Gość Diegtiariow Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2021 Platforma: Zew Prypeci Autor: panzyuza Planowana data premiery: Nieznana Opis: Spoiler Mod dodaje nowe lokacje, broń, rozgrywkę z dodatkiem funkcji i aspektu przetrwania. Fabuła opowiada o próbie przedostania się do elektrowni atomowej w Czarnobylu przez majora Diegtiariowa w celu uzyskania informacji o niepowodzeniu operacji Tor Wodny. Fabularna linia przed elektrownią jądrową w Czarnobylu będzie zupełnie nowa, potem fabuła ZP. Cechą przechodzenia będzie ponowne przemyślenie niektórych zadań i momentów oryginalnej trylogii. Gracz spotka się zarówno z nowymi, jak i znanymi postaciami. Fabularne i dodane zadania czasami przypominają chwile z poprzednich części. Paczka lokacji: Spoiler Lokacje ZP - Predbannik АМК + SZM - way_in_zone od СЗА - Północno-Zachodnie Wysypisko - Perymetr - Buildowski Jantar z COP Location Pack - Zmienione Martwe Miasto - Pełne CEA z podziemnymi lokacjami - Lab X, Puste Ziemie i Tunnel Lab od СЗА - Mroczne Laboratorium X4 - Stare Wysypisko, Mroczny Gąszcz, Stara Dolina Mroku, Bar, Rostok, Radar z paczki Мятежника Zaimplementowane odatki: Spoiler - X-Ray Extensions - AI additions 2.06 - Arsenal Overhaul 2.4.1 - Scripts Basic Cop 0.0.4 - ПостПроцесс Мод by Rulix - Outfit Mod 1.5.1 by РикошеТ i Whirlpool - M.S.O. (Massive Simulation Overhaul) 1.0.1 by Alundaio, Trojanuch - NPC from MSG - Ambient Audio Overhall - Dinamic Hud + tekstury HUD'a z Misery Dodano i zaadaptowano z różnych modów: Spoiler Z różnych modów dodano: -- COP Gameplay Addon: - Anomalie teraz wpływają na stalkerów i przy wejściu stalkera w anomalię, on w niej ginie. - Ogniska podpalają stalkerów. - Dynamiczne anomalie - Poprawki skryptów i funkcji -- АМК COP 0.4: - Wycięte mutanty, postacie -- SGM 2.2 : - poprawki skryptów, schemat restryktora sr_universal -- SZM COP 0.2 : - Spawn na lokacji Predbannik + Osobiste dodatki i zmiany -- Call_of_Pripyat_Complete_1.0.2: - Różnorodność NPC, dźwięki, tekstury -- Call of Misery : - system zdobywania części mutantów przez GG i stalkerów i adaptacja pod AI PACK -- CoP_Level_Pack: - tekstury -- Mutants_Model_Pack_for_CoP_1.0 - niektóre rodzaje mutantów -- P.S - I inne, które nie zostały wymienione Gotowość moda: Spoiler Na obecną chwilę zaadaptowano kluczowe dodatki, dodano lokacje. Prowadzone są prace nad spawnem na lokacjach. Po zakończeniu zostanie opublikowany alfa-build dla obejrzenia lokacji, spawnu, pokazania niektórych elementów rozgrywki. Screeny pojawią się w miarę tworzenia moda. Screeny: Spoiler Wersja alfa: Spoiler W wersji alfa nie ma fabuły i zadań, tylko podstawowe miejsca życia i symulacja NPC i mutantów, respawn na lokacjach, podstawowe postacie. Przegląd moda: Spoiler Ustawienia moda: Spoiler W katalogu z grą po instalacji moda można otworzyć notatnikiem plik gamedata\scripts\mod_settings.script i ustawić mod pod siebie. Odpowiednio po znaku = piszemy false dla wyłączenia opcji lub true dla włączenia. Jedyne czego nie włączamy to atmmonster, bo będą występować pewne wyloty. Link do pobrania: Spoiler https://disk.yandex.ru/d/r7_jfMtKQsP_8g W archiwum jest plik z instrukcją instalacji. Źródła: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meta Opublikowano 29 Listopada 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2023 W dniu 10.07.2021 o 23:31, Wojownik napisał(a): W niedalekiej przyszłości zostanie wydana wersja alfa moda. 14 października br. autor wrzucił paczkę w wersji alfa do pobrania: [LINK] Źródło informacji 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.