Skocz do zawartości

NZK Mod 3.1


Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

NZK_MOD_3.png
Tytuł Oryginalny: NZK MOD 3.1 [Anomaly-1.5.1.2+NLC+OMEGA+Dead Air Revolution ] OBT
Data Premiery: 27.12.2020r
Autor: death_dealer


OPIS:

Spoiler

NZK Mod został oparty o Anomaly 1.5.1, a dzięki wykorzystaniu takich produkcji jak Dead Air, Wariant Omega czy NLC gra została zbliżona do gatunku Survival RPG. Autor usprawnił sztuczną inteligencję przeciwników i dodał wiele nowych funkcji, ale największą zmianą jest zauważalny wzrost poziomu trudności. 

Spis zmian i nowości:

Spoiler

Zadania:

  1. Około 400 nowych zadań, które zostały zaadaptowane z Dead Air Revolution i Dead Air Rebalance
  2. Zadania autorstwa death_dealer
  3. Arszi's Immersive Dynamic Tasks
  4. Igi's Tasks
  5. Artefact Hunters
  6. LTTZ DC - 1.5RC18
  7. Dodano też główne linie fabularne z modów NLC I Wariant Omega.

Zmiany w głównych wątkach fabularnych Anomaly:

  1. Bardziej wymagająca walka z Eidolonem;
  2. Poprawiono zadanie «Mortal Sin: Urban Warfare». Od teraz wrogowie pojawiają się etapami, aby uniknąć sytuacji w, kiedy wszystkie siły Grzechu przybywają w jedno miejsce o tym samym czasie.
  3. Zmieniono zadanie «Sin: Endgame» zgodnie z oryginalną koncepcją.
  4. Dodano kilka wiadomości w PDA w celu poprawy przebiegu fabuły.

Dialogi:

  1. Handel informacjami (na obecną chwilę zrealizowano handel PDA);
  2. Zaimplementowano wszystkie losowe dialogi z Cienia Czarnobyla;
  3. Nowe dialogi dla wszystkich postaci na lokacjach;
  4. Zmiany w dialogach z Anomaly;
  5. Unikalnym postaciom przypisano rzadkie dialog;
  6. Łącznie dodano ponad 2500 linijek tekstu - 3 gałęzie dialogów dla zwykłych NPC oraz po pięć-sześć dla unikalnych postaci;

Rozgrywka:

  1. Zaadaptowano Eugenium Hazardous Anomalies +  Eugenium Hazardous Anomalies FIX ANOMALY 1.5.0. BETA 2.4 REGIONS PATCH - Nowe anomalie + dynamiczny system spawnu anomalii na lokacjach.
  2. 10 zupełnie nowych dynamicznych anomalnych stref opartych na zaktualizowanym systemie przypadkowego pojawienia się od DoctorX.
  3. Unikalny system przypadkowego pojawienia się anomalii oparty na skrypcie DoctorX Dynamic Anomalies z własnymi ulepszeniami. Im bliżej centrum Zony, tym bardziej są różnorodne i niebezpieczne.
  4. Każda anomalia ma swój unikalny efekt cząsteczek, dźwięk i uderzenie.

 

  • Nowy system uszkodzeń kończyn;
  • Możliwość gotowania jedzenia na ogniu;
  • Mięso pozyskane ze zwierząt z czasem ulega zepsuciu;
  • Zwiększono realizm;
  • Szybkość poruszania się zależy od kombinezonu;
  • System zasilania egzoszkieletów;
  • Zmiany w asortymencie handlarzy;
  • Zmieniono ekwipunek gracza na starcie gry;
  • Handel barterowy; 
  • Usprawniono balans pozyskiwania pieniędzy z ciał; 
  • Zmiany w animacji ruchu kamery;
  • Dodano animacje użycia przedmiotów;
  • Zintegrowano Level_Transition_Travel_Simulator;

Balans:

Zmianom poddano relacje frakcji z GG - od teraz grając samotnikiem, można wykonywać zadania zlecone przez bandytów, wojskowych i najemników. Zmiany relacji dotknęły tylko GG i nie wpływają na balans gry, ale wcześniej czy później gracz zostanie zmuszony do wykonywania zadań dla danego ugrupowania, a więc utrzymanie neutralności będzie dosyć problematyczne.

Koncepcja przybliża grę do RPG i daje wam wybór, z którym ugrupowaniem najlepiej utrzymywać przyjacielską bądź wrogą relację. 

Klimat:

  1. Przywrócono dźwięki megafonu na Kordonie;
  2. Przywrócono i zmieniono dźwięk anomalnego detektora;
  3. Dodano animację ekranu detektora Swaróg;

Pogoda:

  1. Zaadaptowano Panoramic Mod 2.1 + PM_COP_alpha do AtmosFear 3;
  2. Zmieniono Emisję - od teraz przypomina klasyczną emisję z Cienia Czarnobyla;
  3. Zmieniono PSI-burzę (przybliżono do prototypu z buildów);

Przedmioty:

  1. Lornetce przywrócono funkcję wyszukiwania żywych istot (przy najechaniu na żywego NPC lub mutanta będzie pojawiać się ramka jak w Cieniu Czarnobyla);
  2. Zmieniono charakterystyki wszystkich artefaktów;
  3. Dodano 50 nowych artefaktów;
  4. Przywrócono wiele artefaktów z Cienia Czarnobyla;
  5. Nowe bronie;
  6. Nowe przedmioty z Dead Air;
  7. Dodano znaczniki GPS z AMK 1.4;

Mutanty:

  1. Dodano nowe mutanty (Wampir, Kikimora, Ameba, Nosacz, Pająk, Tarakan, Zanoza, Kretoszczur, Pasożyt);
  2. Potworom z gry Metro 2033 dodano oryginalne dźwięki;
  3. Nowe LOR'owe modele snorków, kontrolerów i zombie;
  4. Wszystkim nowym mutantom dodano unikalne części ciała;
  5. Nowe dźwięki kontrolera, pseudopsa i zombie;
  6. Zmiany w relacji mutantów:
  • Pseudogigant Pijawki są agresywne w stosunku do wszystkich żywych istot;
  • Psy i pseudopsy polują na dziki i mięsacze;
  • Koty polują na szczury i tuszkany; 

Mutanty nie atakują kluczowych postaci oraz zbalansowano ich ilość w stadach. Szczury można spotkać praktycznie na każdej lokacji i nie przejawiają agresji. 

Tekstury:

  1. Tekstury środowiska z NZK 1.3.
  • Tekstury drzwi, plakatów, niektórych powierzchni i licznych przedmiotów;
  • Nowe tekstury krwi;
  • Przywrócono punkty na Radarze;
  • Częściowo zaadaptowano Simple_Autumn_Retexture_Desaturated;
  • 4K tekstury PDA;
  • Wysokiej jakości tekstury map;
  • Modele HD z Anomaly;
  • Nowe menu;
  • Nowa tekstura inwentarza; 

Dźwięki:

  1. Zmieniono dźwięki i muzykę w radiach;
  2. Głośność muzyki została zbalansowana;
  3. Dwie częstotliwości radia;
  4. Nowe dźwięki mutantów;

Podziękowania: 

Spoiler

Ogólne podziękowania 3vtiger, Shoker,  Arszi,  RussianSniper117, Asynchron, Eugenium, Tixonics, GhenTuong, Demosfen, Igi, av661194, Johann, London, Strelok7171, Raduga, CAHCAHbI4, Хабарыч, Modoskea, K.E.A. Team, twórcy moda Slayer mod, twórcy moda R.E.B.O.R.N., Radik619, DanteZ, Short, SmertSaratov, ICHICROW, ЦЕМЕНТ, Vampir, Battlestate Games - Escape From Tarkov, USEC1 voice files, HyperGryph - Arknights music, strelok7171, nPu3PaK (Александр Оверин Dead Air:R), Kramer (pomysły zadań, pomysły innowacji, testowanie Dead Air:R), Physic (pomysły zadań, pomysły innowacji, testowanie Dead Air:R), Dragomir (techniczne momenty, pomysły zadań Dead Air:R), Hoperise (techniczne momenty Dead Air:R), Hesvul (pomysły zadań Dead Air:R), Ninja_Nub [NOR], Aboba, MrStalkerHacker, Darth_Shepard, Azetrix, UnCheat, Gresnik13rs, 3fallout3, ed_rez, Samber13, One_ShoT, Domestos, Argus, AMK 1.4.1 team, Graffsam, serviga, Эдуард Базяев, El-Prime, OldW0lf, ValeroK, Feel_Fried, artifax, Mick & Mortan (Forward Frontier/STCoP), Andrejs Green, LsdPro, unethicalrus, Gunslinger Mod Team, _Mr_Vlad_

 

Autor i jedyny twórca NZK MOD 3.1: death_dealer

 

Oddzielne podziękowania dla: amk-team.ru i stalkerin.gameru.net

 

W modzie użyto kompozycji MooZe

 

Podziękowania dla użytkowników forum ap-pro:

Bervant, karavan150, Bervant, karavan150, Meloman, sir13, sochiroman, Илвер, DragJack

 

 

SCREENY:

Spoiler

Desktop_Screenshot_2020.12.13_-_07.34.20.86.jpg

Anomaly-1.5.0-rc15_Screenshot_2020.12.04_-_04.56.08.49.jpg

Desktop_Screenshot_2020.12.13_-_00.28.25.47.jpg

Desktop_Screenshot_2020.12.17_-_07.43.07.40.jpg

Desktop_Screenshot_2020.12.23_-_16.36.42.40.jpg

Desktop_Screenshot_2020.12.17_-_06.22.01.32.jpg

Desktop_Screenshot_2020.12.17_-_04.12.37.77.jpg

VIDEO:

Spoiler

Prezentacja rozgrywki:

Wersja 3.1:

 

INSTALACJA:

Spoiler
  1. Wersja samodzielna (repack) - Wystarczy pobrać, wypakować i można grać. 
  2. Wersja "Mod" - Kopia folderu gamedata do głównego katalogu z zainstalowanym modem Anomaly.
    Spoiler

    Przy pierwszym włączeniu modyfikacji odpalić launcher Anomaly ze wskazanymi włączonymi polami Reset Graphic Settings, Delete Shader Cache и Restore default user.ltx.

    Anomaly_Launcher.png.b0be4efebae8cd19427e5c960715e8d0.png

     

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

Wersja 3.1 z 30.09.2021r. (+ wszyty fix):

Drive Google - [KLIK]

Starsza wersja moda 3.0.

ModDB - [KLIK]

Fixy:

GoogleDrive - [KLIK]

Angielskie Tłumaczenie dla wersji 3.0:

[KLIK]

Źródłoappro.jpg  ejFj9IA.jpg

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

L9l2p15Xv4M.jpg?size=2293x1220&quality=9

Wersja 3.1 moda zapowiada się interesująco. Wkurza was brak konkretnej fabuły w Anomaly? Autorzy mówią, że w NZK 3.1 dodali fabuły z NLC 7.0, Wariant Omega, z dodatków Revolution do Dead Air (ponad 500 różnorodnych questów) i kilkaset/500 zadań pobocznych. Linie fabularne są oddzielnie prowadzone i nie kolidują ze sobą. Wg twórców zapewni to ponad 200 godzin gry. Oprócz tego możemy liczyć na wiele różnych dodatków w modzie.

Może być ciekawie. :)

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

@Anatolij @Monolithalian zerknąłem na ap pro, przepakowują archiwum bo będzie update i wrzucą jeszcze raz tylko nie wiem kiedy. Wyszło coś podczas streamów i recenzji.

Problemy z mutantami, ich odporność. Wybijały npców w tym tych ważnych. Chyba też niektórzy npc czyścili schowki na mapach z questowych itemów i psuli logikę zadań :) Tak na szybko co zobaczyłem.

Jak OBT to OBT ;)

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na NZK Mod 3.1

Zaktualizowałem nieco wstawkę. Czekamy na jakiś alternatywny link i może w przyszłości pojawi się nowe angielskie tłumaczenie, bo wątpię, żeby ktoś chciał dostosować spolszczenie - jest trochę zmian w wątkach fabularnych z Anomaly i około 400 nowych zadań. Doszło również ponad 2500 linijek tekstu, a przynajmniej tak twierdzi opis. 

  • Dodatnia 2
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anatolij podrzucił link do nowej poprawionej wersji z patchem.

NZK 3.1 z 29.09.2021r

Naprawiono mutanty, zadawane przez nie obrażenia i ich wytrzymałość, różne fatal errory.

Oczywiście trzeba liczyć się z tym, że za chwilę znowu będą jakieś fixy albo całość wypuszczana od nowa bo to wersja OBT.

  • Super 1
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, tom3kb napisał:

@Anatolij podrzucił link do nowej poprawionej wersji z patchem.

NZK 3.1 z 29.09.2021r

Naprawiono mutanty, zadawane przez nie obrażenia i ich wytrzymałość, różne fatal errory.

Oczywiście trzeba liczyć się z tym, że za chwilę znowu będą jakieś fixy albo całość wypuszczana od nowa bo to wersja OBT.

Link nie działa bo za dużo graczy to pobrało i o tym właśnie wcześniej pisałem, 2021 rok a tu takie kabarety się dzieją. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Monolithalian  Przyczyną jest grażdanka ( jedna litera ) w nazwie, ta którą zastąpił pytajnik. Wejdź do ostatniego katalogu w ścieżce z błędu i zobacz w nazwie tego pliku thm, co to za litera. Oczywiście, jeśli mod ma gamedatę i da się to zobaczyć. Ale coś mi się widzi, że takich kwiatów może być więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.