiDJI.jpg?size=1280x720&quality=96

 

Źródło: File:VK.com-logo.svg - Wikipedia

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

Podczas małego spotkania postanowiono spróbować wykorzystać szkielet rąk z Insurgency Sandstrom wraz z interesującymi autorów animacjami. Sam szkielet znacznie lepiej nadaje się do animacji niż oryginalny od GSC, co będzie miłym zaskoczeniem dla animatorów chcących z twórcami pracować. Chociaż nie mają własnych animacji, wykorzystają to, co mają.

ExBkPoLumRE.jpg?size=1280x949&quality=96

  • Dodatnia 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

5TS-hLqpjyw.jpg?size=1280x720&quality=96

LVutner dopracowuje interakcję PBR assetów z Legacy assetami. Ostatecznie twórcy spodziewają się całkowitego przejścia na nowe assety. Stare będą używane wyłącznie do demonstrowania funkcji i innych rzeczy. Dlaczego możemy sobie pozwolić na porzucenie oryginalnych assetów? Wszystko jest bardzo proste - planujemy wykorzystać tylko nowe, samodzielne lokacje.

zXV7BsV1OVI.jpg?size=1280x720&quality=96

Po tym jak twórca zakończy pracę nad teksturami, wyłoży archiwum dla publicznego dostępu. Screeny zrobione na zwykłym renderze i pogodzie Zewu Prypeci. Ogólnie rzecz biorąc, planują opublikować całą zawartość modelu, która została opracowana, ale nie była przydatna z tego czy innego powodu.

NDeqqjJs5oU.jpg?size=1280x720&quality=96

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Narzędzia dla rozpakowywania modeli & animacji z Gunslingera: [KLIK]
Jak używać - konwerter do modeli, używaj tak jak zwykle.
Jak naprawić OMF przy rozpakowywaniu - otwierasz omf z Gunslingera, w narzędziu naciskasz try repair, zapisujesz i po tym omf można dekompilować jak zwykle.

 

Pierwszy model, na podstawie którego zostanie pokazany system dodatków:

Lh_l6wukLLY.jpg?size=1280x765&quality=96

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity