Skocz do zawartości

Anomaly 1.5.0 (Beta 3) - dyskusja ogólna


Junx

Rekomendowane odpowiedzi

Do pobrania stało się dostępna aktualizacja RC23 (2,49 GB). RC23 nakładamy na RC22:

Magnet-link: 

Spoiler

Wkleić do paska adresu i nacisnąć Enter lub wkleić do klienta torrent - patrz zrzut ekranu

lIHb7e6sTV0.jpg?size=538x305&quality=96&

 

magnet:?xt=urn:btih:229381ba496c0186e7d38e4472cda845d76224fb&dn=Anomaly-1.5.0-RC22-to-RC23.7z

 

Inne linki do pobrania RC23:

 

Zmiany:

Spoiler

[ GRA ]
— Towaszysze: poprawiony błąd, który powodował, że rzeczy dane ważnym postaciom przepadały w dostępnym inwentarzu dla gracza;
— Usunięty regulowany celownik WSSK, ponieważ snajperka ma odpowiednią modyfikację; poprawiono offset przy swobodnym przeglądzie;
— Poprawiono określanie stref dla ukrycia przed emisjami i psi-burzami, co powinno ocalić przed schronami a-la pośrodku pola;
— Rebalans dźwięków efektów deszczu i jego kropel, uderzających w nakrycia głowy;
— Poprawiony duży rozmiar prefetch-pliku przy włączeniu odpowiedniej opcji w ustawieniach/launcherze;
— Poprawiony HOM-/mesh occlusion w Dolinie Mroku;
— Poprawiona gitara i harmonijka, które nieprawidłowo odtwarzały dźwięk, gdy gracz ich używał;
— Poprawiono stan części broni, zmieniających swój stan przy zmianie dodatków;
— Poprawiono namiot, którego postawienie trwało kilka sekund przy wyłączonych animacjach przedmiotów;
— Poprawiono dublowanie «użyć» w kontekstowym menu śpiworu;
— Poprawki pogody w podziemnych laboratoriach: pliki odpowiadające za mgłę i środowisko, przepisano niektóre parametry;
— Odnowiony preset pogody dla bardziej wyraźnych zdjęć lokacji (z góry);
— Poprawki pogody;
— Nieduże poprawki problemów, związanych z kontrastem i skyburn;
— Dodano parametry "fire_point", "fire_point2", "fire_direction" i "shell_point" dla edytora broni;
— Poprawki HOM-mesh'y na Dziczy;
— Deszcz/burza: zmieniona intensywność deszczu, a także kolor, aby obniżyć migotanie cząsteczek deszczu;
— Burza: usunięto słońce w czasie burzy w dzień, co prowadziło do «skaczących» cieni słońca;
— Zmienione interwały błyskawic (niektóre były zbyt duże);
— Rebalans oświetlenia i kontrastu dla lepszej współzależności;
— Ulepszone przejścia wschodu i zachodu, co w nadziei powinno zanegować przypadki, kiedy słońce zaglądało przez teren;
— Dalsze ulepszenia związane z minimalizacją złych skybox'ów;
— Usunięto zepsuty «Kimber» z presetów handlu i profili NPC;
— Z lekka zwiększona jasność terenu na Kordonie;
— Poprawiono szereg wyposażenia, stan którego niszczył się przy działaniu radiacji;
— Poprawiony przypadek, kiedy efekt noktowizora nadal działał, kiedy wyrzuciliśmy z inwentarza działający noktowizor;
— Mgła: nowa tekstura słońca dla mglistej pogody;
— Poprawiony szereg przypadków, kiedy słońce można było zobaczyć pod terenem;
— Okolice «Jupitera»: poprawki geometrii;
— Tunel «Prypeć-1»: poprawiony schowek w pojeździe, związany z błędem sektora;
— Bagna: poprawki oświetlenia w R1, drobne zmiany;
— Kordon: poprawki oświetlenia w R1 i geometrii;
— Wysypisko: poprawki oświetlenia w R1;
— Agroprom: poprawki oświetlenia w R1;
— Dolina Mroku: poprawki oświetlenia w R1;
— Bar: poprawki oświetlenia w R1 i terenu pod schowkiem;
— Magazyny Wojskowe: poprawki oświetlenia w R1;
— Zaton: poprawki oświetlenia w R1 i geometrii;
— Poprawiono brak możliwości ustawienia wartości kolorów z powrotem na 255, jeśli te zostały zmienione;
— Poprawiono nieprawidłową ścieżkę tekstury w Tunelu «Prypeć-1»;
— Poprawiono brak możliwości wyłączenia MSAA.

[ SILNIK ]
— Nieduża poprawka funkcjonalności (wł./wył.) wyświetlacza detektorów;
— Usunięto plamy krwi przy otrzymaniu obrażeń od chemicznych anomalii;
— Szczegółowy wydruk błędu przy braku możliwości wczytania skryptu;
— Zamiana "_alloca" na "xr_alloc" w "xrCDB Collector::calc_adjacency", także dodano potwierdzenia sprawdzenia;
— Użycie "fire_direction" do obrotu "fire_bone";
— Poprawki HUD'a dla "fire_bone(2)", "shell_point" i "fire_direction";
— Poprawka nagłego zatrzymania animacji ostatniego strzału dla pistoletów;
— Działające określenie oświetlenia actor'a dla CTorch, a także ogólne ulepszenia.

