Skocz do zawartości

Kontrakt Syndykatu


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

image.jpg

Nazwa: Контракт Синдиката
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Autor: demon-1862
Data wyjścia: 24.09.2020
Autor spolszczenia:

 

Opis:

Spoiler

Kontrakt Syndykatu - globalna modyfikacja ze zmienioną fabułą Zew Prypeci, z nowymi postaciami. Celem moda było dodanie nieprzewidywalności i atmosfery prawdziwej symulacji do oryginalnej gry. Po wykonaniu wszystkich głównych zadań i ukończeniu fabuły, gracze mają możliwość kontynuowania gry w trybie freeplay.

Fabularne zmiany i zadania:

Spoiler
  1. Fabuła została zmieniona i dopełniona. Najemnicy otrzymują zamówienie na obiekt nr 62 (działo Gaussa). W Strefie jest miejsce, w którym znajduje się partia tych produktów. Docierają do Zakładu utylizacji odpadów i Magazyny podstacji na Zatonie. I stamtąd zaczynają przeczesywać miejsca, gdzie jest informacja o projekcie nr 62. Z ich źródeł najemnicy dowiadują się, że SBU wysłała agenta do strefy. Najemnicy postanawiają zlikwidować agenta SBU.
  2. Zmieniono fabułę najemnika o imieniu Sęp. Rozkaz Morgana dotyczący zabójstwa Diegtiarowa jest teraz wykonywany przez najemnika imieniem Kran.
  3. Sęp działa teraz jako pośrednik między handlarzem bronią a Morganem. Ta historia jest teraz uzupełniona i jest obecna w PDA Tasaka.
  4. W PDA Sępa znajduje się informacja o składzie broni zakupionym od Morgana (Szukaj w fabryce Jupiter).
  5. Dodano postać o nazwie Trzon ("Штырь"), zaopatrujący frakcję najemników bronią. Po zabiciu go możesz zapoznać się z jego kontaktami w PDA.
  6. Na terenie Posterunku przebywa neutralny handlarz-bandyta z własną małą historią. Jeśli zabijesz wszystkich bandytów na Posterunku/KPP, będzie tam regularnie pojawiać się kilkunastu bandytów.
  7. Na polecenie Trapera zabicia dwóch burerów jest niespodzianka... Również po wykonaniu zadania pojawią się tam mutanty odpowiadający temu miejscu: pijawki, burery.
  8. W Prypeci zmieniono również fabułę, uważnie przeczytaj dialogi. W pralni pojawił się kupiec ze swoją małą historią.
  9. Na Jupiterze jest klient, który przydziela zlecenia na kilkanaście broni.
  10. U Brodacza pojawiło się nowe zadanie na specjalny artefakt.

 

Zmiany:

  1. Zakład utylizacji odpadów i warsztaty podstacji nie będą już puste, najemnicy będą się respawnować. A na KPP będą bandyci, jeśli zabijesz grupę Waleta z misji Wano.
  2. Na dowolnej lokacji możesz znaleźć najemników, monolitowców, powinnościowców, wolnościowców i dowolnych mutantów.
  3. Na lokacjach w logicznych miejscach znajdują się skrzynie z amunicją.
  4. Na Zatonie, Jupiterze, Prypeci, w Podziemiach Prypeci (Podziemia można zwiedzać po ukończeniu zadania fabularnego), dodano nowe schowki.
  5. Teraz możesz dostać się w te miejsca, do których wcześniej nie mogłeś się dostać.
  6. Zastąpiono cały arsenał oryginalnej broni na bronie z paczki - STCoP Weapon Pack.
  7. Dodano nowe artefakty. Stare artefakty mają te same nazwy, ale różne charakterystyki są na lepsze.
  8. I wiele więcej.

 

Użyte prace i projekty, które zostały zawarte w modzie:

Spoiler
  1. CUBIC_mini_MOD_1.6
  2. Stalker p-158-alfa-b05
  3. OGSM CS 1.8 Community Edition
  4. Pakiet broni STCoP
  5. SWM-COP
  6. S.M.R.T.E.R v 0.41

 

Stabilność i błędy:

Spoiler
  1. Robić więcej zapisów, zapisywać przez menu. W ogóle nie było wtedy wylotów u autora.
  2. Pod względem stabilności mod nie odbiega od oryginału. Ale pod koniec gry podczas ewakuacji wojska jest mały błąd. Decydując się na pozostanie w strefie, w miejscu ewakuacji siądą Striełok z Postacią, która jest dokładną kopią głównego bohatera, z tą samą bronią i pancerzem, co w trakcie odlotu śmigłowców.
  3. Twórca rozwiązał ten problem w ten sposób: doprowadził wojskowych i Striełoka do punktu ewakuacji i odskoczył od nich na odległość około stu pięćdziesięciu metrów i przykrywał ich bronią snajperską. Odlecieli i można było zacząć freeplay bez żadnych błędów. Dużo testowano i przez długi czas, zarówno fabułę, jak i freeplay, nie było już błędów. Próbowano grzebać w skryptach, googlować - nic. Autor ucieszy się, jeśli ktoś naprawi ten błąd.
  4. Zbierając ten mod, autor starał się przede wszystkim ulepszyć rozgrywkę, tak aby ciekawie było wędrować po strefie, brać udział w potyczkach, dobrze się bawić, jeśli znajdziesz nowy artefakt, który daje nieco większe wzmocnienie niektórych cech, obserwować potyczki między frakcjami i wpadać w nieprzewidywalne sytuacje.

 

 

Screeny:

Spoiler

ss-demon-05-26-19-11-36-42-zaton.jpgss-demon-05-26-19-11-37-42-zaton.jpg26.jpg33.jpga17935de094a.jpgcd5747854875.jpg

Album ze screenami: [KLIK]

 

Instalacja:

Spoiler
  1. Zainstaluj czystą kopię „Zewu Prypeci” z patchem „1.6.02” (pomiń punkt, jeśli jest już zainstalowany).
  2. Rozpakuj pobrane archiwum z modyfikacją (wcześniej usuń zainstalowane modyfikacje).
  3. Skopiuj foldery z archiwum - „gamedata”, „bin” i „fsgame.ltx”, do folderu z zainstalowaną grą.

 

Linki do pobrania:

Spoiler

Mod:

Archiwum z innymi wersjami moda


Dodatki:

 

Szczegółowiej o dodatkach:

Spoiler

Folder №1: System uszkodzenia egzoszkieletów jak w oryginale. 
Folder №2: Aby w was z daleka nie strzelano.
Folder №3: Oba razem.

 

 

Źródło:

ap-pro.ru

amk-team.ru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod bezproblemowo pobrany i postawiony. Na razie dotarłem tylko na Skadowsk, ale prześladowany przez Monolit. Szukamy śmigłowców, ale fabuła się różni. Kardan chce narzedzi, ale chyba ma swoje, bo naprawia i ulepsza od razu.

Na razie jeden zrzut, jak wygląda HUD podczas gry.

ss_fred_11-05-20_15-04-40_(zaton).thumb.jpg.95c0f45e9a18d0a51b5736dc1d774c32.jpg

Można go zmienić na ten oryginalny z Zewu. Do czasu nowej karty, podmieniłem z gtx430 na GTX 750 Ti. Już można spokojnie pograć na 60 fps-ach.

DODANO: No i pograłem troszeczkę. Jednak fabuła głównie dalej z Zewu. Przynajmniej te drobne dodania czegoś tam, a szczególnie watah monolitowców, oraz pojawiających się w najbardziej nieodpowiednich momentach pijawek i burerów nie czynią nowości. Zrzutów nie robiłem, bo grafika nie jest jakaś zachwycająca, a nic na Zatonie nie zostało dodane czy zmienione.

Jedyne co da się zauważyć, to pójście w stronę hardkorowej gry. Przykład: 10 niewidocznych monolitowców siedzących w krzakach, z b. dużej odległości rozpoczyna walić do GB. Kilka trafień i po nim. A jak ich obchodzi, to nawet za górką widzą gdzie jest i dalej walą. A jego ogień musi być hedszotowy.

Mod się na pewno spodoba zwolennikom takiej gry, ale mnie nie. Tak, że dam mu jeszcze tylko parę godzin szans.

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU.

No i dałem modowi szansę. W związku z pojawieniem się na Zatonie Powinności i Wolności, przy obecności również Monolitu, na zatonie trwa wieczna wojna i można oberwać nawet przypadkowo. Nastąpiło też dodanie zadań stawianych przez Powinność. Od Wolności jeszcze mi się nie przytrafiło. Monolit nadal upierdliwie niebezpieczny, ale tchórze się chowają po krzakach. Strzelania i to ostrego, w tym modzie nie braknie. Nie robiłem zrzutów podczas walki, bo nie było na to czasu. Ale za to kilka widoczków mam.

ss_fred_11-06-20_18-55-11_(zaton).thumb.jpg.922d7ad07a057759cc4e10b4c07175dd.jpg

 ss_fred_11-06-20_16-44-32_(zaton).thumb.jpg.fcda0bebd64a521be3eeacc4d0598fbe.jpg       ss_fred_11-06-20_16-50-01_(zaton).thumb.jpg.3ec3bca261edfe9edb3eea9bd4acca2b.jpg

 

ss_fred_11-06-20_16-57-11_(zaton).thumb.jpg.e45bd8f1a3135f7228d16a57b907d2eb.jpg        ss_fred_11-06-20_17-10-01_(zaton).thumb.jpg.0585dfa56a7458e0c6182c259fbdbfe0.jpg

Oprócz tych ostrych strzelanin, mocnym utrudnieniem jest radiacja. Dwa arty przeciw radiacji na pasie, a przejście koło metalowego przedmiotu już zaszczepia zieloną. Krótki pobyt to żółta, a chwilę dłużej jest czerwona. I aby się wyleczyć, na każdy kolor potrzebny jest 1 antyrad. Czyli na czerwoną aż trzy. Wódka mało skuteczna, albo wcale.

Więc zwolennicy trudności, zacierajcie ręce. Narosło wiele krzaków, więc i niewiele będziecie widzieć. Za to przeciwnikom one nie przeszkadzają.

Może któryś z tłumaczy się nad nim pochyli. Sporo materiału można zaczerpnąć z podstawki.

  • Dodatnia 3
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KOLEJNE PODBICIE.

Następnego nie będzie, bo przerywam grę w moda. A przyczyną jest zbyt mała różnica do fabuły. Ścierpiał bym nawet to przegięcie z wytrzymałością przeciwników, ale ile razy można grać w podstawkę?

Jestem już gotów do pójścia na Janów. Pilot dostał mapy, a ja wykonując zadanie dla Powinnościowca - właśnie jedno z tych przegiętych - znalazłem samodzielny teleport. Jest w innym miejscu niż w podstawce.

Mod stabilny, bezwylotowy, żadnych problemów ze scenariuszem.

Kto jest w stanie zagrać w oryginalnym języku, a lubi mody w których strzelaniny biorą górę nad fabułą, są częste i ostre, ma coś dla siebie.

Daję dwa widoczki na zachętę.

Ładowanie SPASa.

ss_fred_11-07-20_14-34-40_(zaton).thumb.jpg.583bd67b5e269e029cd08f77ca48a488.jpg

Gdzie Rzym, a gdzie Krym. Miałem coś zabrać z Żelaznego Lasu, a zabrałem z miejsca z takim widokiem.

ss_fred_11-07-20_18-28-02_(zaton).thumb.jpg.cd929073981096d380327daee75aae0c.jpg

Tym którzy się zdecydują na grę, życzę :viva:.

 

  • Dodatnia 3
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.