Skocz do zawartości

Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

anamele150_cover.jpg

Platforma: Call of Chernobyl + Last Day 1.3
Autorzy: Anomaly Developers
Data premiery: 26.08.2019 r.
Autorzy spolszczenia: @Voldi, Gizbarus,  @Hunter0@Pietia Chudy@Szczepan9205,  @Trikster 
Śr. długość rozgrywki: kilkadziesiąt godzin


Oficjalna strona moda i linki. 
 

Za podstawę moda posłużył Call of Misery.
Anomaly - fabularno-freeplayowy mod oparty na 64-bitowej silniku Monolith Engine. Mod jest dosyć wymagający dla systemu, ponieważ używa ulepszonego 64-bitowego silnika, ale w tym czasie gra może używać więcej pamięci RAM niż stary 32-bitowy silnik. Mod wciąż się rozwija i dodawane są do niego różne, nowe funkcje.

 

OPIS:

Spoiler

WERSJA 1.5.0 - to duża aktualizacja z nowymi funkcjami i wieloma zmianami.

Tryb historii:

Spoiler

anamele_story_mode.jpg

W dniu 26.08.2019 o 11:26, ZapomnialemLoginu napisał(a):

Trochę informacji o liniach fabularnych.

"Zagubiony w Zonie" to ścieżka fabularna która została wprowadzona w wersji 1.5, zawiera trzy wątki:

Część 1: Żywa Legenda: sławny stalker wrócił do Zony. Zacznij pościg by zdobyć jego bezcenną wiedzę.
Część 2: Grzech Śmiertelny: złowroga frakcja wynurza się z odmętów by przejąć Zonę. Jesteś jednym z niewielu którzy są w stanie ją powstrzymać. 
Część 3: Operacja Poświata: Zona przyciąga sporo uwagi. Jednakże są tacy którzy uważają że jej sekrety trzeba trzymać w ukryciu.
A także dodatkowa przygoda:

Część 4: Puste Granice: graj jako członek zagranicznych oddziałów w śledztwie w którym odsłonisz tajemnice Zony.
Dodatkowo możesz wspierać swoich z ugrupowania i zająć się linią fabularną swojej frakcji (DRX).
Większość zleceń posiada informacje o celu jeszcze przed akceptacją, do tego nowe zadania dzięki którym gracz nie będzie się nudził.
Z każdą częścią wypełnionych zadań z linii fabularnej ugrupowań gracz odblokowuje bonusy. Garść dodatkowych Osiągnięć została dodana do moda.

 

Atmosfera:

Spoiler

xrEngine_2018-11-03_13-27-42.pngxrEngine_2018-11-22_19-18-06.png

Silnik dostał wiele zmian, i zostało dodane wiele nowych funkcji, takich jak wsparcie  HUD inertion i FXAA-wygładzania.
Cykle pogodowe zostały całkowicie przerobione przez meatchunk dla osiągnięcia innej atmosfery. I dużo zmian zrobiono w środowisku, takich jak kołysanie się drzew w czasie burzy, świecenie anomalii, dynamiczny deszcz, itd.

 

A-Life:

Spoiler

xrEngine_2018-11-11_21-14-38.1.png

A-Life przeszedł poważne zmiany. Stalkerzy częściej podróżują i piszą o swojej działalności w innych częściach Zony (a nie tylko tam, gdzie i wy).
System maskowania został zmieniony, wasze wyposażenie i zachowanie wpływa na to, jak stalkerzy obserwują i zapamiętują was, od razu do ujawnienia. Dodany pasek "podejrzliwości" na hudzie, dla lepszego zrozumienia sytuacji. Nie wolno maskować się pod Monolit w celach zachowania równowagi.
Spawn mutantów w podziemnych lokacjach stał się bardziej dynamicznym, aby każde przechodzenie było unikalne dla was i abyście nie znali, jacy przeciwnicy tam na was czekają.
Każdy raz, kiedy zaczynacie grę, spawn przedmiotów w Zonie następuje losowo. Obecność łupu na lokacjach zależy od wybranej trudności.
Główne postacie i zwykli stalkerzy oferują bardziej unikalne zadania, razem z zaawansowanymi dialogami.
Czasami chcecie przejść przez jakiś obszar, nie martwiąc się o wrogi oddział, stojący tam. Wiele głównych postaci ma kontakty w całej Zonie, pogadajcie z nimi i zapłaćcie tymczasową łapówkę wrogiej frakcji.
Możecie poprosić neutralne oddziały o przyłączenie się do was i w celu zapewnieniu wam ochrony w zamian za pieniądze. Usługa oferowana jest w ciągu dnia lub dwóch. Oddział eskorty będzie się zmniejszał, jeśli podróżujecie w niebezpiecznych miejscach lub obszarach kontrolowanych przez Monolit.
Na wysokich rangach lub bardzo złej reputacji, przyciągacie wystarczająco uwagi. Wasi wrogowie wyznaczają nagrodę za waszą głowę i wyślą za wami elitarne oddziały.

 

Warfare:

Spoiler

R4lfo9l.jpgWojna stała się częścią Anomaly jako dodatkowego trybu. W sposób dynamiczny imituje on wojnę pomiędzy różnymi frakcjami.
Ten tryb pozwala graczowi przejąć kontrolę nad swoją frakcją. Dzieje się to w czasie gry, i gracz może wybrać  pomiędzy dynamicznym systemem ekspansji lub ręcznym system ekspansji.
Po dodaniu symulacji offline bitew, oddziały mogą zajmować inne oddziały dowolnie, dlatego Zona będzie dużo bardziej dynamiczna, a wojna na dużą skalę będzie szaleć w odległych zakątkach mapy.

 

Inwentarz i przedmioty:

Spoiler

Anomaly_1.5_-_Inventory_-_Battery.pngAnomaly_1.5_-_Details.png

Inwentarz został rozszerzony - pojawiło się więcej slotów. Oprócz tego, wiele zmian zostało zrobionych w systemie zasilania: wszystkie urządzenia działają na własnych bateriach, możecie zmieniać baterie pomiędzy urządzeniami. Nie ma już jednej wspólnej ładowarki.
Plecaki są obowiązkowe dlatego, aby więcej podnieść przedmiotów. Śruby ograniczono na najwyżjszym poziomie trudności (Możecie kupić śruby u handlarzy (worki mają 20 szt.) lub używać naboi.
PDA znalezione w trupach, gracz może przeglądać, żeby odkopać ostatnie wiadomości. Wiadomości, pozostawione przez martwych stalkerów, mogą dotyczyć wszystkiego. Szukajcie ważnej informacji, którą możecie znaleźć.
Dostępny nowy zestaw latarek i PDA ze specjalnymi funkcjami. Oprócz tego, dodano nowych 3 detektora dla kwestów i ogólnego używania:

Anomaly_1.5_-_Utility.png

Licznik Geigera to teraz detektor z własnym modelem. Używanie go pokaże znaczenie radiacji na HUD'zie. Pracuje w 3 trybach dlatego, aby pokazywać informację w wygodny dla was sposób.
RF-Odbiornik może przechwycić sygnały od różnych źródeł radiowych w okolicy. Razem z urządzeniem Pomiaru Anomalii, oba są używane do różnych kwestów.

Pełny spis po angielsku

 

Ekonomia:

Spoiler

Daje graczowi możliwość wybrania trudności/ekonomii, która pasuje do jego preferencji; w nowym menu gry została dodana nowa opcja "Narastająca trudność", z trzema wariantami: "stalker, zamiatacz, ocalały".

- "Narastająca trudność" obejmuje wiele aspektów: koszty handlu, remontu i modernizacji, spawn łupu w trupach (przedmioty, pieniądze), szanse znalezienia schowków, maksymalne wykorzystanie leków, maks. ciężar do przeniesienia, stan broni zdjętej z trupów, itd. (wszystko znajduje się jeszcze w dopracowaniu).

- Wszystkie opcje "Narastającej trudności" można kontrolować w grze poprzez menu "Dodatkowe opcje".

UWAGA: Te parametry będą wyświetlały się tylko wtedy, gdy jesteś w grze. Zmiany, wniesione w opcjach, będą zmienione tylko w waszym bieżącym przechodzeniu gry.

 

System craftingu:

Spoiler

Anomaly_1.4_-_Crafting.png

Przedstawiamy wam nowy system craftingu. Alternatywny sposób zdobycia sprzętu w waszej grze, a nie poprzez kupno u sprzedawców:

- Zestaw z 5 kompletów, które pozwolą graczowi zrobić wszystkie możliwe przedmioty:

  • Główny zestaw narzędzi (pozwala na tworzenie podstawowych przedmiotów i urządzeń, części ulepszeń poziomu 1)
  • Zaawansowany zestaw narzędzi (pozwala na tworzenie lepszych przedmiotów i urządzeń, części ulepszeń poziomu 2) 
  • Ulepszony zestaw narzędzi (pozwala na tworzenie ulepszonych zestawów i urządzeń, części ulepszeń poziomu 3)
  • Zestaw do tworzenia leków (pozwala tworzyć wszystkie rodzaje leków i medykamentów)
  • Zestaw mistrza broni (pozwala tworzyć lepsze naboje ze słabszych naboi)

- Każdy zestaw może zostać użyty 7 razy.

- Dodane specjalne recepty i przewodniki. Ich odczytanie otworzy nowe receptury rzemiosła dla określonych zestawów.

- Zestawy rzemieślnicze i przepisy można znaleźć w schowkach lub grabiąc trupy.

- Mechanicy będą prosić znaleźć pełny nieużyty zestaw narzędzi.

 

Encyklopedia:

Spoiler

- Dynamiczna encyklopedia. Gracz może odblokować różne artykuły przy wykryciu pewnych rzeczy (informacje o frakcjach, lokacjach, ważnych przedmiotach, artefaktów, anomalii, itd.)

- Nowa, specjalna kategoria "Notatki". Zapisuje osobiste notatki, takie jak recepty, notatki i listy od innych stalkerów (wszystko jeszcze znajduje się w dopracowywaniu).

 

Przedmioty:

Spoiler

Anomaly_1.4_-_Maps.png

- Dodana możliwość łączenia przedmiotów wielokrotnego użytku (w celu zmniejszenia całkowitego ciężaru)

- Dodana możliwość rozdzielenia przedmiotów wielofunkcyjnych (sprzedawanie części zamiast pełnego zestawu)

- Dodana możliwość demontażu większości dostępnych przedmiotów; gracz otrzyma podstawowe materiały, które mogą być ponownie użyte do remontu lub craftingu.

- "Szwajcarski nóż" i "zestaw do precyzyjnej pracy" mają 7 maksymalnych zastosowań, oba mogą być użyte do rozbiórki mniejszych przedmiotów lub robienia innych. "Multitool" ma jak zwykle nieograniczone zastosowanie.

- Dodano nowe drzewo ulepszeń dla lornetki.

- Dodano "mapy anomalii". Można je znaleźć w trupach. Nowe dokumenty pokazują lokalizacje znanych pól anomalii (wszystko znajduje się jeszcze w dopracowywaniu).

- Dodano "Wojskowy GPS-moduł". Pokazuje położenie pobliskich przyjacielskich/neutralnych NPC przez krótki okres czasu po użyciu. Zużywa znaczną ilość baterii.

- Gitarę i harmonijkę teraz można użyć.

- "Licznik Geigera" będzie potrzebować energii podczas używania.

- "Osobiste notatki" odblokują losową lokalizację schowka.

- Dodano specjalne części mutantów dla nowych mutantów.

- "Polowy zestaw dla gotowania" można użyć 3 razy. Można go użyć na ogniskach dla ugotowania mięsa.

- "Wojskowy kocioł" można użyć 7 razy. Jego także można użyć na ogniskach lub na węglu. (wszystkie rodzaje mięsa).

- "Piec wielopaliwowy" ma nieograniczone zastosowanie. Można gotować wszystkie rodzaje mięs. Potrzebuje dobrego paliwa.

- Dodany nowy zestaw różnych przedmiotów i podstawowych materiałów, przydatnych do tworzenia.

 

Artefakty:

Spoiler

Artefakty zostały całkowicie zmienione, żeby przywrócić ich użyteczność i posortować je typami i poziomami. (wszystko jeszcze znajduje się w dopracowaniu):

- Teraz u artefaktów mniej małych/bardziej znaczących wartości.

- Przywrócono artefakty dla zwiększania zdrowia i udźwigu.

- Naprawiono zepsute wartości niektórych kontenerów.

- Poprawiono mechaniczne pasy (nie pozwalają więcej dołączać artefaktów wysokiego poziomu).

- Zmniejszona waga pojemnika LLMC (z artefaktów) z (3,6kg) na (2kg). 

- Artefakty elektrycznych anomalii mogą zostać użyte do ładowania akumulatorów. Wymagana miedziana szpulka/rolka. Artefakt użyty w procesie, stanie się nieaktywny.

- Usunięto "narzędzie do przetwarzania artefaktów"; po prostu przeciągnij artefakty na kontenery, aby je tam umieścić.

 i jeszcze wiele mniejszych zmian i dopracowań.

O niektórych problemach.

