Skocz do zawartości

Dead Air - Dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, dragon von chimera napisał:

Zresztą rozrzut jest taki, że z 100m w stodołę nie trafisz.

Chyba, że tak. To zaczekam z rozpoczęciem gry na Twoje poprawki:)

Może też w tym czasie wyjdą jakieś patche wymagające nowej gry. Nie chciałbym zaczynać od nowa będąc w połowie rozgrywki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zagrałem - zainteresowały mnie rozwiązania w tym modzie.

Balistyka? Mogłaby być lepsza, nie jest tragiczna. 
Grafika - kozak. Ino ten bloom trzeba zmniejszyć bo razi po paczałach.
Gameplay? O Jezusie... kto by pomyślał że CoC może mnie wciągnąć... :D 

Polecam moda. Świetny jest.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja doszedłem dziś do Baru i zaplanowałem wypad na Magazyny Wojskowe, do bazy Wolności, w celu zrobienia zakupów sprzętu....i jakież było moje zdziwienie na to co zobaczyłem :O.....!!!!!! Wiele przeżyłem w vaniliowym stalkerze i w różnych modach, ale takiej niespodzianki się nie spodziewałem...MIAZGA! Mój obecny ekwipunek to armour najemnika, maska przeciwgazowa, pistolet browning high power, SKS-45,  jakiś ruski shotgun i M4A1 ( na bagnach zabiłem dla tej broni 2 ekologów, dylemat miałem spory :P). Zmiany otoczenia i gameplay'u w stosunku do CoC są wprost ogromne.

Pyt: Czy jest jakaś szansa, że dodatek na szybką podróż z CoC będzie działał z Dead Air?

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tym, co napisał Testolityczny, nie potrzebuję niczego dodawać, może tylko tyle, że wśród kupy mniej lub bardziej przydatnego chłamu można czasem trafić na "perełkę":), jak ten Detektor domowej roboty. Więc warto się przyglądać temu, co nam wpada w ręce (dopiero po jakimś czasie się zorientowałem, że mam takie cudo). Gram w trybie "Ostatni ocalały", wędruję, staram się przeżyć i podziwiam.

dd.thumb.jpg.66aced42ff73feb058355fa12068df48.jpg

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Strielon Miałem to samo + sporo crashy, pobrałem na nowo i jest dobrze. 

https://drive.google.com/file/d/1OGyH0uWJhdUVzZ_xRcl6ZqNXmoT6Oht7/view

JEST rozpakowywacz/extractor:

https://yadi.sk/d/tDMygplb3YHLvr

Instrukcja z read me po polsku

Instrukcje:
------------------
Rozpakowywanie
- Wrzucamy pożądane archiwum .dbl do folderu gamedata.
- Uruchom Unpack_Dead_Air.cmd
- Rozpakowane pliki znajdą się w folderze Dead_Air
- !!! fałszywy folder Nie dotykaj! (w środku jest folder fake nie wiem po co pisze żeby nie tykać)

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przetłumaczyłem FAQ ze strony macierzystej moda. Tłumaczenie z języka rosyjskiego. Mogą występować różnice w nazwach występujące w angielskim tłumaczeniu! 

Spoiler
  • Dlaczego stale zmniejsza się zdrowie mojej postaci?

Opcja 1. Prawdopodobnie twoja postać otrzymała dawkę promieniowania, którą zmierzyć można jedynie za pomocą dozymetru. Jeśli nie stać cię na dozymetr, należy wypić alkohol, który wyprowadzi radiację i obserwować czy dalej ubywa zdrowie. Nie ma wskaźnika radiacji (na ekranie HUD), a charakterystyczne "trzaski" w czasie otrzymywania dawki radiacji będą słyszalne jedynie w czasie kiedy dozymetr będzie znajdował się w naszym inwentarzu (ekwipunku). 
Opcja 2. Twoja postać jest głodna. Pasek sytości oznaczony jest kolorem zielonym i znajduje się w inwentarzu, pod paskiem zdrowia. Ubytek zdrowia następuje dopiero przy zerowym poziomie sytości postaci. 
Opcja 3. Krwotok. Łatwo rozpoznać ten stan po migającym efekcie krwi na ekranie i kroplom krwi, pojawiającym się na podłożu, bezpośrednio pod naszą postacią. W celu zatamowania krwotoku konieczne jest zastosowanie bandaża. 

  • Jakie są rekomendowane wartości FOV (ang. Field of View, pol. Pole Widzenia):

FOV - 75, HUD FOV - 0.35. 

  • W Zonie występuje zbyt dużo/zbyt mało żywych organizmów. Jakie są rekomendowane wartości ich "spawnu"?

Zmień współczynniki "spawnu" w ustawieniach gry, uruchom ponownie grę i ponownie wejdź na daną lokację. Rekomendowany współczynnik zarówno dla BN i mutantów to 1. 

  • Nie ma możliwości wybrania ugrupowania na starcie gry. Czy można w trakcie gry zmienić przynależność frakcyjną?

Nie mam takiej możliwości. Rozgrywka jest oparta na eksploracji Zony jako członek ugrupowania Samotnicy. 

  • Jak jest różnica między zużytymi i zwykłymi nabojami?

Zwykłe naboje są rzadko dostępne i drogie, a także powodują niewielkie zużycie broni. Zużyte trafiają się częściej, są tańsze, bardzo wpływają na zużycie broni, posiadają gorszą balistykę i mniejszą moc obalającą. 

  • Jaki poziom ochrony niezbędny jest do bezpiecznej eksploracji promieniotwórczych i anomalnych pól z założeniem ubytku zdrowia?

Dla ochrony od anomalnych pól (chemicznych, termicznych, psi) jest wymagane minimum 30% sumarycznej ochrony (na przykład: 20% ochrony od kombinezonu i 10% ochrony od hełmu). Dla całkowitej ochrony od radiacji na południowych lokacjach Strefy wymagane jest 30% ochrony, na centralnych lokacjach - 60%, a na północnych - 90%. 

  • Jak przenosić i używać artefakty?

Artefakty znajdujące się w plecaku napromieniowują naszą postać, dlatego należy je przenosić w ołowianym kontenerze (który ochrania nas przed ich radiacją, jednak wtedy nie można zawiesić artów na pasie) albo module dla artefaktów. Są trzy rodzaje modułów występujących w grze: własnej roboty, zwykły, naukowy. Cechują się one wagą i poziomem ochrony od radiacji emitowanej przez artefakt. Artefakt znajdujący się w module, można powiesić na pasie. Aby umieścić artefakt w kontenerze albo module należy przeciągnąć artefakt na ikonkę kontenera. Aby wyciągnąć artefakt należy nacisnąć PPM (prawy przycisk myszy) na kontenerze i wybrać opcje "Wyciągnij". 

  • Jak używać uniwersalne urządzenie ładujące?

Jego stan pokazuje upływający zapas energii elektrycznej, którą pobierają niektóre urządzenia w naszym ekwipunku. W celu uzupełnienia zapasu energii elektrycznej uniwersalnego urządzenia ładującego należy użyć baterii. 

  • W trybie "Ostatni ocalały" nie działa PDA. Czy w tym trybie występuje fabuła?

W tym trybie postać nie posiada PDA. Ten tryb nie posiada wątków fabularnych. 

  • Jaki konkretnie bonus daje ta czy inna umiejętność?

Dokładny opis bonusu pochodzącego od danej umiejętności można przeczytać po najechaniu na niego kursorem myszy w rozdziale statystyk PDA. 

  • Kto sprzedaje broń w złym stanie technicznym?

Żwawy (Kordon) w zamian za paliwo i Leśnik (Rudy Las) w zamian na zestawy naprawcze. 

  • Prędkość biegu i wytrzymałość

Na prędkość biegu wpływa obecność broni (i jej waga) w rękach postaci. Założony hełm oraz zmniejszona sytość (należy regularnie pić) wyraźnie przyspiesza ubytek wytrzymałości. Im wyższa jest wartość "wolnego" udźwigu, który może przenosić nasza postać, tym wolniej ubywa wytrzymałość postaci. Parametr "Ergonomia" w opisie opancerzenia mówi właśnie o wytrzymałości. 

  • Gdzie znaleźć egzoszkielet?

Egzoszkielet pojawia się w asortymencie u handlarzy z ugrupowań Najemnicy, «Powinność» i «Wolność», ale dopiero po osiągnięciu wysokiej reputacji w danej frakcji. 

  • Czy można szybko podróżować między lokacjami? Czy w grze występują Przewodnicy? Czy jest widok z trzeciej osoby? Czy można rozbierać broń i kombinezony opancerzone? Czy można wyłączyć animacje używania przedmiotów? Czy można wyłączyć degradację artefaktów?

Odpowiedź na wszystko to nie, nie można. 

  • Mogą założone schowki mogą zostać ograbione przez BN-ów?

Tak, jeśli znajdują się one na drodze, którą chodzą BN i zostaną one przez nich zauważone. 

  • Mętnieje i dwoi mi się w oczach. Postać umiera podczas snu.

Koniecznie należy się przespać albo wyprowadzić toksyny z organizmu, używając do tego aktywnego węgla. Aby spać należy zaopatrzyć się w śpiwór albo być w obrębie ogniska (opcja zapisu gry przy palącym się ognisku). Deprawację snu można wyłączyć w opcjach gry. Przed snem należy wyprowadzić radiację z organizmu oraz najeść się. Nie można spać jednorazowo przez długi czas raz. Należy kontrolować również wskaźnik sytości (zielony pasek w inwentarzu). 

  • Przy jakiej dawce radiacji u postaci zaczyna obniżać się poziom zdrowia? Napromieniowanie (irradiacja) spada sama z czasem? Czy wpływa na nią napromieniowane jedzenie (części ciał mutantów), znajdujące się w moim plecaku?

Począwszy od 10 mSw irradiacja sama nie zniknie. Skażone części ciał mutantów powodują ubytek jedynie podczas ich spożycia. 

  • Kombinezon bardzo szybko się zużywa podczas eksploracji anomalnych pól. Co zrobić aby to zmienić?

Żeby zmniejszyć zużycie opancerzenia i hełmu należy je maksymalnie ulepszyć pod względem ochrony i wytrzymałości na zużycie. Dla przykładu, dopiero co zakupiony kombinezon opancerzony CzN-1 i zwykła maska przeciwgazowa w czasie wejścia w pole chemiczne bardzo szybko się zużywają, stając się niezdatnymi do użycia, a postać umiera. Żeby podobna sytuacja nie miała miejsca, należy maksymalnie ulepszyć kombinezon oraz maskę przeciwgazową pod względem ochrony chemicznej. Podwyższy to nie tylko ochronę od czynników chemicznych, ale i wytrzymałość samego ekwipunku na podobnego typu uszkodzenia (opisane jest to w czasie napraw u technika). Jeśli nie możesz ulepszać ekwipunku, można wypić antidotum (kapsułka tymczasowo dająca +10% ochrony chemicznej) i powiesić na pas jak najwięcej więcej artefaktów zwiększających wartość ochrony chemicznej, w rodzaju na przykład "Śluzu", co również zwiększy długowieczność założonego ekwipunku, choć nie tak efektywnie jak ulepszanie hełmu czy kombinezonu. 

  • Jak w sposób pokojowy dostać się na bazę Najemników, Wojskowych czy Bandytów?

Należy nabyć przepustkę u Informatorów przebywających w Zonie. Żeby wejść na bazę Bandytów w początkowym okresie gry nie można wdawać się z nimi w żadne konflikty. 

  • Jak często handlarze dostają nowy asortyment?

Raz na 5 dni. W przypadku dostaw żywności będą to te same produkty, które były dostępne poprzednim razem.

  • Co powoduje ubytek zdrowia na obszarze "Dziczy" i w laboratoriach?

Gaz. Aby bezpiecznie eksplorować te obszary należy wyposażyć się w kombinezon z zamkniętym systemem obiegu powietrza lub w butle tlenowe w oknie plecaka. 

  • Dlaczego broń BN-ów się zacina i pojawiają się niewypały w trakcie strzelania z niej?

Dzieje się tak jedynie pod warunkiem, że podniesiona dana broń BN-a jest w złym stanie technicznym. Broń używana aktualnie przez BN-ów będzie zawsze strzelać bez niewypałów. 

  • Od czego zależy "kołysanie" broni podczas celowania?

Kołysanie broni zależy od wytrzymałości, psi-zdrowia i postawy strzeleckiej Gracza. 

  • Dlaczego strzelają do mnie bojownicy frakcji «Powinność», znajdujący się na posterunku przy przejściu z "Wysypiska" do "Bar"?

Za przejście trzeba jednorazowo zapłacić Praporowi 5000 rubli. Jeśli przejdziesz przez bramę nie uiściwszy opłaty, bojownicy frakcji «Powinność» z posterunku staną się każdorazowo wrogo nastawieni do twojej postaci. 

  • W "Rudym Lesie" i na "Generatorach" nie działa mapa, PNW (noktowizor) i szwankuje latarka. Dlaczego się tak dzieje?

Jest to spowodowane obecnością «Martwej Strefy» - rzadkiej anomalii, którą można spotkać bliżej centrum Zony. 

  • Przeładowanie broni, jak włączyć latarkę i przetrzeć wizjer/okulary maski p.gaz.

Przeładowanie broni jest możliwe jedynie wtedy, jeśli na pasie umieszczona została paczka odpowiedniej amunicji. Przeładowanie broni bez wykorzystania pasa możliwe jest poprzez przenoszenie nabojów z inwentarza na ikonkę broni w oknie. Ten sposób zajmuje jednak dużą ilość czasu. W grze nie występuje latarka czołowa (nie można jej tym samym ani kupić, ani znaleźć). Aby korzystać ze zwykłej latarki (ręcznej), należy przenieść ją do odpowiedniego okna w inwentarzu. Maskę p.gaz. przeciera się za pomocą klawisza przeładowywania (domyślnie "R"). 

  • Nie mogę przeładować broni ani też zmienić trybu prowadzenia ognia.

Broń została uszkodzona. Przeczytaj opis jej uszkodzenia. 

  • Nie finalizuje się zadanie na zniszczenie legowiska mutantów, chociaż zostało ono zniszczone. Dlaczego?

Prawdopodobnie, jeden z mutantów uciekł z obszaru zadania. Będzie on widoczny na mapie w PDA jako "Nieznany wróg". Zwykle robią tak tuszkany. 

  • Nie udaje się wykonać zadania, ponieważ zleceniodawca umiera. Zadanie pozostaje niewykonane również wtedy, gdy cel zostaje zlikwidowany przez innego BN.

Zostało to tak wymyślone, aby przystępować od razu do wykonania zadania, zaraz po jego podjęciu, aby szansa na jego pomyślne wykonanie była jak najwyższa. 

  • Ważni BN nie dają nowych zadań. Dlaczego?

Nowe zadania pojawiają się u nich za kilka dni. 

  • Zadania na poszukiwanie przedmiotów nie finalizuje się. Dlaczego?

BN przyjmą jedynie przedmioty z pełną ilością użycia. W wypadku zadań na broń, proszę czytać uważnie o którą broń prosi BN (stan «zużyty» i «zmodernizowany» czynią broń zupełnie innym modelem). Żwawy i Zwierzobój (po polsku po prostu Łowca lub ang. Hunter) przyjmą jedynie broń w znakomitym stanie technicznym. 

  • Dlaczego nie widać efektu oddziaływania kontrolera/psi-pola/radiacji przy włączonym PNW?

Mechanika gry nie pozwala odzwierciedlać równocześnie kilku efektów na raz. 

  • Przy próbie udoskonalenia opancerzenia i broni pojawia się napis: "Technik potrzebuje dodatkowych informacji".

Dostarcz technikowi odpowiednie narzędzia aby mógł dokonać danej modernizacji (ulepszenia). 

  • Dlaczego na północnych lokacjach znajduje się tak mało stalkerów, a Hawajczyk i Brodacz posiadają tak skąpy asortyment?

Należy wyłączyć psi-instalacje w laboratoriach X-10 i X-16 aby zmienić powyższy stan rzeczy.

  • Jak przesłuchiwać rannych?

Z pewnym prawdopodobieństwem ranny BN uklęknie i założy ręce za głowę, a wtedy będzie można z nim porozmawiać. Ranni fanatycy wysadzają się w powietrze w imię swojej "wiary", aby tylko nie dostać się do niewoli. 

  • Zniknął mi osobisty schowek...

Został okradziony lub zniszczony (nie należy umiejscawiać osobistych schowków na dachach). 

  • Gdzie szukać Bagiennego Doktora?

W bazie «Czystego Nieba», przy wieży na północnym zachodzie od bazy albo w jaskini pod zburzonym mostem kolejowym na północnym zachodzie Bagien. Czasami po prostu spaceruje po obszarze Bagien. 

  • Jak działa psi-hełm?

Fantomy, które są skutkiem oddziaływania niektórych mutantów od razu giną. Hełm chroni również od skutków psi-oddziaływania na obszarze laboratorium. Działa, kiedy znajduje się w inwentarzu. 

  • Nie mogę zwerbować stalkerów do swojego oddziału

Aby to zrobić należy mieć u danego stalkera przychylność «Przyjaciel». Jak? Wykonywać drugorzędne zadania, pomagać rannym, podnosić reputację. 

  • Gdzie znajduje się schowek, jeśli nie ma go w danym miejscu na mapie PDA?

Zapewne schowek znajduje się w podziemnej lokacji. 

  • Czy w "Dead Air" zaimplementowano system zdobywania baz i przyczółków wroga, tak, jak to było w grze S.T.A.L.K.E.R. "Czyste Niebo?

Jeśli chodzi o koncepcję wojny frakcji to nie występuje ona w grze. Jednakże jest w niej aktywny offline'owy A-Life, dzięki któremu stalkerzy zdolni sąd o samodzielnych ataków i przechwytywania kluczowych punktów wroga. Wykonując konkretne zadania, Gracz może sam wzmacniać siły ugrupowania zleceniodawcy. Chodzi tutaj oczywiście o zadanie "Zdobywanie terytorium". Występują także oskryptowane zdarzenia, które ustalają podział sił w niektórych frakcjach. 

  • Jak włączyć spawner?

Do elementu docelowego skrótu gry należy dopisać po spacji -dbg. Przykład: "D:\Games\Dead Air\xrEngine.exe" -dbg. Uruchamiamy grę, naciskamy w czasie rozgrywki klawisz ESC a następnie "S" i wybieramy przedmioty do zespałnowania. 

  • Za co odpowiada opcja gry «Letterbox»?

W górnej i dolnej części ekranu pojawiają się czarne paski, imitujące oglądanie filmu. Te pasy są "dorysowywane" i są częścią ekranu gry. 

  • W którym miejscu zapisują się foldery z zapisami gry i zrzutami ekranu?

(Domyślnie) odpowiednio w appdata\savedgames i appdata\screenshots. 

  • "Nie można uruchomić programu, ponieważ na komputerze nie znaleziono msvcp120.dll. Proszę spróbować przeinstalować program."

msvcp120.dll jest częścią składową pakietu dystrybucyjnego Visual C++ dla Visual Studio 2012. Jeśli jest on już zainstalowany, proszę wejść do Panelu Sterowania => Programy i funkcje, usuńcie go, a następnie zainstalujecie pakiet dystrybucyjny Microsoft Visual C++ 2005-2015. 

  • Gra się nie uruchamia lub nie ma dźwięku.

Spróbuj podmienić plik xrSound.dll, znajdujący się w głównym katalogu gry, kopiując go z "Call of Misery" lub "Call of Chernobyl". 

  • Mam częste wyloty na maksymalnych ustawieniach rendera DX10 (R3), chociaż moja konfiguracja PC spełnia te wymagania. 

Przejdź na niższy tym renderowania - DX9 (R2.5), który różni się od powyższego jedynie brakiem możliwości namakania płaszczyzn podczas deszczu. 

  • Wylot z błędem "...Out of memory" albo błąd "stack trace: "

Załadować autozapis tworzący się przy pierwszym wejściu na lokację. Jeśli to nie pomoże, należy obniżyć ustawienia grafiki i zamknąć aplikacje działające w tle. Usuń poprawkę KB2670838 w Windows. 

  • Błąd 0xc000007b

Metody rozwiązania problemu: 
1. Zaktualizować sterowniki karty wideo, szczególnie jeśli to NVidia lub przeinstalować go. 
2. Uruchomić grę z uprawnieniami administratora. 
3. Zainstalować/uaktualnić DirectX, Visual C++, .Net Framework. Wszystkie pliki pobierać tylko z oficjalnej strony Microsoft. 
Uwaga: przy instalacji DirectX obowiązkowo proszę przejść do katalogu systemowego SysWOW64 albo System32 (w zależności od wersji systemu operacyjnego) i usunąć pliki począwszy od d3dx9_24.dll a kończąc na d3dx9_43.dll. Następnie można instalować DirectX. 
4. Zastosować połączenie klawiszy Win + R i proszę wpisać sfc /scannow. Przy pomocy tego polecenia program przeskanuje twoje pliki systemowe i naprawi niektóre błędy. 
5. Przywróć system do wcześniejszego stanu, kiedy błąd 0xc000007b nie pojawiał się. 

  • Wylot przy ładowaniu zapisu gry "Arguments: Not enough storage is available to process this"

Nacisnąć kombinację klawiszy Win + R i wpisać "regedit", po czym otworzy się edytor rejestru. Idziemy do adresu: 
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management i tworzymy "PagedPoolSize" albo "PoolUsageMaximum", jeśli ich brakuje. 
Ustawić maksymalny rozmiar puli na 4 GB: "PagedPoolSize"=dword:ffffffff
Ucinamy pamięć przy wypełnieniu puli na 40%: "PoolUsageMaximum"=dword:00000028 
(Instrukcja). 
Restart systemu oraz ustawić: 
- w ustawieniach wideo na minimum jakość cieni, gęstość trawy, w połowie odległość widoczności. 
- przejść na statyczne oświetlenie gry. 
- wyłączyć zbędne procesy. 
- zwiększyć plik stronnicowania. 
- przeprowadzić defragmentację dsk(ów). 
- do elementu docelowego skrótu gry należy dopisać po spacji -noprefetch 

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po usunięciu kilku misery-podobnych idiotyzmów będzie to bardzo przyzwoity mod. Na przykład potwornie szybkie zużycie broni. Poza tym:

- actor.ltx:
Promieniowanie zmniejsza się w czasie
Zużycie energii zmniejszyło się o połowę

- actor_effects.script + artefact_degradation.script + axr_main_options.script:
Dodaj opcję (degradacja przedmiotów), możesz wyłączyć degradację artefaktów i plecaka
Włącz opcję (HUD: animacja), możesz wyłączyć animacje HUD

- xr_effects.script:
Pozwól graczowi poruszać się podczas używania przedmiotów (bez zamrażania)

Dead_Air_easier.7z

Już powstał "patch" poprawiający część upierdliwych aspektów. Nie mój, znaleziony na stalkerskim discordzie.

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, dragon von chimera napisał:

Po usunięciu kilku misery-podobnych idiotyzmów będzie to bardzo przyzwoity mod.

"Upierdliwe idiotyzmy" twoim zdaniem oczywiście. Dla kogoś innego mogą one być załóżmy kanonem rozgrywki w Stalkera. Co nie zmienia faktu, że pliki na pewno się komuś przydadzą. Dziękówa:happy:

@Junx mówię jak na spowiedzi: aż do września nie zamierzam ruszać spolszczeń (dłubię powoli pewien projekt). Kiedy wyjdzie wersja 1.0 Dead Air, to mogę zrobić do niej polonizację.  

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anton Gorodecki No cóż:

- 3 magazynki z wała i spust zmasakrowany. 
- "Niedziałające" pancerze. Natychmiastowa ich degradacja w anomaliach.
- Pasek na amunicję. W cholerę irytujący i zbędny.
- Amunicja stara i nowa. Serio? Jaki to ma sens. Znacznie lepiej kilka typów do różnych celów. 

A to tylko mała część.  



 
 

Edytowane przez dragon von chimera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bloodrise Nie chodzi o nie działanie. Chodzi o formułę na scope_zoom_factor. Ani fov/żądane powiększenie, ani formuła którą podali mi na discordzie: FOV / 55 = X        X x scope_zoom_factor = result. 

W 1.4.22 to było malejące: FOV/żądany zoom = scope zoom factor. W 1,5 w górę, przy FOV 55 żądane powiększenie x 1,45 = scope_zoom_factor  

 

@celtyk9@o2.pl Tylko na początku gry.

 

Znalazłem. Potrzebne są wartości z podstawowego Zewu 

100     = 1x
    93.3    ~ 1,2x
    74.7    ~ 1,5x
    70.3    ~ 1,6x
    56      ~ 2x
    44.8    ~ 2,5x
    41.5    ~ 2,7x
    40      ~ 2,8x
    37.3    ~ 3x
    34.5    ~ 3,25x
    33      ~ 3,4x
    32.4    ~ 3,46x
    32      ~ 3,5x
    28      ~ 4x
    25      ~ 4,5x
    22.4    ~ 5x
    20.4    ~ 5,5x
    18.7    ~ 6x
    16      ~ 7x
    14      ~ 8x
    12.5    ~ 9x
    11.2    ~ 10x
    10.2    ~ 11x
    9.3     ~ 12x
    8.6     ~ 13x
    8       ~ 14x
    7.5     ~ 15x
    7       ~ 16x
    6.6     ~ 17x
    6.2     ~ 18x
    5.9     ~ 19x
    5.6     ~ 20x
    5.3     ~ 21x
    5.1     ~ 22x 

Edytowane przez dragon von chimera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.