 

  • Dodatnia 2
  • Dzięki! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Deweloperzy oficjalnie ogłosili, że to już koniec prac nad Anomaly 1.5
Dziś o 16:16 Tronex napisał na kanale update-feedback, że dość już zobaczył, oraz że kanał zostanie zdjęty po oficjalnym wydaniu moda.
Kanał został również zamknięty (nie da się w nim postować).

image.png.28ca2e6961ac45ac9573006d5164e0d4.png

  • Dodatnia 4
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Anomaly 1.5.0 (Beta 3) - Dyskusja Ogólna
  • 4 miesiące temu...

@Stalker Pietrow taki bug widziałem gdy ludzie zmieniali frakcję albo wybierali życzenie przy Spełniaczu Życzeń.

Robiłeś coś z tego?

Grasz jako wojskowy, bandyta, renegat, najemnik?

https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/forum/thread/rogue-fatal-error

Ps. Nie lepiej zassać wersje na razie finalną Anomaly?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w czystym niebie, przy monolicie wybrałem nieśmiertelność, ale poczytałem właśnie, że to ze mnie robi po części zombie XD stąd ten crash, spróbuję wczytać save'a sprzed monolitu, tylko w takim razie co zrobić z samym monolitem poźniej jak każe mi wybrać życzenie?  Wybrałem właśnie nieśmiertelność, ponieważ przy innych życzeniach też wywalało grę. Jeśli dobrze rozumiem to przy następnym podejściu do gry, bo pewnie zagram jeszcze raz, najpierw robić zadania związane ze striełokiem, a potem monolit, to chyba pozwoli uniknąć takich bugów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Stalker Pietrow napisał:

Jeśli dobrze rozumiem to przy następnym podejściu do gry, bo pewnie zagram jeszcze raz, najpierw robić zadania związane ze striełokiem, a potem monolit, to chyba pozwoli uniknąć takich bugów.

No w ogóle nie idź gadać z Monolitem, grałem już jakiś czas ale tam chyba w ogóle nikt nie kazał gadać z Monoolitem, coś kojarzę, że w Prypeci mieliśmy nastukać jakiegoś mocnego dowódcę Monoliciarzy i zabrać artefakt? I to był chyba koniec tej fabuły, a potem zaczynała się ta z pojawieniem się frakcji Grzech na Kordonie.

No chyba, że mi się już kićka jak to było.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

panowie kolejny problem XD nie mogę wejść do labolatorium w generatorach, która to misja kończy wątek z Grzechem, data katastrofy jako kod nie działa, widziałem to w którymś dokumencie, słyszałem, że pomóc może dekoder z pokoju 26 w prypeci, tylko skąd wziąźć klucz? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Stalker Pietrow napisał:

panowie kolejny problem XD nie mogę wejść do labolatorium w generatorach, która to misja kończy wątek z Grzechem, data katastrofy jako kod nie działa, widziałem to w którymś dokumencie, słyszałem, że pomóc może dekoder z pokoju 26 w prypeci, tylko skąd wziąźć klucz? 

Ten detektor był w pokoju 26 w podstawce, jak jest w anomaly to nwm, nie zwróciłem na to uwagi, ale chyba go tam nie ma, a ten detektor był do laboratorium w sarkofagu, do tych drzwi, a nie do labu na generatorach.

 

Do lab w generatorach w anomaly nie da się wejść, autor wspominał że coś tam jest zbugowane. 

Ewentualnie możesz wejść w menu, kliknąć f7 i wybrać jakiś tryb że widzisz jednostki na mapie. Na generatorach pojawią się żółte/pomarańczowe kulki, będą to ci podpięci z świadomości X, najedz na nie myszką, kliknij PPM i się teleportuj. 

Nie wiem tylko czy wtedy misja się zaliczy i też jak tam wejdziesz, to nie będziesz mógł zwiedzać tego lab, bo w pomieszczeniu w którym będziesz, drzwi będą zamknięte.

Edytowane przez Monolithalian
  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zmienił(a) tytuł na Anomaly 1.5.0 (Beta 3) - dyskusja ogólna
  • 1 rok później...

Witam i mam pytania odnośnie tej modyfikacji. Pierwsze - schowki, często przy wypełnianiu zadań pobocznych dostaję namiary na schowki i nijak na mapie nie widzę ich oznaczeń ? W modzie podoba mi się cała warstwa zadań pobocznych, jest ich znacznie więcej niż w oryginalnym Cieniu Czarnobyla i są powtarzalne np. dostarcz dziesięć naszywek bandytów, ale wykonuje się je fajnie i nie nudzi się przy tym człowiek i jeszcze to jest fajne, że możesz otrzymać je od przechodzącego stalkera. Drugie fanty przy pokonanych przeciwnikach są mocno zniszczone -  na razie wybrałem średni kombinezon najemników, ale rozglądam się za jakimś fajnym na początek egzoszkieletem - czy mogę go gdzieś znaleźć, czy tyko kupić u handlarzy? Zakończyłem zadanie z tym laboratorium na Jantarze i teraz zamierzam wyłączyć mózgozwęglacz i tu chciałbym się trochę lepiej wyposażyć. Ze splówek to mam sajgę zdobyta na jakimś najemniku z amunicją kulową i strtzałkową oraz możliwość dołączenia optyki to jest moja podstawowa broń no i jeszcze pm bizon imp5 no i jeszcze jakiś ak 74n (alternatywny) z rozpoczętymi modyfikacjami. I tutaj dochodzę do następnego pytania - czy można jakoś wyłączyć to koło zmiany rodzaju amunicji, jest to irytujące ze względu na to, że zasłania cały widok i utrudnia walkę. Chciałbym, aby było jak normalnie klawiszem y zmieniasz rodzaj amunicji naciskając dotąd aż z boku pojawi się ikona odpowiedniego jej rodzaju?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.