Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 10.04.2021 o 16:02, bolo napisał:

Coś muszę mieć sknocone,dlatego, że w bin ikonka z, której teoretycznie się odpala moda powinna mieś nazwę moda a jest Zew Prypeci, a log mam taki:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CBlender_default::Compile
[error]File          : BlenderDefault.cpp
[error]Line          : 63
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: crete\crete_border_02
 

Wnerwiłem się okrutnie i stawiam moda od nowa, dam znać jak poszło.

Ja włączyłem DX11 i mod ruszył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki błąd przy uruchamianiu gry 

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CBlender_default::Compile
[error]File          : BlenderDefault.cpp
[error]Line          : 63
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: crete\crete_border_02   

da się cos z tym zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dzisiaj też moda postawiłem prawidłowo ale wymaganka to on ma ho ho :D

@Szczepan9205 mówiłeś, że mod krótki to może jutro skończę, na razie przeszedłem do Czerwonego Lasu.

Znalazłem takie małe pierdoły ale wrzucam ;) może coś jutro jeszcze zauważę.

Spoiler

aaaaa.jpg

Podwójne "się" może to ukłon w stronę dialektu bombaskiego i uniwersum Szkolnej 17 ;)

aaaaa (2).jpgaaaa.jpgaaa.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moda właśnie ukończyłem więc pora na opinie.

Zacznijmy od plusów. Mod bardzo ładnie wygląda, cała grafika, modele npców, wygląd anomalii, paczka broni itd. Kolejny plus to spora ilość cutscenek, nagrane dialogi. Duża ilość smsów podczas wykonywania zadań, rozmowy itd. Fajne niektóre mapy, mocno zmienione, dodano sporo przedmiotów na lokacjach. Podobał mi się handel, handlarze u mnie nie mieli praktycznie broni ale każdy npc miał praktycznie inną giwerę (szczególnie najemnicy) więc można było sobie coś wybrać, naprawić i śmigać. Mało artefaktów, przez całą grę znalazłem 2 :D a 3 dostałem jako nagrody.

Fajne są niektóre zadania, widać, że autorzy chcieli je trochę rozbudować nawet jeśli w sumie opierały się na prostych schematach. Całość trwa około 10 godzin co można w tym wypadku zaliczyć na plus bo czasami mnie ten mod męczył;)

Teraz trochę minusów, po pierwsze bardzo duże wymagania sprzętowe, więc jeśli nie mamy odpowiedniego kompa to albo schodzimy z grafiką albo liczymy się z wylotami itd. Fabuła mnie nie porwała. Szczególnie początek mnie irytował bo niby ten mod to miał być drugi projekt (a pierwsza część nie powstała) i w rozmowach z najemnikami gadamy o sprawach z przeszłości, a w sumie nie znamy całego kontekstu i tak nie wszystko wiadomo o czym pitolą.

Początkowo fabuła się wlecze, w części środkowej nawet mi się spodobała bo wszystko jakoś zaczęło się łączyć żeby pod koniec znowu się rozjechać i miałem taką myśl, że coś tu jest nie tak i do niczego to nie prowadzi ;) Ale plus za finał moda :D i w sumie wyjaśnienie takiej tej "nijakości".

Zdarzają się błędy w zadaniach, ja już na początku moda od handlarza dostałem nagrodę i zaliczyło mi zadanie, którego nie brałem. Mutanty zjadły na mapie stalkera, który był celem misji. A za chwile dostałem giwerkę za darmo, z której miałem go odstrzelić :) 

Ogólnie widać niewykorzystany potencjał, od strony graficznej jest fajnie ale kuleje fabuła, chyba przez te kasowania głównego moda, zmiany koncepcji, wypuszczanie builda tego moda, potem jego "dokańczanie".

Moja ocena 6,5/10 

Spolszczenie dobre, bez niego bym nie ograł moda. @Szczepan9205 widzę, że już za rosyjskie mody się bierzesz :) bo on chyba angielskiej wersji nie miał?

Znalazłem jeszcze kilka małych błędów w spolszczeniu to wrzucę w spoiler.

Spoiler

w.jpgs.jpgr.jpgq.jpgk.jpgh.jpgg.jpge.jpgd.jpg

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kbWłaśnie co ciekawe część pierwsza tej historii miała swoją premierę - z tego co widziałem to na ap-pro są linki do Pain of The Past, ale u nas o tym modzie nic nie ma, a ja przy pierwszym researchu w ogóle przeoczyłem to, że są tam linki do niego i może stąd wyszło tak, że mamy spolszczenie drugiej części, a o pierwszej nikt u nas nie słyszał chyba. I opinię mamy widzę podobną - mod jest fajny graficznie, ale fabularnie to po części nie wykorzystany potencjał i wygląda to tak, jakby Another Story podzieliło los Kontraktu na Nowe Życie lub Projektu Odstępca - twórcy pracowali, potem prace stanęły, potem je wznowili i dokończyli byle by tylko dokończyć i wydać zamiast poświęcić trochę więcej czasu na poprawki i dopracowanie. 

Heh tak wiesz... po części - stronę techniczną zrobiłem ja, ale za dużą część dialogów jest odpowiedzialny @kondotier - gdyby on nie ich nie przetłumaczył to nie mieli byśmy spolszczenia bo dialogi to dla mnie za wysoka półka ze względu na to, że coraz częściej pojawiają się wyrażenia bardziej slangowe. 
Super, że udało Ci się coś znaleźć to poprawię :D Tylko tej egzy nie poprawię bo nie wiem nawet gdzie miałbym szukać tego angielskiego napisu (swoją drogą ciekawe skąd on się tam wziął skoro nic w plikach po angielsku nie wpisywałem).

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 mieliśmy temat Pain of the past, teraz jest w archiwum.

Ale to było tak ;) najpierw mod miał się nazywać Another Story, potem była zmiana, potem zmienili na Pain in the past ale powiedzieli, że będzie drugi jeszcze mod z tej serii. Potem Paina zawiesili, zaczęli robić tego tutaj, jemu też zmienili nazwę. Potem chyba zawiesili pracę. Potem znów zaczęli ale sobie darowali i wypuścili niedokończony build jako Pain.... Teraz ktoś go dokończył i w sumie nazywa się Another Story: Druga Historia. :D

Ja w pewnym momencie pogubiłem się co jest co, które wyszło albo wyjdzie i dałem sobie spokój. Ale zerknę jeszcze u nas, a potem na Ap Pro jak to faktycznie z tą pierwszą odsłoną jest, czy wyszła czy też jakaś niedokończona.

Co do tej egzy to teraz nie jestem pewien czy to tylko u jednego technika się nie wyświetlało jak mi brakowało kasy, bo jak poszedłem do innego z kasiorką to już było po Polsku :)

 

A wyszła jeszcze taka krótkometrażówka na 3 godzinki: Pain of the past: Grzechy przeszłosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuję podpowiedzi. Aktualnie jestem w Czerwonym Lesie i wziąłem zadanie od technika stalkerów - Cud Techniki, a przy okazji też Tasaka z odnalezieniem nośnika informacji w laboratorium. Wróciłem z notebookiem i PDA do najemnika, ale on milczy:

Spoiler

ss_daniel_04-14-21_21-03-13_(rad_wood).jpg

Nie zrobiłem jeszcze zadania dla kapitana Powinności. Może one są powiązane ze sobą ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ss_daniel_04-16-21_18-42-40_(bar).jpg

Another Story zaliczony :) Pod względem wizualnym nie ma na co narzekać, ale połowa zadań w modzie to jest jakiś żart ze strony twórców. Fabuła może i nie należy do najgorszych, ale te zadania.. - przynieś, podaj, zabij, wróć. Natomiast bardzo podobały mi się lokacje ( z wyjątkiem Agropromu ), bo dzięki nowym obiektom trochę odżyły. Widać również gołym okiem, że autorzy początkowo mieli zamiar bardziej rozbudować zadania, ale coś nie wyszło - szkoda. Zgadzam się z @tom3kb co do finału przygód Gryfa, bo naprawdę zaskakuje.

Podczas gry napotkałem dwa błędy:

  • Zadanie z Kompasem na Agropromie. Podczas próby zniszczenia artefaktu w anomalii grawitacyjnej nie pojawiła się opcja " Zniszcz Artefakt ". Pomogła poprawka - [KLIK]. 
  • Brak dialogu z Wężem. Poprawka - [KLIK]. 

Podsumowując.. Nie jest to zły mod, chociaż początkowo spodziewałem się po nim czegoś więcej. Mimo wszystko grało się przyjemnie i polecam. Dzięki @kondotier i @Szczepan9205 za polską wersję - uważam, że było warto. 

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w niego strzelałem, żeby znalazł się w środku anomalii, ale tego napisu nie miałem. Pojawił się dopiero po wgraniu łatki. 

Dziwny błąd, bo na YT widziałem, że u niektórych osób był dialog z Wężem. Potem zacząłem szukać informacji na rus stronach i znalazłem poprawkę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...

@kondotier 

3 godziny temu, kondotier napisał:

Modów opartych o ZP nie uruchomisz z bin. Uruchamiasz z pliku startowego w katalogu głównym.

tak wiem, po prostu zapomniałem, mody na Cieniu uruchamia się z bina a na zewie normalnie, tak?

3 godziny temu, kondotier napisał:

W paczce Unofficial_fix_AS masz gotowy plik startowy Admin_Start_Game.exe

tak, mam ten plik, mam go wrzucić do głównego katalogu? i z niego uruchomić moda? nie, to nie działa, próbowałem, wyskakuje jakiś monit w robakach

Teraz mam tak, zaznaczony plik nie działa po kliknięciu w niego, 0 reakcji

Screenshot 2021-07-24 13-43-40.jpg

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.