Skocz do zawartości

Anomaly 1.5.2 - Dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

Hej. 

To znów ja, tym razem przychodzę z drobnym pytaniem. 😅

Mianowicie, czy jest jakiś mod który poprawia kondycję broni/wyposażenia znajdowanego wśród przeciwników? Ewentualnie da się to jakoś zmienić w plikach gry? Ponieważ każda rzecz, jaką znajdę u pokonanego wroga, jest w fatalnym stanie, co również przekłada się na wymiany ognia między frakcjami. Kiedy dochodzi co ew. strzelaniny przeciwnicy po 5/10 strzałach przeładowują niekiedy po dwa razy co wydaje mi się, ma związek właśnie z ów stanem technicznym wyposażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Milas Odnośnie moda, gdzie stan broni u poległych przeciwników w Anomaly jest na tyle użyteczny, że idzie z nich dłużej korzystać, to w modzie globalnym Expedition jest taka możliwość. Sam autor wspomniał, że chciał dać szansę graczom na lżejszą rozrywkę, zamiast latać po stacjach co chwila i naprawiać bronie, sprzęt. Można spróbować pobrać osobno, jak wspomniał @tom3kb , pobrać dodatek sprawiający, że ekwipunek przeciwnika jest w dobrym stanie. 

https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/addons/better-weapon-outfit-condition-on-drop

Przykładowo takowy dodatek, ale do Anomalii w wersji 1.5.1. 

Edytowane przez Skryty
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję Panowie za udzielenie pomocy. 

Jeżeli ktoś miałby podobny problem, polecam skorzystać z: 

[MCM] CONFIGURABLE LOOT CONDITION 1.2oraz niezbędnego do działania ANOMALY MOD CONFIGURATION MENU AKA AMCM AND MCM (ANOMALY 1.5.1/1.5.2)
Edytowane przez Milas
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Robię to prostą metodą za którą spolszczyłem caly Black Pack do Anomaly, mam zainstalowane spolszczenie do Anomaly z tego forum tak ogólnie. Ta paczka modyfikacji (Escape From Pripyat) , działa wraz z Mod Organizerem, więc każdy mod musiałem tłumaczyć na zasadzie MODNAME/gamedata/config/text (tutaj tworzę folder pol i następnie z folderu eng kopiuje pliki do folderu pol po czym wchodzę do folderu pol z plikami i edytuje je Notepadem ++ zmieniając początku format na Windows 1250 i rozpoczynając tłumaczenie. Dzięki temu nawet to co nie zdążyłem przetłumaczyć mam po angielsku jak i po polsku z ogonkami, zamiast cyrylicy lub wpn_desc_ak12. W środku tłumaczenia testowałem stalkera z modem i działało nadal.  Przetłumaczyłem już ponad 180 modów z 336 w tej paczce i bardzo chciałbym to kontynuować, bo dużo czasu na to poświęciłem... Może i nawet spolszczenie opublikuje tutaj. Czasem mi wywalało błędy typu brak zamkniecia "/" przy "text" , ale Notepad ++ mnie informował jak i logi błędu które naprawiałem. 

Jedynie co mi przychodzi na myśl to kopiowanie spolszczenia z każdej modyfikacji i testowanie co 1 mod, kopiuj/uruchom grę, i tak 180 razy az dojdę do pliku który jest walnięty. Drugi pomysł ale i szybszy to zwiększenie pamięci wirtualnej ram...

EFP 4.0V na Stalker Anomaly 1.5.2

 

Edytowane przez HuczuL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. Mam mały problem ze skanerem anomalii który mam umieścić na Zatonie  w tej ognistej anomalii koło Płaskowyżu chyba południowego. Zaznaczone mam miejsce ale rzucam wszędzie po całej anomalii ale mi nie zalicza zadania. Choroba, ja mam wersję 1.5.1 nie zwróciłem uwagi.

Edytowane przez tybet64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

hej wczoraj grałem normalnie a dzis wczytyje sejwa albo zaczynam nowa gre i wywala z błędem 

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : <no expression>
[error]Function      : xrMemory::mem_usage
[error]File          : memory_usage.cpp
[error]Line          : 63
[error]Description   : fatal error
[error]Arguments     : bad node in heap

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wojtek121 To graj śmiało bo w rzeczywistości masz już 1.5.2 jeśli wrzuciłeś pliki aktualizacji tylko tekst, który widzisz w menu jest czytany z pliku game_version.ltx w gamedata/configs/text/pol, a ten i reszta plików są spolszczone do wersji 1.5.1 i stąd ta sytuacja.

Spolszczenie będzie działało bez problemów z 1.5.2, aczkolwiek mogą być jakieś braki w tekście (lub nie - nie sprawdzałem, ale jak znajdę kiedyś wolną chwilę to przejrzę pliki i zrobię aktualizację spolszczenia jeżeli będzie potrzebna😛).

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : <no expression>
[error]Function      : xrMemory::mem_usage
[error]File          : memory_usage.cpp
[error]Line          : 63
[error]Description   : fatal error
[error]Arguments     : bad node in heap   chłopaki ponawiam o co kaman 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.