Skocz do zawartości

NZK Mod 3.1


Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

@Anatolij Ale jak plik usuniesz, to czegoś w modzie będzie brakowało. Dobrze, jeśli to będzie jakaś pierdoła, ale może to być całkiem dobrze przedmiot kwestowy.

Można takim sposobem usuwania sprawdzić ile takich błędnych plików się znajduje, ale i tak je trzeba naprawić i wstawić spowrotem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo tłumaczenie dopiero się robi i zajmuje się tym tylko jedna osoba - Yury Kozlovsky, a przynajmniej tak twierdzi w komentarzach osobnik oznaczony jako Twórca...

Także trochę to zajmie bo dołożono całkiem sporo i nawet kopiowanie z maszynowego tłumaczenia przez jedną osobę zajmie trochę czasu.

Tylko dziwi mnie że tworzą tłumaczenie mimo, że projekt jest oparty o stare bazy (np. RC22 wyszedł jakiś czas temu). 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

@MilasJa zakopuję się w ZT2: Mason, tak, że busy, busy, busy bee... Ale gorąco zachęcam innych, także osoby nigdy wcześniej tego nie robiące, ponieważ to świetny sposób na naukę CTRL+ różne literki oraz ALT+cośtam języka - w temacie jaki lubisz. Naprawdę rozwija. No i to nie jest wcale takie trudne, no trochę(lol) trzeba przysiąść fałdów. Zwłaszcza, że @Milasnie z pierwszej łapanki i szalikiem drzewa nie piłuje, a pokieruje pewnie i pomoże być może. Takie tylko przypuszczenie, ale stawiam dolara, że niedalekie prawdy?

Z "relizem".

Edytowane przez qlkin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Milas Jeśli chcesz, mogę podrzucić Ci na PW trochę narzędzi potrzebnych do tłumaczenia, oraz dać parę przydatnych wskazówek. Jeśli nigdy wcześniej nie robiłeś tłumaczenia, będzie Ci prościej. Bo tłumaczenie moda, to nie tylko plików tekstowych. Jakich? Wystarczy że zajrzysz do jakiejkolwiek gamedaty spolszczenia, to zobaczysz ile ich jest.

A chęci wzięcia się za tłumaczeni gratuluję. :t3m:i wytrwać.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@qlkin Nie jestem jakimś weteranem czy ekspertem w dziedzinie tłumaczy, ale troszkę przy tym posiedziałem i sądzę, że każdej początkującej osobie która zmotywowała by się do ów tłumaczenia, mógłbym jako tako pomóc. :P A propos, powodzenia w ZT2. 

@kondotier Tak jak wspomniałem, troszkę posiedziałem już w "branży" tłumaczy, ale nie ukrywam, twoja pomoc drogi kondotierze byłaby mile widziana. :) Dziękuję, również mam nadzieję że wytrwam, proces ten nie jest błahy a przede wszystkim bardzo czasochłonny. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MilasDzięki i nawzajem.

@kondotierZaczynających przygodę z lokalizacją to chyba lepiej zachęcać, że nie taki diabeł straszny. Kto się "wciągnie" - to i na przeszkody będzie patrzył jak na wyzwanie - a nie jak na barierę. Wszystko pięknie, ale tak naprawdę to jednak jedyne co potrzeba to, choć podstawowa, znajomość języka, tutaj konkretnie rosyjskiego. Chyba tylko ślepy nie dostrzega podejścia do tematu @Meta. Nie wiem - to się dowiem. Internet, poza zastosowaniem rozrywkowym, to potężne narzędzie. No tak, tylko oprócz chęci to trzeba mieć czas, jak napisał Milas.

Ps. po edycji. Dzisiaj @Metaw liczniku. 😁

Ps2. bum! i teraz @Metaw mianowniku. Co za dynamika, lol.

Edytowane przez qlkin
  • Super 2
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli ktoś chce spróbować starszej wersji (3.0) i potrzebował do ściągnięcia wersję RC21 Anomalii to na moddb ktoś zachował tę wersję dla swojego (raczej już porzuconego) projektu. O dziwo nie znalazła go ani wyszukiwarka moddb, ani Google ani duckduckgo, jedynie jakiś post na Reddicie o tym wspomniał. 

TUTAJ

Na razie kombinuję jak wydostać się z Kordonu bo potworów są całe hordy. Miałem coś przynieść z bazy bandziorów to tam zwyczajnie zwabiłem mutanty, które sobie z nimi poradziły śpiewająco. Misja treningowa z Wilkiem - jeśli nie będziemy mieli szczęścia ze schowkami na Kordonie to nie będziemy mieli broni, nie da się jej na starcie wybrać a Wilk (wraz z nim ja) zostajemy otoczeni przez mutanty po wejściu na drogę przy wiosce. Dziki były ale wraz z nimi karaluchy, duże szczuropodobne paskudy z Metro oraz przerośnięte pająki.

Zadań więcej ale takich ciekawszych można na palcach jednej ręki zliczyć. Samo tłumaczenie angielskie nie wywołuje migreny, jest znośne. To nie czasy TKGP który przerzucił się na inne projekty i nie tłumaczy więcej. Plecaki drogie ale możemy kupić tańsze pasy. Są jeszcze jakieś ładownice ale nie znalazłem dla nich zastosowania. Majsterkowanie (crafting) chyba bez zmian, cena dodatkowych części niska.

Wyloty były ale to raczej z powodu słabego sprzętu i część efektów specjalnych może powodować jakieś problemy?

Edytowane przez ZapomnialemLoginu
dodatkowe
  • Dodatnia 2
  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael przestał(a) promować temat
  • 2 tygodnie później...

image.png

NZK dostał duży update w wersji 3.1.3, za dużo by pisać jak ktoś zna angielski albo rosyjski to łapcie tematy z Moddb albo z Ap Pro.

Na moddb autor ostro spamuje, że wkrótce angielskie tłumaczenie moda, zobaczymy w jakim "stanie" bo ten mod to kobyła, bazą jest Anomaly 1.5.2 z jej fabułami, do tego dochodzą fabuły z NLC 7, Wariantu Omega, zadania z Dead Air Revolution, a tam było ponad 500 questów. 

image.png

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.