Gość Diegtiariow Opublikowano 27 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2021 Nazwa: Shaders Max Twórca: Kingo64 Platforma: Cień Czarnobyla Data premiery: 27.01.2012r. Autor spolszczenia: OPIS: Spoiler Jest to w zasadzie finalny shader'owy mod, który jest kompilacją efektów z różnych shaderowych modów. Wszystko zostało niesamowicie zoptymalizowane, aby dać lepszy obraz. Te shadery zapewniają również wyższy poziom struktury niż Sky4CE. Oznacza to, że nie ma absolutnie żadnych niedogodności graficznych, wydajność jest niesamowita w porównaniu z innymi shader-modami. Zmiany: Spoiler Parallax Occlusion Mapping Screen Space Ambient Occlusion (SSAO) Depth of Field Dynamic Depth of Field Sun Shafts Shadow Jittering Saturation/Contrast Filter Custom Shadow Map Resolution Forceable Motion Blur Float32 2.0 Autorstwo: Spoiler Sky4CE - Parallax Occlusion Mapping, Screen Space Ambient Occlusion (SSAO), Depth of Field, Sun Shafts Meltac - Dynamic Depth of Field L.U.R.K. Team - Shadow Jittering, Saturation/Contrast Filter, Kingo64 - Custom Shadow Map Resolution, Forceable Motion Blur Float32 Team - Float32 2.0 SCREENY: Spoiler Dla porównania: SSAO: Parallax Mapping: Depth of Field: Sun Shafts: Shadow Jittering: LINK DO POBRANIA: Spoiler MOD: Yandex (wersja 1.06): [KLIK] Google (wersja 1.06): [KLIK] Starsze wersje: Moddb (wersja 1.05): [KLIK] Moddb (wersja 1.01): [KLIK] Wszystkie starsze wersje (na samym dole strony): [KLIK] ŹRÓDŁO: Strona twórcy ap-pro.ru moddb.com old.ap-pro.ru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.