Jump to content

Los Zony 0.8


Pancerniak77
 Share

Recommended Posts

LLpwGLx.jpeg3YF9hek.jpeg

Dodano funkcję przeładowywania broni z magazynkami z pominięciem kamizelki z kieszonkami (albo inaczej - przeładowywanie broni z inwentarza). Tak, przez ten sam interfejs QTE, o którym ostatnio dyskutowano.

Dodatkowo ten sam interfejs został udostępniony dla skryptów:

Dodano silnikową funkcję w przestrzeni level:

level.call_with_progress(float, string, string, string)
level.call_with_progress(float, string, string, string)

argumenty:

float - czas, domyślnie, w sekundach.

string - etykieta na górze okna procesu.

string - plik.funkcja, kogo wywołać w przypadku, gdy gracz anulował proces.

string - analogicznie, kogo wywołać w przypadku, gdy proces został ukończony. Można teraz dołączyć do niego dowolne funkcje. Interfejs jest silnikowy, stabilny, szybko działający, oparty na nowej klasie GUI.

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity