Skocz do zawartości

Wylot przy prowadzeniu Zarki


Starika..

Rekomendowane odpowiedzi

Problem twojego wylotu był już poruszany. Proszę zapoznać się z poniższym postem i kolejnymi:

P.S - O ile to możliwe nie umieszczaj modów na partycji systemowej.

24 minuty temu, Starika.. napisał:

Czy potrzeba prowadzić Zarkę po Bagnach jeszcze raz aby ukończyć grę?

Niestety tutaj nie pomogę, ponieważ nie pamiętam niuansów tej modyfikacji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael @Anton Gorodecki

Oczyszczenie okolicy z mutantów nic nie dało. Robiłem to w ten sposób, że wszystkie czerwone kropki na mapie pod nazwą 'Mutanty' likwidowałem, wszystkie po kolei mapa jest cała czysta. Helikopter strąciłem. 

Dodam tylko, że Zarkę spotykam przy bazie Czystego Nieba na Bagnach, ma to jakieś zanczenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Starika.. napisał:

Dodam tylko, że Zarkę spotykam przy bazie Czystego Nieba na Bagnach, ma to jakieś zanczenie?

Dobrze, że to dodałeś, bo to ma znaczenie.

Zarka powinna być na północy Bagien, niedaleko północnego gospodarstwa, tam gdzie później będzie teleport na Kordon. A skoro u Ciebie jest przy głównej bazie CzN, to coś z tym jest nie tak, bo jej tam w ogóle nie powinno być. 

Chyba będziesz musiał powtórzyć Bagna i sprawdzić czy pojawi się tam na północy bagien, jak tak wtedy ją odprowadź do teleportu na Agro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Starika..
Tak jak pisałem wcześniej - miałem podobną przygodę z Zarką, a wynikało to z tego, że nie poczekałem, aż uda się do przejścia na Agroprom w północnej części Bagien. 

To dziwne, że powędrowała aż pod samą bazę Czystego Nieba. W każdym razie możesz z nią porozmawiać ? jest jakiś dialog ? Jeżeli tak, to odprowadź ją w to samo miejsce, gdzie znajdowali się jej kumple, a następnie dopilnuj, aby udała się do przejścia na Agroprom. Po wszystkim nastąpi charakterystyczny grzmot, o którym wspomniał @wariat

Jeżeli jednak Zarka na dobre w jakiś magiczny sposób się " zacięła " i nie chce ruszyć, to na twoim miejscu zacząłbym nową grę. To bardzo ważna postać. Możesz też poczekać na radę @kondotiera. Być może przeprowadzenie Zarki w stronę Agropromu nie jest niezbędne do przejścia moda. 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Starika.. zrób tak jak napisał @Agrael. Jak nie uda Ci się jej odprowadzić do teleportu to zacznij nową grę.

Moim zdaniem da się ukończyć grę bez tego, ale w 100% pewny nie jestem, bo bez powodu chyba jej tam nie ma na tych bagnach... Chociaż więcej jej w grze nie zobaczymy.

Rób jak uważasz.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale Zarka musi przejść na Agroprom z grzmotem. Z opisu @Starika.. wychodzi, że nie dokończył tego zadania prowadzenia. Jak ona podchodzi do swojej obstawy, trzeba do niej podejść pogadać.

Powinno to wyglądać tak jak 2:15:00 do 2:19:00

https://www.youtube.com/watch?v=3hTNuI-cYJ0

Musi być słychać grzmot.

@Starika.. Musisz ją ruszyć z tej bazy, czy to dymnym granatem, czy też jak jest, dialogiem.

DODANO. Krasha mogą powodować różne rzeczy, spawnujące się. Idź za nią, ale w takiej odległości, aby była tylko uchwytna brzegiem minimapy. Możesz też poczekać do kolejnej emisji, która zmieni układ na mapie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Starika..  Z loga wywnioskowałem, że przyczyną wylotu jest pijawka. Idź w to miejsce wylotu sam, bez Zarki, znajdź te pijawkę i zabij z jak największej odległości. Możesz też wyjść na Kordon i wrócić.

DM, to znowu nie tak daleko, ani na mapach, ani w grze. Można potraktować to jako początek moda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam to dobrze z Duplikatów Agrael, aczkolwiek nie wiem czy masz rację. Chyba w FF jest taka podkategoria pijawek. Są one przezroczyste non stop a zabić się je da tylko kiedy atakują ale nie sięgają nas sierpem.

@kondotier Niemożliwe, wszystkie ogniska mutantów na Bagnach wybiłem, skan terytorium lornetką nic nie pokazuje. Miejsce wylotu puste. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Starika.. No to mówi się trudno. Za błąd w rozgrywce, zapłacisz teraz powtórką gry. Grając w Reborny musisz pamiętać, że zadanie na prowadzenie kogoś, nie zakończone grzmotem, nie jest wykonane. A jeszcze masz do prowadzenia przez pół mapy Anielę i Chaleckiego. W kolejnej części ( o ile będziesz w nią grał ) , takich zadań z grzmotem jest o wiele więcej. A na dodatek może przyjść info o śmierci ważnej postaci. I trzeba wracać w zapisach. Więc radzę już teraz, nie wyrzucać zapisów do kosza, a przenosić do katalogu poza modem, aby nabrać tego nawyku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Starika..  :viva: to Tobie trzeba życzyć i to robię. Powtórka będzie łatwiejsza, bo już wiesz co, gdzie i jak zrobić. Przypomnę tylko, że zebranej na bagnach broni nie sprzedawaj handlarzowi w bazie, a Łowcom Artefaktów. Sporo za nią płacą, a przy okazji zaopatrz się w artefakty i km lub rpg7. Dobrze jest mieć jedno i drugie. Łowcy z Bagien się wynoszą na Agro, więc trzeba z nimi szybko handlować, a przed kolejnym handlem na mapie sprawdzić w którym miejscu aktualnie się znajdują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.