Skocz do zawartości

NLC 7: Hard Edition


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

Nazwa: NLC 7: Hard Edition
Twórcy: Котовод & Кот
Data premiery: 11.11.2020r.
Wersja modyfikacji, na której bazuje paczka: NLC 7 Build 6.22
Wersja paczki: 2.0

 

Opis:

Spoiler

Fabuła:

● Nowe zadanie z 3.0 na detektor od Docenta.
● Nowe zadanie z HBM, na Kontrolera w kiszce.
Dialog pojawia się w czasie wykonywania zadania Prapora na 3 żuchwy pijawki.
Uwaga: kontroler spawnuje się od 00:00 do 03:00.
● Nowe zadanie z paczki Mikelika: u Tolika, Pietruchy, Żwawego i innych.
● Dodano nowe zadania Sidorowiczowi i Barmanowi, aby zdobyć skafander kosmiczny z ZSD.
● Atak na Biesa przeniesiono na nocny czas.
● W zadaniu Barmana na dokumenty z X-18 teraz trzeba przynieść twardy dysk z komputera.
● Po uratowaniu Lisa na niego będą napadać pseudopsy.
● Krugłow nie będzie dawał pieniędzy za ratunek, skąd ma je mieć? I tak daje: przejście, 2 schowki, jeszcze i Sacharow za uratowanie dawał skafander, teraz będzie dawał 70K na wasze konto.

 

Zmiany w ekonomii:

● Aktualizacja asortymentu handlu raz dziennie/na dwa dni.
● Usunięto losowość za zmodyfikowane artefakty u Sidorowicza, teraz potrzebujesz artefaktów w dobrym stanie, 80% i więcej.
● Przechowywanie u Stasa po wypełnieniu Agropromowego zadania na walizkę za artefakt drugiego stopnia.
● Przechowywanie u Woronina - dwa dni, jak również w momencie premiery.
● Przechowywanie u Łukasza za kapsułę, jednorazowy dostęp - artefakt drugiego stopnia.
● Przechowywanie u Żyły - dwa dni za magazyn "Playboy", jednorazowy dostęp - 2 butelki wódki lub 2 kiełbasy myśliwskie albo 1 butelka i 1 kiełbaska.
● Zmniejszono ilość PDA do wyszukania stalkerów u Docenta, teraz 10.
● Zmniejszono czas na otwarcie u Sacharowa kapsuły z wahadłem, teraz 3 dni.
● Nowy system barteru, handel został tylko u Sidorowicza i Barmana.
● Usunięto barter i handel u Michałycza, czy ktoś w ogóle się nim posługiwał?
(Może wymyślę coś nowego i dodam z powrotem)
● Cena przedmiotów u NPC podczas barteru będzie wzrastała z czasem.
● Wyrównanie cen u Sanki-kantorka, teraz wymiana wygląda następująco: Cztery artefakty jednego stopnia, na jeden lepszy artefakt takiego samego stopnia. (Można dorzucać różne inne artefakty)
● Zmiana wymiany u Michałycza, teraz będzie oddawać artefakt w takim stanie, w jakim oddaliście jemu, plus minus losowo 10-15%. To znaczy, czym "świeższe" artefakty przyniesiecie, tym lepsze otrzymacie.
● Dodano wymianę u Michałycza, 2 brukowce/kociłeby w każdym stanie na jeden losowy mezomodyfikat.
● Wymiana wahadła na losowy absolut u Michałycza.
● Docent będzie sprzedawać pas dla trzech artefaktów za dobry artefakt trzeciego stopnia, czwartego stonia - muszla, tylko po Radarowego labu.
● Podniesiona cena i długość remontu u Wergasa/Stepanycza/Lisapeda.
● Podniesione ceny na zestawy naprawcze u Wergasa.
● U Handlarza starzyzną czasami będą się pojawiać ciekawe bronie ze stanem 50-60%
● Nowy okienny barter dla większości NPC, wzięto u Denisa, przerobiono pod realia hardu.

 

Rozgrywka:

● Trudność gry na początku jest jedna - mistrz.
● Odporność GG 2.2, zatrzymanie przy szybkim używaniu medycyny (allcore).
● Dodano zony promieniotwórcze na Wysypisku, Jantarze, Radarze, Czerwonym Lesie, Prypeci.
● Spawn artefaktów Siemieckiego jak w HBM'ie (zielony art 3 stopnia w kapsule), przy otrzymaniu wiadomości obowiązkowo iść na tę lokację, gdzie on umarł, przed emisją lub po - losowo.
● Powrót spawnu kapsuł w Szpitalu.
● Naprawa ulepsza się z czasem.
● Usunięto rozsmarowanie na wszystkich typach egzoszkieletów.
● Zmniejszono zanieczyszczenie masek o 1,5 raza.
● Zmniejszono wysokość skoku i szybkość biegu.
● Wzmocnione podlufowe granaty i zwykłe granaty. Zwiększona cena na WOGi.
● Poprawka konfigów broni, zużycie kałaszów i automatu Striełoka trochę zwiększono, w zamian automat Striełoka otrzymał ulepszenia: zadawanie obrażeń, szybkostrzelność, dystans strzelania, prędkość pocisku, rozrzut pocisku.
● Zmniejszenie ilości niektórych otrzymywanych nabojów za wymianę i NPC.
● Ograniczenie na wymianę nabojów w dzień u Dena, około 70-120 nabojów śrutu, zależy od części mutanta.
● Ograniczenie na wymianę kiełbas u Ign około 70-120 nabojów śrutu, zależy od części potwora.
● Naukowcy na Jantarze ładują tylko baterie cynkowe.
● Biorąc pod uwagę stan broni u kwestowych NPC'ów, w złym stanie nie będą jej przyjmować.
● Dodanie zapisków w losowe schowki.
● Dodano losowe recepty na artefakty 3 stopnia, modyfikaty i lepsze w losowe schowki.
● Usunięto sterowiec ze schowków Worona/Kruka.
● Usunięto GM94 z losowych schowków. Teraz jest unikatowy w zadaniu Docenta.
● Powrót kradzieży w podziemiu Agropromu/na Radarze.
● Głód rośnie we śnie.
● Losowe, niepowtarzalne recepty, artefakty i schowki w zadaniach.
● Większość recept została usunięta z nagród, dostać można około połowę wszystkich recept w zadaniach. Główną część recept będą dawać naukowcy w zadaniach.
● Dodanie dodatków dla broni w schowki w "pobliżu Baru", jak również, niektórych modyfikatów-absolutów na północ.
● Ładowanie akumulatorów jest uzależnione od dostępności benzyny w agregacie prądotwórczym.
● Jeden kanister wystarcza na 2-3 dni, czyli w tym czasie można bezpiecznie ładować akumulatory. Jest też szansa, że jakiś "stalker" przyniesie za ciebie benzynę.
● Osoby odpowiadające za generatory będą rozdawać losowe przedmioty za benzynę, w barze mogą wydać od razu dwa rodzaje przedmiotów.
● Nowa konserwacja, teraz istnieje limit na 1 część każdego typu, przywrócenia właściwości więcej nie będzie, co oddaliście, to dostaliście.
● W CCz będzie ulepszony tylko jeden artefakt, pozostałe zostaną zniszczone. Jeśli artefakt zazielenił się, a ty go nie wziąłeś, usuń go. (den1s)
● Dla przejścia laboratoriów trzeba obowiązkowo mieć skafander z butlami. Jednej butli starczy na 2 godziny.
● "Ruszanie się" broni zwiększa się wraz z czasem spędzonym w zonie. (den1s)
● Noszenie maski nieznacznie chroni przed atakami pseudo/psa. (den1s)
● Wódka w niewielkim stopniu chroni przed atakami pseudopsów. (den1s)
● Nóż będzie stopniowo tępił się, unikalny można przywrócić w Proszy.
Im bardziej nóż będzie tępy, tym część zostanie odcięta wolniej.
● Dodanie butli w schowki Striełoka na CEA.
● Do wszystkich zadań trzeba będzie dawać artefakty o stanie nie niżej 30%. Wyjątek: handel wymienny i kupno za absoluty, tam 75% i wyżej.
● Chudy podejmie naprawę zbroi tylko wtedy, gdy jej stan jest powyżej 50%.
● Emisje stają się rzadsze z każdym dniem spędzonym w Strefie.

 

Artefakty i wszystko, co z nimi związane:

● Rebalans niektórych artefaktów i wahadeł.
● Fazy u wahadeł są wyłączone.
● Zwiększono uderzenie u kapsuł.
● Przerobione warzenie z HBM, wywarzony artefakt zależy od siły anomalii.
Uwaga: W silnych - nie wyżej 4-go stopnia, a w pozostałych nie wyżej 3.
Im lepsze artefakty warzysz, tym więcej doświadczenia dostajesz.
Wyjątek: modyfikowanie i unikalne artefakty.
● Psucie się artefaktów zwiększone. Im większy poziom artefaktu, tym szybciej się on zepsuje, włączając modyfikowane artefakty.
Uwaga: zmniejszono psucie artefaktom 5-go stopnia i absolutom na 10-15%, już i tak bardzo szybko się psuły.
● Dodano receptę na artefakt "Sterowiec". Obowiązkowo przynieść Chudemu walizkę z pieniędzmi z Wysypiska.
● Usunięto Sterowce ze schowków, zwiększono jego charakterystyki.
● Usunięto losowość na kupienie receptów u Zęba, recepty kupuje się za artefakty w dobrym stanie.
● Recepty na modyfikacje artefaktów w sprzedaży u Sacharowa.
● Usunięto wszystkie recepty na muszle, otrzymywane w postaci nagród za zadania.
Uwaga: Kupić ich można tylko za czeki u Zęba.
● Sułtan przyjmuje tylko artefakty w dobrym stanie.
● Poprzez warzenie szmaragdów ze skąpigroszów, niektóre zleceniodawcy więcej ich nie będą wydawać.
● Naprawiono warzenie modyfikatów-absolutów, save-loadami nie wytrąci się.
● Wahadła będą spawnować się przy emisji, jak i inne artefakty, na odpowiednich lokacjach, patrzcie na nazwę samego wahadła.
(Szansa podobna jak w przypadku _new artefaktów, 1-2%)
● Zmniejszony spawn artefaktów na tych lokacjach, gdzie są stalkerzy.
Na przykład: MW, Limańsk, a gdzie ich nie ma, na odwrót - ТЧ, Tesla.
● Szansa spawnu artefaktów _new - zwiększono 2-3 razy, był 1 %. New - sterowiec, pseudo-światło, gwiazdeczka i inne.

 

Mutanty:

● Wzmocniono niektóre potwory, niektóre mają zwiększoną widoczność, inne mają zwiększony atak, itd.
● Atak pseudo-psów i burerów od Charsi.
Uwaga: Szansa na "drganie ekranu" 2 razy mniej.
● Psucie się części mutantów podzielono na grupy, rzadkie części psują się szybciej. Ręce, kły, ogony - wolniej.

 

Inne:

● Przywrócono bardziej-mniej normalne wypadanie broni z NPC.
● Dodano oświetlenie reflektorów na niektórych lokacjach.
● Dodano Świecenie artefaktów.
● Ikony mutantów i NPC zostały zmienione.
● Zmieniono niektóre dźwięki GG.
● Nowe cząsteczki dymu u strzelb.
● Nowe odgłosy strzałów u: AK, SVD, SVU, Saiga, SOK, SV-98, MP-133, granatów, przeładowania Abakana.
● Dodano nową muzykę do menu.
● Zakłócenia PDA w czasie emisji
● Zamienione tekstury deszczu i niektóre tekstury krwi.
● Sortowanie PDA w inwentarzu wg. naładowanych\rozładowanych i zepsutych. (den1s)
● Napis o obecności wnętrzności w tuszy potwora. (den1s)
● Nowe animacje i towarzyszące dźwięki. (den1s)
● Latarka umieszczona w schowek w pobliżu ciężarówki śmierci.
● Zwiększony promień sfery-teleportu w х18.
● Statystyka z paczki Denisa.
● Przywrócona błona do laboratorium Х-18.
● Zamiana М4 na Sig w zadaniu Frola.
● W przypadku niektórych zadań zostaną przyznane losowe nagrody.
● Remont zwiększa się 2 razy wolniej od HBM'owskiego.
● Warzenie modyfikatów 5-15 minut.
● Odrzut broni zwiększa się z czasem przebytym w Zonie.(den1s)
● Wiadomość o otrzymanym remoncie. (den1s)
● Z Kontrolerów może wypaść losowa recepta. Im bliżej na północ, tym większa szansa, że wypadnie recepta na modyfikaty.
● W czasie "średniego" deszczu jest szansa, że maska zostanie oczyszczona z brudu.
● Zwizualizowane w PDA grafiki handlarzy, które mają wolne dni.
● Ujednolicone ceny u Arniego, zwykłe naboje trochę tańsze, BP droższe.
● Dawno już przywrócono ładowanie akumulatorów na Jantarze, zapomniano dodać, szansa losowa.
● Usunięto losowość w zadaniu chińczyka, teraz będzie prosić o 100 śrutu.
● Przy remoncie u NPC będzie napisane jaką broń GG oddaje, także będą przywracane wszystkie dodatki nałożone na nią i jeszcze naboje. Wyjątek: WOGi.

 

Screeny:

Spoiler

pkL8NbkZcelL.jpgNqQysiRgsUhu.jpg1ptGrU9y5OfU.jpg

 

Instalacja:

Spoiler

1) Rozpakować archiwum.
2) Włączyć instalator.

Uwaga: W żadnym wypadku nie instalujcie gry na ścieżce zaproponowanej przez grę, a dokładnie: Program Files(x86). Stwórzcie swój katalog.

Jeśli zechcecie coś zmieniać w konfiguracji plików, to bierzcie rozpakowaną paczkę.
Jeśli nie chcecie nic poprawiać, to jest też link na zapakowaną paczkę.

 

Linki do pobrania:

 

Źródło:

Логотип СталкерпортаАл

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.