Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@PainChiller Zdecydowanie coś jest nie tak. Ok to słuchaj -  wejdź w gamedatę gdybyś mógł, wytnij z niej folder scripts i sobie go wrzuć na pulpit póki co. Odpal grę bez tego folderu i zobacz czy wtedy będziesz miał to samo. Jak przestanie się tak dziać to wtedy stwórz w gamedata pusty folder o nazwie scripts i wrzucaj do niego po kolei pliki z tego folderu, który na pulpit przeniesiesz - po każdym wrzuceniu włączaj grę i sprawdzaj czy błąd wraca - tą metodą będziesz dokładnie wiedział, który z plików powoduje te problemy i będziesz mógł mi podać jego nazwę to się mu przyjrzę :) U mnie wszystko śmiga bez problemowo dlatego muszę Cię prosić, żebyś Ty to zrobił. I jak już zlokalizujesz po wrzuceniu którego pliku zaczyna się tak dziać to spróbuj wrzucić pozostałe tylko nie ten co powoduje problemy i sprawdź czy wszystko gra jak trzeba.

  • Dzięki! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@PainChiller Ano tak:lol::lol::lol::lol: Zapomniałem wczoraj @Agrael dać znać, żeby wstawił nową wersję na forumowy serwer - poprawi się :D No to w takim razie jak problemy zniknęły to miłej gry życzę :) I pamiętajcie wszyscy - na posterunku przy rozmowie z żołnierzem trzeba wziąć ibuprofen - wtedy rozmowa z wojakiem pójdzie jak trzeba choć kilka razy musiałem dialog z nim zaczynać, żeby zaskoczyło - ten mod chyba tak ma:P 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Szczepan9205 napisał:

@PainChiller Ano tak:lol::lol::lol::lol: Zapomniałem wczoraj @Agrael dać znać, żeby wstawił nową wersję na forumowy serwer - poprawi się :D No to w takim razie jak problemy zniknęły to miłej gry życzę :) I pamiętajcie wszyscy - na posterunku przy rozmowie z żołnierzem trzeba wziąć ibuprofen - wtedy rozmowa z wojakiem pójdzie jak trzeba choć kilka razy musiałem dialog z nim zaczynać, żeby zaskoczyło - ten mod chyba tak ma :P 

Z tego co pamiętam to wystarczył sam ibuprofen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@PainChillerA w sumie bardzo możliwe :P Ja dziś testując odruchowo wstrzyknąłem Żekanowi najpierw morfinę bo się sugerowałem jego efektami - bujaniem się kamery i dźwiękiem przyspieszonego oddechu, a może rzeczywiście wystarczy sam ibuprofen wziąć i wtedy dialog od razu idzie jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpowiedź-ostrzeżenie.!!! Tę morfinę znalezioną na strażnicy, nie używajcie i pilnujcie jak oka w głowie. Te przedmiot kwestowy. Będzie potrzebna dla uratowania stalkera, którego warto idąc na Obrzeża wziąć za pomocnika-tragaża. A on daje nam przedmiot kwestowy bardzo pomocny w uzupełnianiu wyposażenia.

Nie zapomnijcie zabrać też zapiski. Jest kwestowa.

Do uruchomienia dialogu wystarczy ibuprofen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier O patrz :D Ja wykorzystałem tą morfinę na posterunku, ale potem się okazało, że Skidan też ją sprzedaje tylko musiałem wydać na nią 10k rubli więc może akurat przedmiotem questowym nie jest, ale warto ją zebrać i nie wykorzystywać to nie będzie trzeba potem Skidanowi płacić :P Nie powiem, żeby mi to, że ją wykorzystałem przeszkodziło w jakiś sposób w "rozwoju", ale wiadomo - zawsze można w ten sposób zaoszczędzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby nie patrzeć, czy ta ze strażnicy czy kupiona, jest kwestową. Jak się jej nie ma przy sobie gdy znajdujemy stalka, to on może nogi wyciągnąć. Ta sprawa była mocno omawiana w poprzedniej wersji moda, więc dla spokojnej, bezbłędnej gry, warto się podpierać radami z tamtej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem ze wszystkich plików db. gamedatę, żeby trochę poharcować. Okazuję się jednak, że nie bardzo można. Antyczit jest mocny, ale jakiś rozchwiany. W actor.ltx można zmienić bardzo niewiele. W outfit, wszystko. W weapons - chimera całkowita. Jedną broń można zmieniać na maxa, innej nie można ruszyć. 

Przy każdorazowym wczytywaniu gry mam error :

FATAL ERROR
[11.04.21 15:05:15.911]  
[11.04.21 15:05:15.911] [error]Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[11.04.21 15:05:15.911] [error]Function      : CUIXmlInit::InitWindow
[11.04.21 15:05:15.911] [error]File          : ui\UIXmlInit.cpp
[11.04.21 15:05:15.911] [error]Line          : 91
[11.04.21 15:05:15.911] [error]Description   : XML node not found
[11.04.21 15:05:15.911] [error]Arguments     : hud_items_hint7

wchodzę jednak na - ponów próbę - i można grać. Znowu coś w skrypcie ?     

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem na obrzeżach zony - gdy dochodzę do Wioski z "Niewidzialnym", każda próba wczytania zapisu zrobionego od tego momentu kończy się wylotami, konkretniej, nieskończoną pętlą wylotów. Wysyłam log, bo linii "FATAL_ERROR" jest zbyt dużo by wkleić je w poście.

xray_j-kuc.log

Edytowane przez PainChiller
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022 trzeba być dosyć szybkim, jak w określonym czasie nie odbiegniesz na określoną odległość to zabija Cię kod ze skryptu. Najlepiej biec do zwalonego drzewa, a później przy siatce równolegle do drogi.

W najgorszym razie poproś kogoś o sejwa tuz po udanej ucieczce :)

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022  Ta mizeria z udźwigiem na początku gry jest zamierzona. Problem rozwiązuje pobyt na Obrzeżach i tam na koniec pobytu pozyskujesz kombinezon kuriera o bardzo wysokim udźwigu. W obu wersjach rozgrywki. Tak dla przemytników jak i dla wojska. W międzyczasie możesz kupić inny, też zwiększający sporo udźwig. A przy przeładowaniu plecaka mod zaczyna bugować. Cały czas trzeba śledzić te napisy i zegar w lewym górnym rogu ekranu. Jak znikną, trzeba wrócić zapisami aż do takiego, gdzie się pojawią. Nie warto więc grzebać. @smox wstawił fixa na zmianę udźwigu przez artefakty i on działał prawidłowo. Poszukaj tego fiksa. Było to opisywane wiele razy w poprzedniej wersji.

Na Kordonie ( i dalej w grze też ) niewiele rzeczy można sprzedać, więc nie warto targać złomu. A snajperka ze schowka na Obrzeżach, AK47 ze śmigłowca za torami i Sajga kupiona u handlarza przez internet, są broniami optymalnymi. Do tego ta strzelba 4 lufowa strzelająca nabojami solnymi.

Jeśli uratujesz enpeca morfiną, to możesz dawać mu komendy na kompana i wykorzystywać jako tragarza, metodą sprzedawania mu i odkupywania za tę samą cenę. Sprzeda Ci wszystko, za wyjątkiem najmocniejszej broni. Tak, że warto mu sprzedać na początek km lub rpg.

A co dotyczy ucieczki. Nic nie kombinować. Ustawić się przy drzwiach i jak wojak tylko wejdzie, gnać w narożnik płotu, po tym elemencie wentylacji za niego, do zwalonego drzewa i wzdłuż płotu tak daleko, aż na wysokość znacznika enpeca za drogą, do którego mamy dojść. Wtedy zapis i skręcasz.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022 Ale co Ty masz w ogóle na myśli? Bo pytasz co coś znaczy, ale nawet nie napiszesz o co dokładnie pytasz... Ja tu widzę paski zdrowia i wytrzymałości, ikonę oznaczającą, że to miejsce do spania, minimapę, znaczek oznaczający, że GG jest głodny, celownik i odległość do czegoś tam:063:

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 Chodzi mi o tą zieloną ikonkę w prawym dolnym rogu , zegar co oznacza @kondotier napisał Cały czas trzeba śledzić te napisy i zegar w lewym górnym rogu ekranu. Jak znikną, trzeba wrócić zapisami aż do takiego, gdzie się pojawią. Nie warto więc grzebać. @smox wstawił fixa na zmianę udźwigu przez artefakty i on działał prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba Kondotierowi chodziło o to, że jak najedziesz na NPC'a to pojawia się w lewym górnym rogu informacja o jego stanie zdrowia no i masz tam też zegar - jak zaczniesz grzebać przy udźwigu, magazynkach itd. to możesz zepsuć mod tj. będzie chodził, ale jak znikną Ci właśnie ten zegar i napisy oznaczające stan zdrowia NPCów to znaczy, że coś zmaściłeś i potem mogą Ci się zapisy posypać więc najlepiej grać tak jak jest i nic nie grzebać.

A zielona ikonka w prawym dolnym rogu zapala się w miejscach w których znajdziesz materac lub łóżko do przespania się + to że to miejsce jest bezpieczne do snu.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 @kanon1022 Do opuszczenia kordonu zaprowadzi Cię fabuła, lepiej jednak sprawdzić sobie najpierw obrzeża. Questow na opuszczenie kordonu masz dwa.

1 - Złożysz ''ofiarę'' pod mostem

2 - Znacznie ciekawszy, jak nie uda Ci się złożyć tej ofiary, dostaniesz po powrocie do Skidana. 

Możesz po prostu także z poradnika korzystać. 

 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.