Jump to content

S.C.O.P.E - zapowiedź


Recommended Posts

Stalker Сall of Pripyat Extended


Projekt jest ukierunkowany na rozszerzenie oryginalnego Zewu Prypeci, zarówno w rozgrywce, jak i w fabule. Zawiera w sobie Gunslinger Mod.

Twórcy pomyśleli nad dwoma wariantami: rozwinąć pomysły w oparciu o SGM, albo zacząć je wdrażać w nowym projekcie, na czystym COP i modzie Gunslinger.
W rezultacie twórcy wzięli drugą opcję.

Bardziej szczegółowe plany i pomysły autorzy opiszą na etapie ich realizacji.
Sigerous Addon nie otrzyma rozwinięcia fabuły, ale co jakiś czas będzie aktualizowane, a także uzupełniane dodatkami (na razie projekt jest dla kogoś interesujący).

Śledzić projekt można tutaj: [KLIK]

  • Dodatnia 4
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Autorzy tworzonego projektu «S.C.O.P.E» podzielili się pierwszą informacją. Prawie zakończono pracę nad symulacją życia na Kordonie. Stalkerzy zbierają artefakty w anomaliach, odpoczywają przy ogniskach, wędrują. Wojskowi znajdują się na ochronie posterunku, czasami chodzą na patrol. Bandyci osiedli naprzeciw fermy świń, czekają na moment, aby można było ją przejąć. W czasie emisji, NPC szukają ukrycia, przeczekują go.

Z mutantów, na lokacji są mięsacze, dziki, psy, pseudopsy, rzadko pijawka. NPC mogą likwidować wrogie oddziały, przejmować jej terytoria (Na Kordonie, nie zauważy się dużej ilości strzelanin, bo jest to lokacja startowa). Po szturmie CEA, wojskowych w Zonie, zostało niewiele. Armia więcej nie ma takiego zapasu sił i zasobów, który był u nich wcześniej. Pomiędzy wojskowymi i stalkerami jest krucha granica. Sidorowicz, jak i wcześniej, siedzi w swoim bunkrze.

c30-mc_u_Jo.jpg?size=1600x900&quality=96bD4kPdxZHMY.jpg?size=1600x900&quality=96FeCkQNJ_YVE.jpg?size=1600x900&quality=96

  • Dodatnia 5
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Twórcy projektu «S.C.O.P.E» ciągle dzielą się świeżą informacją. Dziś autorzy podzielili się informacją w formacie tekstowym i opowiedzieli o pracy. Zaznaczyli również, że później będzie nieduże wideo, w którym zostanie zademonstrowana część poprawek.

Zapełniono wszystkich ekskluzywnych NPC na Kordonie i zaczęto bardziej szczegółowo opracowywać scenariusz. Autorzy mają pomysły dla fabularnych linii i zadań. Ale te pomysły, na razie, nie zostały uformowane w pełny, na stu procentowy "obraz". Zainteresowani gracze mogą zasugerować swoje pomysły na zadania, które mogą zostać zrealizowane.

MiLnRRK7Atg.jpg?size=1920x1080&quality=9nEugobQBt1s.jpg?size=1920x1080&quality=9

Dla NPC (zwykłych i wyjątkowych), które będą na nowych lokacjach, napisano oddzielne profile, które zawierają w sobie, różniące się od standardowego ZP: dialogi, zawartość spawnu, głos (na przykład: stalkerzy na lokacjach ZP mówią o tym, że do Sidorowicza na Kordon, łup nieść daleko; stalkerzy na Kordonie przy tym, mówią inne frazy). Również dla NPC dodano 3 dodatkowe dźwiękowe profile. Wzięte z COC, dodatkowe imiona dla NPC.

hv2ZNS5DXMg.jpg?size=1920x1080&quality=9cza_OuoUocg.jpg?size=1920x1080&quality=9

Dodano odcinanie części mutantów. Dodano nowe jedzenie i medykamenty, zepsute jedzenie truje nas. Dodano egzoszkielety frakcji (będą bardzo rzadkie, niektóre będą posiadały jeden egzemplarz).

