Skocz do zawartości

Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

sap_killer-cover_by_meta.jpg

Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006
Data premiery: 17.06.2015 r.
Autor: Siergiej Redczenko
Autor spolszczenia: @gawron
Śr. długość rozgrywki: ok. 5 godzin


OPIS:

Spoiler

Los najemnika jest prosty - podejmujesz się zlecenia, wykonujesz je i zgarniasz kasę.

Po krótkiej nieobecności do Zony powraca najemnik o ksywce Jegier. Niestety kilka dni wcześniej nastąpiła potężna emisja, co znacząco utrudnia wykonanie nowego zadania. Kto wie, jak może potoczyć się dla niego z pozoru błahe zlecenie, bo nikt tak naprawdę nie wie, co aktualnie dzieje się poza Kordonem.

Ta emisja była znacznie silniejsza od poprzednich - połączenie z samotnymi stalkerami i frakcjami zostało przerwane, więc Jegier zmuszony jest udać się w nieznane...


Cechy moda:

  • nowa fabuła, 
  • nowa paczka broni,
  • możliwość snu,
  • oprawa graficzna z modyfikacji Apokalipsa 2.

Od autora: 

Spoiler

Save and Protect to globalna modyfikacja fabularna z 12 nowymi lokacjami (pakiet map Stalker). Stworzona jako "świat do eksploracji" z fabułą. Niektóre lokacje są freeplayowe.

PORADY:

Spoiler

Pomoc techniczna: 

  • W przypadku problemów na Bagnach należy zmienić oświetlenie na statyczne (tylko na tej lokacji lub przed przejściem na nią).

GALERIA:

Spoiler

Save and Protect. Killer_stalkerteam_scr3.jpg  Save and Protect. Killer_stalkerteam_scr1.jpg

Save and Protect. Killer_stalkerteam_scr2.jpg  Save and Protect. Killer_stalkerteam_scr4.jpg


Prezentacja modyfikacji na kanale HugTV:

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Cień Czarnobyla 1.0006.


2. Zawartość pobranego archiwum moda umieszczamy w głównym katalogu gry.


3. Dodajemy spolszczenie moda ze zgodą na zamianę plików. 


4. Opcjonalnie dodajemy zawartość dodatku autorstwa @gawron. Do spolszczonej gamedaty kopia plików z paczki ze zgodą na zamianę plików.

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:


Spolszczenie:


Dodatek: 
Dołączam jako nieobowiązkowy niewielki dodatek paczkę, która powstała na mój użytek. Zmieniono kilka modeli broni, loretkę, śrubę, nóż i noktowizor. Dodano auto pauzę przy starcie gry oraz zamieniono kilka dźwięków - @gawron.

  • Cloud Mail - [KLIK]


Źródła: APPROTS.png.4603aa7965381464d0b7bb29c67170af.png  stalkermod.jpg.8090220402bc69c0080c4ca2946c79bb.jpg  s_portaal_logo.png.f42daa5cb77f65554c2d292797e22551.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU.

Pograłem trochę, zrobiłem zadania otrzymane na Kordonie. Fabuła całkiem odmienna od nam znanych. Jej założeniem jest to, że nadzwyczaj silna emisja zlikwidowała populację stalkerów w Strefie, z małymi wyjątkami głównych frakcji, które zdążyły się ukryć w nietypowych dla nich miejscach.

ss_fred_03-12-21_18-42-02_(l03u_agr_underground).jpg

Teraz ich likwidacją zajmuje się wojsko. Więc za przeciwnika mamy tylko wojsko, bandytów i mutanty, które się rozmnożyły z braku przeciwników. Tak więc w większości po likwidacji wojska, ganiamy po pustych lokacjach. Tradycyjnie, mamy cel na jednej lokacji, a po dotarciu tam dowiadujemy się, że cel jest na innej, daleko stąd.

Z wyposażeniem nie jest trudno, bo mod nam daje co potrzeba. Broń zdjęta z trupów sprawna w gdzieś 90%. Amunicji też pod dostatkiem. Już na Kordonie, po odwiedzeniu tylko Bagien, miałem to:

ss_fred_03-12-21_15-03-42_(l05_bar).jpg

Może to było zamiarem twórców moda, a może jest niedopracowaniem przebijanie tekstur jak na 1. zrzucie. Za to noce mimo pełni, bardzo ciemne, latarka słaba, a przez zielony noktowizor, nie c nie widać.

ss_fred_03-10-21_17-27-58_(marsh).jpg     ss_fred_03-12-21_18-01-51_(l02_garbage).jpg

Sądzę, że mod będzie miał zwolenników. Ale do jego końca mam jeszcze bardzo daleko, więc o jakąś ocenę trudno się pokusić.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że @kondotier zainteresował się tym modem, a ja z ciekawości zerknąłem na opinię innych graczy z rus stron. Ktoś napisał, że mod jest stabilny, ale z drugiej strony pojawiło się trochę narzekania na puste lokacje. Hm.. Na swój sposób też ma to klimat. Tak czy inaczej, mod zadebiutował w 2015 roku, ale chyba nie należy do tych gorszych tytułów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i mod ukończony. Na dwa sposoby.

1. Rozmowa z Przedstawicielem, przyłączenie się do Świadomości i napisy końcowe.  

ss_fred_03-14-21_18-00-32_(l12_stancia_2).jpg                                                                    

2. Odmowa i podróż na Jantar, z informacją od Świadomości.                    Rozmowa z Sacharowem, jedno słowo i napisy końcowe.

ss_fred_03-14-21_18-11-08_(l12_stancia_2).jpg      ss_fred_03-14-21_18-49-03_(l08_yantar).jpg

Ten dialog z przedstawicielem wyjaśnia, jak to się stało, że nasz protagonista znalazł się w strefi po takiej dziwnej emisji i dostał specyficzne zadanie.

ss_fred_03-14-21_18-05-01_(l12_stancia_2).jpg

Na pewno będą stękania na bieganie po pustych lokacjach, ale to jest zgodne ze scenariuszem. Mod stabilny, nie wymaga wielkiego wysiłku umysłowego. Jak widać ze zrzutów, dopracowany teksturowo. Utrudnieniem jest rozmieszczenie handlarzy tak, że po minięciu wysypiska, znalezioną bronią - która jest w b.dobrym stanie - już nie pohandlujemy. Ją skupuje tylko Sidor. Tak więc, trzeba ganiać do niego. U innych możemy tylko sprzedawać arty, amunicję i inne drobiazgi.  A na wdzianka bez "dodatkowego" zarobku poza zapłatami za wykonane zlecenia, nie ma co liczyć.

Jednak jak już przy pierwszym zadaniu znajdziemy wdzianko CzN, to można w nim dograć do końca.

Nie będę moda oceniał w "skali", ale spokojnie można w niego zagrać. Jeśli nie zachwyci, to na pewno nudzić się nie będziemy. Jest to jednak mod dla tych, co dobrze znają lokacje, bo naprowadzenia na zadania są celowo nie domówione w lokalizacji. GB to przecież najemnik znający Strefę jak własną kieszeń.

I jeszcze obrazki z moda. Tu mało, bo resztę wstawiłem do Klimatycznych.

Spoiler

ss_fred_03-13-21_13-17-42_(aver).jpg

ss_fred_03-13-21_18-39-53_(red_forest).jpg

Tak widać przez noktowizor z wdzianka znalezionego na Bagnach.

ss_fred_03-13-21_13-04-23_(aver).jpg

 

 

 

 

  

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mod postawiony i ukończony.

Początek i wyposażenie u Sidora.

ss_duch_03-30-21_09-31-23_(l01_escape).thumb.jpg.4ddbd49963aeeace74de79f34dcbfbf0.jpg

 

Jak dla mnie całkiem przyjemna rozgrywka nie przeładowana zadaniami pobocznymi (jest kilka, ale nie mają wpływu na fabułę i zakończenie moda). Dobry opis dodał @kondotier. Mod niesamowicie stabilny, dość ładna grafika nawet na słabszym kompie i bardzo szybkie wczytywanie. 

Osobiście nie przeszkadzało mi bieganie po w większości pustych lokacjach, taka jest w założeniu fabuła moda i trzeba się dostosować (czasami natkniemy się na wojsko, bandytów lub mutanty. Plusem jest to, że mod nie prowadzi za rączkę i nie pokazuje miejsc docelowych, należy je znaleźć po odczytaniu odszukanych wskazówek co wiąże się z ciągłym przemieszczaniem między lokacjami. Wszystko co potrzebne w modzie dostaniemy, znajdziemy, albo kupimy w trakcie rozgrywki (schowków jest mało, ale trafiają się ciekawe rzeczy). W trakcie postępów w fabule, wyposażenie coraz lepsze. W tej rozgrywce brak jest detektorów, artów jest mało na początku i można je znaleźć czasami luzem, czasami w schowkach.

Modyfikacja dość ciekawa i przyjemna w rozgrywce, mogę z czystym sumieniem polecić 😉 , dialogów nie ma za dużo i może ktoś kiedyś pokusił by się o spolszczenie.

Końcowa rozmowa, można później biegać w free play-u .

ss_duch_03-22-21_12-23-28_(l12_stancia_2).thumb.jpg.d27392935ad702aa99a4d1a68dd78e66.jpg

Edytowane przez mkk7
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
4 godziny temu, vidkunsen napisał(a):

ta ksywa to Jegr od zrusyfikowanej formy formacji piechoty z XVII/XVIII z Prus - myśliwy/strzelec - Jäger

Ich stimm' dir nicht zu ;) Polski odpowiednik to jegier, nie jegr, tak jest i w bezpośredniej transliteracji.
Etymologię znam, gdzieś już była postać z taką samą ksywą, bodaj myśliwy w ZT2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

1.jpg

Spolszczenie powinno być wkrótce do pobrania.

@mkk7 i @smoxowi dziękuję za testy.

INSTALACJA NA POLSKĄ PLATFORMĘ:

Spoiler

1. Cień Czarnobyla 1.0006.

2. Zawartość pobranego archiwum moda umieszczamy w głównym katalogu gry.

3. Do gamedaty moda kopia plików spolszczenia ze zgodą na zamianę.

4. Można grać.

Alternatywny link do modyfikacji - KLIK

W przypadku problemów na Bagnach należy zmienić oświetlenie na statyczne (tylko na tej lokacji lub przed przejściem na nią).

MAŁY DODATEK:

Spoiler

Dołączam jako nieobowiązkowy niewielki dodatek paczkę, która powstała na mój użytek. Zmieniono kilka modeli broni, loretkę, śrubę, nóż i noktowizor. Dodano auto pauzę przy starcie gry oraz zamieniono kilka dźwięków.

Link - KLIK

Instalacja:
Do spolszczonej gamedaty kopia plików z paczki ze zgodą na zamianę.

 

  • Dodatnia 4
  • Ekstra 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael przypiął/eła ten temat

Trudno mi się do tego odnieść, ponieważ u mnie Zona wyglądała jak na screenach z poprzednich wpisów. Koledzy, testując spolszczenie, nie zgłaszali problemów poza jednym, dotyczącym przejścia do Mrocznej Gęstwiny. Pomogła zmiana oświetlenia na statyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, gawron napisał(a):

przejścia do Mrocznej Gęstwiny. Pomogła zmiana oświetlenia na statyczne

U mnie tak było także w Czerwonym Lesie, Zapomnianym Lesie, Mrocznej Gęstwinie i innych lokacjach, na których nie gramy w Cieniu. (Bagna to wyjątek)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszę że trochę skopane są odgłosy chodzenia, różnica jest w głośności po czym chodzisz dość duża, czy tylko u mnie ?

I czy ta się jakoś przejść obok armii na kordonie normalnie, czy trzeba ich wszystkich odstrzelić bo jak mnie zauważyli to nawet z południowego posterunku przyszli( npcty mają bardzo dużo widoczność gracza może ?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.