Jump to content

Roleplace Stalker - projekt oparty na GTA: San Andreas


 Share

Recommended Posts

5uJmoFjqBBc.jpg

ROLEPLACE - STALKER to projekt oparty na GTA: San Andreas (SAMP 0.3DL) z naciskiem na motyw Stalkera. Na ile się udało odtworzenie klimatu Stalkera, to pozostaje oceniać użytkownikom.

Akcja gry toczy się w Czarnobylskiej Strefie Wykluczenia, która zmieniła się z miejsca, gdzie losy przecinały się i stanowiły zagrożenie dla całej ludzkości. Swoje tajemnice Strefa odkrywa niechętnie, siłą, i rzadki bohater będzie może dotrzeć do jej serca i dowiedzieć się, jakie niebezpieczeństwo go tam czeka?

Niebezpieczeństwo, w porównaniu z którym bandyci i wrogie frakcje, wszystkie potwory i anomalie Strefy, będą wydawały się tylko przygotowaniem do spotkania z czymś bardziej śmiertelnym i przerażającym...

 

Startowa lokacja - Zapomniana wioska:

Spoiler
Cytat

Na pierwszy rzut oka zwykła wioska, opuszczona wkrótce po awarii w elektrowni jądrowej w Czarnobylu, stała się rajem dla wszystkich stalkerów. Nie jest to zaskakujące, ponieważ wraz z posuwaniem się dalej, na północ, konieczne było osiedlenie się na nowych terytoriach. Pierwsi handlarze od razu zdali sobie sprawę, że jest to przejezdne miejsce, a zatem doskonała opcja na zarabianie pieniędzy, w związku z czym zaczęto aktywnie rozwijać zniszczone domy i budynki, wabiąc podróżników różnymi niezbędnymi towarami.

Jak można było się spodziewać, napływ stalkerów nielegalnie wkraczających do Czarnobylskiej Strefy Wykluczenia zaniepokoił ukraińską służbę bezpieczeństwa, w krótkim czasie w pobliżu wsi utworzono i uzbrojono wojskowy punkt kontrolny, który pozwolił regularnym żołnierzom przejąć kontrolę nad jednym z centralnych szlaków.

n5v4gZ8EtEk.jpg

cRNX9gYt9IA.jpg

NqM18VNfNWA.jpg

-fC15MqZF2w.jpg

ZPGhv6XNRTA.jpg

4YdVuVLDDdA.jpg

0riLF7BPYr0.jpg

ikpCRGQdxmc.jpg

fFwt7IDzmVA.jpg

 

Lokacja Dziki Las:

Spoiler

5eZtXUKMFhc.jpg

8igmCJ5ejfs.jpg

 

Zmniejszenie dystansów, interfejs PDA, krótko o mutantach:

Spoiler

Krótsze dystansy

Chciałbym powiedzieć, że istotną zmianą będzie zmniejszenie dystansów, aby wykluczyć niepotrzebne bieganie po lokacjach, co chyba dość mocno wyczerpywało siły i nerwy. W tej chwili przedstawiliśmy do wglądu pierwszą wersję tej lokacji. Aktywnie przeprowadzane jest dopracowanie i uszczegóławianie placów, wprowadzane są kluczowe punkty w postaci podlokacji, do których gracze mogą dotrzeć, znajdując drogę.

Wszystko to ma na celu zawężenie pustych przestrzeni, aby stalkerzy spotykali się ze stalkerami podczas podróżowania po Strefie i rozszerzali wzajemne interakcje.

Wykonano miejsca korytarzy, których nie da się ominąć. Przykładem takiego miejsca jest wojskowy posterunek lub wyjście z wioski. Z pewnością wielu z was zauważyło, jak w poprzednich sesjach pozbawieni skrupułów gracze skracali dystans, przeskakując różne kamienie, płoty i inne przeszkody. Teraz to się nie stanie.

Interfejs PDA

Jednocześnie trwają prace nad PDA.

fFuH-N189HA.jpg

Tworzone są nowe statystyki, oceny, relacje i ranga dla każdego właściciela urządzenia.

Cytat

Ranga każdego gracza zostanie obliczona na podstawie liczby godzin spędzonych w grze. Ten proces jest całkowicie automatyczny, więc nie potrzebujesz żadnych oszustw.

Istnieją następujące stopnie:

  • Początkujący (0-30 godzin)
  • Doświadczony (30-80 godzin)
  • Weteran (80-120 godzin)
  • Mistrz (120-180 godzin)
  • Legenda (180 godzin i więcej)

Punkty reputacji gracza będą miały wpływ na relacje z różnymi frakcjami, a ich otrzymanie zależy od kilku czynników:

  • 1) Jeśli gracz wykona różne zadania NPC i po prostu gra na serwerze, jego punkty reputacji będą zwiększane
  • 2) Jeśli gracz zabije innych neutralnych stalkerów lub naukowców, to za każde zabójstwo zostaną odjęte 2 punkty reputacji.

Mapa w PDA podległa całkowitemu przeprojektowaniu, co pozwoliło na ustawianie własnych znaczków i nazw. Sama w sobie jest krajobrazem bez oznaczeń. Wprowadzono funkcję umożliwiającą udostępnianie informacji z mapy innym graczom.

Krótko o mutantach

W poprzednich sesjach mieliśmy proste cele, do których wystarczyło strzelać i zabijanie nie sprawiało trudności. Wraz z otwarciem IV sesji zostaje wprowadzony «trigger strefy», ustalony przez starszą administrację. Reagują na liczbę graczy, a po osiągnięciu określonego znaku, aktywowany jest dodatkowy spawn mutantów, w którym możliwe jest wzięcie części ciał. «Trigger strefy» będzie miał limit czasu, który nie pozwoli ci na ciągłe "farmienie" i pozbywanie się niekończących się mutantów. Mutanty w całej strefie Czarnobylskiej Strefy Wykluczenia pozostaną na swoich miejscach. Jednak jako element ogólnego klimatu, czyli bez wzięcia części ciał.

Dostęp do zasobów internetowych

Obecnie twórcy przeprojektowują witryny i launcher, szczegółowe informacje zostaną ogłoszone nieco później.

 

Źródło:

vk.com

stalker.roleplace.ru (oficjalna strona)

discord.com

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity