Skocz do zawartości

Skygod


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

a5e31b6972.png

Nazwa: Skygod
Twórca: AzzzA
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 10.05.2017r.
Autor spolszczenia:

 

OPIS:

Spoiler

Spis zmian:

- Współcześnie nowe, uszczegółowione skybox'y.
- Wyprowadzenie oryginalnego renderu do absolutu, bez użycia innych shaderów.
- Wielostopniowe zachody-świty.
- Nowy system zmiany cykli.
- Nie ma więcej kul słonecznych chodzących po chmurach.

 

Przed początkiem gry:

- Aby uniknąć olśnień i złego oświetlenia. Upewnijcie się, że macie oczyszczony shaders_cache (usunięty ten folder). Zwykle znajduje się w ścieżce zapisów gry. Np.:
C:\Users\Public\Documents\stalke~1.-
- Zalecane jest usunąć stary user.ltx
- Można dostosować obraz w ustawieniach gry, drogą poprawek gammy, jasności, itp.

Ustawienia obrazu i włączone poprawki silnika:
• Odległość renderowania trawy:
- Zwiększa limit odległości renderowania trawy do 250m, dodaje konsolową komendę dla jej regulacji r__detail_radius.

• Konsolowe komendy:
- Włącza konsolowe komendy: r__detail_radius

• Gęstość trawy:
- Zmienia limit gęstości trawy do 0.02

• Cień trawy:
- Przywraca funkcjonalność komendzie r2_sun_details. Teraz trawa będzie rzucać cień. Wygląda krzywo, włączać tylko z ciekawości.

• Odległość przełączania LOD:
- Poprawka rozszerza zasięg przełączania LOD (r__geometry_lod) do 3,0

• Przejrzystość tekstur (MIPBIAS):
- Poprawka rozszerza zasięg ustawienia przejrzystości tekstur (r2_tf_mipbias) do [-3.0;3,0]

• Fix ruchu słońca:
- Słońce z tym fix'em będzie poruszać się według konfig'ów.

• Fix renderowania nieba:
- Z tym fix'em niebo przestanie być wydłużone i jest renderowane, jak w Cieniu Czarnobyla.

• Dodatkowe rozdzielczości mapy cieni:
- Poprawka dodaje dodatkowe rozdzielczości map cieni - 8192x8192. Użyjcie, jeśli 4096х4096 to za mało.

• Rozszerzona regulacja r2_sun_near:
- Zwiększa górną granicę regulacji r2_sun_near do 150. Dla większych wartości trzeba będzie zwiększać rozdzielczość mapy cieni, bo inaczej będą artefakty.

O nierozwiązanych problemach obecnej wersji:
1) Krawędzie nieba są zbyt ostre. Tutaj był wybór albo zmiękczyć albo zostawić jak jest.
2) Nieprawidłowe odbicie nieba w wodzie. Tutaj trzeba prawidłowo obrócić niebo przy jego renderingu, co autor nieświadomie zrobił, otrzymując błąd.

Podziękowania dla: che707, Aleksn09, mrmnwar, macron, MesnikAnd i społeczności forum ap-pro.

 

SCREENY:

Spoiler

cbK-rT2SJZY.jpgpvo-PHp6p8ik.jpgz-RAUjw-Qb-PPw.jpg

 

WIDEO:

Spoiler

 

 

LINK DO POBRANIA:

Spoiler

MOD:

ADAPTACJE:

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

old.ap-pro.ru

stalkerportaal.ru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.