Gatzek Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Ostatnio coś mi wrócił sentyment do FN NV. Przeglądając mody na Nexusie trafiłem na prawdziwą perełkę: Viva New Vegas. Nie jest to mod, a raczej modpack, dopracowany, dopieszczony, bez wylotów i działający z polską wersją FN NV ze steam. Jeśli ktoś będzie chętny zobaczyć co oferuje Viva New Vegas to należy wykonać WSZYSTKIE I PO KOLEI operacje opisane na ww stronie. Polska lokalizacja FN NV zrobiona jest w taki sposób, że nadpisuje zmiany w plikach .esm dostarczanych przez mody takie jak YUP (Yukichigai Unofficial Patch), Living Desert itd. Rozwiązań tego problemu jest kilka: ustawić wersję eng Fallouta, wykorzystać xTranslator aby przepisać wartości z plików polonizacji (*_lang.esp) do plików *esm, lub skorzystać z gotowych plików esm dostępnych tu. Uwaga: Aby prawidłowo zadziałały spolonizowane pliki esm należy z katalogu Data przenieść albo zmienić nazwę wszystkich plików *_lang.esp. Miłej gry na Pustkowiach Mojave! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁøŁø Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2021 9 minut temu, Gatzek napisał: Ostatnio coś mi wrócił sentyment do FN NV. Przeglądając mody na Nexusie trafiłem na prawdziwą perełkę: Viva New Vegas. Nie jest to mod, a raczej modpack, dopracowany, dopieszczony, bez wylotów i działający z polską wersją FN NV ze steam. Jeśli ktoś będzie chętny zobaczyć co oferuje Viva New Vegas to należy wykonać WSZYSTKIE I PO KOLEI operacje opisane na ww stronie. Polska lokalizacja FN NV zrobiona jest w taki sposób, że nadpisuje zmiany w plikach .esm dostarczanych przez mody takie jak YUP (Yukichigai Unofficial Patch), Living Desert itd. Rozwiązań tego problemu jest kilka: ustawić wersję eng Fallouta, wykorzystać xTranslator aby przepisać wartości z plików polonizacji (*_lang.esp) do plików *esm, lub skorzystać z gotowych plików esm dostępnych tu. Uwaga: Aby prawidłowo zadziałały spolonizowane pliki esm należy z katalogu Data przenieść albo zmienić nazwę wszystkich plików *_lang.esp. Miłej gry na Pustkowiach Mojave! Fallout New Vegas pokazuje miłosierdzie Bethesdy które wyszło najlepiej jak mogło. Ale pamiętajmy o wyciętej zawartości (można się cieszyć że grigorowicz przy tym nie pracował) tom3kb: @Lolonie ma sensu cytować całej wypowiedzi, która znajduje się nad tobą. Zawsze możesz wklepać @ i zacząć pisać nick tej osoby co chcesz odpowiedzieć to ją wywoła, tak jak ja ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2021 @Gatzek Obejrzałem gameplay z tego moda i nawet nieźle to wygląda. Ja nigdy nie bawiłem się w instalowanie modów do NV, bo podstawowa zawartość + DLC w zupełności mi wystarczały. No i zasadniczo jest to mój ulubiony Fallout. Przynajmniej w jego przypadku Bethesda niczego nie popsuła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReVeK Opublikowano 11 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja Siemka sorka że odkopuję temat sprzed 3 lat ale jeżeli mógłby mi ktoś powiedzieć jak podmienić te pliki to byłbym wdzięczny. Wrzuciłem i podmieniłem esm po czym wywaliłem wszystkie _lang.esp ale gra odpala się po angielsku gdy ponownie wrzucam _lang.esp to polskie napisy wracają z krzakami :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.