nuxJwxvvDJ8.jpg?size=1920x1080&quality=9IUOFDI-7d1c.jpg?size=1920x1080&quality=9

Ponadto trwają prace nad zbieranie modeli dla różnych przedmiotów, NPC i mutantów (Na screenach, rzadcy NPC, tymczasowo mają model Wstrząsa).

hbKSgXZdJeU.jpg?size=1920x1080&quality=96clgxOqW6HA.jpg?size=1920x1080&quality=9

Na razie, lista fabularnych NPC na Kordonie jest taka: głównodowodzący i wojskowy lekarz (posterunek), Sidorowicz i przewodnik (wioska nowicjuszy), mechanik i handlarz (gospodarstwo za mostem), lokalny przywódca bandytów (ATP).

LValc_e1Uz0.jpg?size=1920x1080&quality=9Usx9TVwXypU.jpg?size=1920x1080&quality=9

  • Dodatnia 2
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

W modzie będzie lokacja "miasto Kurchatov" ze znanego moda Droga we Mgle. Stało się to znane z nowych zrzutów ekranu, które pokazują również zmodyfikowaną wersję lokacji Wysypisko:

VLP32NGort8.jpg?size=1280x720&quality=96zHzE8ehwgn0.jpg?size=1280x720&quality=96

Spoiler

CikMnn4Nqeo.jpg?size=1280x720&quality=96UcoS0HqSBN8.jpg?size=1280x720&quality=96UJAX2_KG-g8.jpg?size=1280x720&quality=960PiL7sNALtY.jpg?size=1280x720&quality=96P0kJs9MmAxE.jpg?size=1280x720&quality=96GqtUatfJwP0.jpg?size=1280x720&quality=96

 

  • Dodatnia 4
Link to post
Share on other sites

O lokacjach w S.C.O.P.E

W tej chwili w modyfikacji znajdują się (oprócz poziomów z ZP):

  • Kordon (w pełni zaludniony)
  • Wysypisko (zaludnione w ponad 50%)
  • Agroprom (zaludniony w mniej niż 50%)
  • Bar (niezaludniony)
  • Jantar (zaludniony powyżej 50%)
  • Martwe Miasto (Kurczatow, zaludnione w mniej niż 50%)
  • Radar (niezaludniony)
  • CEA-1 (niezaludnione)
  • CEA-2 (niezaludnione)

sedDTeRWFcg.jpg?size=1920x1080&quality=9

5lYzm0XFPlQ.jpg?size=1920x1080&quality=9

Przez „zaludnianie lokacji” rozumie się umieszczanie różnych elementów odradzania w lokacjach, umieszczanie niezbędnych stref (miejsc do spania, schronień przed Emisją itp.), znaczników w PDA, spawnowanie unikatowych i symulacyjnych NPC/mutantów, dodawanie pracy dla nich (wyprawy po artefakty, szukanie schronienia przed Emisjami, patrole itp.).

Później w modzie powinny pojawić się: Bagna (prawdopodobnie z roślinnością Absolute Nature lub z modyfikacji Dollchan 8: Infinity), Dolina Mroku (z roślinnością z AN), Magazyny Wojskowe (Dead Air), Dzicz.

Na razie tylko w/w lokacje są zaangażowane w fabułę (a także różne laboratoria). Być może później pojawią się pomysły dla wykonania których trzeba będzie dodać dodatkowe lokacje.

Spoiler

K3q4VGT5d80.jpg?size=1920x1080&quality=9

jrGuf9Ucx74.jpg?size=1920x1080&quality=9

-OL93JwqqPs.jpg?size=1920x1080&quality=9

-hHpeosyDcI.jpg?size=1920x1080&quality=9

zhVayvWmr7k.jpg?size=1920x1080&quality=9

PNf7pLLPAvE.jpg?size=1920x1080&quality=9

2IWUG-4Mk8k.jpg?size=1920x1080&quality=9

e0tTBlxOzwg.jpg?size=1920x1080&quality=9

 

  • Dodatnia 3
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity