Jump to content

Recommended Posts

@kondotier @vidkunsen nie zabiłem ich, już jestem dawno po tym, obecnie mam iść do doktora i pomóc Karpiowi się wyleczyć

12 godzin temu, vidkunsen napisał:

ja nie zabiłem i dostałem hojną nagrodę od trepów w rejonie ... .

:026: Noo nagroda całkiem spoko jest

Fajne te nowe anomalie:066::blink::048:

ss_cez137_01-14-21_14-05-24_(az_radar).jpg

Link to post
Share on other sites
  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nazwa oryginalna: Контракт на новую жизнь Platforma: Zew Prypeci | Patch: 1.6.02 Twórcy: V.I.V.I.E.N.T.-TEAM Data wyjścia: 13.12.2020r. Typ moda: Standalone (nie trzeba Zewu Prypeci) Autor s

Coś się kończy, coś się zaczyna...  

Gotowi na kolejną przygodę najemnika Ponurego? Poniżej znajduje się łącze do pobrania spolszczonej przeze mnie wersji modyfikacji "Kontrakt na Nowe Życie". Wersja ta zawiera: https://zone.

Posted Images

@gucio46 w centralnym punkcie tego okręgu, szukaj trupa zwisającego z drzewa i pod drzewem jest plecak

 

hmm? skończyłem go, nie rozumiem tylko po co są przejścia do Prypeci i na peryferia jak i tak się z nich nie korzysta, próbował ktoś tam iść? jest tam coś w ogóle? da się przejść? bo szczerze to nawet nie próbowałem

Spoiler

ss_cez137_01-15-21_11-00-53_(az_radar).thumb.jpg.cf6dea8ab8bd25d42026a2df643907d5.jpgss_cez137_01-15-21_11-16-01_(az_radar).thumb.jpg.ccce2af55c25aa7cc13d985f8a5cee6f.jpgss_cez137_01-15-21_11-17-17_(az_radar).thumb.jpg.ac4638e4f21b5eeb5e5657b1cbfe2e7c.jpgss_cez137_01-15-21_11-20-35_(az_radar).thumb.jpg.a86865c4135519cc4ab95ecbd1de4209.jpgss_cez137_01-15-21_11-20-55_(az_radar).thumb.jpg.9f4d4685cc79d0304584339ce44a40f9.jpgss_cez137_01-15-21_11-21-06_(az_radar).thumb.jpg.775e2c77469636cb490ad8cf7a3ef319.jpg

 

  • Dodatnia 1
  • Dzięki ! 1
Link to post
Share on other sites

@gucio46

Musisz mapę w PDA ustawić tak, aby obejmowała jak największy teren. Dopiero wtedy ( jest mały błąd graficzny ) to kółko ograniczające pokaże właściwe miejsce. Centrum koła jest właściwym miejscem.

Szukaj linii wysokiego napięcia i idąc wzdłuż niej, szukaj snorka pijawki powieszonej na drzewie. Patrz na zrzuty.

     kartka3.jpg    kartka2.jpg 

 

    kartka1.jpg   kartka4.jpg

Bezpośrednio pod snorkiem jest plecak.

@cez137  A dokładnie przeczytałeś przemyślenie Ponurego w finale moda? Pomyślał: Chyba będę jeszcze musiał tu wrócić. To sugeruje kolejną część moda. Więc jakoś z lokacji trzeba będzie wychodzić.

 

Link to post
Share on other sites

@cez137 Poprawiłem tego snorka, bo to jednak jest pijawka.

A co dotyczy twojego pytania, który wariant wybrać w zadaniu Sprawa sumienia, to postanowiłem sprawdzić, też wariant, kiedy wykonujemy prośbę Ateny i zabijamy Wietrowa i jego wojaków. Zabicie ich nie było trudne. Stanowisko snajpera wybrałem w tym budynku:

ss_fred_01-15-21_13-26-20_(az_radar).jpg    ss_fred_01-15-21_13-16-54_(az_radar).jpg

A przy okazji przetrząsnąłem pomieszczenia i znalazłem starą kartę magnetyczną do "Promienia".

ss_fred_01-15-21_13-16-37_(az_radar).jpg   ss_fred_01-15-21_13-16-44_(az_radar).jpg

Po zabiciu wojaków wróciłem do Ateny, a tam pierwsza zmiana rozgrywki. Zasadzka zrobiona przez Salomona. Czyli inaczej niż wtedy, kiedy ratujemy wojaków.

ss_fred_01-15-21_13-33-13_(az_radar).jpg             ss_fred_01-15-21_18-16-37_(bar_stalker).jpg

Wygląda na to, że jednak to jest prawidłowe rozwiązanie, bo przez moda zostałem nagrodzony osiągnięciem "Zimny jak głaz". Wiąże się to jednak ze stratą gotówki, jaką dają żołnierze za ostrzeżenie. Dalej mod zaprowadził mnie do tunelu z wejściem do S 11, a tam już wszystko było jak poprzednio. Pociągnąłem zadanie jeszcze do spotkania z Karpiem w laboratorium, wyłączenia instalacji i wyjścia z labu. Wszystko było tak samo, więc dalej nie ciągnąłem tego wątku.

Można powyższe wykorzystać w poradniku, jeśli powstanie.

Sprawdziłem za to, do czego służy odnaleziona karta. Otwiera ona drzwi kodowe w Promieniu, koło handlarza medykamentów.

ss_fred_01-15-21_14-03-10_(az_radar).jpg    ss_fred_01-15-21_13-43-01_(az_radar).jpg

Ale jest to chyba jakieś niedokończone zadanie, bo oprócz trzech trupów, każdy z innej frakcji i jakiegoś nadajnika, nic tam nie znalazłem i nic się nie wydarzyło.

ss_fred_01-15-21_13-44-16_(az_radar).jpg

Może ktoś dostał takie zadanie, niech napisze.

Albo, co tylko przypuszczam, jest to pułapka moda gdy niefortunnie wleziemy w taki teleport w jamie ( jak na dziczy w baraku z radiacją ) , kiedy jeszcze nie przyszła na niego pora.

 

 

 

  • Dzięki ! 1
Link to post
Share on other sites

@cez137  A jakiego "szału" oczekiwałeś?  Mod ma tę zaletę, że nareszcie nieoklepana lokacja, nietuzinkowy scenariusz i mod rozwojowy. A to, że zaczątki kolejnego odcinka już się pojawiły, w niczym nie przeszkadza. Protagonista opuszcza moda zgodnie ze scenariuszem tak, aby bez udziwniania mógł do Strefy znów powrócić. Miejmy taką nadzieję, że niezadługo.

Link to post
Share on other sites

@cez137 jeśli autorzy moda założyli powstanie serialu "w odcinkach", to jak w dobrym kryminale, wiesz kto został zabity, a nie kto zabił. Widocznie zakończenie finalne będzie w jakimś następnym. To tak, jakbyś był w połowie moda całościowego. A że kolejny odcinek powinien się pojawić, świadczy nie tylko końcowe przemyślenie GB, ale też ostatni dialog z Karpiem, mówiącym o kolejnym swoim zmartwychwstaniu.

Nie lepiej mieć takie sfinalizowane odcinki, niż jakiś mod rozgrzebany, niedokończony, z brakami w scenariuszu, jakich pod pozorem OBT jest mnóstwo? A z odcinka na odcinek, autorzy moda się rozkręcają. Kolejny powinien być jeszcze lepszy. Pożyjemy, zobaczymy.

Link to post
Share on other sites

Miałem dziwną sytuację, jak pierwszy raz schodziłem do Sektora 11, to w czasie cutscenki non stop ginąłem, moje ciało od razu się przewracało, potem mogłem sobie obracać tylko kamerą, dopiero po kilku wczytaniach zapisu skapnąłem się, że w momencie schodzenia do labu Sektor 11 na powierzchni zaczynała się Emisja. I to był powód ginięcia od razu na początku cutscenki. Jak przeczekałem Emisję to nie było już problemu z zejściem do labu.

To tak dla potomnych jakby ktoś głupio trafił na taki zbieg okoliczności.

 

A jeszcze takie pytanko, czy PDA gen.Tkaczenki po tym jak wypadli z bombla przestrzennego jest do czegoś potrzebne? Czy ewentualnie można komuś sprzedać za konkretną kasę? Czy to taka pozostałość z oryginalnego Zewu albo jakieś niedokończone zadanie?

I druga sprawa, znalazłem takiego trupa z walizką, której nie można podnieść, mamy info, że potrzebny jest jakiś kod. To jest jakiś quest? Nikt z npców mi o tym dotychczas nie mówił.

a.jpg

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, tom3kb napisał:

PDA gen.Tkaczenki po tym jak wypadli z bombla przestrzennego jest do czegoś potrzebne?

Moim zdaniem jest to zakończenie wątku szalonego uczonego. Nie znalazłem dla niego zastosowania.

Godzinę temu, tom3kb napisał:

I druga sprawa, znalazłem takiego trupa z walizką, której nie można podnieść, mamy info, że potrzebny jest jakiś kod. To jest jakiś quest? Nikt z npców mi o tym dotychczas nie mówił.

Przeszukaj śmigłowiec znajdujący się na dachu kompleksu "P-I".

  • Dodatnia 1
Link to post
Share on other sites

No mod wreszcie ukończony, fajnie, że po tylu latach wreszcie zebrano w kupę te cliffhangery z poprzednich części i zakończono historię Ponurego.

Największe zaskoczenie w modzie to te nowe mapy i ogólna kolorystyka, takie radosne kolorki. Dodatkowo wszystko pokryte takim niebieskim filtrem. Początkowo miałem mięszane uczucia ale z biegiem czasu coraz bardziej mi się podobało. 

Bardzo fajne są też modele postaci, paczka broni to w sumie w dzisiejszych czasach standard i ogrywaliśmy ją w wielu modach.

Fabuła ok, jest dużo różnych zadań głównych, spora ilość prostych i krótkich zadań pobocznych. To chyba najdłuższy mod z całej serii. 

W fabułę wprowadza dużo cutscenek z dubbingiem, a tego mi zawsze w stalkerach i modach do nich brakowało.

Dodano też fajną muzykę.

Minusy, dla mnie kilka jest. Największy to duże wymagania systemowe. Przynajmniej dla starszych kompów, w sumie jeszcze chyba w żadnego moda do Zewu nie musiałem grać na niskich ustawieniach jak tutaj.

Zdarzają się crashe gry.

Questy poboczne z ogłoszeń takie naprawdę podstawowe, zastrzel coś, cyk forsa wpływa na konto, nawet nie trzeba iść z kimś pogadać i się rozliczać. Ale lepiej że są, zawsze to jakiś wypełniacz.

Sprawa dużych pająków czy tego co robili w labie, no w sumie znowu über*&$#@& ale ujdzie.

Nie lubię też tych zagrywek z takimi "duchami/anomalnymi ludźmi" stworzonymi przez Zonę. Już bym wolał przerobienie w jakiegoś mutanta :)

Niedoróbki jak brak dialogu, na wypłacanie kasy u pierwszego technika za oddawane bronie, no że tego nie chciało się autorowi fixnąć, przecież mógł to zrobić w ten sam sposób jak u Kardana i by było po kłopocie.

Ale to w sumie niewiele.

Moja ocena 8/10.

Spolszczenie od @Anton Gorodecki bardzo dobre, bez niego bym nie poznał historii Ponurego.

  • Dodatnia 3
Link to post
Share on other sites

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : ..\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : c:\knnz\gamedata\scripts\_vivient_callbacks.script:38: attempt to index global '_vivient_conexec' (a nil value)
 
Po zmianie Fov bo na tym podstawowym to się nie da grać...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity