Skocz do zawartości

Celownik opt.


Rekomendowane odpowiedzi

Proszę:

http://rapidshare.com/files/215445462/_gamedata_.rar

Już tłumaczę jak to zrobiłem...

Plik o nazwie wpn_crosshair_lr300_banan.dds należy umieścić w folderze gamedata\textures\wpn\. Następnie otwieramy dowolnym edytorem tekstu plik w_lr300.ltx znajdujący się w folderze gamedata\configs\weapons\. Szukamy pola "scope_texture". Jako wartość wpisujemy nazwę tekstury bez rozszerzenia.

Coś na ten wzór:

scope_texture				= wpn_crosshair_lr300_banan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję, temacik można zamknąć.

[ Dodano: Wto 31 Mar, 2009 ]

witam

mam kolejny pomysł urozmaicenia gry a mianowicie mam 4 texturki na trs 301 i chciałem się spytać czy można tak zrobić żeby te textury były losowe generowane Tzn. jeden tam będzie miał taką texture a drugi będzie miał taką texture, jeśli się tak da to proszę o małego tutka jak to zrobić.

W razie czego dodaję od razu te texturki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to niewykonalne, ponieważ model broni w swoim pliku ma przypisaną jedną teksturę. Ale jest inny sposób. Zapoznaj się z tym tematem: http://stalker-world.webd.pl/viewtopic.php?t=176 Potem ewentualnie mogę napisać, jak zmienić uzbrojenie frakcji. Będziesz miał cztery modele broni z nowymi teksturami i rozdzielisz je danym postaciom. Efekt chyba taki sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Gość zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.