Jump to content
Sign in to follow this  
kamil190

Kontrakt Syndykatu

Recommended Posts

image.jpg

Nazwa: Kontrakt Syndykatu
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Autor: demon-1862
Data wyjścia: 24.09.2020

 

Kontrakt Syndykatu - globalna modyfikacja ze zmienioną fabułą Zew Prypeci, z nowymi postaciami. Celem moda było dodanie nieprzewidywalności i atmosfery prawdziwej symulacji do oryginalnej gry. Po wykonaniu wszystkich głównych zadań i ukończeniu fabuły, gracze mają możliwość kontynuowania gry w trybie freeplay.

 

Fabularne zmiany i zadania:

Spoiler
  1. Fabuła została zmieniona i dopełniona. Najemnicy otrzymują zamówienie na obiekt nr 62 (działo Gaussa). W Strefie jest miejsce, w którym znajduje się partia tych produktów. Docierają do Zakładu utylizacji odpadów i Magazyny podstacji na Zatonie. I stamtąd zaczynają przeczesywać miejsca, gdzie jest informacja o projekcie nr 62. Z ich źródeł najemnicy dowiadują się, że SBU wysłała agenta do strefy. Najemnicy postanawiają zlikwidować agenta SBU.
  2. Zmieniono fabułę najemnika o imieniu Sęp. Rozkaz Morgana dotyczący zabójstwa Diegtiarowa jest teraz wykonywany przez najemnika imieniem Kran.
  3. Sęp działa teraz jako pośrednik między handlarzem bronią a Morganem. Ta historia jest teraz uzupełniona i jest obecna w PDA Tasaka.
  4. W PDA Sępa znajduje się informacja o składzie broni zakupionym od Morgana (Szukaj w fabryce Jupiter).
  5. Dodano postać o nazwie Trzon ("Штырь"), zaopatrujący frakcję najemników bronią. Po zabiciu go możesz zapoznać się z jego kontaktami w PDA.
  6. Na terenie Posterunku przebywa neutralny handlarz-bandyta z własną małą historią. Jeśli zabijesz wszystkich bandytów na Posterunku/KPP, będzie tam regularnie pojawiać się kilkunastu bandytów.
  7. Na polecenie Trapera zabicia dwóch burerów jest niespodzianka... Również po wykonaniu zadania pojawią się tam mutanty odpowiadający temu miejscu: pijawki, burery.
  8. W Prypeci zmieniono również fabułę, uważnie przeczytaj dialogi. W pralni pojawił się kupiec ze swoją małą historią.
  9. Na Jupiterze jest klient, który przydziela zlecenia na kilkanaście broni.
  10. U Brodacza pojawiło się nowe zadanie na specjalny artefakt.

 

Zmiany:

  1. Zakład utylizacji odpadów i warsztaty podstacji nie będą już puste, najemnicy będą się respawnować. A na KPP będą bandyci, jeśli zabijesz grupę Waleta z misji Wano.
  2. Na dowolnej lokacji możesz znaleźć najemników, monolitowców, powinnościowców, wolnościowców i dowolnych mutantów.
  3. Na lokacjach w logicznych miejscach znajdują się skrzynie z amunicją.
  4. Na Zatonie, Jupiterze, Prypeci, w Podziemiach Prypeci (Podziemia można zwiedzać po ukończeniu zadania fabularnego), dodano nowe schowki.
  5. Teraz możesz dostać się w te miejsca, do których wcześniej nie mogłeś się dostać.
  6. Zastąpiono cały arsenał oryginalnej broni na bronie z paczki - STCoP Weapon Pack.
  7. Dodano nowe artefakty. Stare artefakty mają te same nazwy, ale różne charakterystyki są na lepsze.
  8. I wiele więcej.

 

Użyte prace i projekty, które zostały zawarte w modzie:

Spoiler
  1. CUBIC_mini_MOD_1.6
  2. Stalker p-158-alfa-b05
  3. OGSM CS 1.8 Community Edition
  4. Pakiet broni STCoP
  5. SWM-COP
  6. S.M.R.T.E.R v 0.41

 

Stabilność i błędy:

Spoiler
  1. Robić więcej zapisów, zapisywać przez menu. W ogóle nie było wtedy wylotów u autora.
  2. Pod względem stabilności mod nie odbiega od oryginału. Ale pod koniec gry podczas ewakuacji wojska jest mały błąd. Decydując się na pozostanie w strefie, w miejscu ewakuacji siądą Striełok z Postacią, która jest dokładną kopią głównego bohatera, z tą samą bronią i pancerzem, co w trakcie odlotu śmigłowców.
  3. Twórca rozwiązał ten problem w ten sposób: doprowadził wojskowych i Striełoka do punktu ewakuacji i odskoczył od nich na odległość około stu pięćdziesięciu metrów i przykrywał ich bronią snajperską. Odlecieli i można było zacząć freeplay bez żadnych błędów. Dużo testowano i przez długi czas, zarówno fabułę, jak i freeplay, nie było już błędów. Próbowano grzebać w skryptach, googlować - nic. Autor ucieszy się, jeśli ktoś naprawi ten błąd.
  4. Zbierając ten mod, autor starał się przede wszystkim ulepszyć rozgrywkę, tak aby ciekawie było wędrować po strefie, brać udział w potyczkach, dobrze się bawić, jeśli znajdziesz nowy artefakt, który daje nieco większe wzmocnienie niektórych cech, obserwować potyczki między frakcjami i wpadać w nieprzewidywalne sytuacje.

 

Screeny:

Spoiler

ss-demon-05-26-19-11-36-42-zaton.jpgss-demon-05-26-19-11-37-42-zaton.jpg26.jpg33.jpga17935de094a.jpgcd5747854875.jpg

Album ze screenami: [KLIK]

 

Instalacja:

Spoiler
  1. Zainstaluj czystą kopię „Zewu Prypeci” z patchem „1.6.02” (pomiń punkt, jeśli jest już zainstalowany).
  2. Rozpakuj pobrane archiwum z modyfikacją (wcześniej usuń zainstalowane modyfikacje).
  3. Skopiuj foldery z archiwum - „gamedata”, „bin” i „fsgame.ltx”, do folderu z zainstalowaną grą.

 

Linki do pobrania:

Spoiler

Yandex: [KLIK]

 

Archiwum z innymi wersjami moda

                                                                                   

 

Dodatki:

Yandex: [KLIK]

 

Szczegółowiej o dodatkach:

Spoiler

Folder №1: System uszkodzenia egzoszkieletów jak w oryginale. 
Folder №2: Aby w was z daleka nie strzelano.
Folder №3: Oba razem.

 

 

Źródło:

AP-PRO.RU | Новости Stalker | Скачать моды Stalker | S.T.A.L.K.E.R. 2 | Сталкер моды

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mod bezproblemowo pobrany i postawiony. Na razie dotarłem tylko na Skadowsk, ale prześladowany przez Monolit. Szukamy śmigłowców, ale fabuła się różni. Kardan chce narzedzi, ale chyba ma swoje, bo naprawia i ulepsza od razu.

Na razie jeden zrzut, jak wygląda HUD podczas gry.

ss_fred_11-05-20_15-04-40_(zaton).thumb.jpg.95c0f45e9a18d0a51b5736dc1d774c32.jpg

Można go zmienić na ten oryginalny z Zewu. Do czasu nowej karty, podmieniłem z gtx430 na GTX 750 Ti. Już można spokojnie pograć na 60 fps-ach.

DODANO: No i pograłem troszeczkę. Jednak fabuła głównie dalej z Zewu. Przynajmniej te drobne dodania czegoś tam, a szczególnie watah monolitowców, oraz pojawiających się w najbardziej nieodpowiednich momentach pijawek i burerów nie czynią nowości. Zrzutów nie robiłem, bo grafika nie jest jakaś zachwycająca, a nic na Zatonie nie zostało dodane czy zmienione.

Jedyne co da się zauważyć, to pójście w stronę hardkorowej gry. Przykład: 10 niewidocznych monolitowców siedzących w krzakach, z b. dużej odległości rozpoczyna walić do GB. Kilka trafień i po nim. A jak ich obchodzi, to nawet za górką widzą gdzie jest i dalej walą. A jego ogień musi być hedszotowy.

Mod się na pewno spodoba zwolennikom takiej gry, ale mnie nie. Tak, że dam mu jeszcze tylko parę godzin szans.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

PODBICIE TEMATU.

No i dałem modowi szansę. W związku z pojawieniem się na Zatonie Powinności i Wolności, przy obecności również Monolitu, na zatonie trwa wieczna wojna i można oberwać nawet przypadkowo. Nastąpiło też dodanie zadań stawianych przez Powinność. Od Wolności jeszcze mi się nie przytrafiło. Monolit nadal upierdliwie niebezpieczny, ale tchórze się chowają po krzakach. Strzelania i to ostrego, w tym modzie nie braknie. Nie robiłem zrzutów podczas walki, bo nie było na to czasu. Ale za to kilka widoczków mam.

ss_fred_11-06-20_18-55-11_(zaton).thumb.jpg.922d7ad07a057759cc4e10b4c07175dd.jpg

 ss_fred_11-06-20_16-44-32_(zaton).thumb.jpg.fcda0bebd64a521be3eeacc4d0598fbe.jpg       ss_fred_11-06-20_16-50-01_(zaton).thumb.jpg.3ec3bca261edfe9edb3eea9bd4acca2b.jpg

 

ss_fred_11-06-20_16-57-11_(zaton).thumb.jpg.e45bd8f1a3135f7228d16a57b907d2eb.jpg        ss_fred_11-06-20_17-10-01_(zaton).thumb.jpg.0585dfa56a7458e0c6182c259fbdbfe0.jpg

Oprócz tych ostrych strzelanin, mocnym utrudnieniem jest radiacja. Dwa arty przeciw radiacji na pasie, a przejście koło metalowego przedmiotu już zaszczepia zieloną. Krótki pobyt to żółta, a chwilę dłużej jest czerwona. I aby się wyleczyć, na każdy kolor potrzebny jest 1 antyrad. Czyli na czerwoną aż trzy. Wódka mało skuteczna, albo wcale.

Więc zwolennicy trudności, zacierajcie ręce. Narosło wiele krzaków, więc i niewiele będziecie widzieć. Za to przeciwnikom one nie przeszkadzają.

Może któryś z tłumaczy się nad nim pochyli. Sporo materiału można zaczerpnąć z podstawki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

KOLEJNE PODBICIE.

Następnego nie będzie, bo przerywam grę w moda. A przyczyną jest zbyt mała różnica do fabuły. Ścierpiał bym nawet to przegięcie z wytrzymałością przeciwników, ale ile razy można grać w podstawkę?

Jestem już gotów do pójścia na Janów. Pilot dostał mapy, a ja wykonując zadanie dla Powinnościowca - właśnie jedno z tych przegiętych - znalazłem samodzielny teleport. Jest w innym miejscu niż w podstawce.

Mod stabilny, bezwylotowy, żadnych problemów ze scenariuszem.

Kto jest w stanie zagrać w oryginalnym języku, a lubi mody w których strzelaniny biorą górę nad fabułą, są częste i ostre, ma coś dla siebie.

Daję dwa widoczki na zachętę.

Ładowanie SPASa.

ss_fred_11-07-20_14-34-40_(zaton).thumb.jpg.583bd67b5e269e029cd08f77ca48a488.jpg

Gdzie Rzym, a gdzie Krym. Miałem coś zabrać z Żelaznego Lasu, a zabrałem z miejsca z takim widokiem.

ss_fred_11-07-20_18-28-02_(zaton).thumb.jpg.cd929073981096d380327daee75aae0c.jpg

Tym którzy się zdecydują na grę, życzę :viva:.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity