Anton Gorodecki 6319 Report post Posted January 12 1 godzinę temu, hadam napisał: Takie pytanie wiadomo może w jakich miejscach znajdują się narzędzia dla technika? Narzędzia dla technika: Spoiler 2 1 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
hadam 12 Report post Posted January 12 @Anton Gorodecki Dzięki bardzo 1 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
gucio46 6 Report post Posted January 12 PLAYGAME antywir mi go usuwa ? Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
Anton Gorodecki 6319 Report post Posted January 12 13 minut temu, gucio46 napisał: PLAYGAME antywir mi go usuwa ? Widocznie stwierdził, że to wirus Dodaj ten plik do wyjątków/wyklucz go ze skanowania programu antywirusowego. Jest całkowicie bezpieczny. Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
gucio46 6 Report post Posted January 12 (edited) Tak zrobiłem,ale ze to plik ze wschodu dlatego pisze? Edited January 12 by gucio46 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
cez137 106 Report post Posted January 12 Oj chyba OPek pójdzie w odstawkę na jakiś czas Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
DaarMoo 601 Report post Posted Tuesday at 07:57 PM Taki mały błąd. Misja - zlikwiduj 3 stalkerów. Na górze nie ma, na dole też, a niżej nie ma jak. Spoiler Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kondotier 7772 Report post Posted Tuesday at 08:07 PM @DaarMoo To nie błąd, lecz kruczek moda. A skoro są niżej, a wejścia nie ma, to jest gdzieś dalej. Patrz jeśli chcesz. Spoiler Są w tym tunelu, gdzie startowała gra. On sięga pod tą napowierzchniową budowlę. 1 1 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
tom3kb 8301 Report post Posted Tuesday at 08:20 PM @kondotier Ja też ich się naszukałem w tym kompleksie co @DaarMoo Już myślałem, że się zrespili pod mapą. Ale myślę sobie, podpuszczę ich, kilka strzałów w ziemię, ruszyli się i okazało się, że są za płotem. Tylko u mnie było ich 4 nie wiem czy ten nadprogramowy to przypadkowo przy wyrwie w murze się zrespił, jakiś zwykły bandyta? Fakt różnił się od nich strojem bo byl w płaszczu. Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kondotier 7772 Report post Posted Tuesday at 08:27 PM @tom3kb Przy tej wyrwie w ceglanym płocie, to bez przerwy ktoś się znajduje. A najczęściej nieumarli z różnych ugrupowań. Może się jeszcze nie przekonałeś, ale kontrolerami to obrodziło w tym modzie. Tak, że "otumanionych" też nie brakuje. Świetne miejsce na szukanie amunicji, a przy okazji można zabrać uszkodzoną broń, bo do Kardana blisko. 1 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
TheSoldy 328 Report post Posted Tuesday at 10:59 PM @tom3kb Nie Pliki programów (x86) Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
Anton Gorodecki 6319 Report post Posted Tuesday at 11:21 PM @TheSoldy czy próbowałeś uruchamiać PLAYGAME.cmd jako administrator? Możesz przenieść instalkę poza partycję systemową? 1 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
TheSoldy 328 Report post Posted Wednesday at 12:41 AM @Anton Gorodecki drugi sposób zadziałał dzięki 1 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
gucio46 6 Report post Posted Wednesday at 08:55 AM W dniu 14.12.2020 o 17:48, vidkunsen napisał: Na stronie AP-Pro dodano do moda 2 kwestie: Запустить игру с помощью файла PLAYGAME.cmd. - odpalić za pomocą PLAYGAME.cmd Jest tzw. kierownik plecaka - spawner: https://yadi.sk/d/OGt28nmSQBRGaA czy działa z polska wersją a jeżeli tak to jak (spawner) Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
vidkunsen 6140 Report post Posted Wednesday at 09:48 AM Gucio46 - pobierasz spawner, instalujesz go w gamedacie (niektóre pliki spawnera z zamianą na te ze spawnera), odpalasz moda, zaczynasz grę, wciskasz Esc potem F1 i rządzisz, amunicja, pancerze, wikt, potem Esc i grasz dalej: 1 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kondotier 7772 Report post Posted Wednesday at 09:55 AM @gucio46 Nie śpiesz się z dodawaniem spawnera dla rus gry, dopóki nie wypowie się @Anton Gorodecki . Najprawdopodobniej w spolszczeniu jest on uwzględniony. Możesz to sprawdzić poprzez naciśnięcie w czasie gry Esc F1, Lub Esc S . Też będzie spolszczony. 1 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
cez137 106 Report post Posted Wednesday at 01:15 PM Miodzio ten modzik szczerze powiem, fajnie poprzerabiane lokacje, niektóre miejsca to zbudowane całkiem od nowa, niektóre mapy a raczej ich fragmenty to chyba jeszcze z Lost Alphy kojarzę, jedynie paczka broni mogła by być trochę świeższa bo te bronie wszystkie znamy, żeby była paczka tak jak np: w OP 2.1 to wtedy baja by było, mod nie za trudny, bez głupkowatych szukajek, ot miła rozrywka od OPka którego też robię ale poziom trudności...a nawet nie ma o czym gadać, ogólnie bardzo fajny modzik Spoiler Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
Anton Gorodecki 6319 Report post Posted Wednesday at 02:30 PM 6 godzin temu, gucio46 napisał: czy działa z polska wersją a jeżeli tak to jak (spawner) Zapewne po podpowiedzi @kondotiera już sam do tego doszedłeś, że spolszczony spawner jest obecny w tej wersji. Wspominałem o tym tutaj: W dniu 11.01.2021 o 15:41, Anton Gorodecki napisał: spolszczony spawner od karavan150 (ESC + F1) Edyta: W dniu 12.01.2021 o 13:02, tom3kb napisał: Mod kolorystycznie wygląda z deczka dziwnie na pierwszy rzut oka te zielenie i pomarańcze, chyba za dużo się człowiek nagrał w te szarobure mody. https://ap-pro.ru/forums/topic/2193-kontrakt-na-novuyu-zhizn/?do=findComment&comment=56189 Odpowiedź jednego z autorów moda: "Wizualnie jak i w wielu innych aspektach mod nie jest dokończony. Był tworzony na słabym notebooku z AMD A8-7410 ze słabą zintegrowaną grafiką na pokładzie. Ogólnie mówiąc, proces opracowywania był po prostu straszny i bardzo trudny. Bo jak robić grafikę, kiedy (na twoim kompie) lokacja wczytuje się 5 minut na maksymalnych ustawieniach? I przy tym masz 5 fps-ów?" Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
Paulinnio 0 Report post Posted Wednesday at 03:09 PM To jest kontynuacja jakiegoś wcześniejszego moda, w którego nie grając nie będę ogarniał do końca fabuły tego moda ? Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
cez137 106 Report post Posted Wednesday at 03:16 PM @Paulinnio 1. Biały oddział. 2. Bóg z nami. 3. Kontrakt na dobre życie. 4. Kontrakt na złe życie. no i kontynuacja to ten Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
Anton Gorodecki 6319 Report post Posted Wednesday at 03:24 PM @Paulinnio KNNŻ jest bezpośrednią kontynuacją niedokończonego (acz możliwego do ukończenia) projektu "Kontrakt na Dobre Życie 2" (jest to nieprzetłumaczony mod, posty zawierające wiadomości o nim zostały z nieznanych mi powodów ukryte, zamiast przeniesione do archiwum), a także w dalszej kolejności "Kontraktu na Złe Życie: Efekt Motyla" i "Kontraktu na Dobre Życie". 21 minut temu, Paulinnio napisał: w którego nie grając nie będę ogarniał do końca fabuły tego moda ? W KNNŻ wspominane są wydarzenia z poprzednich części, więc nie, "nie ogarniesz" niuansów fabuły bez ogrania poprzedników. BTW - strzelba, którą Ponury dostaje od Leśnika w KNNŻ była naprawiona przez niego w "KNDŻ 2". Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
tom3kb 8301 Report post Posted Wednesday at 03:49 PM @Paulinnio lepiej ograj poprzednie części to poznasz całą historię, bo tak to jest sporo rozmów odnoszących się do poprzednich wydarzeń i za bardzo nie będziesz wiedział o co tak do końca chodzi, są też postaci z poprzednich części. Nie musisz grać w ten Biały Oddział bo on się nie łączy z tymi. A poprzednie części nie są długie to szybko ogarniesz, a to też dobre mody więc warto. Np: Bóg z Nami to mini mod na 4 godzinki, 2 część jest trochę dłuższa, trzecia raczej krótka. Czyli jedziesz tak jak podał cez137: 1. Bóg z nami. 2. Kontrakt na dobre życie. 3. Kontrakt na złe życie. No i na koniec ten. Godzinę temu, Anton Gorodecki napisał: "Wizualnie jak i w wielu innych aspektach mod nie jest dokończony. Był tworzony na słabym notebooku z AMD A8-7410 ze słabą zintegrowaną grafiką na pokładzie. Ogólnie mówiąc, proces opracowywania był po prostu straszny i bardzo trudny. Bo jak robić grafikę, kiedy (na twoim kompie) lokacja wczytuje się 5 minut na maksymalnych ustawieniach? I przy tym masz 5 fps-ów?" A muszę się przyznać, że już się przyzwyczaiłem do tej kolorystyki i nawet zaczęła mi się całkiem podobać. Szkoda, że też na high nie mogę pograć ale może na yt obejrzę jak wtedy to wygląda. 1 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
cez137 106 Report post Posted Thursday at 11:17 AM Ludki co lepiej zrobić? bo nie chce potem żałować decyzji Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kondotier 7772 Report post Posted Thursday at 07:10 PM Najlepiej wyciągnąć z rozmowy z Ateną wniosek, że ktoś to na niej wymusił. Dobrze, że poruszyłeś ten problem. Trzeba będzie do moda wrócić i sprawdzić, jakie są efekty bezmyślnego działania. Ale całkiem dobrze to ty @cez137 możesz być tym testerem. Zabezpiecz sobie zapis po rozmowie z Ateną o zabiciu wojaków, a następie zagraj zabijając. A jak Ci się takie rozwiązanie nie spodoba, to wróć do zapisu i graj drugim sposobem. Nudzić się nie będziesz, bo na pewno akcja będzie mocno odmienna. Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
vidkunsen 6140 Report post Posted Thursday at 09:40 PM Mod sprawdza twoje człowieczeństwo, ja nie zabiłem i dostałem hojną nagrodę od trepów w rejonie ... . Opcje na niezabicie i zabicie trepów już była sprawdzona, nie wahałem się, nie zabiłem zostałem człowiekiem nie "izłomem" - wyrodkiem. (To nie jest żadna Atena tylko Afinia lub Afonia - takie żeńskie imię) Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites