Jump to content

Recommended Posts

Wszystkim zainteresowanym wysłałem zaproszenie na Dropboxa i informację na PW. Jeżeli kogoś pominąłem, to proszę do mnie napisać.

 

Link to post
Share on other sites

Też pobieram z Ap-Pro - na wszelki wypadek. Ale jeśli chodzi o to, żebym był koordynatorem tego spolszczenia no to powiem wam szczerze, że lepiej, żeby koordynatorem został ktoś inny z racji tego, że w środę będę miał zdejmowany gips z nogi i prawdopodobnie będę rozpoczynał od kolejnego dnia rehabilitację na NFZ i po znajomości jeszcze w domu więc nie będę mieć zbytnio czasu i dlatego też napisałem na poprzedniej stronie, że mogę pomóc przy jakiś plikach.

Także, jeśli już się zbieramy i to spolszczenie miałoby powstać i to we w miarę dobrym czasie to lepiej, żeby koordynował te prace ktoś inny kto może mieć ciut więcej czasu niż ja bo ja raczej teraz będę miał bardziej intensywny okres w swoim życiu, żeby doprowadzić nogę do stanu używalności w jak najszybszym czasie :) Dopóki była w gipsie to czasu miałem więcej stąd też kilka spolszczeń czy adaptacji wyszło, ale niestety (jak dla mnie na szczęście bo już dość mam zasuwania o kulach na 1 nodze :P) kończy się ten czas. Ale pomóc w tłumaczeniu kilku plików jak najbardziej mogę ;) Tylko też tak jak wspominałem - mogę popracować przy stronie technicznej czyli. opisy artefaktów, broń (nazwy i opisy), kombinezony, st_items, ui_st_equipment, keybindings, ui_st_mm, ui_st_pda i ui_st_others, bo z dialogami już nie pomogę.

Także póki co pomyślcie panowie kto mógłby zostać koordynatorem, ja w wolnej chwili dołączę do dropboxa i potem się będzie myśleć kto co tłumaczy.

Link to post
Share on other sites

Mam pytanie do kumatych w skryptach. W tłumaczonym obecnie Rebornie: Źródło, w text/rus/st_items_artefacts, na linii 245 jest tak:

Spoiler

<string id="st_af_bat_descr">
 <text>Аномальное образование, по магнитным свойствам, сходное с металлами сверх высокой плотности. Однако, при этом обладает сравнительно низкой удельной массой вещества. Создает достаточно мощное защитное поле, способное изменять траектории полета пуль и снарядов. Считается редким из-за сложности обнаружения. Радиоактивен. \n %c[default]Свойства:\n%c[255,238,153,26]• %c[default]Повышение пулестойкости %c[255,238,15,26](%c[255,1,128,54]+7%c[255,238,15,26])\n</text>

a w Rebornie: Duplikaty, w tym samym pliku, jest tak:

Spoiler

<string id="st_af_bat_descr">
 <text>Anomalny twór, posiadający magnetyczne właściwości, podobne do ultrawysokiej gęstości metali. Jednakże ma stosunkowo niską masą termiczną materiału. Tworzy dosyć potężne pole ochronne, zdolne zmieniać trajektorie lotu kul i pocisków. Uważany za rzadki, z powodu trudności ze zdobyciem go. Promieniotwórczy. \n %c[default]Właściwości:\n%c[255,238,153,26]• %c[default]Zwiększona kuloodporność %c[255,238,15,26](%c[255,1,128,54]+7%c[255,238,15,26])\n%c[default]</text>
</string>

Chodzi mi o to, że w Źródle brakuje na końcu %c[default], choć przed opisem właściwości, w obu jest %c[default]. Ma tak być, czy dopisać tenże %c[default]? W innych opisach z tymi podobnymi parametrami, w rus pliku też jest brak na końcu %c[default]. Proszę o pilne rozpatrzenie mej prośby.

 

Link to post
Share on other sites

@metek58 Mi się wydaje, że %c[default] powinno być bo spojrzałem przykładowo w st_items_artifacts z SGM+Gunslinger i tam jest w ten sposób:

%c[default]Dane użytkowe:\n%c[255,238,153,26]• %c[default]typ anomalii 3\n%c[default] no i wydaje mi się, że bez [default] te opisy mogą się wyświetlać tak jak są napisane czyli ze wszystkimi cyferkami, nawiasami itd, ale trzeba brać pod uwagę, że SGM to inna platforma i w CzN może być inaczej - ja bym poczekał do testów spolszczenia to wyjdzie w praniu, zwróciłem na to uwagę jak ogarniałem ten plik, że w innych opisach brakuje na końcu tego [default], ale uznałem ,że skoro w Duplikatach to było no to robię tak jak było w Duplikatach i wydaje mi się, że brak tego [default] to niedopatrzenie autorów, ale tak jak mówię - trzeba by to sprawdzić w grze.

  • Dodatnia 1
Link to post
Share on other sites

@metek58 

%c[255,238,15,26] - ustawienie jakim kolorem będzie wyświetlany tekst ZA tym znacznikiem.

%c[default] - ustawienie domyślnego wyświetlania tekstu.

PRAWDOPODOBNIE tag zamykający </text> spowoduje, że w następnym bloku tekstu, rozpoczętym tagiem <text> wyświetlanie tekstu ustawi się na domyślne ale głowy nie dam. Trzeba byłoby to sprawdzić.

@Szczepan9205 w każdej podstawce i każdym modzie będzie to działać tak samo. To tylko kody pozwalające manipulować wyświetlanym tekstem.

  • Dodatnia 1
Link to post
Share on other sites

Gram na czystym Źródle i nie ma z nim problemów. Skoro więc w pliku nie ma tego %c[default], to bym nie dodawał. ER wprowadził zmiany, usuwając lub przemieszczając treści pisane.

A o jaki artefakt w tym przypadku może chodzić?

Link to post
Share on other sites

@kondotier O artefakt "Nietoperz". Ja wychodzę z założenia, że trzeba by to w praktyce sprawdzić bo może być tak jak piszesz, że ER wprowadzał zmiany i może tak ma być, a może w praktyce się okaże, że w grze zamiast kolorowego opisu będzie widać te nawiasy i cyferki.

Link to post
Share on other sites

W Odmiennych Światach ten artefakt był scenariuszowy i wchodził w skład zadania. Teraz jest tylko jednym z wielu do znalezienia. W zadaniach dla stalkerów teraz szukamy bio materiałów. A na wysypisku ten artefakt zastąpił bio materiał czernobylskiego psa, bardzo łato osiągalny. Pies leży na drodze.

Stąd chyba opcja, aby art się w hangarze nie pojawiał.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity