Skocz do zawartości

Anomaly 1.5.2 - Dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

@bolo Nie znam struktury tego moda, ale skoro miałeś możliwość zwiększenia udźwigu, to chyba jest gamedata, a w niej katalogi config\creatures i w nim plik actor.ltx

Zabezpiecz sobie ( kopia, zmiana nazwy ) oryginalny plik z moda i wklej ten co dostałeś.

A jak nie ma gamedaty, to zrób jej katalog, a w nim config\creatures i wklej actor.ltx.

Tylko aby udźwig zadziałał, musisz mieć jeszcze plik system.ltx i to nie pierwszy lepszy, a z tego moda i w nim też dokonać zmian zgodnych z tymi w actor.ltx. O ile mod nie ma antyczita.

  • Super 1
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bolo napisał:

Gdzie konkretnie mam go wkleić?. Zwiększyć skok w tym pliku też potrafię ale w sytuacji jak są wszystkie foldery a ten mod ma inaczej i dlatego mam z tym problem.

Ma byc tak : gamedata/configs/creatures . W katalog ostatni wrzucasz plik actor.ltx . 

Katalog gamedata juz masz ( gdyz zwiększyłeś ładownośc postaci)

 

 

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ss_daniel_02-17-21_15-11-01_(l02_garbage).jpg
Powoli, ale do przodu. Bardzo dużo czasu poświęciłem na wykonywanie zadań pobocznych dla Wolności, Bandytów i Najemników. Na razie milionów się nie dorobiłem, ale wystarczyło na lepszy sprzęt i detektor Wołos. Szkoda tylko, że nie mam szczęścia do znajdowania artefaktów i póki co zainwestowane pieniądze do mnie nie wróciły - trudno. 

Mam już dosyć kręcenia się po Magazynach Wojskowych, Martwym Mieście czy Dolinie Mroku i pomyślałem, że w końcu wypada zainteresować się głównym wątkiem fabularnym. Dotarłem na Kordon, trochę się tam pokręcę i wyruszam na Bagna do Doktora. 

Nie jestem fanem broni z okresu IIWŚ, a przynajmniej nie w Zonie. W każdym razie kupiłem ciekawy karabin wyborowy - Karabiner 43, produkowany przez III Rzeszę i jednocześnie wzorowany na radzieckim SWT. Nawet skutecznie zastępuje snajperkę. 
ss_daniel_02-17-21_18-20-54_(l01_escape).jpg

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety u mnie czwarty rozdział ( UNISG ) nie zaskoczył. Zrobiłem wszystko, tak jak w wersji poprzedniej ( 1.5.0 ), a nawet więcej - Hip zostawiłem u Brodacza, eskortując ją z Kordonu na Zaton - lecz to nie pomogło. Pozostało zastosować rozwiązanie @Szczepan9205, które zadziałało. Chwała mu :thankyouyellow:     

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DarMoo - dwutorowy - 2 linie scenariusza - w 4 rozdziale gdy grałem jako zawodnik z ekipy IIG (którą ty chyba nazwałeś UNISG - ja stosowałem nazewnictwo z głagolicy) zrobilem ścieżke i po ostatnim dla tej ekipy zadaniu major nawinął mi żebym po dalsze zadania jak mam ochotę polazł do najmusów do Martwego Miasta.

Najmusy jak zwykle niezwykle sporo zadań w klimacie skóra z garba jaguara, naszywki i inne takie takie bzdety i bambetle.

Jednym słowem mod się kończy tzw. wolną grą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ss_daniel_02-18-21_15-15-07_(l02_garbage).jpg
Taak.. Anomalia mnie dzisiaj zaskoczyła. Grając w te wszystkie tytuły na platformie Zewu Czarnobyla często można ( i słusznie ) narzekać na wszechobecną monotonię. Niepodważalnym atutem Anomaly jest wątek fabularny, który wyznacza nam cel. 

Podążając tropem Striełoka trafiamy do Podziemi Agropromu ( no, kto by się spodziewał :052:), gdzie standardowo zamelinowali się bandyci. Chcąc zapuścić się głębiej, zostałem zaczepiony przez herszta niewielkiej bandy. 
( nie polecam zaglądać, jeżeli ktoś ma neutralne stosunki z bandytami i nie schodził do podziemi )

Spoiler

Bandyta nie okazał się tchórzem i wspólnie szukaliśmy czegokolwiek, co może zainteresować Sułtana. Po wszystkim możemy go odprowadzić do D. Mroku i otrzymać dodatkowe wynagrodzenie. 
ss_daniel_02-18-21_15-30-25_(l03u_agr_underground).jpg

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hej wszystkim

Wracam do Stalkera po wielu latach. Akurat wpadł mi na dysk mod Anomaly.

Mam parę pytań.

Czy to normalne że w miejscówkach, gdzie zwykle byli przeciwnicy, teraz nie ma nikogo? Nie wyszedłem jeszcze poza Kordon, ale pamietam że pośrodku mapy przy wiadukcie kolejowym byli zawsze żołnierze albo bandyci. Jak poszedłem tam teraz to było pusto. To samo przy posterunku wojskowym na północy, przy przejściu na wysypisko. Ani żywej duszy.

Żołnierzy spotkałem tylko (i wybiłem bezproblemowo) na południowym posterunku.

Mam dziwne wrażenie że oni wszyscy zniknęli po emisji. Ten południowy posterunek rozwaliłem przed pierwszą emisją.

Jeśli taka jest mechanika w tej grze że emisja czyści mi drogę to trochę to głupie :)

Do tego na pewno po emisji dostałem nagrodę za jakiegoś questa o wybiciu mutantów a nie ruszyłem nawet palcem...

Czy coś da się odnośnie powyższego pozmieniać w ustawieniach? Poziom trudności mam ogólnie na średni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.