Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@Szeregowy Killer a zajrzyj do folderu głównego repacka i zobacz czy nie ma tam jakiegoś dodatkowego folderu z różnymi programami typu DirectX, VC++ itd. Ciebie by interesowało Open_Al czy moze pisane OpenAl. Pamiętam, że w zwykłej Złotej Kuli była paczka dodatków i w razie problemów z dźwiękiem instalowałeś to.

 

O ze zwykłej wersji z instalacj:

"6. W razie problemów z dźwiękiem lub jego brakiem wypakować patch Open_AL i go zainstalować."

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.04.2021 o 12:29, kondotier napisał:

@Monolithalian  Możesz skończyć, ale sobie w ten sposób grę mocno utrudnisz, pozbawiając się np. bardzo dobrej snajperki z Obrzeży. Nie pamiętam wszystkich znajdziek, ale są naprawdę wartościowe.

A jak daleko zaszedłeś po śmieci enpeca ( jaką on ma ksywkę, bo nie pamiętam )? Mod jest dość długi i warto poświęcić trochę czasu na odzyskanie go żywego. A przynajmniej do czasu, jak nabędziesz umiejętność samodzielnego szukania. Później już jego znaczenie maleje. Na Obrzeżach jeszcze chyba nie byłeś?

Podpowiedź. Po Kordonie i innych lokacjach będą latały takie kuliste pomarańczowe anomalie, które nie atakują, a wręcz odwrotnie, uciekają. Takie anomalie poprawiają karmę, tylko nie wolno ich pomylić z podobnymi, lecz szkodliwymi. A czerwona karma na monitorze, to męczarnia w grze. Ma być zielona.

Jak będziesz już tak daleko w grze, że będziesz przechodził za nasyp, daj znać. będzie podpowiedź.

I nie cytuj całego wpisu pod którym dajesz swój. Chyba wiesz, jak wywoływać forumowicza do którego kierujesz pytanie?

 

Zacząłem od nowa, miałeś racje, maska faktycznie będzie bardzo przydatna.

Na obrzeżach dopiero jestem. Okej dziękuje.

 

Mam pytanie, jak zwiększyć udźwig postaci ? W plikach user.ltx nic nie znalazłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Monolithalian napisał:

 

Mam pytanie, jak zwiększyć udźwig postaci ? W plikach user.ltx nic nie znalazłem

Nie jestem pewien czy się da, w oryginalnej wersji w modzie był antycheat na takie zabawy ale szybko w grze bo już na Obrzeżach zdobywamy kombinezon co podnosi udźwig o kilkadziesiąt kg, dodatkowo są artefakty na podnoszenie udźwigu więc dosyć szybko przestaje to być raczej problemem.

W pierwszej wersji moda w temacie były linki do antyczita podnoszącego udźwig ale z odpowiedzi ludzi wynika, że on i tak nie działał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Monolithalian  W cziterski sposób udźwigu nie zwiększysz. A zdanie o tym zmienisz na koniec pobytu na Obrzeżach. Kombinezon który zdejmiesz z kuriera da Ci udźwig wystarczający. Poszukaj we wpisach @smox do podstawowej wersji, łatki na zmianę właściwości artefaktów, w której jeden z nich bardzo przydatny również dla innych parametrów, a mod da Ci conajmniej dwa, też ten udźwig zwiększa. I to działało. Inne nie.

A wracając do kombinezonu "tragarza", to w zależności dla kogo grasz, raz wpadnie Ci w ręce sam, a drugi raz musisz pozwolić, aby tragarza zabiły mutanty i za niego dokończyć robotę.

A skoro jesteś na Obrzeżach. To słuchaj, kiedy lalka zagada: "Smatri, on tam czto to spriatał". To sygnalizuje schowek. Sporo z nich jest na drzewach i trzeba je zestrzelić. Szkoda marnować artów teleportujących. Fajny schowek z wieloma artami jest za wioską przemytników. Ale o nim z moda się nie dowiesz, poczytaj w temacie, tam go opisałem i dałem kod do sejfu. Opisałem też jak prawidłowo, będąc przemytnikiem, działać w straży pożarnej i na lądowisku. Wtedy gra jest bezproblemowa i zabierasz wszystko co można, bez niepotrzebnej utraty artów teleportujących.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@.D.u.c.h. - M.K pobierz spolszczenie z linku z Mega, nie z pobieralni. Na Mega jest wersja poprawiona, bez tego błędu.

@Agrael jesteś pewien, że podmieniłeś link spolszczenie w pobieralni na to poprawione v2?

Bo na Mega waży 7.4mb, a to w pobieralni 5,6mb. Więc chyba jednak to pierwsza wersja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, .D.u.c.h. - M.K napisał:

tom3kb  niestety nie pomogło. Pobrałem plik z MEGA, rozpakowałem plik i wrzuciłem do głównego folderu z grą i dalej pojawia mi się ten Default ime.  Co można jeszcze zrobić z tym?

Jeśli mod normalnie się uruchamia i nie crashuje, a błąd to tylko kwadracik w rogu ekranu co zostaje nawet po wyłączeniu moda to dużo z tym nie zrobisz, ale nie powinno być żadnych związanych z tym problemów w trakcie gry. 

Nie jest to wina spolszczenia, ale samego moda -  Tak jak na Windowsie 7 działało u mnie normalnie to na Windowsie 10 Złota kula lubiła odwalać dziwne akcje - u mnie najczęstszym problemem były błędy związane z odwoływaniem się do nieistniejących/niedostępnych komórek pamięci, czy prób wyświetlania nieistniejących znaków.

Edytowane przez PainChiller
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@.D.u.c.h. - M.K Nie ma to żadnego znaczenia. Aczkolwiek trochę to dziwne, że wyrzuca Ci ten DefaultIME, u mnie przestał wyskakiwać po tym jak poprawiłem kilka plików i spolszczenie z poprawionymi plikami na MEGA wrzuciłem. A po użyciu czego Ci wyskakuje ten DefaultIME? Bo u mnie wcześniej wyskakiwał jak używałem detektora artefaktów, ale naprawiłem to potem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm dziwne to trochę - u mnie jest wsio w porządku, ale tak jak napisał @PainChiller - to może iść systemem bo ja przed wydaniem poprawionej wersji postawiłem mod na Win7 na laptopie i nie było problemów, a na moim PC z Win10 czasem działy się dziwne rzeczy, dopiero jak poprawiłem pliki, które są w tej wersji z MEGA to problemy ustały. Ale jeśli możesz grać z tym DefaultIME to po prostu to olej i graj dalej bo ja za bardzo nie mam pomysłu jak coś na to poradzić tym bardziej jeśli gra Ci się nie wywala do pulpitu bo gdyby się wywalała to można by jeszcze szukać przyczyny w jakimś pliku ze spolszczenia, ale jeśli nie masz wylotów to nie wiem co może być winne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoiler

[26.04.21 10:22:13.202] *** break by StackWalk ***
[26.04.21 10:22:13.202] stack trace:
[26.04.21 10:22:13.202]
[26.04.21 10:22:13.202]      0023:7A4B93DE (0x014D4120 0x007F81C8 0x00000000 0x7A2F3E88) xrCore.dll, xrDebug::backend()
[26.04.21 10:22:13.202]      0023:7A4D4130 (0x007F81C8 0x00000000 0x7A2F3E88 0x0000005A) xrCore.dll, IReaderBase<CStreamReader>::`vftable'()
[26.04.21 10:22:13.202]      0023:014D4120 (0x00000000 0x7A2F3E88 0x0000005A 0x7A2F3E9C) XR_3DA.exe
[26.04.21 10:22:13.202]      0023:007F81C8 (0x7A2F3E88 0x0000005A 0x7A2F3E9C 0x007F71A0) XR_3DA.exe
[26.04.21 10:22:14.039] LUA_ERROR: ...la\zolotoy shar\gamedata\scripts\bind_stalker.script:109: attempt to index global 'bolt_mod' (a nil value)
[26.04.21 10:22:14.039]  
[26.04.21 10:22:14.039]  
[26.04.21 10:22:14.039] FATAL ERROR
[26.04.21 10:22:14.039]  
[26.04.21 10:22:14.039] [error]Expression    : fatal error
[26.04.21 10:22:14.039] [error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[26.04.21 10:22:14.039] [error]File          : script_engine.cpp
[26.04.21 10:22:14.039] [error]Line          : 90
[26.04.21 10:22:14.039] [error]Description   : <no expression>
[26.04.21 10:22:14.039] [error]Arguments     : LUA error: ...la\zolotoy shar\gamedata\scripts\bind_stalker.script:109: attempt to index global 'bolt_mod' (a nil value)

Hej, a może to jest przyczyną tego Default IME

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@.D.u.c.h. - M.K Coś jest nie tak z plikiem 'bolt_mod' . Znajdź go ( powinien być w katalogu uzbrojenia ) i zobacz, czy prze przypadek nie ma w nazwie znaków grażdanki. A najlepiej - po zabezpieczeniu pliku skopiowaniem - opcją "zmień nazwę", napisz ją na nowo. Bo niektóre znaki grażdanki, nie różnią się od naszych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Problem jest właśnie takiego rodzaju, że Złota Kula+Autumn Aurora ma wszelkie pliki popakowane w archiwa .db więc nie ma za bardzo możliwości tego sprawdzić jeśli ktoś nie wie jak i czym się wypakowuje pliki. No i dziwna sprawa, że bind_stalker jakieś problemy powoduje bo w nim nawet kodowania nie zmieniałem bo nie było potrzeby więc jest tak jakby oryginalny - fakt są w nim polskie słowa, ale takie, które nie zawierają żadnych ą, ę, ł itd więc nie było potrzeby zmiany kodowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.