Skocz do zawartości

Anomaly 1.5.2 - Dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

9 godzin temu, vidkunsen napisał:

Striełoka skończyłem, teraz Hip lub Hip zwana odprowadziłem do Łukasza, potem Janów i się pożegnałem.

Ktoś wie co dalej można zrobić?

@vidkunsen Musisz wrócić do obozu i osoby, gdzie zaczynałeś grę i która Ci zleciła zadanie na znalezienie Striełoka, u ów zleceniodawcy pojawi się opcja dialogowa, która zapoczątkuje nowy wątek ;) 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Monolithalian napisał:

Chodzi ci o to że masz szybkę pobrudzoną ? Przytrzymaj przycisk R, to ci wytrze

@Monolithalian - nie w tym problem. Generalnie refleksy od brudu  i zaparowania celowników powodują lekki niesmak. Grać się da , ale ani to fajne , ani tym bardziej immersywne. Myslałem raczej o jakiejś podmianie tekstur , lub "cuś" ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@boberm Chyba był kiedyś taki mod na Moddb, który zmieniał teksturę na gładką tylko on był dla 1.5.0 - musiałbyś przejrzeć tam dział z modami to znajdziesz, a że to tylko mod zmieniający teksturę to powinieneś móc go wrzucić na 1.5.1 i nie powinno być żadnych problemów.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@boberm  Jest na to sposób, ale wymaga trochę zachodu. Trzeba wejść w katalogi teksturowe ( o ile takie do moda są dodane ) i odnaleźć katalog z celownikami. Często gęsto, moder dla utrudnienia zmian, rozrzuca je po różnych katalogach. Po znalezieniu takiego celownika, przy pomocy programu graficznego - ja to robię PaintNet - wyczyścić celownik. W ten sam sposób można zmienić znak celowniczy. Bywa, że kropka ma taką średnicę, że zakrywa pół enpeca do którego celujemy. Albo jego kolor jest taki, że na ekranie jest niewidoczny.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen to data katastrofy. Choć pewnie nie zadziała. W 1.5.0. nie działał, więc trzeba zastosować to warlab_-_Copy.1.rar

@vidkunsen z dziadem bagiennym prosta sprawa. Save przed rozmową i wczytanie. Ja tak miałem. Nie chce rozmawiać również jak wykonamy szybką podróż do niego. Do doktora trzeba potuptać. Ranga po prostu tego wymaga.   

Celowniki w tym wydaniu są kompletnie do bani. Bo co to za celownik w którym obudowa zajmuje więcej miejsca (na ekranie) niż wnętrze.

Spoiler

ss_user_02-10-21_12-59-57_(l01_escape).thumb.jpg.03cba9dc1a4efb14ec92f140f400a825.jpg

Więc wrzuciłem panoramiczne od @vidkunsena i mam z bani.

Spoiler

ss_user_02-10-21_13-00-30_(l01_escape).thumb.jpg.916685b2b8f1554ee3640360e8b70b5b.jpg

 

 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ważne ogłoszenie !

Do posta #1 został dodany link do najnowszej i najprawdopodobniej ostatniej (przynajmniej na jakiś czas) już wersji spolszczenia - wersji 0.9.8.

Po krótkiej konsultacji z @Voldi odnośnie tego co zostało do zrobienia okazuje się, że wszystko co potrzeba jest już zrobione i w zasadzie jedyną rzeczą, która dzieli wersję 0.9.8 od wersji 1.0 są dynamiczne wiadomości, a dokładniej to, że czasami wyświetlany tekst może nie brzmieć w pełni sensownie - za wyświetlanie tych wiadomości odpowiada skrypt i zasady działania ów skryptu nie jesteśmy w stanie zrozumieć by przerobić go tak by wyświetlał wiadomości poprawnie przez co czasem mogą pojawić się wiadomości typu "Widzę grupę przeciwników. To najmus na południe od osady na południu." gdzie wiadomo powinno być - "Widzę grupę przeciwników. To najmusy na południe od osady." więc nie zwracajcie na to po prostu uwagi.

Mogą się też pojawić ewentualne błędy ortograficzne lub gramatyczne i właśnie dlatego nowa wersja otrzymała oznaczenie 0.9.8. W razie gdybyście napotkali jakieś błędy to wstawiajcie do tematu zrzuty ekranu :) 

Jeśli ktoś zaczął już grę i jest z fabułą dość konkretnie do przodu to nowa gra nie jest wymagana po wrzuceniu najnowszej wersji spolszczenia ;) 

  • Super 2
  • Dodatnia 4
  • Dzięki! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie: https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/addons/all-factions-mod-for-anomaly-151

Jest dodatek do moda dzięki któremu można od razu wejść na 4 poziom gry - Puste granice.

Na próbę gram w ekipie IIG - wszyscy są moimi wrogami.

p.s. dla mniej kumatych: copy "ui_mm_faction_select.script" to: \Anomaly\gamedata\scripts

czyli - mod - gamedata i tutaj tworzymy zakładkę: scripts do której wsadzamy w/w dodatek.

 

ss_tomahawk_02-11-21_20-02-02_(mainmenu).jpg

ss_tomahawk_02-11-21_20-08-33_(k01_darkscape).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 część jest ciekawsza i bardziej "hardkorowa".

Zaczynasz na Łoszczynie, twoim dowódcą jest major Hernandez, jesteś w ekipie jakichś najmusów a twoi  spoza oddziału to najmusy z Martwego miasta (Miasteczko 32), dla których wykonałem parę dobrze płatnych misji,  zanim udałem się docelowo na Jupiter do w/w mjr Hernandeza.

 

ss_tomahawk_02-11-21_23-13-58_(jupiter).jpg

  • Super 1
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ss_daniel_02-13-21_15-01-04_(l07_military).jpg

Zacząłem grać w Anomaly 1.5.1. Lekko zwiększyłem poziom trudności, ale dodatkowe ustawienia rozgrywki mam domyślne. Żeby utrudnić sobie życie, grę rozpocząłem jako członek Wolności. 

Z racji tego, że Magazyny Wojskowe znajdują się blisko Mózgozwęglacza, początek rozgrywki wydaje się uciążliwy. Na północy fanatycy monolitu, a na południu '' czerwoni ". Wziąłem zlecenie od Łukasza na zabicie fanatyków w Czerwonym Lesie, a więc mój wolnościowiec został od razu rzucony na głęboką wodę. Uzbrojony jedynie w pistolet Browning z lekkim trudem wystrzelałem monolitowców i nawet nieźle się obłowiłem. Przy okazji odwiedziłem Leśnika, ale w drodze powrotem napatoczyłem się na kolejny oddział fanatyków, którzy dodatkowo byli wspierani przez zombifikowanych. Z racji tego, że niewiele zostało mi już pestek do pistoletu, musiałem ratować się ucieczką. Niestety zarobionych pieniędzy nie wystarczy na zakup strzelby, która w znacznym stopniu pomogłaby w walce z mutantami. Chyba zostałem zmuszony do odwiedzenia Bandytów w Dolinie Mroku, a po drodze eksploracja Cmentarzyska Pojazdów. 

  • Super 1
  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś umie w pliki graficzne? Składam sobie na nowo modpack, próbuję połączyć EFT medic items z Boomsticks & Sharpsticks na wersji 1.5.1. Opcjonalny plik z paczki jest nie do końca w wersji, którą potrzebuję bo wymazał mi ikonki niektórych typów amunicji. Chodzi o to żeby dodać ikonki przedmiotów medycznych z pliku addona (EFT Medic items) do używanego w gamedacie (B&S HD) bez przemieszczania ikon amunicji.

ikony 1.png

ikony 2.png

ui_icon_equipment (EFT Medic items).dds ui_icon_equipment (B&S HD).dds

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

@bolo  Skoczność standartowo - actor .ltx , a udzwig tylko - jak mniemam- poprzez modyfikacje udzwigu kombinezonów/pancerzy 

 

actor.ltx 

 

EDIT: Teraz ja mam pytanie . Dostałem zadanie na przyniesienie  7 sztuk czegos o nazwie Antidotum. Co to jest za ustrojstwo ? Próbowałem z różnymi medykamentami  , ale bez skutku . 

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, bolo napisał:

Szanowni koledzy prośba, jak w tym modzie zwiększyć udźwig i skoczność?.

500 Carry weight  tu masz link do addona, zwiększa suwak do 500 udźwigu. Można go ustawić po rozpoczęciu gry.

 

4 godziny temu, kamil190 napisał:

ooo, bóg zapłać. niech ci zona w artefaktach wynagrodzi ♥️

  • Super 2
  • Dodatnia 2
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.02.2021 o 23:22, vidkunsen napisał:

4 część jest ciekawsza i bardziej "hardkorowa".

Zaczynasz na Łoszczynie, twoim dowódcą jest major Hernandez, jesteś w ekipie jakichś najmusów a twoi  spoza oddziału to najmusy z Martwego miasta (Miasteczko 32), dla których wykonałem parę dobrze płatnych misji,  zanim udałem się docelowo na Jupiter do w/w mjr Hernandeza.

 

ss_tomahawk_02-11-21_23-13-58_(jupiter).jpg

 

Czy ja wiem czy taka ciekawsza. Twórcy powinni za to po łbie dostać, bo robimy to samo co zwykle: czyli idziemy przez zone, od początku do końca w celu poszukiwania dokumentów które są w lab. Fabuła taka sama jak na początku, tylko grasz inną frakcją

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.