Skocz do zawartości

Anomaly 1.5.2 - Dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

16 minut temu, tom3kb napisał:

@MonolithalianUszkodzone archiwum chyba. Bo otworzyłeś w jakimś winrarze i przeciagasz żeby od razu wypakowywalo do folderu gry. Czy po wypakowaniu gdzieś i jak przenosisz już foldery to ten komunikat?

Pobrałem jeszcze raz z tej samej strony (łącznie pobierałem z 3-4 razy) i tym razem się udało. 

Wypakowałem winrarem i od razu przeciągnąłem do folderu, pierwszy raz coś takiego miałem, a wszystkie czynności robiłem tak samo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam. Mam zapytanie o sens niektórych mechanik wprowadzonych w grze. O ile system craftingu i napraw/modyfikacji jest do przełknięcia (ja jeszcze nie specjalnie ogarniam) to dziwi mnie pomysł szczątkowej jakości sprzętu zbieranego po walce. Ja rozumiem - znajduję trupa (leży nie wiadomo od kiedy) to jego fanty mogą być w opłakanym stanie. Ale jak ładuję kulkę w łeb najemnikowi z 3m a podczas przeszukania znajduję pancerz w strzępach (12%) i np. G36  niemal zutylizowany (8%) to popadam w lekką irytację. Gdzie tu logika? Może spodziewał bym się złomu i bandyty ale najemnik to profesjonał i nie chodzi pordzewiałą fujarą...

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STALKER Anomaly + Provak 2.6.5

Ostatnio taki problem mam

FATAL ERROR
 [error]Expression    : SG
[error]Function      : CRender::model_CreateParticles
[error]File          : r4.cpp
[error]Line          : 683
[error]Description   : Particle effect or group doesn't exist
[error]Arguments     : weapons\effects\kyky_smoke
stack trace:

może ktoś tu zna rozwiązanie? ,co mam usunąć lub co mam edytować żeby pozbyć się tego problemu ,przy Provak 2.5 nic takiego się nie działo.

Edytowane przez XEBEK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, XEBEK napisał:

może ktoś tu zna rozwiązanie?

Rozwiązaniem problemu jest uzupełnienie pliku particles.xr o efekt kyky_smokeRaczej samemu tego nie zrobisz.

Należy (sz)czekać na łatkę od autora (o ile oczywiście ktoś zgłosił mu ten błąd).

Tymczasowym rozwiązaniem jest po prostu nie używanie broni, która powoduje ten wylot. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Anton Gorodecki napisał:

Rozwiązaniem problemu jest uzupełnienie pliku particles.xr o efekt kyky_smokeRaczej samemu tego nie zrobisz.

Należy (sz)czekać na łatkę od autora (o ile oczywiście ktoś zgłosił mu ten błąd).

Tymczasowym rozwiązaniem jest po prostu nie używanie broni, która powoduje ten wylot. 

Kilka osób już pisało że ma problem na jego kanale, i dzięki za odpowiedz, to  obecnie Anomaly z tą paczką v2.6.5 jest nie grywalna bo nawet jeśli mam pusty ekwipunek to i tak mam wyloty a dla tego że NPC też posiadają te bronie .

Edytowane przez XEBEK
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, XEBEK napisał:

STALKER Anomaly + Provak 2.6.5

Ostatnio taki problem mam

FATAL ERROR
 [error]Expression    : SG
[error]Function      : CRender::model_CreateParticles
[error]File          : r4.cpp
[error]Line          : 683
[error]Description   : Particle effect or group doesn't exist
[error]Arguments     : weapons\effects\kyky_smoke
stack trace:

może ktoś tu zna rozwiązanie? ,co mam usunąć lub co mam edytować żeby pozbyć się tego problemu ,przy Provak 2.5 nic takiego się nie działo.

Dzien dobry

poszukaj w plikach ltx tej czasteczki i ja usun. mi pomoglo ale zniknal dym

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W oczekiwaniu na coś lepszego - czyli oczekiwaniu na coś z fabułą  - chcąc niechcąc - katuje Anomaly . Bo ładne jest :-)). Graficznie. 

Ale ad rem : jak zmienic kolor znaczników schowków - tych  ciut fioletowych . Juz nie te oczy mam . Stary jestem . I drugie pytanie - jakie pliki odpowiadają za szybkość -nieledwie- świetlną npc-ków . Także tych dwunożnych. Nie nadążam z machaniem bronią. Ich kątowa prędkość jest co najmniej dziwnie błyskawiczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Anomaly 1.5.1 EFP 2.0 - laboratoria w tym modzie przy populacji mutantów na 3 to coś pięknego. 

Gram frakcją monolit i pomimo że fabuły tutaj brak, oraz że gra nie jest dopracowana do wszystkich frakcji to mod naprawdę wciąga. 

Brakuje mi tylko nowości jeśli chodzi o mapy, fajnie byłoby poczuć że zona jest wielka i że można się zgubić, bo te mapy z stalkera to takie wielkie podwórka które weterani znają na pamięć. 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Nie mając wielkiego wyboru w modach, zdecydowałem na grę w tego. Już próbowałem jakiejś poprzedniej wersji, ale była to chyba krótka piłka, bo niewiele albo nic nie pamiętam. Tak więc to ja tym razem będę oczekiwał wsparcia od doświadczonych Animalistów. Nie robię sobie wielkich nadziei, bo takie na wpół symulatorowe mody niezbyt mnie cieszą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Próbuję przejść misję "czyściec" w sterowni monolitu i Strielok z Łotrzykiem i ten trzeci krzyczą: "nie strelaj ja bez arużia" i biegną pod lufy monolitu czego efektem jest ich śmierć i misja nieudana. Ma ktoś może jakiś pomysł nawet jak to naprawić, jest taka możliwość aby za pomocą konsoli uczynić ich nieśmiertelnymi? Wyprzedzenie ich nic nie daje, wczytywałem grę już ze 100 razy. (Stalker Anomaly + Provak)

Dziekuję, Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mr.Luko A masz dla nich (towarzyszy) wybrany tryb agresywny czy pasywny? Bo jeśli pasywny no to nie dziwota, że krzyczą co krzyczą i biegną im pod lufy, ale jeśli agresywny no to dziwne, że lecą im pod lufy i giną. 

Ewentualnie jeżeli masz wybrany tryb agresywny, a i tak giną to wrzuć sobie ten dodatek:

https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/addons/companions-dont-die

Dzięki temu nawet jeśli Monolit do nich postrzela to padną na ziemię, ale nie umrą tylko pewnie będziesz po całej akcji musiał obdarować każdego po chrześcijańsku apteczką :P 

  • Super 2
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mr.Luko nie pamiętam zadań z szukaniem broni w głównej fabule?

Ale jeśli chodzi o glocki to albo postrzelał bym się z najemnikami albo poszedł do ich handlarza w Martwym Mieście i np robił save/load i sprawdzał czy nie wyskoczy w ofercie sprzedaży.

Może też chyba taka broń być u handlarza Wolności na Magazynach Wojskowych.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb Dziękuję za szybką odpowiedz.

Panowie mam jeszcze ostatnie pytanie. Ukończyłem właśnie główny wątek (byłem w sterowni Monolitu oraz rozbiłem frakcję Grzech). Chciałbym przejść grę w 100%, co robić dalej? Rozpocząć rozgrywkę Renegatami a następnie Grzechem. Jak odblokować frakcję UNISIG ?  Dziękuję i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gniazda kontrolerów po wypowiedzeniu życzenia:

Po wypowiedzeniu życzenia w Sarkofagu: "Chcę żeby ludzie byli kontrolowani", w ciągu kilku dni Zona roi się od kontrolerów. 

W komunikatach, będąc na bagnach, ktoś zaprasza do likwidacji gniazd. 

1 gniazdo faktycznie odnalazłem na bagnach.

Gdzie są pozostałe i jak skutecznie je zniszczyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.10.2021 o 16:44, Fenervil napisał:

Gniazda kontrolerów po wypowiedzeniu życzenia:

Po wypowiedzeniu życzenia w Sarkofagu: "Chcę żeby ludzie byli kontrolowani", w ciągu kilku dni Zona roi się od kontrolerów. 

W komunikatach, będąc na bagnach, ktoś zaprasza do likwidacji gniazd. 

1 gniazdo faktycznie odnalazłem na bagnach.

Gdzie są pozostałe i jak skutecznie je zniszczyć?

Niestety, gniazdo kontrolerów na bagnach, respawnuje się po każdej emisji.

Zabiłem Zonę.

Zostali tylko kontrolerzy i nieśmiertelni NPC. Czasem jakiś wolnościowiec na sterydach eksploruje samodzielnie bagna. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.