Skocz do zawartości

Anomaly 1.5.0 (Beta 3) - dyskusja ogólna


Junx

Rekomendowane odpowiedzi

@Gh0sTp i @Major Diegtiariow Heh nie chce się przejrzeć tematu co :P? Strona 10 - mój post. Ale mniejsza... zacytuję sam siebie, choć na przyszłość przejrzyjcie temat ;) :

"Miałem tak samo, udało mi się z nim pogadać w taki sposób, że zrobiłem sobie quicksave przed próbą rozmowy z nim. W przypadku Doktorka jest tak, że on przeważnie siedzi przy ognisku (rzadko chodzi po tej dziupli), ale po zrobieniu quicksave przed nim i wczytaniu go Doktor będzie stał na nogach i przez chwilkę będziecie mieli możliwość pogadania z nim, musicie się niestety wstrzelić w moment i patrzeć, w którym miejscu pojawia się napis odnośnie rozpoczęcia rozmowy, jak już to wyczaicie to jak wczyta wam się quicksave "celujecie" w to miejsce myszką i klikacie przycisk, żeby rozpocząć rozmowę, a potem radzę cały czas klikać szybko 1 żeby jak najszybciej przeskoczyć wszystkie dialogi i zakończyć rozmowę. O czym gadał GG z Doktorem sobie zobaczycie sobie potem w PDA, a z Doktorkiem już od dawna jest ten problem, autorzy twierdzili, że to naprawili, ale wy dwaj opisujecie ten błąd, a ja widziałem jakiś czas temu taką samą sytuację na streamie z Anomaly więc chyba jednak nie udało im się tego naprawić."

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gh0sTp Luzik, tylko tak jak mówiłem, trzeba być naprawdę szybkim bo zazwyczaj jest tak że po wczytaniu quicksave Doktor jeszcze stoi ale momentalnie zaczyna siadać do ogniska... Nie jestem teraz pewny, ale wydaje mi się, że jeśli już wybierzemy pierwszą opcję dialogową to Doktor już nie usiądzie i będzie można dokończyć normalnie rozmowę, ale ręki uciąć sobie nie dam dlatego najlepiej po prostu przeklikać cały dialog naciskając cały czas 1 i potem tą treść rozmowy w PDA przeczytać, żeby nie ryzykować urwania dialogu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PEŁNE SPOLSZCZENIE DO S.T.A.L.K.E.R. ANOMALY 1.5.0!

 

Tak, jak krzyczy swoisty "tytuł", właśnie skończyłem prace nad tłumaczeniem modyfikacji na język polski. Choć przede mną wciąż sporo "kosmetyki", modyfikacja na dzień dzisiejszy jest w pełni spolszczona, zlokalizowana (szukajcie easter eggów! ;) ) i grywalna.

Z tego miejsca chciałbym podziękować wszystkim, którzy w jakiś sposób zaangażowali się w projekt, przede wszystkim tłumaczom: Gizbarusowi (stalker.pl), @Hunter0, @Pietia Chudy, @Szczepan9205, ale także mojej pomocy technicznej i merytorycznej - @Trikster i Czipi (stalker.pl).

 

Miłego grania. Dobrej Wam Zony, Stalkerzy!

 

PS Proszę moderatorów o podpięcie spolszczenia do pierwszego posta i jeśli jest taka opcja, wrzucenia go na serwer stalkerteam.pl.

S.T.A.L.K.E.R. Anomaly 1.5.0. PL v.0.9.7z

  • Super 2
  • Dodatnia 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jak napisałem, mod jest w 100% po polsku i całkowicie grywalny. Szczegółowa instrukcja jest w readme. Do dopieszczenia są niektóre elementy interfejsu, sposób wyświetlania niektórych napisów i drobne poprawki stricte kosmetyczne i korekcyjne paru plików, ale nie będą one miały znaczącego wpływu na samą rozgrywkę. Na tę chwilę spełniają swoją funkcję, choć mogą drażnić perfekcjonistów zwracających uwagę na najmniejsze detale ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.07.2020 o 19:26, Szczepan9205 napisał:

@Gh0sTp i @Major Diegtiariow Heh nie chce się przejrzeć tematu co :P? Strona 10 - mój post. Ale mniejsza... zacytuję sam siebie, choć na przyszłość przejrzyjcie temat ;) :

"Miałem tak samo, udało mi się z nim pogadać w taki sposób, że zrobiłem sobie quicksave przed próbą rozmowy z nim. W przypadku Doktorka jest tak, że on przeważnie siedzi przy ognisku (rzadko chodzi po tej dziupli), ale po zrobieniu quicksave przed nim i wczytaniu go Doktor będzie stał na nogach i przez chwilkę będziecie mieli możliwość pogadania z nim, musicie się niestety wstrzelić w moment i patrzeć, w którym miejscu pojawia się napis odnośnie rozpoczęcia rozmowy, jak już to wyczaicie to jak wczyta wam się quicksave "celujecie" w to miejsce myszką i klikacie przycisk, żeby rozpocząć rozmowę, a potem radzę cały czas klikać szybko 1 żeby jak najszybciej przeskoczyć wszystkie dialogi i zakończyć rozmowę. O czym gadał GG z Doktorem sobie zobaczycie sobie potem w PDA, a z Doktorkiem już od dawna jest ten problem, autorzy twierdzili, że to naprawili, ale wy dwaj opisujecie ten błąd, a ja widziałem jakiś czas temu taką samą sytuację na streamie z Anomaly więc chyba jednak nie udało im się tego naprawić."

W moim przypadku siedział i jak podszedłem to wstał, więc tez mam zupełnie inaczej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wasilij150 No, to prawdopodobnie nie masz któregoś pliku systemowego, nie bój się, komputer ci nie wybuchnie ;) 

Ja kiedyś na moim pierwszym poście mówiłem że grę mi wywala ale z errorem, 0x000007 się zwał, i dosyć długo rozmawaialiśmy aż wszystko ucichło. To ja instalowałem wszystkie vcredist i directX, i nic nie dawało. Akurat jak chciałem zagrać w "stalkersoup" to znów wywalało. To admin, na innym forum mi powiedział żebym zainstalował to: https://www.techpowerup.com/download/visual-c-redistributable-runtime-package-all-in-one/

I od tego czasu, każda gra mi na komputerze chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam zainstalowałem nowe spolszczenie finalne i po naciśnięciu start wywala z takim logiem.

Spoiler

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : <no expression>
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : Xr_ini.cpp
[error]Line          : 530
[error]Description   : fatal error
[error]Arguments     : Can't open section 'string_table'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.