Gość Diegtiariow Opublikowano 5 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2020 Nazwa: SGM 2.2 + broń z STCoP WP 3.3 Twórca: simple Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 17.07.2020r. Autor spolszczenia: OPIS: Spoiler Zmiany w modzie/balansie: Spoiler - ekonomicznie utrudniona rozgrywka - ucięcie łupu - zmniejszenie załadowanej broni, wypadającej z NPC - częściej będzie rozładowana: zrobiono to, aby dotrzeć do Zatonu bez utraty zainteresowania grą... - anulowanie spawnu w skrytkach osobistych po otrzymaniu osiągnięć w grze - zmniejszone paczki z nabojami dla prawie wszystkich ich typów - zmniejszone szanse spawnu w zniszczalnych pudełkach - usunięto prawie wszystkie bronie zostały usunięte ze standardowych "zielonych" schowków + część łupów z tych schowków została wycięta - wzmocnione zombie - są teraz trudniejsze do zabicia - zmieniono ikonki apteczek, osobistego PDA Diegtiarowa i paczki dla Makowieckiego - amunicja 9mm Dum-Dum jest wykorzystywana, jak kaliber .357 dla Desert Eagle i nie ma tak zawyżonych charakterystyk jak poprzednio - zmieniono charakterystyki apteczek, bandaży - teraz trzeba ich więcej do leczenia - zmieniony głód i sen GG - teraz będzie żarłoczny i będzie chciał spać co 12 godzin - usunięto zjadanie części potworów - zredagowano niektóre błędy w tekstach - narzędzia z ZP można wyrzucić - zmieniony handel w kierunku utrudnienia; jednak w modzie jest wiele luk - wzięto pod uwagę unikalne ulepszenia Nowikowa, Azota i Kardana, aby nie mogli ich zrobić inni technicy - do Tunelu Prypeć-1 za pierwszym razem - tylko w kombinezonie z zamkniętym układem oddechowym - zmieniono schowki postaci (na różne sposoby - gdzieś włożono więcej, gdzieś mniej) - zmniejszono prawdopodobieństwo spawnu egzoszkieletów w schowkach SGM - samych schowków SGM teraz trzeba 52 zamiast 60 dla osiągnięcia "Zręczny poszukiwacz" - przy silnym głodzie zdrowie nieznacznie spada - zwiększono promieniowanie, efekty chemiczne i termiczne - znacznie zmniejszony spawn granatów w łupach - zmieniono jedną z replik Kowalskiego (mówią, że Kasiłow to łajdak i trzeba go wyeliminować) - pociski bardziej zużywają zbroje - zmniejszenie typów amunicji (pozostawienie najlepszych) kontenerów z amunicją - dodano taktykę walki za czyszczenie Księgarni z Monolitu - naprawiono ogg-comment dźwięków - napisano repliki dla Żwawego po otrzymaniu zamówień - ikonki apteczek, naboi (głównie) z NLC 6 Начало, jedzenia - z Geonezis Addon dla SGM - zmieniono ulepszenia ulepszonego (Mx) broni: na przykład, ucięcie celności - moc granatów z SGM - część mutantów teraz można zabić z PM'a jednym strzałem - dodano jedzenie handlarzowi w DM - podcięto karabin Gaussa i naboje do niego u zwykłych handlarzy - to są unikalne przedmioty - obniżono ilość wydawanego śrutu przez Kiryłowa w Prypeci - przycięty kombinezon SEVA na Pogłębiarce - część NPC stała się trudniejsza do zabicia Zmiany w broni: Spoiler - jest użyty silnik Forward Frontier x64 v1.05 + debug od mortan (Krt0ki) - jest użyta broń z STCoP WP v3.3.0.6 (paczka Ga2z & mortan) - zmienione praktycznie wszystkie dźwięki wystrzału: lwią część z nich wzięto z paczek Juareza, starych wersji STCoP WP, a także z modów SGM CoP starych wersji; także dźwięki zostały wzięte z oryginalnych części ZP i CCz ze wzmocnieniem głośności przez ogg-comment, jeden dźwięk został wzięty z NLC; nacisk położono na to, aby dźwięki "działały" - poprawiono ulepszenia: teraz nie ma takiej "piekielnej" szybkostrzelności, na przykład AK-74, którego nie chcesz używać; zmienione buffy celności - teraz nie będzie takich "snajperskich" kałaszy, na przykład - poprawiono celność broni: twórca robił sam - czyste IMHO - usunięto zmianę fire_dispersion_condition_factor (dokładność trafienia w cel w zależności od zużycia) w ulepszeniach - nie ma nic dla nowej broni - samo zużycie zostało zmienione: niektóre lufy zaczną się teraz zacinać szybciej - czyste IMHO - adaptowano SW-98 z STCoP WP v3.2 na animacjach L96A1, a także pistolet CZ-75 na animacjach z tej samej paczki - nowy dźwięk dla Abakana - po prostu nie dało się już używać starego - zmieniono głośność dźwięków strzałów - możliwa poprawa - zmieniono Mosinkę - można zamontować celownik, i będzie bliżej GG niż wcześniej; nieco inne animacje - zmieniono kształty światowych modeli granatów F1 i RGD-5, aby uniknąć możliwych awarii, gdy wypadną od NPC na ziemię - przeniesiono podwójne granaty F1, RGD-5, GD-5, a także zwykłe świetliste granaty z adaptacji STCoP WP v2.9 na SGM 2.2 z Ga2z - część broni przeniesiono na ulepszenia innego typu (z innego rodzaju broni) - wprowadzono tekstury lornetki z różnych wersji STCoP, a także z samego SGM 2.2 - wprowadzono część ulepszeń dla niektórych broni, inne - odwrotnie, usunięto/zamieniono - dla snajperek i niektórych karabinów szturmowych dostępne jest ulepszenie "System automatycznego namierzania celów", z której można skorzystać, wyłączając celowniki 3D w konsoli za pomocą polecenia g_3d_scopes off - dla wszystkich broni ze stałymi celownikami (snajperek, karabinów szturmowych) dostępne jest ulepszenie "Regulowany celownik" - z celownikami 3D działa - obcięto zabijalność k_hit śrutu o prawie 2 razy - zmieniono obrażenia zadawane w NPC - teraz dla większości typów NPC nabój 9x18 jest skuteczny przy strzałach w głowę - naboje z SWD pasują do PKM - przywrócono i zaktualizowano animacje dla Remington 870 ze starej wersji STCoP - teraz jest "szybka" i prawie nie zepsuta przez konwerter - przyspieszona animacja wystrzału PB + jest wyposażony w nieusuwalny tłumik + przyspieszona animacja niewypałów dla AKS-74 i AK-101: animacja broni rozegrywała się później niż ręce + fix dźwięku deagle_draw - wcześniej został odgrywany w "uszach" GG, kiedy NPC wyciągał Desert Eagle z kabury + zmieniono współrzędne hands_position MP-153 w drzewie dla egzy - teraz broń jest bliżej GG, aby przy sprincie GG nie było widocznej prawej ręki + ponowna konfiguracja WSK-94: zrobiono to tak, że nie było szczególnie widoczne, że animacja nie jest szczególnie odpowiednia dla tej broni + fix możliwego wylotu z powodu niewypałów TOZ'ów (przepisano anm_reload = animacja przeładowania dla dwóch broni) + naprawiono nieprzyspieszoną animację niewypałów dla WSS, WSK-94 + zmniejszono głośność strzału L85, inaczej już biło w uszach + zmieniono item_position dla wpn_val i wpn_vihr - teraz broń leży bliżej kciuka lewej ręki, aby (prawie) nie widzieć przerwy między tym palcem a łożem podczas chodzenia; zrobiono dla egzoszkieletów + zmieniono celowanie z WSK-94 z PSO-1 (bliżej GG) + zmieniono punkt ognia dla APS - nieco dalej od GG + przepisano animacje wystrzału (shoot) dla broni, gdzie ich nie brakowało (zamek głupio nie poruszał się podczas strzelania) + zmieniono przybliżenie G36 do GG (trzecia współrzędna aim_hud_offset_pos) + dostosowano celowanie 16x10 dla wszystkich broni Spis broni: Spoiler Główna broń (oprócz FN2000) + Pistolety: CZ-75 HK USP Match APS FN FNX-45 Unikalne wersje pistoletów Pistolety maszynowe: PP-19 "Bizon" HK UMP-45 IMI Uzi Strzelby: TOZ-66 Wieprz-12 Młot Remington 870 Tactical MP-153 Karabiny szturmowe: АЕК-971 АК-101 SR-3М "Wichr" Steyr AUG A1 HK G36 HK G36C HK 416 Enfield L85A2 Colt M16 SIG SG 552 Commando Karabiny snajperskie: WSK-94 SWT-40 SW-98 Karabin Mosina Unikalne wersje karabinów Karabiny maszynowe i granatniki: PKP "Pieczenieg" M79 Spis dodatków (do broni): Spoiler Tłumiki: Tłumik dla pistoletów 9 mm Tłumik dla pistoletów .45 ACP Tłumik dla APS Tłumik dla SR-3M "Wichr" TGP-A ATG PBS-1 PBS-4 KZRZP Celowniki: PSO-1 PSO-1М2 PSO-1М2-01 1P78 "Kasztan" 1PN93-4 EKP-1C-03 "Kobra" EKP-8-02 "Kobra" OKP-7 PO 4x34 PU EOTech C-more Railway Tactical Trijicon ACOG ELCAN SpecterDR Barska ELECTRO SIGHT AC10632 Podlufowe granatniki: GP-25 "Koster" M203 AG36 Inne paczki twórcy: Spoiler SGM 2.0, STCoP WP 3.2.0.3, AF3, AS: [YANDEX] + 2D-pack: zostaje dodane ulepszenie "Automatyczne namierzanie celu" dla broni z niezdejmowanymi celownikami (dla użycia trzeba wyłączyć celowniki 3D) SGM 2.0, STCoP WP 2.8.0.7, AF3, AS: [YANDEX] SCREENY: Spoiler LINK DO POBRANIA: Spoiler Paczka v1.2: [GOOGLE DRIVE] Fix v1.2.03: [GOOGLE DRIVE] Poprzednie wersje: Spoiler Paczka (v1.0): [GOOGLE DRIVE] Paczka (v1.0db) (Zasoby zapakowane dla zwiększenia wydajności): [GOOGLE DRIVE] Fix (v1.1): [GOOGLE DRIVE] Paczka (v1.1 test): [GOOGLE DRIVE] Fix z 26.10: [GOOGLE DRIVE] Zmiany (Dodatki dla testowej wersji nie były testowane, do instalacji nie są zalecane): [AP-PRO] DODATKI: Spoiler Porządek instalacji AtmosFear 3 i dodatków, przeplatanych z tym modem: Paczka + fix Dinamic News v1.02 (opcjonalnie): [GOOGLE DRIVE] AI additions (opcjonalnie): [GOOGLE DRIVE] AtmosFear 3 (opcjonalnie): [GOOGLE DRIVE] Adaptacja AF3 (fix rozciągniętej mapy w PDA jest zawarty): [GOOGLE DRIVE] AtmosFear NanoHUD (opcjonalnie): [GOOGLE DRIVE] Nowa gra Autor oryg. adaptacji dla listy wyżej - av661194. Fix rozciągniętej mapy w PDA dla grających z AtmosFear 3: [GOOGLE DRIVE] Inne dodatki graficzne: Stalker Two-K textures pack (Zaleca się instalować po AF3): [AP-PRO] Absolute Structures Texture Pack v1.0 (Bardziej "lekka" alternatywa 2K-tekstur): [GOOGLE DRIVE] Absolute Nature 3 Lite SGM 2.2 Addon: [GOOGLE DRIVE] Dodatki: Likwidator broni i części mutantów (Autor adaptacji: evgeniawatoxina): [GOOGLE DRIVE] Wzmocniona Alfa: [GOOGLE DRIVE] Przywrócenie szybkich slotów na ekran: [GOOGLE DRIVE] Wyłączenie akumulatorów dla detektorów: [GOOGLE DRIVE] Zmniejszony głód GG: [GOOGLE DRIVE] Zwykły głód GG: [GOOGLE DRIVE] Dodatki nie były testowane. ŹRÓDŁO: ap-pro.ru sigerous.ru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.