Jump to content

Przesłano materiały anulowanego S.T.A.L.K.E.R. 2 z 2011 roku


Recommended Posts

9NCrYo_nMsM.jpg?size=1280x669&quality=96

Na AP-PRO użytkownik z nickiem Marcus Brutus przesłał wszystkie dokumenty dot. postępu nad grą, a także build na silniku X-Ray 2.0.

Dokumentacja: [KLIK]

Build: [KLIK]

Hasło: NoGods_NoMasters

Screeny:

Spoiler

PyMXEq4fw-A.jpg?size=676x807&quality=96&knIsCtx_tFM.jpg?size=497x483&quality=96&PPjDhG_aXdQ.jpg?size=1280x720&quality=96ejRW2iKrCQk.jpg?size=1600x900&quality=96-pzNNSNOoII.jpg?size=1463x963&quality=96cOMIpjuIrTI.jpg?size=1280x720&quality=96pr-rsPa86sc.jpg?size=1280x720&quality=969HKaZQkfa0U.jpg?size=1280x720&quality=964CIZbmvzIXM.jpg?size=1280x720&quality=9685ifI5YWSsM.jpg?size=1280x720&quality=968EIjZYo1JdA.jpg?size=1280x720&quality=962ewl4bNdHcs.jpg?size=1280x720&quality=96

 

Wideo:

Spoiler

 

 

Źródło: ap-pro.ru

 


 

Вестник "Того Самого Сталкера" opublikował też patche dla buildu S2, aby można nim było się normalnie posłguiwać. 

Patche: [KLIK]

Hasła:

Spoiler

Hasło od głównego archiwum: xr2_2011_dev
Hasło od archiwów wewnątrz: 321HL56GP30KA9M4JWD0RI0UPA9HZPPJ

Źródło: vk.com

  • Like 1
  • Dodatnia 3
Link to post
Share on other sites

Różne szkice i koncepcje lokacji:

Spoiler

wYnCM0gvLAc.jpg?size=1280x664&quality=96dhuidiW2VaM.jpg?size=1280x734&quality=96Pb6PaK-yaPc.jpg?size=1280x832&quality=964ULmT6bI7L0.jpg?size=1280x815&quality=96yKbDhJTUTZY.jpg?size=1280x1067&quality=9m6tLa8pXdnE.jpg?size=1280x819&quality=96aOcxGWH_Qt0.jpg?size=1280x1097&quality=95vyqj0ueFXo.jpg?size=1280x855&quality=96o9_fz5GnPRE.jpg?size=1280x519&quality=966v_rryvS3tE.jpg?size=1280x826&quality=96

 

НИИ ЧАЗ:

Spoiler

Irf-laA1VZ8.jpg?size=1280x1280&quality=9aFdm5GmiPK4.jpg?size=1280x1266&quality=9Mbeh9sYYwns.jpg?size=1280x623&quality=965sbxd-IUXwQ.jpg?size=818x772&quality=96&YM4_vgn1uIA.jpg?size=1280x539&quality=96n5imBPPpefs.jpg?size=1280x723&quality=96bu2SEHln-fs.jpg?size=1280x903&quality=96hS3hk6qc2gk.jpg?size=1280x986&quality=96H7E9Y-wk4IE.jpg?size=583x1080&quality=96

 

Różne warianty globalnej mapy Strefy Wykluczenia:

Spoiler

jsk_bPhzYjA.jpg?size=900x1080&quality=96eWfFoVSkMzA.jpg?size=849x1080&quality=9697nJkc7N2dQ.jpg?size=900x1080&quality=96grSiXXEptO4.jpg?size=784x1080&quality=960Fk6nQMSR8M.jpg?size=864x1080&quality=96XNHOMWXdDdc.jpg?size=864x1080&quality=96i_DFkBfoYo0.jpg?size=864x1080&quality=96okvj4AOrIsw.jpg?size=864x1080&quality=96N1W0gosDvJw.jpg?size=785x1080&quality=96VD4Jqos5Kac.jpg?size=864x1080&quality=96

 

Frakcje:

Spoiler

Qpz2Wpfnkrw.jpg?size=1191x894&quality=96wKFNO4jHLHw.jpg?size=1280x823&quality=96wacrzTp8f2Q.jpg?size=1280x875&quality=96-lIJKU5A84g.jpg?size=1280x725&quality=96jQbhgJ6EM0Q.jpg?size=950x894&quality=96&3Nf4timNUCo.jpg?size=950x894&quality=96&Giha5Bs5dts.jpg?size=1246x894&quality=96S3Qb4AJDYrw.jpg?size=714x894&quality=96&8qMEVKgXI1E.jpg?size=697x1080&quality=96Ni6_JQ1o1Iw.jpg?size=716x1080&quality=96

 

Inne obrazki:

Spoiler

KtFsGvpv880.jpg?size=1280x664&quality=96-7Dy22b1P8c.jpg?size=1280x664&quality=96JQRjIgoioyY.jpg?size=1280x664&quality=96e3Z6Ir7X1gQ.jpg?size=1200x622&quality=96yRbO8bvMtN4.jpg?size=1280x664&quality=96jbD8vRwLqdA.jpg?size=1280x664&quality=96EOR3GxZ5QnE.jpg?size=1200x622&quality=96

 

Wideo:

Spoiler

 

 

  • Dodatnia 3
Link to post
Share on other sites

Kolejna część anulowanego Stalkera. Tym razem gałąź programistów silnika xray2. Wewnątrz buildy 513 i 524. Na pierwszy rzut oka niczym nie różni się od buildu 514, jednakże są różnice, np. nowe poziomy testowe, shadery i tekstury.

Hasło: Veni_vidi_vici

Link do pobrania: [KLIK]

Źródło: ap-pro.ru

  • Dodatnia 2
Link to post
Share on other sites

Były projektant S.T.A.L.K.E.R.-a 2, Aleksiej Sytianow ( Алексей Сытянов ) skomentował wyciek starych materiałów z anulowanej gry GSC Game World z 2011 roku. 
dsTPLrHht_U.jpg

Chciałbym wyjaśnić sprawę wycieku dokumentów projektowych Stalkera 2 - w końcu sam je pobrałem i obejrzałem, a skoro się nimi zajmowałem i wiem, co tam powinno być, to robi się dość ciekawie. Okazuje się, że nie wszystko jest takie proste:

  • Podejrzany moment - wszystkie dokumenty z przecieku mają tę samą datę powstania. Ktoś wyraźnie próbował zatrzeć ślady prawdziwych dat dokumentów. Po co ? Przypuszczam, aby ukryć prawdziwe doki, zastępując je innymi.
  • Nie ma ani projektu dokumentu, ani scenariuszu prezentacji z 9 grudnia 2011 roku, w który byłem zaangażowany. Brakuje również wielu dokumentów dotyczących świata gry.
  • Jest tylko pierwszy szkic streszczenia, kiedy dostałem się do pracy nad scenariuszem S2. Tak okrojony, że nie można było go pokazać ludziom. Nie wskazuje nawet kluczowych uczestników konfliktu, np. Omegi. Dlaczego wyciekł ? Żeby było wrażenie, że to prawdziwy scenariusz. 
  • Plik, który był najbardziej zbliżony do scenariusza, znajduje się w script.vsd. Najprawdopodobniej dlatego, że osoba odpowiadająca za wyciek nie rozumiała wartości tej tabeli, a jest ich wiele. 
Spoiler

Бывший геймдизайнер S.T.A.L.K.E.R. 2, Алексей Сытянов, прокомментировал недавнюю волну публикаций старых материалов по игре за 2011 год:

- По итогам слива дизайнерских документов Сталкера 2, хочу внести немного ясности. Я их наконец скачал себе и просмотрел. А так как я сам ими занимался и знаю что там должно быть, это становится совсем любопытным. Оказывается не все так просто:

1. Подозрительный момент - все документы в сливе одной даты создания. Кто-то явно пытался замести следы реальных дат документов. Чтобы что? Предполагаю чтобы скрыть реальные доки, подменив их другими.

2. Ни дизайн документа, ни сценария для презентации на 9 декабря 2011, которыми я занимался, в сливе нету. Также отсутствуют многие документы по миру игры.

3. Есть только первый набросок синопсиса, когда я только взялся за работу по сценарию СТ2. Настолько черновой, что его нельзя было показывать людями. Там даже не указаны ключевые участники конфликта, например Омега. Зачем его слили так что возникает ощущение что это реальный синопсис, это интересный вопрос.

4. Ближе всего к финальному сценарию, который был в работе это то что находится в scenario.vsd. Скорее всего, потому что тот кто сливал, не понимал ценность этой таблицы. а там много всего.

Źródło: KLIK 

Nie znam rosyjskiego, a więc bardzo ciężko mi się tłumaczyło komentarz Aleksieja Sytianowa. Gdyby ktoś chciał poprawić, to na pewno się nie obrażę :) 

  • Like 2
  • Dodatnia 1
Link to post
Share on other sites

No i się zaczyna "wojenka". Kolejna kampania, to bitwa o prawa autorskie. To może być trudne, skoro to co pokazano, to dopiero przymiarka do moda.

A czym to grozi? Wg. mnie, Stalker 2 jest na horyzoncie.

A horyzont, to pozorne miejsce zetknięcia się nieba z ziemią. które w miarę zbliżania się do niego, oddala się coraz bardziej.

Link to post
Share on other sites

Niedawno na AP-PRO Iulius Caesar skomentował czwarty podpunkt Sytianowa.

Cytat

Sytianow ma rację w swoim czwartym punkcie, kiedy mówi, że w scenario.vsd jest wiele rzeczy. Wszyscy możecie się o tym przekonać. Do każdego bloku dołączona jest podpowiedź, która zawiera fragment fabuły.

Pliki z rozszerzeniem .vsd można otworzyć za pomocą Microsoft Visio.

Scenario.vsd | world_history.vsd | zone_science.vsd | map.vsd

  • Dodatnia 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity