Skocz do zawartości

Dead Air - Dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 5.07.2018 o 10:31, Mayer99 napisał:

Gawron młotkofanie

Jestem również entuzjastą łomu:biggrin:. Z Limańska najbardziej zapadło mi w pamięci spotkanie z kontrolerem i dźwięki temu towarzyszące.

Torrent to chyba do repacka, cały mod z zaimplementowanym patchem. Poniżej linki do samego patcha, jak wspomniano wyżej, patch wymaga nowej gry.

1. https://yadi.sk/d/gFNOvKwk3Ys3Xu

2. https://drive.google.com/file/d/1jWGhq-osPPgGjWJTDz265uH5Sx4NJH2j/view

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypakowałem tego patcha. Są w nim tylko pliki z kat BIN. Pliki credits.txt i help.html nie należy wstawiać, bo to tylko informacja. A do tego helpu można wejść po zarejestrowaniu na stronie moda.

DODANO: Wypakowałem moda i już wiem, że nie ma kat bin. Tak jakby to była całość. Tak ma być?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uruchomiłem moda z oboma patchami. Ale na razie mam mały problem przy wyborze ustawień, bo napisy nakładają mi się na okienka wyboru. Nie znalazłem opcji wyboru rozdzielczości ekranu.

ss_administrator_07-07-18_11-54-11_(mainmenu).jpg.4a8e97018266ce5cd9fa86376a241a4d.jpgss_administrator_07-07-18_11-57-31_(mainmenu).jpg.b089f634988028d55a047672b92d1402.jpg

A przy ustawianiu sterowania to już tragedia. Jak to doprowadzić do porządku? Później będę miał pytania o niektóre opcje sterowania.

Ten patch na opcję zieloną, faktycznie daje obraz letni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam nie ma nic takiego. Tylko typy oświetlenia.

Ale teraz mam inny problem. Po zrobieniu ustawień wyszedłem z gry i przy próbie ponownego uruchomienia wylatuję z informacją Fatal Error: Unhandled exception 0ccured. See log for detalis

W logu brak Fatal. Ale za to jest takie coś.

! Unknown command:  r2_sun_far
[d:\mody\dead air\gamedata\configs\rspec_default.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\mody\dead air\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[d:\mody\dead air\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
! cant find corresponding [_keyboard*] for keyname 
stack trace:

Czyli coś z ustawieniami pogody i jakiegoś sterowania.

Chyba muszę usunąć user.ltx i niech mod zrobi nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba było nowej instalacji. Usunąłem wadliwy user.ltx i zastąpiłem go wcześniej zrobioną kopią bez zmian. Mod ruszył i znalazłem rozmiar ekranu. Był zasłonięty rozwiniętym oknem oświetlenia. Zmiana i ponowne uruchomienie moda. Tym razem już bez problemów z przesłanianiem, więc ustawienia poszły gładko. Uruchomiłem nową grę i znalazłem się na MW tylko z nożem.

ss_administrator_07-07-18_13-13-15_(new_military).thumb.jpg.f3eea95b5ba734f10a253f9c22d6aaa0.jpg

Dałem oświetlenie R10 i suwaki jasności na prawo. Obraz trochę ciemny, a w pomieszczeniach czarno.  Są te suwaki dla kolorów, trochę nimi pokombinuję.

Czy wybranie w opcjach tego zestawu startowego coś mi wrzuci do plecaka? Czy dopiero jak zbiorę jakieś 100 punktów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem kilka filmików z poradami i trochę mi się rozjaśniło. Sądzę, że tym którzy jak ja nie grali w Missery te filmiki też mogą pomóc na starcie. A wybór tych opcji jest niezmienny.

https://www.youtube.com/watch?v=gQOv-DYVy14

https://www.youtube.com/watch?v=m3QLn_VV6s0

https://www.youtube.com/watch?v=pN1szC63xdg

Czy w czasie gry, ta ilość punktów do wykorzystania na wybór umiejętności się zwiększy, jeśli na początku ją wykorzystam w całości? Bo ani mod, ani gameplayerzy nie dają na to wyjaśnienia.

@TheSoldy  W opcja jest pozycja Wysokość trawy. Ja ją wyzerowałem. Zobacz jak ty ją masz ustawioną. Ale jak poszedłem dalej na MW, to już było jej trochę więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to możliwe, że startujesz na magazynach Wojskowych??? Standardowo zawsze zaczyna się grę w Kordonie. Ja nie instalowałem tego patcha 0.98 bo jestem za daleko już. Na MODDB podniósł się straszny raban, bo instalacji patcha koszt tylko częściowej naprawy broni przewyższa jej cenę u handlarzy. Rosyjska brać przesadziła chyba nieco. Dead Air jest i tak wystarczająco trudny, a szybkość poruszania bohatera jest tak upierdliwie powolna, że nie wyobrażam sobie rozgrywki bez edycji actor.ltx. Jestem obecnie na Radarze po wyłączeniu całej machinerii w lab X10 i mając relacje z trepami na poziomie -200 i uszkodzoną lufę w moim Scar'ze H jest wesoło zaiście zacnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mayer99  Na Twoje pytanie ja odpowiedzi nie mam. Miałem wybraną opcję ostatniego który przeżył i nic więcej. Bo to był taki próbny start gry. I znalazłem się na MW w garażu. Na terenie samych magazynów tylko stare trupy i grupka zombiaków nożem nie zabijalnych. Nóż po prostu ich nie sięgał.

Kolejna nowa gra, bez wyboru sposobu przeżycia ( są 3 takie ), trochę wyposażenia i umiejętności. Start na Kordonie.

Kupiłem u Sidorowicza dwa różne plecaki. Ale żaden nie zwiększył mi udźwigu.

Więc mam pytanie, czy jest jakiś czit na jego zwiększenie? I jakim klawiszem uruchamiać tę ręczną latarkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia cen i braku pieniędzy w modach - można oczywiście pozmieniać ceny wszystkiego w modzie. Problem w tym, że edycja tylu plików zajmuje sporo czasu. Ja rozwiązałem to w ten sposób, że jak już uzbieram trochę amunicji 9x18 lub 9x19, to zmieniam jej cenę dopisując 2 lub 3 zera. Sprzedaję i mam kasę na wszystko. No i edytuję tylko 1 plik i łatwo wrócić do tego co było:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Czy w czasie gry, ta ilość punktów do wykorzystania na wybór umiejętności się zwiększy, jeśli na początku ją wykorzystam w całości?

Na początku mamy 100 punktów do wybrania poszczególnych perków, od nas zależy jak je wykorzystamy. Nie można tego potem zmienić, więc to bez znaczenia ile ich użyjemy.

Cytat

Miałem wybraną opcję ostatniego który przeżył i nic więcej.

W tym trybie gry jest się jedynym człowiekiem w Zonie.

Cytat

Kupiłem u Sidorowicza dwa różne plecaki. Ale żaden nie zwiększył mi udźwigu.

Należy go wstawić w odpowiedni slot:

ss_ranger_07-07-18_17-13-05_(l05_bar).jpg

Cytat

I jakim klawiszem uruchamiać tę ręczną latarkę?

Trzeba wstawić ją w slot na detektor i wcisnąć O.

Jeśli chodzi o ekonomię w modzie, to ja wybrałem zwiększone nagrody za zadania i więcej rzeczy w trupach. Ponadto nie pozwalam sobie na zranienia i znaczące uszkodzenia kombinezonu. Ile mam pieniędzy, widać na screenie powyżej.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dead-air-spavner-300.jpg

http://stalkermod.ru/Treneryi-STALKER/spavner-stalker-dead-air.html

Spawner jest już wgrany w moda, jak uruchomić:

Screenshot_1.jpg

Klikasz prawym na ikonę/skrót .exe , dopisujesz -dbg, następnie w grze dajesz na ESC a potem (tak jak w spawnerze do NS5 TT2) wciskasz S.

Tak wygląda:

dead-air-spavner-1.jpg

p.s. uruchomiłem,  działa i już nie biegam po strefie niczym Conan Drzewołup.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier

Proszę bardzo, actor.ltx:

actor.ltx

Od regeneracji energii będą te linijki. Podczas stania, tutaj na minusie, czyli się regeneruje:

stand_power             = -0.0075

Kolejno od chodzenia, chodzenia będąc przeciążonym i skakania:

Cytat

walk_power              = 0.00001

walk_weight_power       = 0.0044

jump_power                 = 0.018

Im mniejsze, tym mniejszy "pobór" energii.

Proponowałbym tylko to zmienić, bo rzeczywista maksymalna waga ekwipunku to 150kg.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ranger801  - Dziękuję za plik. Wiem które linie zmodyfikować, bo robię to w każdym modzie. Nie wstawiałem pliku z innych modów, ze względu na parametry dla innych wytrzymałości.

Jakbyś miał, to podrzuć mi plik system.ltx i jeśli jest, to ten drugi (zapomniałem nazwy ), w którym też autorzy modów czasem ukrywają opcje dla udźwigu. Może być na PW. Chyba że mod ma antyczita na udźwig.

Plecak na grzbiecie dał mi 20kg możliwości, więc łup z bandytów na ATP zabrałem za jednym przejściem.

Ale patrząc na różnorodność, ilość wszelakiego materiału i zestawów narzędziowych, czy w tym modzie zabawa w majsterklepkę-rękodzielnika czasem nie przewyższa stakerzenia?

DODANO: Chyba jest antyczit, bo po dodaniu pliku ze zmianami, wyleciałem z takim logiem.

Expression    : <no expression>
Function      : CInifile::r_string
File          : Xr_ini.cpp
Line          : 531
Description   : fatal error
Arguments     : Can't find variable breath_koef in [actor]

stack trace:

0023:00563DCC xrCore.dll, xrDebug::fatal()
0023:6E86BD31 MSVCR120.dll, Concurrency::details::_SpinWait<1>::_NumberOfSpins()
0023:6E86BD7E MSVCR120.dll, atoflt_l()
0023:6E86BD8C MSVCR120.dll, atoflt_l()
0023:6E85BCAD MSVCR120.dll, finite()
0023:0056792B xrCore.dll, CInifile::r_section()

@Mayer99  - Ty chyba edytowałeś ten plik. Możesz mi podrzucić swój po zmianach? I co jeszcze zmieniałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dragon von chimera  - Skorzystałem z Twojej paczki na zmianę pliku actor.ltx , ale wylatuję z fatal takim jak drugi wpis wyżej. Tyle tylko, że gram na wersji rosyjskiej. Co wg. Ciebie może być tego przyczyną?

Bo jeśli nie dam rady zmienić możliwości GG na wytrzymałość i udźwig, mod idzie do kosza. Nie mam zamiaru w żółwim tempie przemierzać lokacji, a potem jeszcze bawić się w majsterklepkę.  Szkoda na to czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.