Jump to content

Agrael
 Share

Recommended Posts

Ok zagrałem ponownie i już jest ok.

Teraz mam problem taki, jestem dalej w tym samym miejscu o którym wcześniej pisałem tylko w małym pokoju z skrzynkami które prowadzą na dach, problem w tym że na początku dało się wskoczyć na dach a teraz jak zacząłem teren przeczesywać i tam trafiłem to nie mogę na dach wskoczyć przez te drewniane skrzynki.

Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, MOS napisał:

Mnie zastanawia dla czego on waży ponad 4giga. A po zainstalowaniu zajmuje chyba tyle co LA i to jest jedna lokacja. 

Tekstury tyle ważą. Dla przykładu tylko tekstury stalkerów zajmują pewnie ponad 2 giga, a ci sami stalkerzy tak samo będą śmigać na jednej, jak i na piętnastu lokacjach. To samo dotyczy tekstur broni, przedmiotów, otoczenia itd.  Krótko mówiąc, wszystkiego, co widzimy w grze.

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

Mod fajny bo próbuje zaserwować nowe/inne podejście nie tylko bieganie i strzelanie(przykładowo współpraca obojga bohaterów). Ale ma jednocześnie taką masę niedomówień jak zakończenie ME3.

 

Link to comment
Share on other sites

On 5/31/2021 at 1:59 PM, tom3kb said:

Czym odpalacie tego moda? Tym xrengine 64 bitowym (2 do wyboru) z "binu" (u mnie wtedy krzyczy, że nie widzi fsgame.ltx) czy tym normalnym Exekiem z głównego folderu gry? To u mnie po wybraniu nowej gry komp mieli i mieli i odpalić nie chce. On ma takie duże wymagania?

 

@edit 

 

Dobra już wiem takie wymagania. 😁

Na statyce i niskich się uruchomił, na średnich też ale zobaczcie jak wyglądają npece.

IMG_20210531_143323_172~2.jpg

Jeszcze takiej anomalii :047: w stalkerze nie miałem. Chyba wreszcie jakiś mod pokonał kompletnie mojego "kompa dziadka".

Ps. Screen robiony telefonem bo F12 nie chciało zapisywać.

naprawiłes to juz ?

 

Link to comment
Share on other sites

@devil002@interia.pl Ja bezproblemowo odpalałem moda z lauczera w kat. gł. moda. A właściwie ze skrótu do niego na pulpicie.

Więc odpalania z xrEngine nie próbowałem. Jeśli przy skrócie od silnika jest sygnalizacja braku fsgame.ltx, to należy we właściwościach skrótu, w opcji Rozpocznij w: usunąć wszystko po nazwie katalogu w jakim jest mod i to zatwierdzić.

 

Link to comment
Share on other sites

Prozmus84 - teleport, trup, skrzynka stalowa, 2 apteczki, stojąc twarzą do Iwetty zaglądasz do skrzynki (obie drewniane)po prawej potem do skrzynki po lewej - od 28:30:

https://www.youtube.com/watch?v=3AVP3qrHDyY

  • Za szczególną pomoc 2
Link to comment
Share on other sites

Prozmus84 - zobaczymy jak wyjdzie i zagramy, wtedy się dowiemy czy jest jakiś łącznik miedzy modami.

p.s. może być tak, że się zejdą, będą mieli upojne dni w podczerwieni i ultrafiolecie (w zależności od odległości od kryształu monolitu i predyspozycji wzrokowych) a na koniec walka - przyjedzie mamusia i teściowa (zamiennie) i się zacznie krótka jazda z ortodoksami. :) ;)

Każda z nich powie do swojej pociechy: potrzymaj mi piwo! :)

Zagrasz to i się dowiesz

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Spoiler

 

Hmm... najwyrazniej mod ma kilka alternatywnych zakonczeń.

Po ostatnim wydarzeniu z Wilkiem i Iwettą ( nie chcę spojlerować, więc tak to określę ) dostaje się z nią wspólne zadanie od Sidora - i w pewnej odległości od Wioski Kotów, tam gdzie wyciągaliśmy dla Iwetty artefakt z pola z elektrami, dochodzi do "ostatecznego rozstrzygniecia". I to bez względu na to którą opcję dialogową się wybierze.

 

 

Edited by Svart
Link to comment
Share on other sites

eee... to muszę chyba jakiś stary zapis gry wygrzebać i zagrać alternatywną ścieżkę rozwoju akcji, bo u mnie nie ma takiego happy endu.

Jest deszczowo, mrocznie i ponuro.

I krwawo. Jak to w Zonie ;)

 

iw_end.jpg

  • Dzięki ! 1
Link to comment
Share on other sites

@Svart Zostałeś "badaczem moda" i wskazałeś, że jest i kolejne zakończenie. Szkoda, że za bardzo alternatywne. Ale jest.

Przypuszczam, że dla osiągnięcia tych sielankowych musisz powtórzyć całą grę, bo to zależeć będzie od pierwszego z nią spotkania i wybory "przyjaznych" dialogów.

Link to comment
Share on other sites

Decydująca jest rozmowa po "ostatnim spotkaniu" z Wilkiem. Gdy  zaczniesz pocieszać Iwettę - dojdziesz do sielankowej końcówki. Jeśli zaś pojedziesz po niej jak po burej suce, końcówka jest taka jak w poniższym filmiku od 23:13

 

  • Dodatnia 1
  • Dzięki ! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity