Gość Diegtiariow Opublikowano 9 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2021 Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 Data premiery: 17.06.2015 r. Autor: Siergiej Redczenko Autor spolszczenia: @gawron Śr. długość rozgrywki: ok. 5 godzin OPIS: Spoiler Los najemnika jest prosty - podejmujesz się zlecenia, wykonujesz je i zgarniasz kasę. Po krótkiej nieobecności do Zony powraca najemnik o ksywce Jegier. Niestety kilka dni wcześniej nastąpiła potężna emisja, co znacząco utrudnia wykonanie nowego zadania. Kto wie, jak może potoczyć się dla niego z pozoru błahe zlecenie, bo nikt tak naprawdę nie wie, co aktualnie dzieje się poza Kordonem. Ta emisja była znacznie silniejsza od poprzednich - połączenie z samotnymi stalkerami i frakcjami zostało przerwane, więc Jegier zmuszony jest udać się w nieznane... Cechy moda: nowa fabuła, nowa paczka broni, możliwość snu, oprawa graficzna z modyfikacji Apokalipsa 2. Od autora: Spoiler Save and Protect to globalna modyfikacja fabularna z 12 nowymi lokacjami (pakiet map Stalker). Stworzona jako "świat do eksploracji" z fabułą. Niektóre lokacje są freeplayowe. PORADY: Spoiler Pomoc techniczna: W przypadku problemów na Bagnach należy zmienić oświetlenie na statyczne (tylko na tej lokacji lub przed przejściem na nią). GALERIA: Spoiler Prezentacja modyfikacji na kanale HugTV: INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. Cień Czarnobyla 1.0006. 2. Zawartość pobranego archiwum moda umieszczamy w głównym katalogu gry. 3. Dodajemy spolszczenie moda ze zgodą na zamianę plików. 4. Opcjonalnie dodajemy zawartość dodatku autorstwa @gawron. Do spolszczonej gamedaty kopia plików z paczki ze zgodą na zamianę plików. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Yandex - [KLIK] Yandex - [KLIK] Spolszczenie: Nasz sewer Testy spolszczenia: @mkk7, @smox Dodatek: Dołączam jako nieobowiązkowy niewielki dodatek paczkę, która powstała na mój użytek. Zmieniono kilka modeli broni, loretkę, śrubę, nóż i noktowizor. Dodano auto pauzę przy starcie gry oraz zamieniono kilka dźwięków - @gawron. Cloud Mail - [KLIK] Źródła: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 10 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2021 Mod postawiony ( na rus podstawce ) i uruchomiony. Pierwsze koty za płoty, czyli pierwsze zadania zrobione. Na razie nic porywającego. Kilka zrzutów. Miejsce startu. Spoiler Rzadki widok pustej kociarni. Powitanie na Bagnach. I taka pogoda. Widok ze stacji Pomp. Lebiediew? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 13 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 PODBICIE TEMATU. Pograłem trochę, zrobiłem zadania otrzymane na Kordonie. Fabuła całkiem odmienna od nam znanych. Jej założeniem jest to, że nadzwyczaj silna emisja zlikwidowała populację stalkerów w Strefie, z małymi wyjątkami głównych frakcji, które zdążyły się ukryć w nietypowych dla nich miejscach. Teraz ich likwidacją zajmuje się wojsko. Więc za przeciwnika mamy tylko wojsko, bandytów i mutanty, które się rozmnożyły z braku przeciwników. Tak więc w większości po likwidacji wojska, ganiamy po pustych lokacjach. Tradycyjnie, mamy cel na jednej lokacji, a po dotarciu tam dowiadujemy się, że cel jest na innej, daleko stąd. Z wyposażeniem nie jest trudno, bo mod nam daje co potrzeba. Broń zdjęta z trupów sprawna w gdzieś 90%. Amunicji też pod dostatkiem. Już na Kordonie, po odwiedzeniu tylko Bagien, miałem to: Może to było zamiarem twórców moda, a może jest niedopracowaniem przebijanie tekstur jak na 1. zrzucie. Za to noce mimo pełni, bardzo ciemne, latarka słaba, a przez zielony noktowizor, nie c nie widać. Sądzę, że mod będzie miał zwolenników. Ale do jego końca mam jeszcze bardzo daleko, więc o jakąś ocenę trudno się pokusić. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 14 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2021 Widzę, że @kondotier zainteresował się tym modem, a ja z ciekawości zerknąłem na opinię innych graczy z rus stron. Ktoś napisał, że mod jest stabilny, ale z drugiej strony pojawiło się trochę narzekania na puste lokacje. Hm.. Na swój sposób też ma to klimat. Tak czy inaczej, mod zadebiutował w 2015 roku, ale chyba nie należy do tych gorszych tytułów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 14 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2021 Kiedyś grałem i dałem opis/streszczenie(zniknęło), można zagrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 14 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2021 No i mod ukończony. Na dwa sposoby. 1. Rozmowa z Przedstawicielem, przyłączenie się do Świadomości i napisy końcowe. 2. Odmowa i podróż na Jantar, z informacją od Świadomości. Rozmowa z Sacharowem, jedno słowo i napisy końcowe. Ten dialog z przedstawicielem wyjaśnia, jak to się stało, że nasz protagonista znalazł się w strefi po takiej dziwnej emisji i dostał specyficzne zadanie. Na pewno będą stękania na bieganie po pustych lokacjach, ale to jest zgodne ze scenariuszem. Mod stabilny, nie wymaga wielkiego wysiłku umysłowego. Jak widać ze zrzutów, dopracowany teksturowo. Utrudnieniem jest rozmieszczenie handlarzy tak, że po minięciu wysypiska, znalezioną bronią - która jest w b.dobrym stanie - już nie pohandlujemy. Ją skupuje tylko Sidor. Tak więc, trzeba ganiać do niego. U innych możemy tylko sprzedawać arty, amunicję i inne drobiazgi. A na wdzianka bez "dodatkowego" zarobku poza zapłatami za wykonane zlecenia, nie ma co liczyć. Jednak jak już przy pierwszym zadaniu znajdziemy wdzianko CzN, to można w nim dograć do końca. Nie będę moda oceniał w "skali", ale spokojnie można w niego zagrać. Jeśli nie zachwyci, to na pewno nudzić się nie będziemy. Jest to jednak mod dla tych, co dobrze znają lokacje, bo naprowadzenia na zadania są celowo nie domówione w lokalizacji. GB to przecież najemnik znający Strefę jak własną kieszeń. I jeszcze obrazki z moda. Tu mało, bo resztę wstawiłem do Klimatycznych. Spoiler Tak widać przez noktowizor z wdzianka znalezionego na Bagnach. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 14 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2021 @vidkunsen Nic nie zniknęło. Mod miał swoją wstawkę również na zaprzyjaźnionym forum Stalker Universe. Wszystkie wpisy się zachowały i można poczytać: [KLIK]. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 30 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 (edytowane) Mod postawiony i ukończony. Początek i wyposażenie u Sidora. Jak dla mnie całkiem przyjemna rozgrywka nie przeładowana zadaniami pobocznymi (jest kilka, ale nie mają wpływu na fabułę i zakończenie moda). Dobry opis dodał @kondotier. Mod niesamowicie stabilny, dość ładna grafika nawet na słabszym kompie i bardzo szybkie wczytywanie. Osobiście nie przeszkadzało mi bieganie po w większości pustych lokacjach, taka jest w założeniu fabuła moda i trzeba się dostosować (czasami natkniemy się na wojsko, bandytów lub mutanty. Plusem jest to, że mod nie prowadzi za rączkę i nie pokazuje miejsc docelowych, należy je znaleźć po odczytaniu odszukanych wskazówek co wiąże się z ciągłym przemieszczaniem między lokacjami. Wszystko co potrzebne w modzie dostaniemy, znajdziemy, albo kupimy w trakcie rozgrywki (schowków jest mało, ale trafiają się ciekawe rzeczy). W trakcie postępów w fabule, wyposażenie coraz lepsze. W tej rozgrywce brak jest detektorów, artów jest mało na początku i można je znaleźć czasami luzem, czasami w schowkach. Modyfikacja dość ciekawa i przyjemna w rozgrywce, mogę z czystym sumieniem polecić 😉 , dialogów nie ma za dużo i może ktoś kiedyś pokusił by się o spolszczenie. Końcowa rozmowa, można później biegać w free play-u . Edytowane 30 Marca 2021 przez mkk7 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 28 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia Jakiś czas temu zagrałem w Save and Protect Killer. Spodobał mi się ten oszczędny w słowa mod, więc został spolszczony. Porę screenów: Spoiler 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 28 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia @gawron Na Twoich zrzutach ładnie wygląda. Dorzucałeś jakąś paczkę graficzną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meta Opublikowano 28 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia Mikroerrata ad: Cytat najemnik o ksywce Jegrz https://pl.wiktionary.org/wiki/jegier https://ru.wiktionary.org/wiki/егерь Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 29 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 11 godzin temu, Agrael napisał(a): Na Twoich zrzutach ładnie wygląda. Dorzucałeś jakąś paczkę graficzną? Zmieniłem tylko kilka pukawek plus parę pomniejszych detali, ale to dla zainteresowanych w oddzielnej paczce. Grafika otoczenia jest oryginalna. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 29 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 13 godzin temu, gawron napisał(a): Jakiś czas temu zagrałem w Save and Protect Killer. Spodobał mi się ten oszczędny w słowa mod, więc został spolszczony. No i teraz nie wiem, jak to jest z tym spolszczeniem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 29 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia Meta ta ksywa to Jegr od zrusyfikowanej formy formacji piechoty z XVII/XVIII z Prus - myśliwy/strzelec - Jäger (Kaśka II - ta od caryc ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 29 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia @gawron Jak na 2015 r. to mod nie wygląda źle. Jak już wstawisz spolszczenie, to na pewno zagram. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meta Opublikowano 29 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 4 godziny temu, vidkunsen napisał(a): ta ksywa to Jegr od zrusyfikowanej formy formacji piechoty z XVII/XVIII z Prus - myśliwy/strzelec - Jäger Ich stimm' dir nicht zu Polski odpowiednik to jegier, nie jegr, tak jest i w bezpośredniej transliteracji. Etymologię znam, gdzieś już była postać z taką samą ksywą, bodaj myśliwy w ZT2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 29 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia Jegrzy - kurduple - około 160 cm to takie żołnierze co na filmach a przedtem na polu bitwy ustawiali się w szereg (2 lub trzy by nie tracić czasu na przeładowanie) i strzelali salwami do wroga. Alles stimmt und normale weiße. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 29 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 5 godzin temu, OldMan napisał(a): No i teraz nie wiem, jak to jest z tym spolszczeniem... Jest w trakcie testów. 5 godzin temu, Agrael napisał(a): Jak na 2015 r. to mod nie wygląda źle. Powiem więcej, nie każdy współczesny mod tak się prezentuje. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 18 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja Spolszczenie powinno być wkrótce do pobrania. @mkk7 i @smoxowi dziękuję za testy. INSTALACJA NA POLSKĄ PLATFORMĘ: Spoiler 1. Cień Czarnobyla 1.0006. 2. Zawartość pobranego archiwum moda umieszczamy w głównym katalogu gry. 3. Do gamedaty moda kopia plików spolszczenia ze zgodą na zamianę. 4. Można grać. Alternatywny link do modyfikacji - KLIK W przypadku problemów na Bagnach należy zmienić oświetlenie na statyczne (tylko na tej lokacji lub przed przejściem na nią). MAŁY DODATEK: Spoiler Dołączam jako nieobowiązkowy niewielki dodatek paczkę, która powstała na mój użytek. Zmieniono kilka modeli broni, loretkę, śrubę, nóż i noktowizor. Dodano auto pauzę przy starcie gry oraz zamieniono kilka dźwięków. Link - KLIK Instalacja: Do spolszczonej gamedaty kopia plików z paczki ze zgodą na zamianę. 4 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisKot Opublikowano 18 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja Próba przejścia na lokacje, których nie było w podstawkach, kończy się wylotem. Pomaga zmiana oświetlenia na statyczne. (w moim przypadku przed wejściem na lokację) Nie wiem, czy to tak powinno wyglądać. Spoiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 19 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 15 godzin temu, LisKot napisał(a): Nie wiem, czy to tak powinno wyglądać. Raczej nie powinno, ale w końcu to Zona🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisKot Opublikowano 19 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja Niestety, od pewnego momentu, cała gra u mnie tak wyglądała. Z lokacji, które nie występują w Cieniu, tylko Bagna działały w miarę normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 19 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja Trudno mi się do tego odnieść, ponieważ u mnie Zona wyglądała jak na screenach z poprzednich wpisów. Koledzy, testując spolszczenie, nie zgłaszali problemów poza jednym, dotyczącym przejścia do Mrocznej Gęstwiny. Pomogła zmiana oświetlenia na statyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisKot Opublikowano 19 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 22 minuty temu, gawron napisał(a): przejścia do Mrocznej Gęstwiny. Pomogła zmiana oświetlenia na statyczne U mnie tak było także w Czerwonym Lesie, Zapomnianym Lesie, Mrocznej Gęstwinie i innych lokacjach, na których nie gramy w Cieniu. (Bagna to wyjątek) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko6996 Opublikowano 19 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja Słyszę że trochę skopane są odgłosy chodzenia, różnica jest w głośności po czym chodzisz dość duża, czy tylko u mnie ? I czy ta się jakoś przejść obok armii na kordonie normalnie, czy trzeba ich wszystkich odstrzelić bo jak mnie zauważyli to nawet z południowego posterunku przyszli( npcty mają bardzo dużo widoczność gracza może ?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.