Jump to content

Recommended Posts

13 minut temu, gucio46 napisał:

PLAYGAME  antywir mi go usuwa   ?

Widocznie stwierdził, że to wirus:P Dodaj ten plik do wyjątków/wyklucz go ze skanowania programu antywirusowego. Jest całkowicie bezpieczny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kondotier Ja też ich się naszukałem w tym kompleksie co @DaarMoo:) Już myślałem, że się zrespili pod mapą.

Ale myślę sobie, podpuszczę ich, kilka strzałów w ziemię, ruszyli się i okazało się, że są za płotem.

Tylko u mnie było ich 4 :D nie wiem czy ten nadprogramowy to przypadkowo przy wyrwie w murze się zrespił, jakiś zwykły bandyta? Fakt różnił się od nich strojem bo byl w płaszczu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tom3kb Przy tej wyrwie w ceglanym płocie, to bez przerwy ktoś się znajduje. A najczęściej nieumarli z różnych ugrupowań. Może się jeszcze nie przekonałeś, ale kontrolerami to obrodziło w tym modzie. Tak, że "otumanionych" też nie brakuje. Świetne miejsce na szukanie amunicji, a przy okazji można zabrać uszkodzoną broń, bo do Kardana blisko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 14.12.2020 o 17:48, vidkunsen napisał:

Na stronie AP-Pro dodano do moda 2 kwestie:

Запустить игру с помощью файла PLAYGAME.cmd. - odpalić za pomocą PLAYGAME.cmd

Jest tzw. kierownik plecaka - spawner: https://yadi.sk/d/OGt28nmSQBRGaA

czy  działa z polska wersją  a jeżeli tak to jak (spawner)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gucio46 - pobierasz spawner, instalujesz go w gamedacie (niektóre pliki spawnera z zamianą na te ze spawnera), odpalasz moda, zaczynasz grę, wciskasz Esc potem F1 i rządzisz, amunicja, pancerze, wikt, potem Esc i grasz dalej:

 

ss_tomahawk_01-13-21_10-45-07_(az_radar).jpg

ss_tomahawk_01-13-21_10-45-17_(az_radar).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miodzio ten modzik szczerze powiem, fajnie poprzerabiane lokacje, niektóre miejsca to zbudowane całkiem od nowa, niektóre mapy a raczej ich fragmenty to chyba jeszcze z Lost Alphy kojarzę, jedynie paczka broni mogła by być trochę świeższa bo te bronie wszystkie znamy, żeby była paczka tak jak np: w OP 2.1 to wtedy baja by było, mod nie za trudny, bez głupkowatych szukajek, ot miła rozrywka od OPka którego też robię ale poziom trudności...a nawet nie ma o czym gadać, ogólnie bardzo fajny modzik

Spoiler

ss_cez137_01-13-21_11-35-24_(az_radar).thumb.jpg.45c91d6fe9aa61dc7e8c394fd8976845.jpgss_cez137_01-13-21_11-41-28_(az_radar).thumb.jpg.ab20ce004a90c8a1684ff26ea994719f.jpgss_cez137_01-13-21_12-31-01_(az_radar).thumb.jpg.838e27ed43c4d0009cd5d088fc58dea8.jpgss_cez137_01-13-21_12-35-52_(az_radar).thumb.jpg.99e3f4bd2415e6fd6a1043b04de9fe16.jpgss_cez137_01-13-21_12-53-33_(az_radar).thumb.jpg.1117ecb60673bd9fa98208357a52a9b0.jpgss_cez137_01-13-21_13-31-03_(l15u_pripyat_und).thumb.jpg.38e0162e0eb724bff32a63625d4d2018.jpgss_cez137_01-13-21_13-42-27_(l15u_pripyat_und).thumb.jpg.16c12bcd8f736ca1b5d47701a03d22b2.jpgss_cez137_01-13-21_13-58-53_(l15u_pripyat_und).thumb.jpg.abb30578b5000643f2945cb347db810e.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, gucio46 napisał:

czy  działa z polska wersją  a jeżeli tak to jak (spawner)

Zapewne po podpowiedzi @kondotiera już sam do tego doszedłeś, że spolszczony spawner jest obecny w tej wersji. Wspominałem o tym tutaj:

W dniu 11.01.2021 o 15:41, Anton Gorodecki napisał:

spolszczony spawner od karavan150 (ESC + F1)

Edyta:

W dniu 12.01.2021 o 13:02, tom3kb napisał:

Mod kolorystycznie wygląda z deczka dziwnie na pierwszy rzut oka ;) te zielenie i pomarańcze, chyba za dużo się człowiek nagrał w te szarobure mody.

https://ap-pro.ru/forums/topic/2193-kontrakt-na-novuyu-zhizn/?do=findComment&comment=56189

Odpowiedź jednego z autorów moda: 

"Wizualnie jak i w wielu innych aspektach mod nie jest dokończony. Był tworzony na słabym notebooku z AMD A8-7410 ze słabą zintegrowaną grafiką na pokładzie. Ogólnie mówiąc, proces opracowywania był po prostu straszny i bardzo trudny. Bo jak robić grafikę, kiedy (na twoim kompie) lokacja wczytuje się 5 minut na maksymalnych ustawieniach? I przy tym masz 5 fps-ów?"

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Paulinnio KNNŻ jest bezpośrednią kontynuacją niedokończonego (acz możliwego do ukończenia) projektu "Kontrakt na Dobre Życie 2" (jest to nieprzetłumaczony mod, posty zawierające wiadomości o nim zostały z nieznanych mi powodów ukryte, zamiast przeniesione do archiwum), a także w dalszej kolejności "Kontraktu na Złe Życie: Efekt Motyla" i "Kontraktu na Dobre Życie".

21 minut temu, Paulinnio napisał:

w którego nie grając nie będę ogarniał do końca fabuły tego moda ?

W KNNŻ wspominane są wydarzenia z poprzednich części, więc nie, "nie ogarniesz" niuansów fabuły bez ogrania poprzedników. BTW - strzelba, którą Ponury dostaje od Leśnika w KNNŻ była naprawiona przez niego w "KNDŻ 2". 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Paulinnio lepiej ograj poprzednie części to poznasz całą historię, bo tak to jest sporo rozmów odnoszących się do poprzednich wydarzeń i za bardzo nie będziesz wiedział o co tak do końca chodzi, są też postaci z poprzednich części.

Nie musisz grać w ten Biały Oddział bo on się nie łączy z tymi.

A poprzednie części nie są długie to szybko ogarniesz, a to też dobre mody więc warto. Np: Bóg z Nami to mini mod na 4 godzinki, 2 część jest trochę dłuższa, trzecia raczej krótka.

Czyli jedziesz tak jak podał cez137:

1. Bóg z nami.

2. Kontrakt na dobre życie.

3. Kontrakt na złe życie.

No i na koniec ten.

Godzinę temu, Anton Gorodecki napisał:

"Wizualnie jak i w wielu innych aspektach mod nie jest dokończony. Był tworzony na słabym notebooku z AMD A8-7410 ze słabą zintegrowaną grafiką na pokładzie. Ogólnie mówiąc, proces opracowywania był po prostu straszny i bardzo trudny. Bo jak robić grafikę, kiedy (na twoim kompie) lokacja wczytuje się 5 minut na maksymalnych ustawieniach? I przy tym masz 5 fps-ów?"

A muszę się przyznać, że już się przyzwyczaiłem do tej kolorystyki i nawet zaczęła mi się całkiem podobać. Szkoda, że też na high nie mogę pograć ale może na yt obejrzę jak wtedy to wygląda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepiej wyciągnąć z rozmowy z Ateną wniosek, że ktoś to na niej wymusił.

Dobrze, że poruszyłeś ten problem. Trzeba będzie do moda wrócić i sprawdzić, jakie są efekty bezmyślnego działania.

Ale całkiem dobrze to ty @cez137 możesz być tym testerem. Zabezpiecz sobie zapis po rozmowie z Ateną o zabiciu wojaków, a następie zagraj zabijając. A jak Ci się takie rozwiązanie nie spodoba, to wróć do zapisu i graj drugim sposobem. Nudzić się nie będziesz, bo na pewno akcja będzie mocno odmienna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mod sprawdza twoje człowieczeństwo, ja nie zabiłem i dostałem hojną nagrodę od trepów w rejonie ... .

Opcje na niezabicie i zabicie trepów już była sprawdzona, nie wahałem się, nie zabiłem zostałem człowiekiem nie "izłomem" - wyrodkiem.

(To nie jest żadna Atena tylko Afinia lub Afonia - takie żeńskie imię)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity