Jump to content

The Lost Past (wcześniej Forgotten Preface)


Recommended Posts

the_lost_past_cover.png


Platforma: Zew Prypeci + Gunslinger Autor: Lost Stalker Planowana data premiery: Nieznana

Wydarzenia w modyfikacji The Lost Past rozgrywają się w 2020 roku i opowiadają historię stalkera o pseudonimie Скиталец (ros. tułacz, wędrowiec), który z powodu pewnych okoliczności został zmuszony, aby wybrać się do Zony ponownie. To jemu przyjdzie dotrzeć do sedna mrocznych wydarzeń, które miały miejsce rok przed jego powrotem.

Postęp prac: Prolog (100%), Epizod 1. (10%)
 


Lista planowanych epizodów i lokacji:

Spoiler

Prolog. "Znowu w Zonie"

  • Kordon.
     

Epizod 1. "Po świeżych śladach"

  • Wysypisko,
  • Bunkier.
     

Epizod 2. "Śledztwo w toku"

  • Agroprom,
  • Podziemia Agropromu.
     

Epizod 3. "Mroczne czasy"

  • Dolina mroku,
  • Laboratorium X-21.
     

Epizod 4. "Godzina prawdy"

  • Jantar,
  • Laboratorium X-15.
     

Wykorzystane projekty:

Spoiler
  • Gunslinger Mod,
  • CGIM 2,
  • Two-K,
  • Anomaly 1.5.1,
  • Selekcja artefaktów od AziatkaVictor,
  • Need More Artefacts 1.0.1 od Dante,
  • Misery.

Screeny:

Spoiler
thelostpast_1_ss-durel-10-30-23-04-02-04-l01-esc.jpgthelostpast_4_ss-durel-10-30-23-04-16-05-l01-esc.jpg
thelostpast_2_ss-durel-10-30-23-04-00-06-l01-esc.jpg thelostpast_3_ss-durel-10-30-23-04-27-06-l01-esc.jpg thelostpast_5_ss-durel-10-30-23-03-56-18-l01-esc.jpg
thelostpast_6_ss-durel-10-30-23-03-58-29-l01-esc.jpg thelostpast_7_ss-durel-10-30-23-04-10-37-l01-esc.jpg thelostpast_8_ss-durel-10-30-23-04-06-44-l01-esc.jpg

Poprzednia treść posta:

Spoiler

forgotten_preface_st.jpg


Platforma: Zew Prypeci Autor: Lost Stalker Planowana data premiery: Nieznana

S.T.A.L.K.E.R. Forgotten Preface zachowuje atmosferę Cienia Czarnobyla, jednak wprowadza znaczące zmiany w rozgrywce i oprawie wizualnej.
Akcja moda rozgrywa się rok przed wydarzeniami z Czystego Nieba i opowiada historię stalkera o pseudonimie Заблудший (Zagubiony), który z powodu zajścia pewnych okoliczności znalazł się w bardzo trudnej sytuacji. Jednakże to właśnie na jego barkach spoczywa zadanie odnalezienia sieci tajnych laboratoriów na obszarze Strefy Wykluczenia.

Postęp prac: 65%.


Do zrealizowania: 

  • Nowa historia skupiająca się na wydarzeniach, które rozgrywają się przed tymi z Cienia Czarnobyla i Czystego Nieba. 
  • Większa wariantywność i nieliniowość fabuły. 
  • Przeprojektowana rozgrywka.

Lista lokacji (Epizod 1):

  • Laboratorium X-2.
  • Przerobione lokacje z Anomaly:
    - Kordon,
    - Wysypisko,
    - Stary INB (przerobiony Agroprom),
    - Podziemia INB.

Screeny:

Spoiler
ss-denda-03-30-22-18-25-02-l01-escape.jpgss-denda-03-30-22-19-27-03-l01-escape.jpg
ss-denda-03-30-22-18-20-04-l01-escape.jpgss-denda-03-30-22-18-19-52-l01-escape.jpg
ss-denda-03-31-22-21-55-06-l02-garbage.jpgss-denda-03-31-22-21-56-06-l02-garbage.jpg
ss-denda-03-31-22-21-54-43-l02-garbage.jpgss-denda-03-31-22-22-00-23-l02-garbage.jpg

Starsza wersja zapowiedzi z Oblivion World:

Spoiler

image.png

Na stronie bar-reaktor pojawiła się zapowiedź nowego moda tworzonego na Zew Prypeci.

Oblivion World ma rozgrywać się na kilka miesięcy przed wydarzeniami znanymi z Cienia Czarnobyla, głównym bohaterem ma być stalker o ksywie Тополь (Topola?), który trafia do Zony za zarobkiem, a przy okazji przyjdzie mu odkryć tajemnice związane z siecią laboratoriów znajdujących się na terenie Strefy.

Główne cechy moda to: nowa fabuła z nieliniowymi zadaniami, które można zakończyć na różne sposoby, dodanie wyciętych mutantów typu izlom, kot, różne zombie, korpus, pasożyt.

Zmiany w ekonomii, właściwościach artefaktów, poziomie trudności (planowane są dwa).

Zmieniony ma być też wygląd pogody.

Oprócz znanych lokacji planowane są też nowe, na razie dwie.

Przerobione mają być też anomalie, a także dodane nowe z buildów czy też z dokumentów projektowych.

Aktualnie fabuła implementowana jest do moda.

Gotowość projektu oszacowano na razie na 35%.

Źródło: Temat moda.

Źródło: Temat moda.

image.png


Źródło: appro.jpg
 

  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

37 minut temu, tom3kb napisał:

dodanie wyciętych mutantów typu izlom, kot, różne zombie, korpus, pasożyt.

w oryginale z ww. strony "Восстановление билдовских мутантов и проработка их поведения (корпус, кот-баюн, излом, зомби-гражданский и паразит)" czyli przywrócenie buildowskich (z kompilacji) mutantów i przestudiowanie ich sposobu zachowania (korpus, kot-bajun, połamaniec, zombi-obywatel i pasożyt).

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

Jeszcze trochę screenów.

ss-79136-02-28-21-20-50-11-l01-escape.jpg

Pojawiła się też lista lokacji w modzie, ma być ich 19. Muszę tłumaczyć?

Кордон (Exclusion Zone Team).
Свалка (билды).
Старый НИИ (Агропром из ТЧ).
Топи (Болота из ЧН).
Мёртвая долина (Тёмная долина из билдов).
Х-18 (ТЧ).
Бар (ТЧ).
Дикая территория (ТЧ).
Фабрика (билды).
Х-10 (Х-8 из ЗП).
Тихие холмы (Армейские склады из ТЧ).
Туманные топи (озеро Янтарь из билдов).
Светлый путь (Мёртвый город от AziatkaVictor).
Х-12 (Brainlab из ТЧ).
Тёмная лощина (билды).
Мёртвый лес (Радар из ТЧ).
Центральная Припять (ТЧ).
Восточная Припять (ЗП).
Генераторы (билды).

ss-79136-02-28-21-20-45-20-l01-escape.jpg

Paczka broni ma być oparta na SWRP I FWR.

Mod dorobił się też tematu na AP PRO.

ss-79136-02-28-21-20-46-44-l01-escape.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • tom3kb changed the title to Forgotten Preface (dawniej Oblivion World)

Mod zmienia nazwę na Forgotten Preface i odchodzi od swojej pierwotnej koncepcji.

ss-79136-04-09-21-14-16-32-l01-escape.jpg  ss-79136-04-09-21-15-18-17-l02-garbage.jpg

Przy okazji mamy trochę nowych informacji i obrazków.

Do moda dodano AtmosFear 3 ze swoimi poprawkami, ujednolicono styl graficzny moda.

ss-79136-04-09-21-14-22-31-l01-escape.jpg  ss-79136-04-09-21-15-26-02-bar.jpg

Wprowadzono nowe frakcje: Grzech, Czarne Ślimaki, Druidzi. Dodano dozymetry i pojemniki na artefakty.

ss-79136-04-09-21-15-07-29-l02-garbage.jpg  ss-79136-04-09-21-13-37-21-l02-garbage.jpg

Lokacje Kordon i Wysypisko są już zaludnione, fabuła na nich i w Barze jest już ukończona.

Dodano też nową wersję Ciemnej Doliny.

ss-79136-04-09-21-15-01-56-l02-garbage.jpg  ss-79136-04-09-21-14-49-41-l01-escape.jpg

Podmienione zostały też mapy Prypeci, wschodniej i centralnej.

Teraz zasiedlany jest Agroprom i inne lokacje. Trwają prace nad nowymi przedmiotami, zmieniane są właściwości artefaktów, dodawane są też nowe. Tworzone są zadania poboczne. 

Trwają też prace nad anomaliami i balansem moda.

ss-79136-04-09-21-15-15-47-l02-garbage.jpg  ss-79136-04-08-21-21-27-38-l02-garbage.jpg

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

ss-denda-09-12-21-02-50-38-l03u-agr-underground.jpg


Sporo zmian w projekcie, bazą jest teraz Gunslinger mod, wymieniono modele lokacji w modzie. Zaadaptowano SWTC. Fabuła jest już gotowa na: Kordonie, Wysypisku, w Barze i na Jantarze. Żywność w modzie jest teraz promieniotwórcza. Dodano też dużo nowych artefaktów, wiele o unikalnych właściwościach.
 

Spoiler

ss-denda-09-12-21-02-21-28-l02-garbage.jpg

ss-denda-09-12-21-02-27-49-l02-garbage.jpg

ss-denda-09-12-21-00-59-45-l01-escape.jpg

ss-denda-09-12-21-01-54-22-l01-escape.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Czwarty i zapewne ostatni raport z rozwoju moda pojawił się 31 marca na ap-pro

W ciągu ostatnich kilku miesięcy modyfikacja przeszła wiele zmian. Główną nowością jest gruntowna przebudowa fabuły i podzielenie produkcji na kilka części. 

O fabule: 

  • Informacje zostały zawarte w #1 poście. 

ss-denda-03-31-22-21-55-26-l02-garbage.jpg  ss-denda-03-31-22-21-54-12-l02-garbage.jpg

O podziale na części: 

  • Ja na razie zaplanowano 4 części. Pierwsza będzie zawierała pięć lokacji: Kordon, Wysypisko, Instytut Naukowo-Badawczy Agroprom wraz z jego podziemiami i Laboratorium X-2.

ss-denda-03-31-22-22-03-10-l02-garbage.jpg  ss-denda-03-30-22-18-07-10-l01-escape.jpg

O lokacjach: 

  • Ze względu na zmiany w fabule obecnie lokacje są przeprojektowywane i ponownie zasiedlane. Kordon oraz Wysypisko są już gotowe. Następny w kolejce jest Agroprom wraz z podziemiami. 

ss-denda-03-30-22-18-08-06-l01-escape.jpg  ss-denda-03-30-22-20-00-07-l01-escape.jpg

Inne zmiany: 

  • Wycięto z fabuły ugrupowanie Czarne Ślimaki oraz Druidzi, a dodano Ostatni Dzień. 
  • Pojemniki na artefakty zostały usunięte. 
  • Usunięto skażenie żywności poprzez promieniowanie. 
  • Dodano modele HD. 
  • Dodano nowe dźwięki otoczenia i cykle pogody. 

ss-denda-03-30-22-18-36-44-l01-escape.jpg  ss-denda-03-30-22-18-25-46-l01-escape.jpg


Ciekawe, czy z tego moda jeszcze coś będzie. Oby. 

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

  • Meta changed the title to The Lost Past (wcześniej Forgotten Preface)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.