Opcje:

Mod działał i został przetestowany tylko na renderze DX10. Inne rendery mogą działać lub nie działać, nie są w pełni przetestowane. Rekomendujemy nie dotykać prawie wszystkich ustawień dla lepszej wydajności. Można zmienić takie ustawienia jak rozdzielczość i głośność dźwięku. Jeśli naprawdę chcecie zmienić jakiekolwiek opcje związane z grą, rekomenduję zrobić to przed rozpoczęciem nowej gry i nigdy więcej ich nie zmieniać. (Włączenie lub wyłączenie dynamicznych anomalii w ustawieniach gry wymaga nowej gry lub spowoduje problemy, dlatego też nie dotykajcie tej opcji po rozpoczęciu gry.)

64-bitowy silnik:

64-bitowy silnik także znajduje się w odkrytym dostępie na BitBucket i może włączać inne mody oparte na COC 1.4.22, lecz on był testowany tylko z tym modem. W czasie normalnej gry, gra wykorzystuje od 8 GB od 12 GB pamięci RAM. 

Ten pakiet zawiera dwie wersje 64-bitowego silnika. Jeśli wasz procesor go obsługuje, rekomenduję używać zwykłego pliku wykonywalnego (z obsługą AVX), ale jeśli wasz procesor jest bardzo stary, przyjdzie wam użyć non-AVX wersję lub gra wyleci przy włączeniu.

SCREENY:

Spoiler

WIDEO:

Spoiler

 

LINKI DO POBRANIA MODA 1.5.0 (beta 3) + SPOLSZCZENIE + INSTRUKCJA INSTALACJI:

Spoiler

Porządek instalacji:
1) Wypakować zawartość wszystkich 4 archiwów w jeden folder.
2) Zainstalować Update 4, i jeszcze Hotfix 8.
      2.5) Opcjonalnie/Według własnego uznania nałożyć addony/dodatki.

       2.6) Zainstalować spolszczenie.
3) Uruchomić grę za pomocą AnomalyLauncher.exe.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

LINKI DO POBRANIA MODA:

Linki do pobrania Anomaly 1.5.0 [BETA 3.0] (trzy części):
Część 1
Część 2
Część 3

Alternatywne linki do pobrania Anomaly 1.5.0 [BETA 3.0]:
Google.Drive

Plik torrent dla pobrania bety 3.0:
Torrent

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FIX'Y, UPDATE'Y, POPRAWKI, PATCHE:

Update 4: (Update zawiera w sobie wcześniejsze update'y i hotfix'y).

Update 4

Hotfix 8:

Hotfix 8

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ADDONY/DODATKI:

https://stalkerteam.pl/forum/575-dodatki/

https://vk.com/topic-176949447_43245910?post=9115

https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/addons

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Spolszczenie:

Autorzy: @Voldi, Gizbarus,  @Hunter0, @Pietia Chudy, @Szczepan9205,  @Trikster 

Nasz Serwer: [KLIK]
 

 

F.A.Q.:

Spoiler

P. Czy trzeba instalować Anomaly na Zew Prypeci lub inną grę?
O. Anomaly to modyfikacja "Stand-alone", dlatego W ŻADNYM WYPADKU nie instalujcie jej na jakąś modyfikację lub grę. Po prostu rozpakujcie archiwa tak, aby ich zawartość 4 archiwów znajdowała się w jednym folderze i grajcie.

P. Gra nie włącza się na moim PC.
O. Anomaly działa na 64-bitowym silniku Monolith engine, 32-bitowe systemy nie są wspierane.

P. W czym jest różnica pomiędzy ustawieniami w launcherze?
O. Wybierzcie urządzenie rendera, na którym wy zwykle gracie, potem uruchomcie grę. Wybrany render powinien odpowiadać renderowi w ustawieniach w grze.
Dlatego, kiedy włączacie grę pierwszy raz, lub chcecie zmienić urządzenie renderu, początkowo zmieńcie go w ustawieniach gry, (zakładka Wideo), potem wyjdźcie z gry, wybierzcie potrzebny render w laucherze i włączcie grę.
Dla R2.5 wybierzcie DirectX 9.0 w laucherze.
Opcja АВХ zrobiona jest dla nowoczesnych procesorów. Jej włączenie przyśpiesza poszukiwanie drogi NPC, rendering i błędne obliczenia fizyki.

P. Mogę używać zapisów z poprzednich wersji moda?
O. Nie, dla gry w beta 3.0 obowiązkowo zacząć nową grę.

P. Efekty dźwiękowe nieprawidłowo działają. Co robić?
O. Przenieście plik "alsoft.ini"z folderu "bin" w inny folder i następnie uruchomcie ponownie grę.

P. Gra włączona w oknie, i nie mogę wybrać trybu pełnego ekranu. Co robić?
O. Otwórzcie plik "appdata\user.ltx" i przypiszcie parametrowi "rs_fullscreen" wartość "on". Powinno to tak wyglądać: "rs_fullscreen on"
Zapiszcie plik po zmianie i włączcie grę.

P. Jak zacząć fabułę?
O. Jeśli tryb fabularny został włączony przy starcie nowej gry, możecie przechodzić linie fabularne Lost to the Zone i misje frakcji od DRX.
Na samym początku gry powinniście dostać wiadomość od lidera swojej frakcji. Pogadajcie z nim i zapytajcie się o aktualnej sytuacji, i następnie możecie wybrać jaką fabułą włączyć.
Fabuła Lost to the Zone jest dostępna tylko dla sześciu frakcji: Stalkerzy, Czyste Niebo, Naukowcy, Wolność, Powinność, Najemnicy.
Jeśli jesteście członkiem ugrupowania Powinność, na początku obowiązkowo musicie porozmawiać z Pietrenko, I TYLKO POTEM z Woroninem dla startu fabuły Lost to the Zone.
Fabularne wątki frakcji są dostępne dla wszystkich ugrupowań (Międzynarodowa Grupa Badawcza ("ИИГ") i Renegaci mogą przechodzić zadania Najemników/Bandytów)
ИИГ także mają swoją linię fabularną, która stanie się dostępna (jak i sama frakcja) po przejściu wątków Lost to the Zone.

P. Jak włączyć grę w trybie debugowania?
O. Otwórzcie "commandline.ltx" w folderze z grą i dopiszcie "-dbg" w nowym wierszu, zapiszcie zmiany i następnie uruchomcie grę. 
Możecie także użyć starego sposobu włączenia gry w trybie debugowania drogą dopisania " -dbg" w ustawieniach ścieżki waszego skrótu.

P. Odległe obiekty nieprawidłowo się wyświetlają/ładują się. Co robić?
O. 3 nowe komendy zostały dodane dla optymalizacji i ustawienia dystansu renderowania dla dynamicznych obiektów, statycznych obiektów, cieni. Możecie je znaleźć w rozszerzonych ustawieniach obrazu.
Aby usunąć ograniczenie na maksymalny dystans renderowania, otwórzcie konsolę (~) i wpiszcie tam:
r__optimize_dynamic_geom 0 — dla dynamicznych obiektów
r__optimize_static_geom 0 — dla statycznych obiektów
r__optimize_shadow_geom 0 — dla cieni

P. Znalazłem błąd, gdzie można go wysłać?
O. Możecie opublikować go w tym temacie: https://vk.com/topic-176949447_43242689 lub zajrzeć do spojlera pod napisem"GDZIE MOŻNA ZGŁASZAĆ BŁĘDY?:"
Upewnijcie się, że zostały wykonane zalecenia, zawarte w pierwszej wiadomości tematu. 

P. Mogę użyć dodatków dla Call of Chernobyl lub Last Day w Anomaly?
O. Zdecydowanie nie. Większość plików w becie 3.0 zostało zmienionych, i teraz nie możecie instalować dodatków, aby nie zepsuć gry.
Przed instalacją dodatków specjalnie dla Anomaly, upewnijcie się, że dodatek został zrobiony dokładnie dla tej wersji, która jest u was zainstalowana.

P. Gra wydaje się zbyt łatwa/trudna. Co robić?
O. Wejdźcie do dodatkowych opcji i ustawcie czynniki trudności.

P. Jak wyłączyć motion blur (rozmycie)?
O. Wprowadźcie do konsoli (~) "r2_mblur 0"

P. Wylot z oknem "Your video card doesn't meet game requirements"
O. Zmienić typ cieniowania w ustawieniach grafiki. HDAO - dla kart graficznych AMD, dla Nvidia stawiamy HBAO.

P. Jak rozpakować pliki konfiguracji/skryptów i inne?
O. Użyjcie tego programu: https://github.com/revolucas/AXRToolset/tree/master/bin
Plugin DB TOOL. W pole input wskazać ścieżkę do potrzebnego db archiwum, w pole output wpisać żądaną ścieżkę rozpakowania (czyli tam, gdzie program ma rozpakować dane archiwum db.

P. Zona wydaje się bardzo pusta. Co robić?
O. Upewnijcie się, że wyłączona jest opcja "Symulacja walki w offline". Możecie ją znaleźć w "Opcje(Główne) -> Gra". Tam możecie spróbować zwiększyć współczynniki zaludnienia strefy, ale pamiętajcie, że natychmiastowy efekt osiąga się tylko przy zmianie współczynników przed rozpoczęciem nowej gry. Przy zmianie w istniejącym zapisie, zajmie to trochę czasu dla respawnu stalkerów i mutantów.

P. Kiedy zrywam naszywkę ze zbroi, ona znika. Tak powinno być??
O. Tak, ta opcja jest zaimplementowana tylko dlatego, aby gracz mógł nosić różne kombinezony, bez włączania trybu maskowania. Brak naszywek w inwentarzu jest spowodowany równowagą w grze.

P. Jak zagrać za Renegatów/ИИГ/Grzech?
O. Możecie odblokować bonusowe ugrupowania drogą przejścia głównych linii fabularnych w trybie fabularnym.

P. Nie mogę rozmontowywać hełmów, tak powinno być?
O. Tak.

P. PDA/detektor/latarka przestał/-ło/-ła działać.
О. Dla każdego urządzenia potrzebne są baterie. Upewnijcie się, że są wstawione w urządzenie i nie są rozładowane.
Aby zmienić baterie, naciśnijcie ppm na urządzenie i wybierz punkt "wyjmij baterię", a następnie po prostu przemieśćcie nowe baterie na urządzenie.

P. Jak sterować towarzyszami?
O. W opcjach sterowania jest pięć działań z towarzyszami, którym można przypisać dowolne klawisze.

P. Jak usunąć niezrozumiałe" napisy na ekranie w grze?

yb015Dx.jpg

O. Włączyć grę bez włączonego trybu debugowania.

pRbwtql.png

P. Nie włącza się gra/launcher
O. Jedną z przyczyn danego problemu może być brak dodatkowego oprogramowania, bez którego włączenie gry nie jest możliwe. Wszystkie potrzebne dla gry programy można pobrać tutaj: https://yadi.sk/d/zjKJFZ3PqKg3gg

PORADY DOT. POPRAWIENIA WYDAJNOŚCI:

Spoiler

>Zainstalować paczkę zoptymalizowanych tekstur od towarzysza JIttersShadow, LINK, może to bardzo zwiększyć wydajność na starych wideokartach i wideokartach o małej pojemności pamięci.
I można zainstalować tak moda wtedy: (1. Anomalia, 1.1. (Archiwum z teksturami można nie stawiać), 2. Hotfix (opcjonalnie), potem skopiować z tego archiwum, folder db w folder z grą ze zgodą na zamianę plików., 3. Update 1 4.Wszystkie kolejne łatki można stawiać na to.)

> Korzystajcie z SSDO średniej jakości zamiast HBAO, HDAO.

> Używajcie screenspace sunshaftów zamiast oryginalnych (w konsoli wpisać r2_sunshafts_mode screen_space) i ustawcie średnią jakość promieni słonecznych w głównym menu.

> Wyłączyć odbicia wody (r2_water_reflections off) i uruchomić ponownie grę.

> Jeśli gracie z ustawieniem cieni od słońca w trybie "Wysoko", zmieńcie je na "maksimum" na DX11. Dzięki nowemu kodowi (PCSS) możecie dostać trochę fps z bardziej wysoką jakością.

> Mądrze użyjcie parametrów odległości renderowania. Nadal możecie uzyskać wspaniałe obrazy i zminimalizować spadki wydajności.

> Wyłączyć cienie trawy - to po prostu zabójca fps. Po wyłączeniu cieni trawy, nadal możecie zobaczyć cienie trawy, dzięki cieniowaniu SSDO)).

GDZIE MOŻNA ZGŁASZAĆ BŁĘDY?:

Spoiler
W dniu 28.08.2019 o 00:08, Sierioża napisał(a):

https://bitbucket.org/anomalymod/anomaly-bugs/issues/

Tutaj, prócz innych kanałów, można zgłaszać błędy wraz z załączonymi user.ltx i x_ray_nazwa_usera.log.

 

DODATKOWE ŹRÓDŁA:

 

ŹRÓDŁA:
modDB
ap-pro.ru
old.ap-pro.ru
sigerous.ru

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zmienił(a) tytuł na Anomaly 1.5.0 (beta 3)
  • Agrael zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.