Skocz do zawartości

NPCe Związek Radziecki na Kordonie


kondotier

Rekomendowane odpowiedzi

Po wejściu na Kordon z Martwego Baru, mamy lokację będącą połączonym Wysypiskiem i Kordonem. Na wejściu różne niespodzianki. Albo Banderowcy, albo strzyga.

ss_fred_12-16-20_15-52-11_(escape_garbage_ogse).thumb.jpg.ebddae452626de95c0381b21af2541bf.jpg

Na Kordon można na piechotę, lub stojącym  tu Hamerem. Po minięciu posterunku na Kordon, w pewnym momencie następuje eksplozja anomalii z wyrzutem artefaktów. NIE ZATRZYMUJEMY SIĘ !!! , ale pędzimy na złamanie karku za most i w kierunku STS, pędzeni emisją. W skarpie jest kwestowa pieczara z jedynym ukryciem.

ss_fred_12-17-20_11-42-04_(escape_garbage_ogse).thumb.jpg.7e8465d59e982c849eb3c0a36ec4420b.jpg

Po emisji przychodzi wołanie o pomoc. Wołający Gzyms jest w budynkach STS, to osoba kwestowa, trzeba ją uratować. Prosi o zebranie jego frakcji, Związek Radziecki, rozrzuconej po obu częściach, lecz w znaczącej ilości na Wysypisku. Idziemy w kierunku wioski, wybijając Banderowców. Na wykrycie i zabicie Banderowca mamy 3- 5 sek, inaczej umieramy "bez powodu". Po oczyszczeniu Kordonu ( na razie nie zbliżamy się do strażnicy ), przemieszczamy się na Wysypisko, również wyszukując i likwidując banderowców. Szukamy zagubionych. Dobrze jest nie brać ich od razu, a poznaczyć ich stawiając przy nich GPS. Łatwiej będzie ich odprowadzić do jaskini.

Mapka z ich rozmieszczeniem

ss_fred_12-16-20_18-15-59_(escape_garbage_ogse).thumb.jpg.744e3c6e94f3f7565c000dd1e8f72846.jpg

Kilka zrzutów z ich rozmieszczeniem

ss_fred_12-16-20_18-47-11_(escape_garbage_ogse).thumb.jpg.d8ae48fc7f7ea18df14496bd2799264b.jpg  ss_fred_12-16-20_19-00-06_(escape_garbage_ogse).thumb.jpg.5a9a87b14c95793c7c5d9a1da1fb368d.jpg   ss_fred_12-16-20_19-19-39_(escape_garbage_ogse).thumb.jpg.bbec174827f5f8adeb3b6d618e95bdae.jpg 

Radzę po ich odnalezieniu, zaczynać prowadzenie od tego, przy którym na zrzucie stoi GB, bo idzie najbardziej skomplikowaną drogą. Zaczynamy od rozmowy z nim. Od NPCów idziemy w pewnej odległości, wypatrując mutantów i Banderowców. Niby mogą iść sami, ale jak odejdziemy za daleko, to się zatrzymują. Jeśli NPC usiądzie, to podchodzimy do niego tak, aby go trącić, wtedy rusza. Prowadzenie kończymy w jaskini i wracamy po następnego. Najlepiej tego z tunelu.  Do zaliczenia zadania nezbędne jest doprowadzenie 5. enpeców. Jeśli Gzyms błąka się koło mostu, to przy przy 5. prowadzonym enpecu rusza razem z nami do pieczary. Prowadzzimy z nim rozmowę i przychodzi wezwanie od Przewodnika, który jest w chlewniach. Rozmowa i biegnie do jaskini. W jaskini strzelanina, on ucieka, a my musimy zwalczyć 12 Banderowców. Najlepiej wyskoczyć na skarpę nad wejściem do niej i z góry wybijać wychodzących. Przeszukujemy trupy, odnajdujemy dokument o II WŚ. Jeśli Przewodnik nie przychodzi, idziemy w stronę przystanku. Przybiegnie i w jaskini oddajemy mu dokument . Biegnie do śmietnika koło wioski, my za nim. Tam wskakuje w czasoprzestrzeń i znika. Dostajemy ważną kwestową informację.

ss_fred_12-16-20_20-30-14_(escape_garbage_ogse).thumb.jpg.042bba65838d50c38d0891806732111a.jpg   ss_fred_12-16-20_20-25-57_(escape_garbage_ogse).thumb.jpg.c949691069192530fb976cf3ae3e0f7b.jpg

Teraz możemy iść do teleportu na Przedzonie, ale bez rpg i kilkunastu pocisków,  lub sporej ilości granatów tak ręcznych jak i podlufowych, nie ma co się wybierać. Na betonowym murze sporo automatycznych karabinów maszynowych. Najłatwiej jest je zniszczyć, idąc z lewej strony daleko za płotem na wysokość muru i tam przebiec do niego. Mając rpg, najpierw zniszczyć ten na wieżyczce. Pozostałe wg. własnej inwencji. Bez rpg,najlepiej po drucie kolczastym znajdującym się pod galerią z kaemami dojść do budynku z bramą, wskoczyć na dach i granatem ( granatami ) zniszczyć ten na wieży. A pozostałe na boki nie strzelają, więc z podlufowych. Niszczymy BTR przy bramie. Droga na Przedzonie otwarta.

ss_fred_12-16-20_21-04-24_(escape_garbage_ogse).thumb.jpg.ff0dc29703f070c26d4531f2c18dd163.jpg                ss_fred_12-16-20_21-04-41_(escape_garbage_ogse).thumb.jpg.6326eef6042ed5afc1c974f1d054936a.jpg

UWAGA. Na Wysypisku za cmentarzyskiem samochodów, tam gdzie koparka i rury, jest bardzo bogaty schowek.

 

  • Super 1
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.