Gość Diegtiariow Opublikowano 7 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2021 Nazwa: Skygod Twórca: AzzzA Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 10.05.2017r. Autor spolszczenia: OPIS: Spoiler Spis zmian: - Współcześnie nowe, uszczegółowione skybox'y. - Wyprowadzenie oryginalnego renderu do absolutu, bez użycia innych shaderów. - Wielostopniowe zachody-świty. - Nowy system zmiany cykli. - Nie ma więcej kul słonecznych chodzących po chmurach. Przed początkiem gry: - Aby uniknąć olśnień i złego oświetlenia. Upewnijcie się, że macie oczyszczony shaders_cache (usunięty ten folder). Zwykle znajduje się w ścieżce zapisów gry. Np.: C:\Users\Public\Documents\stalke~1.- - Zalecane jest usunąć stary user.ltx - Można dostosować obraz w ustawieniach gry, drogą poprawek gammy, jasności, itp. Ustawienia obrazu i włączone poprawki silnika: • Odległość renderowania trawy: - Zwiększa limit odległości renderowania trawy do 250m, dodaje konsolową komendę dla jej regulacji r__detail_radius. • Konsolowe komendy: - Włącza konsolowe komendy: r__detail_radius • Gęstość trawy: - Zmienia limit gęstości trawy do 0.02 • Cień trawy: - Przywraca funkcjonalność komendzie r2_sun_details. Teraz trawa będzie rzucać cień. Wygląda krzywo, włączać tylko z ciekawości. • Odległość przełączania LOD: - Poprawka rozszerza zasięg przełączania LOD (r__geometry_lod) do 3,0 • Przejrzystość tekstur (MIPBIAS): - Poprawka rozszerza zasięg ustawienia przejrzystości tekstur (r2_tf_mipbias) do [-3.0;3,0] • Fix ruchu słońca: - Słońce z tym fix'em będzie poruszać się według konfig'ów. • Fix renderowania nieba: - Z tym fix'em niebo przestanie być wydłużone i jest renderowane, jak w Cieniu Czarnobyla. • Dodatkowe rozdzielczości mapy cieni: - Poprawka dodaje dodatkowe rozdzielczości map cieni - 8192x8192. Użyjcie, jeśli 4096х4096 to za mało. • Rozszerzona regulacja r2_sun_near: - Zwiększa górną granicę regulacji r2_sun_near do 150. Dla większych wartości trzeba będzie zwiększać rozdzielczość mapy cieni, bo inaczej będą artefakty. O nierozwiązanych problemach obecnej wersji: 1) Krawędzie nieba są zbyt ostre. Tutaj był wybór albo zmiękczyć albo zostawić jak jest. 2) Nieprawidłowe odbicie nieba w wodzie. Tutaj trzeba prawidłowo obrócić niebo przy jego renderingu, co autor nieświadomie zrobił, otrzymując błąd. Podziękowania dla: che707, Aleksn09, mrmnwar, macron, MesnikAnd i społeczności forum ap-pro. SCREENY: Spoiler WIDEO: Spoiler LINK DO POBRANIA: Spoiler MOD: Yandex: [KLIK] ShareMods: [KLIK] ADAPTACJE: Czyste Niebo: [KLIK] Call of Chernobyl: [KLIK] ŹRÓDŁO: ap-pro.ru old.ap-pro.ru stalkerportaal.ru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.