Skocz do zawartości

Call of Misery - DYSKUSJA OGÓLNA


Junx
Wiadomość dodana przez Agrael,

Call of Misery - OPIS I INSTRUKCJA INSTALACJI

 

Rekomendowane odpowiedzi

@Anton Gorodecki @SEB2E jESTEM GŁUPI JAK BUT.. Tym bardziej, że miałem otwartą tę stronę. Dziękuję za otwarcie mi oczu!

 

EDIT:

Czy Misery jest fabuła? kurde blaszka, nie widzę możliwości wyboru trybu fabularnego jak w CoC!

 

EDIT2:

Po uruchomieniu gry i wybraniu frakcji i tak wywala do pulpitu :c

Edytowane przez Kirai
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ERROR: trc_sim_14 Wrong smatr_terrain respawn_params section [respawn@trc_sim_14] prop [spawn_psy_dog](there is no section)
wrong condlist
ERROR: rad_pseudodogs Wrong smatr_terrain respawn_params section [respawn@rad_pseudodogs] prop [spawn_controller](there is no section)
* 17698 spawn points are successfully loaded
ERROR: trc_sim_14 Wrong smatr_terrain respawn_params section [respawn@trc_sim_14] prop [spawn_psy_dog](there is no section)
wrong condlist
ERROR: rad_pseudodogs Wrong smatr_terrain respawn_params section [respawn@rad_pseudodogs] prop [spawn_controller](there is no section)
! [SCRIPT ERROR]: ...call of chernobyl\gamedata\scripts\game_relations.script:301: attempt to call global 'alife_object' (a nil value)
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : <no expression>
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : ..\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 189
[error]Description   : fatal error
[error]Arguments     : LUA error: ...call of chernobyl\gamedata\scripts\game_relations.script:301: attempt to call global 'alife_object' (a nil value)
 

stack trace:

0023:00B9717C xrCore.dll, xrDebug::fatal()

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@xvialix spolszczenie do CoM'a jest zrobione właśnie z angielskiej wersji. Niestety autor pozmiemiał w plikach jak i skryptach. Przykładowo dynamiczne wiadomości są teraz w configs/text/pol gdzie w oryginalnej wersji CoC'a są w skryptach. To trochę zajmuję znalezienie sekcji. Jeśli czas pozwoli to finalna wersja językowa POWINNA być w niedzielę, ale nic nie obiecuję bo nie będę kłamać zostało dużo pracy przez te wszystkie "nieniesienia".

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacząłem się bawić tym skryptem do rozładowywania broni w tym modzie bo jest całkiem ciekawy, ale mam pytanie czy spotkaliście się z czymś takim, żeby actor był zastąpiony słowem sztalker? Nie chcę mówić od razu, że sprawie by to działało, ale jak uda mi się to na pewno tutaj wkleję z resztą i tak wątpię by mi się udało to zrobić, ale ciekawi mnie budowa takich skryptów i w sumie chciałbym się bawić w robienie jakichś, ale chyba na początek lepiej byłoby spróbować sił w naprawieniu czy raczej adaptacji tego skryptu do moda.

Ogólnie CoC był strasznie nudny, ale myślę że ten mod ma szansę go ożywić poziomem trudności, ale problemem jest nadal brak zadań, przynajmniej dla mnie zadania nadawały sens grze taki freeplay nie jest zły, ale brakuje mi spójności akcji w modzie a szwendanie się po mapie bez celu tylko walcząc po pewnym czasie robi się nudne. W sumie skoro ten mod jest rozwijany to ciekawe co przyniesie czas oby był bardziej stabilny niż soljanka.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.